Šta je novo?

Televizori iz Madjarske?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
KP nije jedini ali je najbolji za kupovinu tehnike. A postao je popularan zbog jednostavnosti korišćenja i besplatnog oglašavanja na njemu.
 
Komunalna policija. Oni jeftino prodaju tv-s oduzete na ulici. :beat:

Inače, kada su već ranije navođena neka imena, od Andora sam ja i razni prijatelji, uzimali dosta toga, od foto opreme i tv-a i preporučivao sam ga nekim poslovnim saradnicima koji su uzimali tv-e. Za sada su sve pozitivna iskustva, jedan lcd je išao nazad na zamenu preko njega u garanciji i sve ok.
Više puta sam uzimao lično od njega i ne deluje kao neko ko bi namerno nešto izbegavao, možda je samo u gužvi ovih dana.
On je stekao reputaciju prvo kao pouzdan prodavac foto opreme, radi to dugo.
Nemam nikakav interes u vezi toga, samo prenosim iskustvo :)

Ne znam zasto je mene ispalio, ali znam da ga necu nikome preporuciti. Koliko je vremena proslo i nije mi se jos javio :) Mozda mu nije odgovaralo kad sam mu reko da ne zelim da mi TV salje kurirskom sluzbom, vec sam ja hteo doci kod njega i preuzeti licno. Ne znam sta bi drugo moglo biti.

Utorak (18.12.2012) smo se dogovorili da mi uzme tv i xbox.
Cetvrtak (20.12.2012) sam ga pitao kad mogu da ocekujem TV i xbox.
Petak (21.12.2012) ujutro u 01:00 mi odgovara "Sutra su TV i XBOX u Sribji"
Subota (22.12.2012) zovem ga celo pre podne i nije mi se javio na telefon. Odem do banke u NS dignem kes kupim euro i zovem ga da dodjem po TV. Javio mi se i reko da nije u gradu da ce mi TV poslati kurirskom sluzbom, ali ja to nisam hteo i reko sam mu da bi dosao licno po TV. Reko mi se javiti uvece ako stigne ili sutra u nedelju da to resimo sve.
Od te subote mi nije vise odgovarao na mejlove i na telefon se nije javljao.

Nego jel zna neko sta treba da uradim da bi mi se uracunala garancija od 5 godina? Kazu da se registrujem na LG sajt ali mi nije bas jasno...
 
Poslednja izmena:
Ne znam zasto je mene ispalio, ali znam da ga necu nikome preporuciti. Koliko je vremena proslo i nije mi se jos javio :) Mozda mu nije odgovaralo kad sam mu reko da ne zelim da mi TV salje kurirskom sluzbom, vec sam ja hteo doci kod njega i preuzeti licno. Ne znam sta bi drugo moglo biti.

Utorak (18.12.2012) smo se dogovorili da mi uzme tv i xbox.
Cetvrtak (20.12.2012) sam ga pitao kad mogu da ocekujem TV i xbox.
Petak (21.12.2012) ujutro u 01:00 mi odgovara "Sutra su TV i XBOX u Sribji"
Subota (22.12.2012) zovem ga celo pre podne i nije mi se javio na telefon. Odem do banke u NS dignem kes kupim euro i zovem ga da dodjem po TV. Javio mi se i reko da nije u gradu da ce mi TV poslati kurirskom sluzbom, ali ja to nisam hteo i reko sam mu da bi dosao licno po TV. Reko mi se javiti uvece ako stigne ili sutra u nedelju da to resimo sve.
Od te subote mi nije vise odgovarao na mejlove i na telefon se nije javljao.
Sad da se nerviras i pizdis nemas nista od toga po meni nije ispao fer nije ispostovao dogovor, e sad *** podizao si novac i menjao za evro, ako je sve tako kako kazes ti coveku zvekni minus na kp i obrazlozi zasto mu ga dajes!
 
Korisnika ne možete oceniti:
-ako sa njim niste komunicirali preko kp-a

Ovo me zeza da bi mu dao minus :D
 
..... сервис, БГ електроник и ИГНИС нико не признаје гаранцију из Мађарске на 5 година та гаранција важи само за телевизоре купљене код нас а ја наручио 660с-ку од једног из Суботице који се куне да гаранција важи и код нас и то у једном горе поменутом сервису.Толико о томе.
Ja sam zvao ta dva servisa a u Orbit servisu u Novom Sadu bio lično i pitao. U sva tri su mi dali isti odgovor:
garancija overena
original račun
na garanciji i kutiji mora da piše LG Elektronik Magyar KFT
I to mi nije bilo dovoljno pa sam kontaktirao jednu školsku drugaricu koja radi već duže u jednom od pomenutih servisa i potvrdila mi je da garancija važi.
Sve to sam pitao pre kupovine televizora. Mada ja se toga i ne plašim jer ne kvare se oni baš tako lako. A sve i da rikne i da mi ne uvaže garanciju kod nas odneću ga u Segedin gde je rok za popravku 7dana i sigurno ima delova a u našim servisima rok 45 dana ako ima deo a ako nema potraje i po 180dana.

Tolilo o tome !

@Damir
Trebaš mu sad okačiti 1 negativnu ocenu na sajt KP čisto da vidimo da li su te njihove ocene na sajtu validne ili su štimovane. Ja mislim da su te ocene prevara i da je to deo njihovog marketinga. Jel taj sajt živi od njih koji imaju velike KP izloge i banere a ne od nas koji smo na tom sajtu trenutno. Čuo sam za sličan slučaj ali nije taj trgovac A***r već jedan drugi isto tako velik,jak, s puno pozitivnih ocena a već pominjan u ovoj temi.
 
Poslednja izmena:
Ne znam zasto je mene ispalio, ali znam da ga necu nikome preporuciti. Koliko je vremena proslo i nije mi se jos javio :) Mozda mu nije odgovaralo kad sam mu reko da ne zelim da mi TV salje kurirskom sluzbom, vec sam ja hteo doci kod njega i preuzeti licno. Ne znam sta bi drugo moglo biti.
Ja sam isto imao konverzaciju mejlom, pitao da preuzmem lično, našao se sa čovekom u vremenu koje je meni odgovorala i uzeo robu, popričao, popili piće i kao ljudi se razišli.

Baš si ispao maler u svom slučaju.
 
Hvala za objasnjenje "KP". Znam za taj sajt. Shvatio sam da tamo ima ljudi koji dovoze iz Madjarske (prepostavljam iz Segedina). Kolka im je provizija?
 
@Rusi
Ta tarifa nije ista kod svih. Nije fiksna i vrlo je promenljiva. Zavisi gde kupe koliko ga plate i od mnogo faktora. Najbolje da vidiš cenu po prodavnicama iz Segedina ta sa Mađarska cena - afa 21% + 100€ i više zavisi od modela. Ima i onih čija je provizija veća. U tih 100€ su svi njihovi troškovi. To je opet povoljnije nego da sami ide te po njega jer carina vam je 32% na cena-afa. A o sakrivanju na granici televizora 32"-40" nemoj te pomišlati je nije tv igla pa da se lako sakrije.
 
Poslednja izmena:
i vece stvari su prolazile ;)
 
i vece stvari su prolazile ;)
Pa možda ako preteraš u šleperu ili kombiju. Ja bih voleo da vidim tog ko u putničkom autu pretera tv dijagonale 42" i prođe neopažen. Može ako carinlk zažmuri na oba oka. Možda može al bez kutije položen u gepek pa preko njega kese sa kućnim potrebštinama. I da tempira vreme prelaska duboko u noć ili kad pada kiša sneg . Al ako vam ga nađe neprijavljenog kazna velika može da ide i do 10puta od vrednosti, može i da vam ga oduzme bez problema, ima na to zakonsko pravo. Pa ko voli da se tako kocka neka proba !
 
Mene zanima kako to dovlace ovi sa kp?
Pazi to mora da se vozi u kombijma, kamionima?
Ili imaju svoje ljude na carini?
 
Castis na carini i mozes slona doneti,ako znas gde ima da se kupi:)
 
Plaćaju oni i madjarskim i našim carinicima, plaćaju i ljude koji umesto njih izvoze robu iz Madjarske u granični medjuprostor (limit 10000e).

Najgora je stvar što dubinska kontrola carine može ladno da dodje kod vas na gajbu i zapleni tv (kad uhapse švercera i on propeva).

Svaki rizik treba dobro proceniti i odvagati kod mene je taj rizik težio 700 e razlike u ceni.


PS ne znam zašto se pomenuti A.... napada, pa nije on javna služba niti katastar da mora da usluži svakog, niti je ispalio ikoga za novac, prase se ne goji pred Božić, hoću da kažem da treba imati strpljenja jer ovo nije legalan posao gde se poštuju rokovi pa tako ako je neko želeo tv za novu godinu trebao je o tome da razmisli pre mesec dana.
 
Poslednja izmena:
@annoyer Na osnovu cega mozes da branis doticnog prodavca kad je u konkretnom slucaju ispao krajnje neprofesionalan i bezobrazan. Ocigledno da nikad nisi radio u prodaji ili komercijali cim pricas da "on nije katastar i da ne mora da usluzi svakoga" jer prvi postulat u prodaji kaze da je svaki kupac vazan i treba ga ispostovati.
U celoj toj prici ti krivis coveka sto je narucio televizor uoci nove godine?!? Pa ako je tako, onda svi prodavci sa KP treba da napisu da televizore donose iskljucivo do 15. decembra a posle tog datuma da prestanu da se reklamiraju, a ja koliko vidim oni i danas 29.12. ostavljaju oglase. Ako vec nije mogao da nabavi coveku robu, onda je to trebao da mu kaze i covek bi zvao nekog drugog prodavca koji ume i moze (ili mozda vec ima na lageru) a na KP ima dosta njih, a on ga je jos i lagao da su tv i xbox kod njega i zavlacio nedelju dana.
Na kraju vidim da se covek ipak snasao i kupio tv kod nas ali je verovatno morao da prodaje eure za ~111 din koje je kupio po ~ 115 din iskljucivo sa namerom da Andoru plati dogovorenu robu, pa je i na toj konverziji izgubio. A da ne racunamo cimanje nedelju dana.
Ne poznajem doticnog prodavca i isto tako verujem da su drugi judi imali pozitivna iskustva sa njim ali u ovom konkretnom slucaju je ispao BEZOBRAZAN.
 
Lepo receno.


I ne vidim da je nesto pomenuti prodavac "napadan"... jednostavno, covek je imao negativno iskustvo sa njim i izneo ga ovde.
 
Desi se i to. Nije smak sveta ni ako neko ima lose iskustvo.
Bitno je da covek nije prevaren ili ostecen.
Ja jos nisam nisam trgovao s Andorom, kupovao sam od nekog drugog lika i uzeo 2 TV-a do sada i vidim da radi covek i dalje ali se daleko manje oglasava. Kad ima televizore ima i oglas.
Sa Andorom su ljudi imali lepa iskustva i ovo me malo cudi ali ajd, praznici su, frka i guzva na sve strane, svi nesto hoce... A umemo i mi kupci da budemo teski ;)
 
Stiga je tv, živ zdrav, a možda i dopingovan pošto posle celog dana zezanja nisam primetio ni zujanje ni mrtvake i "zaglavnjake" ni IR! :banana::banana::banana:

Slika sabija već out of the box sa true cinema presetom. Probao i malo AC3 i AVENGERS-e na BD-u. Slika sabija... a sada drum roll.... SD slika takođe sabija. Drugaru sam pre nekoliko dana povezivao kućni bioskop pošto je uzeo lg 660 i ovaj panasonic briše patos s njim u svakom segmentu. HD na LG-ju je ispran i beživotan naspram panasonica, crna je siva, a SD je očajan, ali očajan. Toliko sam se oduševio st50-ticom da ne mogu da verujem... posebno to što je ispalo da sam se džabe pribojavao svih mogućih problema na koje su se korisnici ovog modela, ali i plazme generalno žalili. Em što mi je izgleda zapao solidan primerak, em što nije oštećen u prevozu! :banana::banana:

Sve u svemu, za ovih 840 koje sam dao za st50 od 50 inča... ovo mi za sada deluje kao najbolja kupovina u životu.

Naravno, bila je mala kvakica... prodavac s KP je "zaboravio" da smo se dogovorili na 840 (morao makar malo da se cenkam, principa radi) tako da sam morao da platim 850 eura kuriru, a nisam ni račun dobio. Pozvao sam lika i za račun mi je objasnio da ne sme da ga šalje s TV-om, za slučaj da "neko" presretne pošiljku, čak je i na onom obrascu stajalo neko drugo ime kao pošiljalac. Garancija mi je bila u kutiji, ali fiskalni ne. TV je kupljen u extreme digitalu, njihov pečat je na garanciji na mestu prodavca.

Zaista ne mogu da verujem da je sve ispalo ok i da nema nikakvih problema s TV-om, a znate da sa plazmom svašta može da se očekuje, zujanje, IR, da ne nabrajam dalje... ali zato je plazma zakon u odnosu na lcd-ledove kad je u pitanju kvalitet slike... nebo i zemlja u odnosu na lg660 s kojim sam se igrao nekoliko sati. Jedva čekam da je valjano razradim, pa da posle kalibracije zasija u punom sjaju. :D

Izvinio mi se zbog onih 850 eur, i rekao je da će mi odvojeno poslati tih 10 eura i sve originalne papire...


Živi bili pa videli, a ja odoh sad da se :bottle::cigar::party::hump:...
 
Castis na carini i mozes slona doneti,ako znas gde ima da se kupi:)
Svi znaju gde ima da se kupi. Probaj da častiš na carini pa da vidiš kako ćeš se provesti ludo i nezaboravno. Pogotovo sad kad je unutrašnja kontrola dežurna. Za sitnicu sledi otkaz. Nije to kao na pijaci evo ti kafena pa zažmuri.

Ta unutrašnja kontrola je jedan od većih razloga kašnjenja isporuka. Ali to nije razlog da se obmanjuju kupci. To vam je princip kod većine njih. Svaki trgovac zna ako vam kaže nemogu odma već za 5-6 dana izgubiće mušteriju. Mislim da netreba žuriti. Biće u novoj 2013 rasrodaja i akcija. Jer u januaru pada potražna i potrošačka groznica drastično. A tenzije na granici i kolone od po par kilometra će
se smanjiti.
 
Druze,radim medjunarodnu spediciju par godina tako da znam kako funkcionisu granice,carinici i ta nekorumpirana unutrasnja kontrola,ne moras se truditi da mi objasnis:)
 
Druze,radim medjunarodnu spediciju par godina tako da znam kako funkcionisu granice,carinici i ta nekorumpirana unutrasnja kontrola,ne moras se truditi da mi objasnis:)

Druže ne sumljam da se u špediciju razumeš ali ovo sa špediciom nema veze. Ne trudim se ja da tebi objasnim. Ovo je nešto sasvim drugo. Ovu "SIVU ŠPEDICIJU" sam radio 15godina i znam vrlo dobro kako sve funcioniše u normalnim okolnostima. Nego probaj ti sad kad su gore OVI da častiš pa će ti biti jasno o čemu pišem. Po danu nesme ni čokolada da se uzme.
I kao što seizmos napisa previše je pametovanja. A moja poruka je netreba žuriti biće bolje za 10 dana.
 
Poslednja izmena:
Pa jednom u godini mora da zataji distribucija ! sta sad nije smak sveta, ko nije na vreme rezervisao i dobio pre ng uradice posle nove!
 
Nego kako da covek bude siguran da tv iz hu nije odavno kupljen i stajao kod prodavca neko vreme?
 
Čudi me što eDigital i MediaMarket neizbacuju nove kataloge kad su im ovi prošli 24.12. biće da se sprema nov sa dobrom ponudom za januar pa čekaju da konkurencija prva lansira nešto kako bi ovaj drugi mogao da izbaci nešto bolje u ponudu. Ili svode godišnji bilans. Videće mo šta nude u januaru.
A mislim da mora biti dobra ponuda za januar iz razloga što su kod obe gore pomenute prodavnice u poslednjem pred novogodišnjem katalogu ponuda bila baš škrta i loša što se tiče nekih spektakularnih cena.
 
Poslednja izmena:
Na poledjini tva piše serijski broj, model i datum proizvodnje kao i zemlja porekla.


Na kutiji možda negde ima nalepnica ekspres pošte jer uglavnom tve dobijaju iz Budimpešte, na njoj je naznačen datum.

Na garanciji piše datum overe.

Po paljenju tva moguć je odlazak u servisni meni (za samsung je to info, meni , mute , power - kad je tv isključen) gde je moguće videti panel hours.


Kombinovanjem ovih podataka moguće je zaključiti da li je nov i koliko je mator.
 
Čovek je švercer, siva zona.
Posto je moj post kao pitanje na ovu konstataciju misteriozno nestao... sto je, ruku na srce, vec postalo simptomaticno na ovom forumu... evo ja ponovo da pitam isto to:

Pa?


I da pojasnim sta mislim time, posto verujem da ce ponovo netragom da nestane... jel' to sto je "svercer, siva zona" znaci da ne sme da se ima ni jedno negativno iskustvo sa doticnim? Samo pozitivna? I samo takva mogu da se iznose?
Jer on je "svercer, siva zona"... te je stoga njemu sve dozvoljeno?
 
To znači da dotični ne posluje u zakonskim okvirima i sa tim u vezi ne može se od istog očekivati da ispoštuje rokove dobavljanja robe, pa čak i kad kaže da će pomenuti nabaviti u izvesnom vremenskom okviru, sa tim u vezi kupac treba da bude stripljivi i fleksibilniji. Povrh svega ni jedan od pomenutih ne traži novac avansno pa sa tim u vezi rizik je povećan sa njegove strane. Sve ovo ide u prilog mom komentaru da je strpljivost i razumevanje nužnost u ovom tipu saradnje.

Postulati trgovine se ne poštuju ni u najvećim trgovačkim i servisnim centrima. Počevši od šturog poznavanja robe koja se prodaje do nepoštovanja tudjeg novca a kao vrhunac je česta navlakuša i lažno reklamiranje.

Mene je iziritiralo što neki kukaju radi kukanja, očekuju od švercera da poštuje pravila pri čemu za neka od njih sudski put je jedini da bi se ona ostvarila u našim lokalnim prodavnicama.

Ne znam samo šta očekuješ od pojedinca koji svesno krši zakon ? Da ga slepo poštuje?

Da li je neko prevaren? Nije, nego je izneveren delimično svojom krivicom imajući nerealnu predrasudu.
 
Tolka halabuka. bitno da mu nije uzeo novac. Zasto nije ili nije mogao da ispostuje dogovor to samo on zna. Teraj dalje.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno