Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Vrh odgovor Telenora :d

Telenor Srbija Poštovani,
Novi tarifni paketi kreirani su prema potrebama naših korisnika, koji su korisničko iskustvo interneta, kontrolu troškova i pristup naprednim servisima ocenili kao veoma važnim. Ukidanjem interneta koji nakon potrošnje saobraćaja iz pretplate ima sporiji protok, korisnicima smo obezbedili:
1. Pristup brzom internetu/po uvek punoj brzini, za besprekorno iskustvo interneta i puno korišćenje kapaciteta Telenor Pametne mreže (punom brzinom al pored poslovnice)
2. Omogućili smo prenošenje preostalog internet saobraćaja u naredna 3 meseca kako bi korisnici maksimalno iskoristili ono što plaćaju
3. Uklonili smo mogućnost da se naprave neželjeni /neplanirani troškovi korišćenjem interneta (majke im - sta su dosad placali dodatno kad je internet bio neogranicen?)
Svakako se nadamo da uviđate da su pogodnosti koje proizilaze iz ovih promena izuzetne i da će omogućiti mnogo bolje i potpinije korišćenje vašeg uređaja.

po tome provalis da nisu normalni

totalno su izgubili kompas :wall:
 
Kakavi idi*ti.. pa mogli su da napišu nešto što ne vređa inteligenciju. Ovo kao da je pisao neko bez osnovne škole.
Aj stavka 2 je OK, ali kakvi "neželjeni /neplanirani troškovi korišćenjem interneta" ako je isti besplatan??
 
Prsli su skroz...
 
Milse na Prenesi pakete gde je moglo da se probije samo tako samo sto to direktno ne pominju, marketing fora.

Znaci izgubio se neogranicen internet, a dobilo se prenosenje megabajta, sa tim je bar nacisto.
 
Ono što meni lično fali u celoj priči je što nemaju -50% ako ne uzimaš telefon. Da, znam za foru sa prenosom broja ali to je na mišiće i nesigurno.
Sa time bi mi PIS M bio 548din i svega bi mi bilo dovoljno jer imam kući wifi.
Verujem da bi sa -50% većina ostala na telenoru pa bi još i privukli korisnike.
 
Nije baš ni logično očekivati da daju 50% popusta. Nekih 25-30% bi možda bilo normalnije očekivati (barem u nekim akcijama i slično)
 
Poslednja izmena:
Ja sam na PiS 500 još celih godinu dana. Ako MTS i tada bude imao ponudu kao što trenutno ima, dileme nema, radiće prenos broja.

Nadam se da neće biti nekih pokušaja prinudne optimizacije paketa.
 
Да не читам оволике поруке, стари ПиС пакети се не дирају а сада могу да се узму само нови? Не погађа ме много, код оба ПиС 150 (са 50% попуста) ми остаје скоро све непотрошено, једино што користим по 1000 минута према мрежи, али знам да Теленор углавном не дира старе пакете.
 
Nije baš ni logično očekivati da daju 50% popusta. Nekih 25-30% bi možda bilo normalnije očekivati (barem u nekim akcijama i slično)

Jeste normalno ocekivati 50% kad konkurencija daje 50%, a i bez tih 50% je mnogo jeftinija, sem za vrlo retke slucajeve gde ljudi imaju drugaciju racunicu (jos uvek sumnjam u price ovih koji koriste Premium paket sa popustom od 50% i iskoriste roaming minute :)). Ili za jako zgodan PiD paket.

Da je razlika u ceni 100-ak dinara, ili da je 10-ak % manje saobracaja, i ja bi mozda isao u Telenor. Ali razlika je 500 dinara za moj paket bre, i to bez popusta, a 1000 sa popustom ;) I to sada, kada su i VIP i MTS se mnogo poboljsali i oba imaju neogranicen net.

Kad bi imali podatke koliko je korisnika fizicko a koliko pravno lice, mnogo toga bi bilo jasnije.
 
Postoji i nešto drugo; lako je dati i više od tih 50% kada praktično imaš monopol na većinu svojih proizvoda i usluga, a uz to iza tebe stoji država spremna da "pripomogne" ako zatreba.
Malo je drugačije kada toga nema. Može svako da pogleda na primeru kako izgledaju "konkurentne" cene mts (mtel) paketa u CG; tamo gde nemaju nikakav monopol niti državu iza sebe. Pored svega, ne videh da daju ikakve popuste.
Vip ima akcije sa popustima, ali nikada (ja nisam video) da daju tako opušteno 50% sve vreme, na neograničenoj akciji. Oni po pitanju akcija i paketa rade najbolje, prosto i moraju.
 
