Šta je novo?

Cooler Master Vam stoji na raspolaganju

Poštovani, zanima me da li je postoji mogućnost da se preko vas nabavi prozor tj pleksiglas za Haf X kućište. Hvala unapred na odgovoru.
 
Da li ima planova da se kod nas ponovo pojavi HAF xB posto trenutno ga na stanju nigde nema ?
 
Pozdrav svima,

Svi koji pitaju za nabavke side panela za razne modele nasih kucista savetujemo da provere ponudu i dostupnost na http://www.cmstore.eu/

Isto vazi i za sve ostale kojima trebaju neki od rezervnih delova.Sve sto ima kod nas na webshop ponudi i na stanju, postoji mogucnost da se poruci preko distributera EWE-a.

Dovoljno je da pregledate webshop i da nam na PM posaljete poruku i upit sa linkom proizvoda koji bi ste porucili.

Ovo iskljucivo vazi samo za rezervne,dodatne delove i side panele.
 
Poslednja izmena:
Imam pitanje u vezi garancije za cooler master devastator, crkao mi je mis to tj. levi klik na misu e sada nikakav papir nisam dobio za mis i tastaturu jer sam dobio to kao nagradu na Gaming festivalu u Mixer House. U pitanju je bio dota 2 turnir
 
Imam pitanje u vezi garancije za cooler master devastator, crkao mi je mis to tj. levi klik na misu e sada nikakav papir nisam dobio za mis i tastaturu jer sam dobio to kao nagradu na Gaming festivalu u Mixer House. U pitanju je bio dota 2 turnir

Javi nam se na PM.
 
NIsam dobio odgovor za dodatne modularne PCI-E kablove za CM Vanguard napajanja. Da li se mogu poruciti originalni kablovi za ovo napajanje, ne bih nista da budzim? Fabricki ide d komada uz V700 i 3 uz V850,a to mi je malo....
 
Gde mogu kupit/naručim gumene dodatke za cable management za kućište HAF 932 Adcanced, pošto uz njega nisu došli?

692_grommet_1.1__00909.1336382838.1280.1280.JPG
 
Poštovani, zanima me koje napajanje CM od 600 w ima najbolji odnos cena kvalitet kod nas ? Kod napajanja mi je bitno da ima 2x 6 pin a, ali to sigurn ima svako novo napajanje ?
 
Moram da pohvalim podršku, zeznuo sam neki kuler kod nameštanja, polomio se backplate i jedan navrtanj. Poslali su mi ceo mounting kit za kuler, koji inače nisam mogao da nađem nigde u gradu. Hvala Cooler Master-u!
 
I ja bih voleo da mogu da ih pohvalim, ali mene su iskulirali za servis za V1000. Nemam račun, pa sam hteo uredno da platim popravku, ali kažu "nemamo naš servis", niti su me uputili bilo gde. U slobodnom prevodu - ne zanima nas, kupi novi. Ne razumem kako uvoznici tehničke robe po zakonu mogu da nemaju servis ili bar ugovor sa nekom serviserskom radnjom? Sjajan primer brige o potrošačima kada su skupe stvari u pitanju. Ne dao ti Bog da ti crkne neki njihov skup uređaj dan posle isteka garancije, ili da izgubiš račun! Možeš samo da kupiš novi, makar kvar bio i banalan. Moja tetka ima frižider i veš mašinu koji su stariji od mene, pa joj nisu rekli da kupi novi, već joj to uredno servisiraju decenijama, a sumnjam da su bili skuplji od ovog napajanja. Neka im je na čast i jeftinu reklamu koju ovde forsiraju!
 
Mislim da nije realno da poredis belu tehniku sa IT proizvodima gde se komponente menjaju u mnogo kracim ciklusima. Cooler Master daje na V1000 pet godina garancije i da imas racun/garanciju zamenio bi ti ga za novi bez ikakavih problema. Pogledaj samo malo po temama koliko su pomogli mnogima cak i kada su gubili neke delove za kulere/kucista, tako da si ti nazalost prilicno izolovan i specifican slucaj... Pretpostavljam da nije samo problem sa racunom, vec nije kupljen od nekog distributera/shopa kod nas? Ja sam svasta resavao bez racuna, posto lako gubim stvari, samo na osnovu serijskog broja... :)

Uostalom, ne moraju da imaju zvanican servis po zakonu, jer se mnogim brendovima ovde to obilo o glavu zbog neozbiljnih partnera, slabog znanja servisera itd. U svakom slucaju, da imas garanciju ne bi imao nikakvih problema... Uvek mozes da potrazis nekog iskusnog servisera...
 
Poslednja izmena:
To što nekome zbog sopstvene reklame daju, ili prodaju komad plastike pa im ljudi srećni tapšu ovde po forumu me neće navesti da promenim mišljenje, jer su kod mene pali na prvom ozbiljnom testu. Ja nisam od njih tražio milostinju, već da mi obezbede da platim servisiranje skupog uređaja koji su uvezli (da razjasnimo, nije kupljen u inostranstvu). Odakle ti ideja da nisam potražio "iskusnog servisera"? Ja nisam uspeo da nađem nijednog koji je njihovog uređaja hteo da se prihvati (prekomplikovano im je), imaš li ga ti? Bio bih ti zahvalan ako me uputiš kod nekog takvog. Pogledaj u opštoj servis temi od kad stoji moje pitanje ima li nekoga ko bi pogledao ovo napajanje. Niko se nije javio. A to su trebali oni da obezbede, i po etici, i po zakonu. Ne treba da poredim sa belom tehnikom? Hoces sa Canon-om, Nikon-om, HP-om, Samsungom, Apple-om, treba još ultramoderne elektronike? Ili to ne treba da važi samo za PSU od 200-300 eura? Pa i ovi pomenuti daju dugogodišnje garancije, ali opet možeš i posle tog roka, ili nezavisno od garancije da servisiraš vredne stvari koje si od njih kupio.
Ma mogu sad da angažuju pola bench foruma da ih brani, što verujem da sledi, jer sve je ovo ipak biznis, ali srećom dovoljno ljudi je već sad upoznato sa ovim i upozoreno i na ono drugo lice ove firme koju sam do skoro poštovao.
A da li je za moje nezadovoljstvo odgovoran Cooler Master kao takav, ili samo njihov "prijateljski", "srdačni", "helpfull" staf u Srbiji, tek imam nameru da proverim!
 
Izgleda da Cooler Master, nije nekoliko dana na forumu. Možda su ljudi otišli na odmor. Nisu mi odgovorili o pitanju za napajanje.
Što se tvog napajanja tiče, radnja iz koje si kupio može da ti izda kopiju računa. Nema potrebe da odmah počenš da blatiš CM (koji nije tu), jer sam savim siguran da će stvar da se reši u tvoju korist kada se vrate.

hint

Umesto što si napisao ova dva posta, bolje da si napisao jedan o problemu.

Ma mogu sad da angažuju pola bench foruma da ih brani, što verujem da sledi, jer sve je ovo ipak biznis,

Nema potrebe da ikog angažuju. Koliko sam pratio ovih 28 strana, ponašali su krajnje korektno i profesionalnao. Kamo sreće da "kod nas" postoji takva podrška i za druge velike brendove.
 
Poslednja izmena:
Evo i ja da ih pohvalim, poslali su mi dodatni modularni PCIe kabl za V seriju napajanja bez ikakve nadoknade.
 
Poštovani, zanima me koje napajanje CM od 600 w ima najbolji odnos cena kvalitet kod nas ? Kod napajanja mi je bitno da ima 2x 6 pin a, ali to sigurn ima svako novo napajanje ?

Ako ti je samo bitno da ima 2x6 pci-e konektora onda uzmi B seriju 600W, onda daje 47A na 12v, ako hoćeš modularno napajanje, onda već moraš ići V650S varijantu, ono ima nekih 54A koliko se sećam. Sve zavisi šta tebi treba
 
Ako ti je samo bitno da ima 2x6 pci-e konektora onda uzmi B seriju 600W, onda daje 47A na 12v, ako hoćeš modularno napajanje, onda već moraš ići V650S varijantu, ono ima nekih 54A koliko se sećam. Sve zavisi šta tebi treba

Nije mi bitno modularno. Zanime me realna snaga, i odnos cena - kvalitet. I narano da ima 2x6 pci-e konektora :D
 
CM je jedini koji je sa potrosacima imao u kontakt i izlazio im u susret za sve i svasta. JEDINI! Ja bas i nemam nesto puno njihovih proizvoda u ovom trenutku osim 2 napajanja i nekih sitnica ali znam da su odgovorni.
To sto tebi treba je da se obratis radnji i da ti nadju racun u evidenciji. Moraju da cuvaju to. Ako je napajanje uvezeno u zemlju i prodato ovde uopste nije sporno da ces imati garanciju.
Mozda ced da se naucis da cuvas racune i garancije posle ovoga ;)

Osim toga ako taj predstavnik nema ovlasceni servis ne ocekuj da ti preporuce nekoga jer ne znaju i ne treba to da znaju. I da znaju neki servis bilo bi neodgovorno da te posalju kod nekoga.
Btw, ne razumem te, pises tolike postove bezveze a stvarno nije tesko bar na ovom forumu da pitas ko popravlja napajanja i da dobijes odgovor ;)
 
Nema potrebe da odmah počenš da blatiš CM (koji nije tu), jer sam savim siguran da će stvar da se reši u tvoju korist kada se vrate.
Odmah blatim? Tu su gospoda, već sam im se kulturno obratio u temi "Reklamacije,servis -Pitanja i odgovori". Izneo sam jasno problem, imali smo prepisku, što na pm, što javno. Epilog je da ako nemaš račun za ove skuplje stvari, slobodan si! Niti su obezbedili servis, niti dali bilo kakav predlog. Da sam tražio neki kablić, verovatno bih ga dobio pa bih ih i ja sad branio ovde. Podele 10 kablića i plastičnih poklopčića, i dobiju 10 ljudi koji će da skoče u oči nekome ko se požali da su ga iskulirali za skupu stvar. Sjajna marketinška fora, priznajem!
 
Btw, ne razumem te, pises tolike postove bezveze a stvarno nije tesko bar na ovom forumu da pitas ko popravlja napajanja i da dobijes odgovor ;)
Bro, znamo se dobro i znam da ti je teško da se uzdržiš od uloge advokata, ali imaj bar toliko pristojnosti pa pročitaj ceo moj post pre nego što pokušaš na njega da odgovoriš. Onda ćeš shvatiti da bi bilo mnogo bolje da si ćutao, jer advokat ne sme biti površan.
 
Edit: Napisao sam ti ovde svasta ali obrisao sam, dobices PM. Procitao sam u onoj temi.
 
Poslednja izmena:
Hajde onda da pretpostavimo da su ljudi otišli na odmor u sred mog slučaja, tek što smo započeli prepisku, pa nisu stigli da svom korisniku ponude rešenje, ili bar adekvatnu sugestiju u vezi sa problemom. Neka bude tako. Ispadnu li fer, u tom slučaju sam svestan da bi bilo jako ružno ako ne bi usledilo javno izvinjenje sa moje strane. Nakon petnaestak dana će svima sve biti jasno. Podsetiću na ovo, kako god bilo.
 
Hajde onda da pretpostavimo da su ljudi otišli na odmor u sred mog slučaja, tek što smo započeli prepisku, pa nisu stigli da svom korisniku ponude rešenje, ili bar adekvatnu sugestiju u vezi sa problemom. Neka bude tako. Ispadnu li fer, u tom slučaju sam svestan da bi bilo jako ružno ako ne bi usledilo javno izvinjenje sa moje strane. Nakon petnaestak dana će svima sve biti jasno. Podsetiću na ovo, kako god bilo.

Ne razumem sta ocekujes od malobrojne ekipe koja se trudi da pomogne nama u ovoj zemlji. Nasi uvoznici nisu u stanju ili nece da sklope valjane ugovore o servisiranju tako da u Srbiji ne postoje
zvanicni servisi za njihove proizvode. Predpostavljam da ti to napajanje jos uvek radi, 5 godina grancije ko to vise daje. Koga da ti preporuce? na osnovu kojeg iskustva, zar treba da ti preporuce
nekog servisera a on da ti urnise napajanje. Ti bi opet njih krivio, idi na ES, tamo ljudi prave svasta razna pojacala, potrazi tamo nekog ko ce pokusati. Treba da krivis nase uvoznike kompjuterske
opreme koji nece da sklope valjane ugovore o servisiranju, to kosta, trebaju obuke za servisere, treba lager rezervnih delova, to sve kosta i zato je tako, zakon im to dozvoljava.
Firma u Srbiji uvesce skupi deo, montiraces ga sam ili ce ti neki priuceni servise montirati, za to ti nije kriva firma Cooler Master nego nase firme i nasi zakoni.
To sto si pisao o nekim proizvodima, i servisiranju to je bilo pre u Titovo vreme, sad je dosao liberalni kapitalizam u zemlju Srbiju i to u onom najgorem pocetnom periodu
gde pravna regulativa ne prati realnost.
 
Poslednja izmena od urednika:
Moram da dodam da sam licno slao nekoliko puta "zahtev" za nabavkom neke od CM komponenata Mr. CM insideru, i every single time sam dobijao Robocop odgovore koji nisu imali smisla, ali apsolutno nikakvog. Koga zanima o cemu se radi, neka proba da poruci npr. 140mm blue led CM fan. Nadam se da ce da ugase TDI, a samim tim i Cooler Master na nasem podrucju, obzirom da su oba "Brand-a" kataklizmicna, i posve karakteristicna low quality tela, koja jedno sa drugim vrse uspesnu simbiozu na Srpskom ojadjenom tlu, da ne kazem trzistu.
 
Hajde onda da pretpostavimo da su ljudi otišli na odmor u sred mog slučaja, tek što smo započeli prepisku, pa nisu stigli da svom korisniku ponude rešenje, ili bar adekvatnu sugestiju u vezi sa problemom. Neka bude tako. Ispadnu li fer, u tom slučaju sam svestan da bi bilo jako ružno ako ne bi usledilo javno izvinjenje sa moje strane. Nakon petnaestak dana će svima sve biti jasno. Podsetiću na ovo, kako god bilo.

najbolje tako.
 
Nazad
Vrh Dno