Pa isključio sam ga.
sad ću da obrišem i profil krize u RP!
edit
Jok neće, i dalje mi se zamrzava. :S:
Nigde da nađem taj crack i da probam moju grafičku ...Izasao DX10 hack. Vise informacija potraziti na netu.
Neznam dali će uopšte izaći neka optimizacija za dx10..??
Izasao DX10 hack i ja ga skinuo rar tezak 29mb ali nikako da skinem pasword da raspakujem ako ga neko zna nek postavi, imam Gainward gt9800 512mb
Tebi treba i novi procesor (neki ljudski quad-core) a sa time i nova maticna, ram.
Ako hoces i novu graficku treba ti i bolje napajanje tj. neko kvalitetnije.
Nema leba od Krize 3 na dual-core cpu. :smash:
Neki su ovdje govorili kako u ovoj igri postoje i velike otvorene mape?
Ja to nisam vidio!
Ima, ima!
http://forum.benchmark.rs/showthread.php?281779-Crysis-3&p=3197578&viewfull=1#post3197578
Igra je lose optimizirana. U visokoj travi GPU usage je oko 50%, znaci tamo gdje je najmanji fps? Nema smisla!
U C1 je GPU usage uvijek iznad 95%.
Zašto u puci nema municije, ja ne mogu nigde da je nađem i sad ne mogu da mrdnem iz te jame?!
Pogledajte prilog 108627
Video sam ovaj tvoj post, ali nisam bas obratio paznju na travu.
Ali bilo mi cudno prvi nivo mi radi na medium skroz stabilno, a kad sam usao u onu Njujoršku džunglu tu je počeo CPU da guši.
Mogli su da ubace opciju za statičnu travu, ono talasanje na vetru ubija.
C2 sam igrao i radio mi skroz OK, a ovo kao da imam Pentium III u računaru.
r_motionblur = 2
r_MotionBlurShutterSpeed = 0.0024
r_ssao = 1
r_ssao_quality = 1
r_ssao_radius = 1
r_ssdo = 0
r_Sharpening = 0.30
e_Tessellation = 0
r_WaterTesselationHW = 0
e_viewdistratio = 15
e_viewdistratiodetail = 15
e_viewdistratiovegetation = 15
e_ShadowsMaxTexRes = 512
e_ShadowsResScale = 1.4
e_ShadowsPoolSize = 512
e_VegetationSpritesDistanceCustomRatioMin = 0.25
e_VegetationSpritesDistanceRatio = 0
r_DepthOfField = 0
e_MergedMeshesInstanceDist = 1.00
e_MergedMeshesViewDistRatio = 15
e_LodRatio = 4
r_colorgrading = 0
r_ChromaticAberration = 0
e_particlesobjectcollisions = 0
e_particlesshadows = 0
e_particlesforcesoftparticles = 0
e_ShadowsTessellateCascades = 0
g_radialBlur = 0
@starac, u visokoj travi imas gpu usage 50% jer igra/''fizika'' te visoke trave ubiju cpu, ja tu sa naklokovanim phenomom imam 85-98% gpu usage ali solidan fps. U ostalim situacijama 99%.
A velike i otvorene mape u c3 postoje, par takvih lokacija gde se nista ne desava i koje moras da pretrcis da bi dosao do hodnika gde ces da pucas na retardiran ai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari