Šta je novo?

Titanfall

ko je spominjao bf ? cemu trol?
6vs6 u nekoj fps pucacini koja zahteva sporo i takticko igranje sa odgovarajucom mehanikom i mapama moze da bude ok
6vs6 + botovi u igri u ovome sto oni zele da naprave i sto prikazuju ne zvuci mi optimisticno nikako...
mislim hej testirali su i 1vs1!!! lol
 
Naprotiv, spore, taktičke pucačine zahtevaju više igrača i veći prostor. Brzi FPS-ovi sa velikom slobodom kretanja treba da imaju manji broj igrača. U CoD-u sve preko 10 igrača je katastrofa. Quake se kompetitivno najviše igrao 1vs1 a na pub-u do 10 igrača. Shootmania Elite mod se igra 3 vs 3 s tim što su ukupno 4 igrača na mapi po rundi. Counter strike 5 vs 5.

Ispade da ja branim titanfall, a naprotiv ja sam od početka skeptičan po pitanju ove igre ali budimo realni...
 
Ne znam za vas, ja samo cekam da izadje I da cujem prve kritike na racun igrice, ako je u bukvali pozitivna ja je kupujem, ako nije, nista, zivot ide dalje, ali ja sam optimistican po pitanju ove igrice. Hteo sam I da je preorderujem, ali ko ce da ceka mart, pa sam zato kupio BF4, I za sada se isplacuje...
Nemam nista protiv botova, mozda I bude stvarno zanimljivo, jer su rekli da igrica nece imati klasican SP, vec ce na neki nacin izmesati SP I MP, zato verovatno ubacuju botove.
 
Igra moze da bude fail, ali to sigruno nece biti zbog roja igraca. Stvarno ne kapiram sta se toliko uhvatili za 6 na 6. Ali ovaj komentar 6 na 6 u 2014 je pobedio. U 2014 sve igre treba da budu 64 na 64, a u 2018 128 na 128 ;) 6 na 6 ako su mapa uradjene kako treba je savrseno, svako ko je igrao ikada cod ili counter zna da sve preko toga ne ide.
 
Zamislite tek Counterstrike kako bi bio dobar 12v12, od čega su 5v5 ljudski protivnici koji mogu da kupuju oklope, automatske puške i snajpere, a ostalo botovi koji smeju da nose samo pištolje i smg-ove, bez oklopa.

Igra moze da bude fail, ali to sigruno nece biti zbog roja igraca. Stvarno ne kapiram sta se toliko uhvatili za 6 na 6. Ali ovaj komentar 6 na 6 u 2014 je pobedio. U 2014 sve igre treba da budu 64 na 64, a u 2018 128 na 128 ;) 6 na 6 ako su mapa uradjene kako treba je savrseno, svako ko je igrao ikada cod ili counter zna da sve preko toga ne ide.


Ajde bez ironije, uopšte ne kapiram zašto toliko priželjkujete tu igru da ne dozvoljavate ni najmanju sumnju u to na šta će ona na kraju ispasti. Možda ispadne skroz dobra, možda ispadne bezveze, ali nije baš da ne znamo kako izgleda igrati sa botovima pa da ništa ne možemo da procenimo. Pride, ova odluka je izazvala tone i tone besa po forumima širom sveta, ali ne, ovde su svi oni koji ne žele da žele ovu igru valjda zlonamerni, žele novi betlfild fijasko, nisu u klanovima ili šta već...

Broj igrača je tu sekundaran. Broj igrača samo ilustruje otklon od inicijalnih obećanja i predstave o igri ka onome što igra postaje kako se približava njen datum pojavljivanja. Uopšte ne razumem zašto je potrebno braniti te promene kroz argumentiranje da li su oni baš nešto eksplicitno obećali ili provukli između redova ili ih braniti jer "toga i toga nije bilo u njihovim zvaničnim saopštenjima". Mislim, stvarno.

Na kraju krajeva, jesu li novinari koji su krenuli da dižu hajp jesenas o ovoj igri nakon što su je igrali ili im je igra bila demonstrirana zapravo igrali protiv botova? To niko nigde nije rekao. Zašto? Stvarno se pitam zašto...
 
Poslednja izmena:
Zamislite tek Counterstrike kako bi bio dobar 12v12, od čega su 5v5 ljudski protivnici koji mogu da kupuju oklope, automatske puške i snajpere, a ostalo botovi koji smeju da nose samo pištolje i smg-ove, bez oklopa.




Ajde bez ironije, uopšte ne kapiram zašto toliko priželjkujete tu igru da ne dozvoljavate ni najmanju sumnju u to na šta će ona na kraju ispasti. Možda ispadne skroz dobra, možda ispadne bezveze, ali nije baš da ne znamo kako izgleda igrati sa botovima pa da ništa ne možemo da procenimo. Pride, ova odluka je izazvala tone i tone besa po forumima širom sveta, ali ne, ovde su svi oni koji ne žele da žele ovu igru valjda zlonamerni, žele novi betlfild fijasko, nisu u klanovima ili šta već...

Broj igrača je tu sekundaran. Broj igrača samo ilustruje otklon od inicijalnih obećanja i predstave o igri ka onome što igra postaje kako se približava njen datum pojavljivanja. Uopšte ne razumem zašto je potrebno braniti te promene kroz argumentiranje da li su oni baš nešto eksplicitno obećali ili provukli između redova ili ih braniti jer "toga i toga nije bilo u njihovim zvaničnim saopštenjima". Mislim, stvarno.

Na kraju krajeva, jesu li novinari koji su krenuli da dižu hajp jesenas o ovoj igri nakon što su je igrali ili im je igra bila demonstrirana zapravo igrali protiv botova? To niko nigde nije rekao. Zašto? Stvarno se pitam zašto...

Pošto pričaš u množini, da se citiram:

Naprotiv, spore, taktičke pucačine zahtevaju više igrača i veći prostor. Brzi FPS-ovi sa velikom slobodom kretanja treba da imaju manji broj igrača. U CoD-u sve preko 10 igrača je katastrofa. Quake se kompetitivno najviše igrao 1vs1 a na pub-u do 10 igrača. Shootmania Elite mod se igra 3 vs 3 s tim što su ukupno 4 igrača na mapi po rundi. Counter strike 5 vs 5.

Ispade da ja branim titanfall, a naprotiv ja sam od početka skeptičan po pitanju ove igre ali budimo realni...

Ništa ja ne branim, nisam ni spominjao ništa vezano za ai, pričam isključivo o pljuvanju po činjenici da se igra pravi za 6vs6... Kao da se desilo ne znam šta. E sad ako neko previše brani igru koja se nije pojavila, činjenica je i da vi konstantno pljujete igru koja se nije pojavila (ajmooo demagogija). Kako znate koje će role imati AI? Da li će simulirati sedmog igrača ili će biti postavljeni na nekim strateškim tačkama (kao npr keep-lord u nekim igrama, kojeg kada ubijete, pobeđujete instant, ovo je samo moja spekulacja)?
Dakle ne znamo mehaniku niti kontekst u kom će ti AI "igrači biti"...

BTW ja od EA očekujem sve najgore.
 
Poslednja izmena:
Upravo to. Niko ne brani igru ili kako ti kazes ea, vec prosto cinjenicu sto svi pljuju zato sto je igra 6vs6. To je potpuno besmisleno. Igra moze da bude krs zivi zbog mnogo razloga, ali svi ste se uhvatili za taj broj igraca sto je smesno.
 
Zamislite tek Counterstrike kako bi bio dobar 12v12, od čega su 5v5 ljudski protivnici koji mogu da kupuju oklope, automatske puške i snajpere, a ostalo botovi koji smeju da nose samo pištolje i smg-ove, bez oklopa.

Protivnickog Titana mozes elimisati tako sto bukvalno naskocis na njega. Ako protivnik nema strujnu zastitu vrlo lako ces eliminisati pilota i zauzeti Titana. E sad zamisli da svi u igri mogu to da odrade? Koja svrha od Titana onda? I ne znam gde si ti zakljucio da ranije nisu Titani bili bitni?

Iskreno se nadam da ovo nece biti uslov za dobijanje titana u rundi, jer je to nista drugo do CoD killstreak a znamo kakve to posledice ima po teamplay...

Svako moze da pozove svog Titana. Oni koji su bolji igraci cekace krace ali daleko do toga da ce biti ko CoD killstreak.
 
Poslednja izmena:
Naprotiv, spore, taktičke pucačine zahtevaju više igrača i veći prostor. Brzi FPS-ovi sa velikom slobodom kretanja treba da imaju manji broj igrača. U CoD-u sve preko 10 igrača je katastrofa. Quake se kompetitivno najviše igrao 1vs1 a na pub-u do 10 igrača. Shootmania Elite mod se igra 3 vs 3 s tim što su ukupno 4 igrača na mapi po rundi. Counter strike 5 vs 5.

Ispade da ja branim titanfall, a naprotiv ja sam od početka skeptičan po pitanju ove igre ali budimo realni...

eto spore takticke igre ne zahtevaju vise igraca vec sve zavisi od tvoje percepcije i iskustva (jel hoces da kazes da je bf takticka igra lol, zezam se ), cod sa vise od 10 igraca katastrofa ? e svasta sam procitao :)
kompetetivno igranje ? right...
budimo realni quake 1vs1 je praistorija, i slicni modovi, ako im je cilj da se fokusiraju na nostalgiju ili kvazi pro likove koji igraju po takmicenjima i 2vs2 i slicne fore to je sasvim ok, ali nesto ne mislim da im je to glavna stvar jer se ne reklamiraju ali uopste da im je to fokus
 
budimo realni quake 1vs1 je praistorija, i slicni modovi, ako im je cilj da se fokusiraju na nostalgiju ili kvazi pro likove koji igraju po takmicenjima i 2vs2 i slicne fore to je sasvim ok, ali nesto ne mislim da im je to glavna stvar jer se ne reklamiraju ali uopste da im je to fokus

Fokus je na Titanima. Ali mnogi vide Titane kao obicna vozila iz BF i tu staje svaka dalja prica. A tek komentari tipa "e pa imali smo jetpackove i ranije" pri cemu se uopste ne uzima u obzir kretanje kada se koristi jetpack, na primer onakav wall-runing i wall-jumping ja nisam vidio ni u jednoj multi pucacini na PC-ju.
 
Poslednja izmena:
Poenta cele price je da ako imas mape prosecne velicine (nemamo podatak tacan jos ali pretpostavljam da mape nece biti gigantske) i veliku slobodu u kretanju, dakle vertikalno kretanje ce biti zastupljeno zbog uptrebe jet pack-ova. To znaci da, kao sto su rekli u linkovanom tekstu, se prostor za manevrisanje drasticno smanjuje sa povecanjem broja igraca. PRimer: Zamisli Tribes Ascend mehaniku na mapi velicine dve najvece CoD ili CS mape...
 
Cekaj cod sa vise od 12 ljudi nije katastrofa? Sad sam bas sve cuo...
 
[YOUTUBE]-YqZoTtEpjs[/YOUTUBE]
 
Evo ga gameplay alpha na Xbox One:

Pitanje koliko ce jos da bude na YT dok ga ne sklone.

Ko sto rekoh Titani su ovde glavna stvar.
 
volim ovakve igre. drze pojedince podalje od igara koje ja igram :d
 
Nimalo mi nije zanimljivo :S:
 
Nego ja u ovom videu nigde ne videh botove? Predpostavljam da ih nema u nekim modovima ali opet bez njih mi mapa deluje prilicno prazno? Ne kontam zasto nisu u tim slucajevima omogucili vise igraca a da su timovi ograniceni na sest Titana.
 
Poslednja izmena:
Neće tu biti nekog materijala za ozbiljnije igranje tokom dužeg perioda, ali za kratkotrajnu fast pace zabavu, što da ne. Što se tiče samog kvaliteta napucavanje, ne može da se vidi previše jer se igraju na gamepadima, ali sam grafički dizajn deluje odlično.
 
Najveci utisak nakon ovih klipova je odsustvo recoil-a. To mi se ni u CoD nije svidjalo jer cemu onda gomila oruzija?

Titani sa druge strane deluju zanimljivo i najbitnije, nisu overpowered. Nemam pojma, posle loseg iskustva sa BF4 necu vise ni jednu igru preorderovati (mozda, ali mozda Star Citizen) ali cu sacekati malo kada igra izadje pa cu odluciti.
 
Poslednja izmena:
Pokrece ga Source endzin, samo da ga optimizuju lepo i to je to... Ova fora sa Mechovima mi se svidja...
 
Najveci utisak nakon ovih klipova je odsustvo recoil-a. To mi se ni u CoD nije svidjalo jer cemu onda gomila oruzija?

Jeste da im je lakse da urade bez trzaja i da to vole Codovci ali ovde imaju fino opravdanje za tako nesto. Igra se desava u dalekoj buducnosti pa je i za ocekivati da puske nemaju trzaj za razliku od CoDa.
 
Poslednja izmena:
Jeste da im je lakse da urade bez trzaja i da to vole Codovci ali ovde imaju fino opravdanje za tako nesto. Igra se desava u dalekoj buducnosti pa je i za ocekivati da puske nemaju trzaj za razliku od CoDa.

Za ovakav tip igara COD i Titanfall uopste nije bitan neki skill, vec ko prvi uoci protivnika taj ga i dobije ;) Ne volim igre bez trzaja, pa ne znam kakva da je daleka buducnost opet :p
 
Ma bre i to napucavanje sa mechovima mi je smesno nekako , deluju mi kao da pucam u dzinovske frizidere.

Ono skakutanje po zgradama i svugde necu ni da spominjem. Mogu samo da mislim kako ce to da bude komicno kada svi igraci na serveru budu skakutali :p kao quake (mada quake respectujem). Tacno se po takvim sitnicama vidi ciljna grupa ovde.

Jedina , ali jedina svetla tacka mi je katapultiranje i to ono sto sam video iz prvih trailera. Voleo bih da je tako nesto bilo uradjeno u mechwarrioru :(
 
Source engine u 2014-oj? Ok radice na vise masina, ali smesno ovo izgleda, kolorit je mnogo cudan..
 
Ma bre i to napucavanje sa mechovima mi je smesno nekako , deluju mi kao da pucam u dzinovske frizidere.

Ono skakutanje po zgradama i svugde necu ni da spominjem. Mogu samo da mislim kako ce to da bude komicno kada svi igraci na serveru budu skakutali :p kao quake (mada quake respectujem). Tacno se po takvim sitnicama vidi ciljna grupa ovde.

Jedina , ali jedina svetla tacka mi je katapultiranje i to ono sto sam video iz prvih trailera. Voleo bih da je tako nesto bilo uradjeno u mechwarrioru :(

Sta znam, ja volim skakutanje :) Tribes mi je super. U planetside-u igram light klasu itd. Osim toga bas zbog te slobode u kretanju igra je ogranicena na 6 vs 6. Probacemo u ostalom kad izadje.
 
Nazad
Vrh Dno