Poslednja izmena:
To sto iza Telekoma stoji drzava je minus. Dozvoljavaju se uvozi i prodaja prenapucanih cena telefona, ne daju se nikakvi dobro uslovi za firme (zbog cega i Telenor uspeva da pokupi firme, jer VIP tu nije ozbiljan igrac jos uvek)...
Dodatno mislim da nisi u pravu, jer se uvek gleda da se od Telekoma uzme u budzet, a ne da se daje iz budzeta.

Tako da ovo ne pije vodu.

VIP maltene uvek ima 50% popusta. Do pre ~2 godine je imao samo ko ima vaucere razne, ali su bili dostupno prilicno. Posle toga je uvek postjao neki nacin da se dobije 50%, tj. bilo je razlicitih i produzavanih akcija raznih tipova.
 
Slazem se sto se tice sistema da telenor ima bar klasu bolji sistem od MTS i VIP-a i cisto sumnjam da je njihov sistem pogresio u proracunu.
Cak i da je neki "problem" u naplati,a ispostavi se da je korisnik kriv,posle razmene 2-3 mejla sa njima,oni ce ga stornirati i ako ne moraju,to znam iz iskustva mene i mojih bliznjih.
Licno sam njihov korisnik bar 7-8 god. postpejda i nikad nijedan dinar vise mi nije naplacen,dok ova druga 2 kradu za sve pare kako god stignu,ali su zato povoljniji,pa kome se sta svidja to i bira ;)
 
Naravno da država gleda da uzme deo profita. Ali, ako zatreba, tu je i da da. Teško da će to trebati, jer ipak imaju mnogo monopola (npr. fiksna i internet ide praktično sve preko njih). Da li su vodovi za fiksnu dati Telekomu da bi ga bolje prodali (kad zatreba) ili da bi tržište bilo konkurentnije?
 
Poslednja izmena:
Što se tiče tačnosti računa i preciznosti naplate tu je Telenor bar za korak ispred druga dva operatera!
Što se tiče cena, akcija i brige da korisniku bude bolje, a da korisnik ne mora to na silu da izvlači od njih, tu su bar za korak iza ostala dva korisnika.
 
Postovacu ovde jedan uradak sa apple teme koji je napisao kolega leksa, a dobrano se odnosi na marketing, biznis i sve o cemu se raspravlja i na ovom podforumu glede ponasanja multinacionalne telekomunikacione kompanije Telenor koja posluje ovde u Srbiji pod svojim brendom.

Izvod iz posta:
Ne znam šta smatraš pod velikim kompanijama i na čemu baziraš takvu tvrdnju? Za vreme mog 15-ogodišnjeg profesionalnog iskustva u multinacionalnim kompanijama (i dosta saradnje sa kolegama u drugim oblastima i drugačijim kompanijama ali sa takođe jakim brendovima) ni jednom nisam sreo slučaj "preporuke" o cenama i ostavljanja distributeru slobode odlučivanja o maloprodajnim cenama. Sve velike kompanije su one koje puno računa vode o samom brendu i zahtevi takvih kompanija prema distributerima idu do neverovatnih sitnica, a kontrola maloprodajnih cena se praktično podrazumeva. A Apple, kao elitistička kompanija, je jedna od ekstremnih po pitanju krajnjih zahteva i potpune kontrole. To se vidi na svakom koraku, ne moraš da budeš zaposlen u Apple-u da bi to bilo jasno. Poenta politike cena nije samo u tome da bi se kontrolisao distributer i njegova marža, već sam nastup prema krajnjem kupcu koji mora biti uniforman svuda (i ne samo po pitanju cena, pogledaj Apple prodavnice kako izgledaju svuda u svetu). Pošto je cena jedan od osnovnih faktora komunikacije prema kupcu o kakvom je proizvodu reč, na taj način se takođe kontroliše i pozicioniranje na tržištu u odnosu na konkurenciju i na kraju štiti sam brend i na određeni način opravdava elitizam koji brend nosi. Kada bi Apple spustio cene za npr 50% (a verujem da bi mogli i da bi opet bili u plusu), posle početnog buma, izgubio bi svoj elitistički sjaj i takođe izgubio većinu svojih kupaca i praktično uništio sopstveni brend, jer nivo npr. jednog Samsunga nije Apple nivo i na tom polju Apple gubi bitku. Da li misliš da bi kompanija koja toliko drži do sebe poput Apple-a dopustila tako nešto?
 
Znači, koristiti telenor je stvar prestiža, samo elita (lovatori) koristi telenor? Bar kod nas. :) :D
 
Septimus, nadam se da ne mislis da se takav "prestiz" odnosi na Telenor - jer ce to otvoriti jos gora vrata, da dobije "Apple" sobu i da ga ne vidimo na forumu :D
 
To je samo ugrubo kako stvari funkcionišu u krupnom biznisu i marketingu. Posto trziste postoji svako ima izbor da izabere sebi odgovarajuce i to je poenta cele price. :)
 
To je cista laz :) Vremenom sve to kartelski poskupljuje, i samo je privid izbora :)
Case and point: Svajcarska, Juzna Koreja. Extra razvijene drzave - extra los izbor mobilnih tarifa (kad se uporedi i sa nama, kamoli sa Austrijom, Nemackom i Engleskom)
 
To je cista laz :) Vremenom sve to kartelski poskupljuje, i samo je privid izbora :)
Case and point: Svajcarska, Juzna Koreja. Extra razvijene drzave - extra los izbor mobilnih tarifa (kad se uporedi i sa nama, kamoli sa Austrijom, Nemackom i Engleskom)

e prijatelju ovo ti je najbolji post koji si napisao na celom forumu

bravo za ovo cheers
 
To je samo ugrubo kako stvari funkcionišu u krupnom biznisu i marketingu. Posto trziste postoji svako ima izbor da izabere sebi odgovarajuce i to je poenta cele price. :)

septumuse alfa ti napisao veliku istinu

to je samo prokleti "balon" koji se pumpa cenama samo da bi krupne ribe (mafija) drzale narod u zatocenistvu i zavisti

navodno cenama stite brend a u stvari se sve cene enormno vestacki pumpaju zarad otimanja para

i sto je najvaznije kartelizacijom vremenom dolazimo samo do sto skupljih i skupljih usluga

dokaz uzivo kod nas novi paketi telenora

ovakvi paketi su cista glupost za bilo kog korisnika i onog sa parama i onog bez

niti su izbalansirani po cenama i uslugama niti imaju nesto da ponude

dodali cloud aplikaciju (mos' misliti) ali zato uzeli sve ostalo

u prevodu: uvatili Boga za onu stvar i to debelo naplatili

tek ce posle ovoga da beze korisnici od njih jos ako udare "optimizaciju" bar 50% ce da ih napusti u godinu dana
 
Ne znam šta smatraš pod velikim kompanijama i na čemu baziraš takvu tvrdnju? Za vreme mog 15-ogodišnjeg profesionalnog iskustva u multinacionalnim kompanijama (i dosta saradnje sa kolegama u drugim oblastima i drugačijim kompanijama ali sa takođe jakim brendovima) ni jednom nisam sreo slučaj "preporuke" o cenama i ostavljanja distributeru slobode odlučivanja o maloprodajnim cenama. Sve velike kompanije su one koje puno računa vode o samom brendu i zahtevi takvih kompanija prema distributerima idu do neverovatnih sitnica, a kontrola maloprodajnih cena se praktično podrazumeva. A Apple, kao elitistička kompanija, je jedna od ekstremnih po pitanju krajnjih zahteva i potpune kontrole. To se vidi na svakom koraku, ne moraš da budeš zaposlen u Apple-u da bi to bilo jasno. Poenta politike cena nije samo u tome da bi se kontrolisao distributer i njegova marža, već sam nastup prema krajnjem kupcu koji mora biti uniforman svuda (i ne samo po pitanju cena, pogledaj Apple prodavnice kako izgledaju svuda u svetu). Pošto je cena jedan od osnovnih faktora komunikacije prema kupcu o kakvom je proizvodu reč, na taj način se takođe kontroliše i pozicioniranje na tržištu u odnosu na konkurenciju i na kraju štiti sam brend i na određeni način opravdava elitizam koji brend nosi. Kada bi Apple spustio cene za npr 50% (a verujem da bi mogli i da bi opet bili u plusu), posle početnog buma, izgubio bi svoj elitistički sjaj i takođe izgubio većinu svojih kupaca i praktično uništio sopstveni brend, jer nivo npr. jednog Samsunga nije Apple nivo i na tom polju Apple gubi bitku. Da li misliš da bi kompanija koja toliko drži do sebe poput Apple-a dopustila tako nešto?

a za ovu glupost odavno zna ceo svet al samo budale mogu da nasednu na takvu pricu i takav marketing
 
Pa na ovu pricu i marketing nasedamo svi, svaki dan; kada se kupi Samusng TV umesto Vivax za mnogo vece pare, kada se kupi Siemens frizider umesto Beko takodje za vece pare, Samsung mobilni umesto Alcatela... takvih primera je mnogo. Jednostavno ljudi hoce da daju vise novca za poznatiji brend.
 
Poslednja izmena:
Nije poenta ovde da pokazemo kako smo mi pametni i kako smo provalili "zli marketing" vec je poenta da ukazemo kako njima (marketingu) to polazi za rukom i tako ce biti do kraja sveta. :)
 
Znaci izgubio se neogranicen internet, a dobilo se prenosenje megabajta, sa tim je bar nacisto.
Meni je ovo zapravo jako pozitivno, pošto nemam uravnoteženu potrošnju, već neki mesec povučem par stotina MB, a neki mesec mi 2 GB nije dovoljno.
Taj "neograničeni" net je zaista bio neupotrebljiv za bilo šta ozbiljno, pa sam par puta morao da doplaćujem megabajte, koje bih verovatno pokrio prenesenim, da je postojala ta mogućnost.
 
Pa na ovu pricu i marketing nasedamo svi, svaki dan; kada se kupi Samusng TV umesto Vivax za mnogo vece pare, kada se kupi Siemens frizider umesto Beko takodje za vece pare, Samsung mobilni umesto Alcatela... takvih primera je mnogo. Jednostavno ljudi hoce da daju vise novca za poznatiji brend.

Zar ti stvarno misliš da je samo marketing u pitanju,a ne i razlika u kvalitetu proizvoda? Mislim na ove tvoje primere.
 
Marketing zato i služi; da ljude ubedi kako je proizvod proizvođača A mnogo bolji od proizvoda proizvođača B. Da ne ulazimo šta je i za koliko kvalitetnije, ko i gde proizvodi, otićićemo ko zna gde :)
Za potpuno drugu privrednu granu znam dosta primera gde neki proizvod proizvodi firma B za firmu A, a gde ljudima ne pada napamet da kupe taj proizvod od firme B jer su "sigurni" da je lošiji.
Kao što Septimus i kaže, marketingu je to uvek polazilo za rukom i uvek će.
Primer sa kraja 80tih godina: komšija kupi Sony trinitron i Sony VCR sa ČETIRI glave, pa u inat zove pola komšiluka da to pokaže, jer je komšija preko puta kupio Ei Niš TV i GoldStar VCR :)
 
Poslednja izmena:
Meni je ovo zapravo jako pozitivno, pošto nemam uravnoteženu potrošnju, već neki mesec povučem par stotina MB, a neki mesec mi 2 GB nije dovoljno.
Taj "neograničeni" net je zaista bio neupotrebljiv za bilo šta ozbiljno, pa sam par puta morao da doplaćujem megabajte, koje bih verovatno pokrio prenesenim, da je postojala ta mogućnost.

Konkretno, odgovara i meni. Tako i ja trošim net. Uz to, za 170din više imam 200 min više, taj cloud i dodatni saobraćaj za njega, što će meni lično značiti.
Ali svejedno, ako su već ljude navikli na taj usporeni - neograničeni net, smatram da treba da ga i zadrže na neki način, za ljude koji to hoće i kojima je to važnije od cloud-a. To su prvi ovde uveli i to je jedna jako dobra usluga koju je konkurencija na kraju i iskopirala.
Zato sam im i napisao moje mišljenje da su sa ovim paketima verovatno napravili promašaj. Mada, vreme će pokazati; ko zna na osnovu čega su se vodili prilikom sastavljanja ovakvih paketa i kako će ih njihov marketing predstaviti.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno