Šta je novo?

Metal Gear Solid Ground Zeroes

Fantasticno izgleda igra, pogotovo ovaj snimak u dnevnoj misiji. Jedva cekam da izadje, sve sam presao od metal gear-a osim Peace Walkera. Mozda i to overim na PS3-u...
 
Dobro je moci ce da se iskljuce markeri protivnika za one koji to zele i dobijace se extra bonusi u tom slucaju. Tako ce biti prihvatljiva kako kezual gejmerima tako i HC. Licno me nerviralo u nekim igrama nemogucnost da se to iskljuci. Najvise mi se dopada sto nije u direktnoj vezi sa izborom tezine igre, vec se ne zavisno moze podesavati, posto sam prva 3 MGS najpre presao na normal, a zatim tek na najvisim nivoima tezine. Za cetvrti deo nazalost nisam imao vremena, tj konzolu u posedu. :(

 
Nazalost ni ja nisam odigrao MGS4 : Guns of the Patriots iz razloga neposedovanja PS3 , a siguran sam da je bruka dobra igra , no nadam se da ce MGS4 doci na PS4 , dal kao deo neke kolekcije u paketu ili makar u digitalnom onliku na PSN Store-u.
 
Ja sam bar dogurao cetvorku na normalu skoro do kraja i dobila je noge iz novcanih razloga. Ako mi je za neku utehu. :)
Dobra je igra. P.S. Bice sigurno.
 
Pa nadajmo se.

Inace zasad sam odgrao prva 3 nastavka i Peace Walker i zaista svaki deo me odusevio na svoj nacin.

Mada ako bi morao da izaberem samo jednu ipak bi dao malu prednost MGS3 Snake Eater-u , mislim da je kolicina emocija u toj igri zaista neverovatna, pogotovo mislim na onu borbu sa The Boss kao i kraj igre , The Boss po meni verovatno i najbolji antagonista u istoriji video igara, a ono polje cveca na kraju pokraj jezera jedno od najlepsih i najspektakularnijih lokacija u igrama.
Takodje "setting" je fantastican , ona atmosfera hladnog rata je zaista fantasticno docarana.
Zatim i ona filmofilka Para-Medic je iso bila odlicna sa njenom interpretacijom hitova iz 50-ih i 60-ih.
Po meni igra zaista za cistu 10-ku.

Dvojka mi je isto bila fantasticna ali na drugi nacin , mozda ne pruza takvu kolicinu i vrstu emocija ali zato prica je perverzija i bavi se vrlo aktuelnim temama kao sto su kontrola uma, kontrola medija, manipulacija ljudima preko medija , cenzura informacija......itd.
Inace Kojima je napravio jednu odlicnu paralelu izmedju MGS2 i MGS3 , za razliku od MGS3 i hladnog rata gde se sve svodi na trku u naoruzavanju i tehnologiji i da onaj ko ima vise i naprednije oruzje tak je vladar sveta u MGS2 na pocetku digitalnog doba sve se svelo na informacije i protok informacije i onaj ko drzi monopol nad informacijama on upravlja svime.

Peace Walker je isto bio odlican, ima zaista fantasticne sporedne likove , i ona atmosfera Latinske Amerike gde sve mirise na Ce Gevarin uticaj i revoluciju je zaista ocaravajuca.

Keca sam odigrao nedavno i kec je takodje fantastican , odlicna prica , Foxhoound jedinica i boss borbe , na kraju ona borba sa Liquidom na vrhu REX-a je zaista epska kao i ona jurnjava kroz tunel i ugledanje svetlosti dana ; )

Tako da ne sumnjam da bi i MGS4 ostavio na mene odlican utisak.
 
Pa nadajmo se.

Inace zasad sam odgrao prva 3 nastavka i Peace Walker i zaista svaki deo me odusevio na svoj nacin.

Mada ako bi morao da izaberem samo jednu ipak bi dao malu prednost MGS3 Snake Eater-u , mislim da je kolicina emocija u toj igri zaista neverovatna, pogotovo mislim na onu borbu sa The Boss kao i kraj igre , The Boss po meni verovatno i najbolji antagonista u istoriji video igara, a ono polje cveca na kraju pokraj jezera jedno od najlepsih i najspektakularnijih lokacija u igrama.
Takodje "setting" je fantastican , ona atmosfera hladnog rata je zaista fantasticno docarana.
Zatim i ona filmofilka Para-Medic je iso bila odlicna sa njenom interpretacijom hitova iz 50-ih i 60-ih.
Po meni igra zaista za cistu 10-ku.

Dvojka mi je isto bila fantasticna ali na drugi nacin , mozda ne pruza takvu kolicinu i vrstu emocija ali zato prica je perverzija i bavi se vrlo aktuelnim temama kao sto su kontrola uma, kontrola medija, manipulacija ljudima preko medija , cenzura informacija......itd.
Inace Kojima je napravio jednu odlicnu paralelu izmedju MGS2 i MGS3 , za razliku od MGS3 i hladnog rata gde se sve svodi na trku u naoruzavanju i tehnologiji i da onaj ko ima vise i naprednije oruzje tak je vladar sveta u MGS2 na pocetku digitalnog doba sve se svelo na informacije i protok informacije i onaj ko drzi monopol nad informacijama on upravlja svime.

Peace Walker je isto bio odlican, ima zaista fantasticne sporedne likove , i ona atmosfera Latinske Amerike gde sve mirise na Ce Gevarin uticaj i revoluciju je zaista ocaravajuca.

Keca sam odigrao nedavno i kec je takodje fantastican , odlicna prica , Foxhoound jedinica i boss borbe , na kraju ona borba sa Liquidom na vrhu REX-a je zaista epska kao i ona jurnjava kroz tunel i ugledanje svetlosti dana ; )

Tako da ne sumnjam da bi i MGS4 ostavio na mene odlican utisak.

MGS3 je za mene najbolja igra koju sam ikada igrao. Tih poslednjih sat vremena igre je neverovano. Mada ni kraj MGS4 ne zaostaje mnogo...
 
Takodje svidja mi se i to sto u MGSV nastavljaju Big Boss-ovu pricu i kontinuitet MGS3 i Peace Walker-a, nekako mi se cini da je bolje da se drze proslosti i stvarnih dogadjaja (tipa hladni rat, talas revolucija po Latinskoj Americi, Sovjetska invazija na Afganistan, Americka invazija na Vijetnam, Irak......itd, gradjanski rat u Mozambiku..itd) nego da pricu smestaju u blisku buducnost i pomalo SF okruzenje.
 
Dobro je moci ce da se iskljuce markeri protivnika za one koji to zele i dobijace se extra bonusi u tom slucaju.
To je uvek nešto što treba pozdraviti.:) I za Thief 4 je inače skoro najavljeno da će moći da se isključe takva pomagala, i da će takođe postojati bonusi za igrače koji igraju bez njih.,) Pohvalno je što developeri slušaju fanove stealth igara. Nemaju takve stvari šta da traže u ovakvim igrama, samo upropaštavaju gejmplej.
 
Malo mi nije jasno to sa markerima, a odgledao sam svaki demo/trejler iz nove igre...zapravo, da biste uopšte imali markere, morate da označite neprijatelje preko durbina ili čega već, ne vidim ko tera ljude da tako rade. Recimo, ja u Crysisu nikada nisam označavao dvogledom protivnike, municiju, šta god, a ovde - niko ne uključuje/isključuje ništa, jednostavno nemojte koristiti tu opciju i gotovo :)
 
Malo mi nije jasno to sa markerima, a odgledao sam svaki demo/trejler iz nove igre...zapravo, da biste uopšte imali markere, morate da označite neprijatelje preko durbina ili čega već, ne vidim ko tera ljude da tako rade. Recimo, ja u Crysisu nikada nisam označavao dvogledom protivnike, municiju, šta god, a ovde - niko ne uključuje/isključuje ništa, jednostavno nemojte koristiti tu opciju i gotovo :)

Ako je to automatski onda je bezveze, ako je na klik onda je dobro, ali mislim da je ovo prvo u pitanju. Onda nece moci taj dvogleda da se koristi, a to je ipak velo znacajno sredstvo za osmatranje.

Kapiram ja da se to sve ubacuje radi vecine igraca kojima je moc zapazanja na veoma niskom nivou, jer stvarno sam vidio ljude (starije igrace) koji ne mogu ni sa tim pokazivacima, lebde po ekranu, da provale gdje treba da se ide.

Mada ovdje se ne radi o tim "kvest markerima" vec o jos *****nijim, a to su ovi za markeri za pokazivanje protivnika i jos *****nije njihove siluete koje se vide kroz zidove i razne prepreke. To je po meni stvarno retardirano, nekada smo to zvali "sifre, varanja" danas je to sastavni dio svake igre. Next gen igre su isto kao i next gen publika.

Zar nije dovoljno, kao na primjeru prvom Far Cry, da kada se markiraju dvogledom protivnici pojave samo na mini mapi?! To je najbolje resenje, logicno je i realisticno.
 
Poslednja izmena:
Dali ce ovo uopste izaci za pc, ja nigdje ne vidim da su officijelno najavili i sta je sa Rising-om usutili se odjednom, cekamo je od kako je najvaljena tj. od 2010 godine sad ce 2014 sta to oni prave GTA? psshhhh
 
Rising je predat nekom nezavisnom timu da radi PC port sredinom ove godine i trebalo je da izadje danas-sutra. Tj koliko se ja secam 14. decembar je bio datum, al po komentarima po netu vidim da svi spominju 13. decembar tj. da je trebao danas da izadje. Ali su od jednom svugde skinuti datumi za pc i stoji tba. E sad kako je jedno vreme stajalo da tim koji radi na portu Risinga radi nesto i na Ground Zero zakljucak je bio da ce i ovo biti za PC. Al kako sad stvari stoje, tj da od jednom nema nigde nikakvih informacija ni za Rising i mogucnost za port Ground Zera izgleda mrsavo.
 
Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes drops on PS3, PS4, Xbox 360 and Xbox One next month.

Dobro je, moćiću na boxu još da se sprdam.
 

Ovim press eventovima i izveštajima više ništa ne verujem, a kamoli ovim nagomilavanjima tviter fidova koji neodoljivo podsećaju na tweet-up događaje sa ciljnom grupom, koje tek ne podnosim do yaya...

Pokušavam da zamislim sebe kako prikupljam tvitove Nataše Bekvalac, Seke Aleksić, Vlade Georgijeva (ne onaj što je ubio Aleksandra u Marseju 1934. nego ovaj današnji, dabome), Snežane Dakić i nekog političara po randomu (može i Vjerica Radeta) koji imaju veze sa kompovima i pravim članak "Poznati o tehnologiji". Naravno, momentalno mi se povraća od toga, a time nas preplavljuju i bombarduju sa svih strana...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno