starac
Čuven
- Učlanjen(a)
- 13.01.2005
- Poruke
- 5,196
- Poena
- 515
Nije odelo problem, nego sto osim njega nema nista zanimljivo u igri. Imas specijalne moci i u Deus Ex pa igra nije truba kao Crysis. A one conveniently placed kutije sa municijom su posebna prica. To pije vodu u Borderlandsu koji je Diablo style FPS, u cistokrvnoj pucacini to je smesno.
Definitivno najslabija izvedba aliena u igrama, rame uz rame sa District 9 gluposcu.
Jeste to problem zbog health regeneracije, nevidljivosti i sl.
Ovakav koncept trazi jako dobar AI, jer inace igra postaje lagana. A napraviti dobar AI je veliki problem. Mada malo ko se i trudi oko ovog najbitnijeg elementa za ovakve vrstu igara.
Loše sam se izrazio. Ne pravi problem samo postojanje vanzemaljaca, već način na koji su ih realizovali. Kec je bio sjajan, tačno kako treba, suspens, jasno ti je da ima nekih vanzemunaca ali nije baš jasno ko su i šta su, niti je tako neozbiljno postavljeno njihovo samo postojanje. Sama igra se zasniva na borbi sa ljudima koji imaju odličan AI i ogromnoj slobodi u odluci kako dalje i šta i na koji način čistiti.
Onda u igri par godina kasnije polako fokus ide samo na odelo, a sve postaje samo izgovor da se promeni okruženje na čemu im je verovatno u PR istraživanjima u nekoj fokus grupi najviše zamerano, samo da se sve premesti u Njujork. I eto...dobije se miš-meš i papazjanija nalik na onome što smo imali u HL2 i epizodama. Jeste, to je sve nekim nitima povezano, ali to prosto nije to...
Pa sad to da prva Kriza ima odlican AI je zapitljivo. Vojnici izlaze na otvoren prostor trazeci nesto nevidljivo, i tako postaju laka meta. To se tako ne radi.
Kada te neko napadne, ili tvoju grupu, prvo sto trazis je zaklon. Uvijek se moze otprilike locirati pozicija napadaca, i prema toj poziciji se kreces vodeci racuna da si i dalje zaklonjen. Prebacujes se iz zaklona u zaklon.
Takav AI ce natjerati igraca da stvarno koristi mogucnosti nano-odijela.