Šta je novo?

MSI GTX 660Ti PE/OC problem sa TDR-om

@Pike

molim te da vratis VGA u radnju gde si kupio i pre nego sto je odneses da mi pustis S/N na PM kako bih ubrzao RMA proces.
VGA ce biti vracena na Tajvan radi daljeg testiranja a ti ces dobiti swap. hvala.
 
Hvala puno unapred. Na poslu sam do 19h cim se vratim poslacu ti S/N i pokusati da vratim kartu u Emmi jos veceras.
 
Progutao sam knedlu i upustio se u avanturu reklamacije.

Vratio sam graficku u Emmi uvoznik je Alti, rekose mi da je guzva u servisu da se dosta ceka i pominju zakonske rokove. :S:

Uopste se ne bih natezao sa njima i gubio zivce cekajuci, da dullenzigno nije obecao da ce ubrzati RMA.
 
Odlično, bar jedan problem rešen.
A šta će biti s našim 660Ti?
 
Bice resesen tek kada ispravna kartica bude u kucistu.
 
@dullenzigno: Znači, da vratim 660Ti u Alti i da ti javim serial? Pa ovi u servisu će da je ubodu i kad vide da baca sliku, vratiće mi je posle dva meseca...

@Pike: znam... I feel your pain :D
 
Ako ovo bude problem, ja ću MSI zaobilaziti u širokom luku. Evo mojih registrovanih proizvoda:
U1dpkit.png

Sad moram da upakujem kartu, da je pošaljem u Emmi poštom i nadam se da će sve biti ok. Ne znam da li bi lokalni WinWin shop prihvatio da uzme kartu i prosledi je u Alti servis? Zna li neko?
@GoranM: ma idi čoveče... Mada, ja sam poslao tek kupljen Sapphire 6870 sa problemom i dobio sam drugu kartu dosta brzo. Ali to je bilo davno. Vidim da se dosta ljudi sada žali...
Gavran se nije javio već neko duže vreme... dve karte na ledu...:S:
@dullenzigno: Da li bi bio problem, ako Altijev servis slučajno uvidi da je reklamacija opravdana - a jeste, da se dobije 760 u zamenu? Ionako su jeftinije nego 660Ti. Mada, ako Alti bude testirao, nema od ovoga ništa... Lighting ćemo rešiti, a vama PE/OC šta bude...
 
Poslednja izmena:
Ljudi ne znam sta da vam kazem nego sa srecom. Ja necu reklamirati, jer za sada radi bez problema (od oc-a nema nista) osim sto divlja PL.
 
Pa nista ja cekam jos. PM sam dullenzignu serial tako da se nadam da ce se uskoro desiti nesto. Jos da dodam cekam odgovor za obe kartice. Ne znam da li bi lokalni Win Win prihvatio karticu umesto slanja u Emmi. Cisto sumnjam iskreno, meni su pravili problem jer kartica nije kupljena u prodavnici u kojoj sam je predao za reklamaciju. A da prihvate za Emmi? Pa to je vec veeeeliki problem :)
 
Poslednja izmena:
Mogli ste vi to i brze resiti, ali sada je kasno. Ako kartice s*ruckaju, mogle su uz vasu blagu "pomoc" da ne daju ni sliku.
 
Pa nista ja cekam jos. PM sam dullenzignu serial tako da se nadam da ce se uskoro desiti nesto. Jos da dodam cekam odgovor za obe kartice. Ne znam da li bi lokalni Win Win prihvatio karticu umesto slanja u Emmi. Cisto sumnjam iskreno, meni su pravili problem jer kartica nije kupljena u prodavnici u kojoj sam je predao za reklamaciju. A da prihvate za Emmi? Pa to je vec veeeeliki problem :)

Pa ne za Emmi - Alti je ionako ovlašćeni serviser. Mislio sam da je proslede direktno Alti-ju, pošto to ionako rade stalno... Mada, u pravu si. Nema ništa od toga. Nego, kad im pošaljem kartu poštom, da li ću da dobijem neki dokaz da sam im poslao kartu na reklamaciju? Kako to ide?
 
Pa trebalo bi da dobijes revers, medjutim imas dokaz da si poslao posiljku... Mada, nece doci do toga da se juris sa njima da li si poslao ili ne vec ce doci do toga da li dobijas kartu ili povracaj novca. Spremi se na cekanje dok ne rese sta treba da urade... Ja sam slao tastaturu i uz nju poslao kopiju racuna malop. i fisk. kao i objasnjenje zasto je vracam i nije bilo problema...
 
Zanemari - i ti i ostali članovi foruma... Učinilo mi se da si se obratio samo Pike-u. Normalno je da si čoveku dao prioritet. Javio mi se Gavran i vidim da si i njemu pomogao, a i ja sam posle dobio poruku, tako da je ovo zasada stvarno ok. Hvala ti na angažovanju, znam (pretpostavljam?) da nije tvoja dužnost i da nisi morao ni ovo da uradiš, da tu ima dosta dobre volje, a pošto vidim i da MSI HQ vodi računa o svojim korisnicima, mogu zasada da kažem samo najbolje.
 
Poslednja izmena:
Sta si resio jel ces i ti da saljes kartu ?
 
Hoću. Nestabilna je na factory clocku i iako to nije ništa veliko, šta kad budem hteo da radim upgrade? Da je prodam nekom, a da prećutim mane ili da je prodam ispod svake cene? Ne znam šta da mislim...
 
Ako, neka je sa srecom. I ja tako razmisljam, treba da prodam nekome Lightning, prvo sto ce taj da proba je neki benchmark i to verovatno Heaven 4.0 i imace sta da vidi (kao sto sam i ja to prvo probao). Kako da mu objasniim, ako kazem u startu niko je onda ne bi ni kupio.
 
Javio mi se dullenzigno - treba da vratim kartu, ići će na testiranje u MSI. Pitanje je - šta će mi vratiti? 660Ti PE/OC nema, 760 nema - ne bih uzeo 660Ti referentnu nikako, a to je jedino što ima. Ja sad treba nekako da pošaljem kartu - nisam siguran kome, Alti kaže maloprodaji, Emi na sajtu kaže direktno u servis...
 
Ja bih da sam na tvom mestu slao direktno u servis, bice odmah tamo. Ako saljes u Emmi oni ne salju odmah nego kad im ide kombi. Moju ce tek u sredu da posalju iako sam je juce vratio.
 
Jesam. Ti mozes da zoves servis da proveris da li je stigla kartica i trazis br. reklamacije. Tako je bilo kada sam slao nesto u KimTec servis. Kod njih sa tim brojem mozes online da pratis dokle se stiglo.
 
Moj ti je savet da posaljes karticu sto pre, jer ovo sto radi Alti je stvarno sramota. HAWK sam vratio 06.09, 660Ti 14.09. i jos me niko nije zvao, niti sam dobio bilo kakvu informaciju od njih. Jedina nada je da dullenzigno ubrza reklamaciju. Sad vidim nemaju vise 760 TF u ponudi (mislio sam umesto novca da trazim zamenu za 760 TF), samo HAWK. A 660Ti imaju samo onu krsh sa jednim ventom.
 
Evo upravo sam dobio sms ove sadrzine "Postovani, vas uredjaj se nalazi u ovl.servisu, ako se utvrdi navedeni kvar, uredjaj ce biti popravljen u razumnom roku.". Ovo je za 660ti koju sam licno odneo 16.09.?!? Popravljen?
 
Poslednja izmena:
Verovatno treba da se radi mali servis, menjanje ulja, filtera.... i ima da bude ki nova :mad:
 
Evo upravo sam dobio sms ove sadrzine "Postovani, vas uredjaj se nalazi u ovl.servisu, ako se utvrdi navedeni kvar, uredjaj ce biti popravljen u razumnom roku.". Ovo je za 660ti koju sam licno odneo 16.09.?!? Popravljen?

Sramota ! Zavlacenje je pocelo...
 
Pazi, ovo mi je stiglo sa broja +456099232897. Prvo sam pomislio da me neko zeza. Dva sata motam u glavi da nisam negde ostavio fen na servis ili kao sto rece treci, neki deo za kola. Osam dana im treba (Altiju) da dostave "uredjaj" u "ovl. servis"? Nista mi nije jasno.
 
Poslednja izmena:
"Postovani, vas uredjaj se nalazi u ovl.servisu, ako se utvrdi navedeni kvar, uredjaj ce biti popravljen u razumnom roku."

Kada sam malo bolje razmislio, shvatio sam koliko je ovo bezobrazno i pokvareno sa njihove strane. Posle 15 dana zavlacenja te obavestavaju da je uredjaj kod njih, kao da ti to neznas. Onda "Ako" se utvrdi kvar, odmah pretpostavka da kupac izmislja kvar, kao verovatno nije pokvareno. Onda bice popravljeno nesto sto se popraviti ne moze. I na kraju u "razumnom roku" sto im daje prostora za zavlacenje dodatno.

Poruka cisto da bi izpostovali zakon u roku od 15 za odgovor. A tebe kao njihovog kupca ne mogu da ispostuju ni konkretnim odgovorom za tvoj slucaj nego univerzalnom porukom, ma strasno. :mad:

Umesto da te udostoje i pozovu oni salju sms poruku na koju ne mozes da odgovoris.

Namerno to rade da bi ljudi odustali od garancije i reklamacije. :mad:

NADRLJALI SMO Jedino ako nas dullenzigno ne spase.
 
Poslednja izmena:
Niste nadrljali samo ste postupili maximalno OK, ali i neiskusno, ne uzevsi u obzir gde zivite. Kada vam je Dule ponudio da se angazuje pomislili ste "najzad ka i svi ostali u zapadnom svetu", ali nazalost zivite na Balkanu. Kada je rekoa da kartice vratite gde ste ih i kupili e tu je trebalo prvi "alarm" da vam se ukljuci. Da je on zaista u prilici da odluci o vasoj kartici vratli bi kartice MSI predstavnistvu u Srbiji, a ne ALTI-ju. U sustini vi ste sada u zakonskom sistemu srbije, ALTI samo exploatise sve pogodnosti zakona prodavac/kupac koje moze. Sta ste trebali uraditi kada ste znali da se porblem tesko i retko ispoljava i da nema sanse da ga tamo neki serviser u ALTI bas u Heaven 4.0 proverava, a sve prema vasim recima "dace sliku i on ce reci OK je", jasno je i vama i meni. Te sve kartice imaju 1 BIOS, zalemljen, nemaju 2, a one koje imaju 2, pa i one imaju prekidac.... da li sada razumete sta zelim reci. E onda i taj serviser "nema sliku" i onda se to lepo brzo resi. Niko to ne popravlja, veliki je to trgovac, a malo ljudi, ponajmanje strucnih, samo bi konstatovali...... "nema sliku" dakle stvarno ne radi, kupac je u pravu, daj drugu, idemo dalje. Nazalost tako je ali u Srbistanu nekada zaista nema drugog nacina.

2004 tako mene (dobro ne samo mene jos dvojicu u Novom Sadu) zavlaci veliki Pakom sa jednom plocom. koji je problem bio, sve radi, ide redom, instaliras Windows i kada treba da dignes VIA 4 in 1 instalira ga, trazi restart i posle toga nema vise nista od windowsa, tu se slupa. Probano 2-3 varijante, 5-6 verzija VIA 4 in 1, nekoliko HDD-ova, memorija.... sve, i nece, kada samenis plocu na istom ostatku sistema sve hoce. Oni je 3x vracali nazad kao ISPRAVNU. Sta dalje reci.... "daje sliku" zar ne. Da skratim poricu i ta ploca je imala lemljen BIOS cip... 7-8 dana kasnije stize nova... ploca ;)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno