Šta je novo?

Dragon’s Dogma [PC]

Jovyland

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
27.12.2006
Poruke
6,392
Poena
595
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5 5600
Matična ploča
MS B350M Mortar Arctic
RAM
16GB DDR4 HyperX 3200Mhz
GPU
XFX Qick RX 6700XT
Storage
1 TB SSDa + 3TB HDDa
PSU
Seasonic MII EVO 520W
Monitor
DELL G2724D
Laptop
HP Pavilion Aero 13
Steam
jovyland
Pristup internetu
  1. Optički internet
  2. Mobilni internet
Jea! :) Samo se nadam da nece da ga sklepaju kao Dark Souls.

dragons-dogma.jpg


https://twitter.com/Capcom_UK/status/271520573446844416
 
Poslednja izmena:
Odlicna vest,samo da port bude dobar :type:
 
Posle svega, Dark Souls je zapravo odlican na PCju. Samo nije za misa i tastaturu. U svakom slucaju je vise PC igra od Hitmena, CoDa, MoHa i slicnih igara.
 
Sa sve 30 frejmova, 720p rezolucijom i totalnim ignorisanjem misa i tastature. :d Igra je odlicna, ali ne i port. ;) Na stranu to sto je sve (na srecu) relativno lako resivo injectorima i tweakovima.
 
Ja sam prosle godine kupio fin gamepad i resio pola problema sa portovima. A za drugu polovinu se nadju injectori ;)
 
Sa sve 30 frejmova, 720p rezolucijom i totalnim ignorisanjem misa i tastature. :d Igra je odlicna, ali ne i port. ;) Na stranu to sto je sve (na srecu) relativno lako resivo injectorima i tweakovima.

Igra nije za miša i tastaturu, pa sve i da su ih savršeno implementirali. Težina igre je prilagođenja za igranje na gamepad-u i sve što bi taj balans poremetilo, kao što je slučaj sa upotrebom drugog kontrolora, bi pokvarilo opšti utisak koji igra nudi.

Što se tiče 30 frejmova i rezolucije, bitno da je community tu odradio svoj deo posla :)
 
Odlično, jedan od retkih PS3 igara koje sam odigrao sa zadovoljstvom i koje bih obrnuo ponovo na PC. Sve što valja, dolazi kad tad :)
 
Pa to mi reci , znaci mleko , znaci plazma , znaci DS3 , znaci DD :d
 
Vau cele 3 i po godine kasnije, bolje ikad nego nikad.
 
Neka, samo neka izadje :)
 
 
Vidi se da je ulozen neki trud, a ne samo copy/paste.
Samo ne treba ocekivati da ce biti jednako igrivo na KM. Verovatno ce za pravo uzivanje trebati neki gamepad, sto meni licno uopste ne smeta.
 
Zasto ulagati trud u m+k, kad mogu da se vade s izgovorom da je "optimizovano za gamepad" :D
 
Zato sto neke igre jesu jednostavno predvidjene za gamepad. Jesi probao da igras Brothers na tastaturi na primer?
 
Brothers nisam, to navodno stvarno jeste za gamepad, mada nije ni najmanje slicna ovoj celoj prici pa ne znam cemu uporedjivanje.

S druge strane Dark Souls se cesto brani tim izgovorom a nikakve potrebe za gamepadom nema (barem single player). Samo malo truda od stane dev tima umesto modera, i ne bi bilo problema.
 
Poslednja izmena:
Nije mi jasan taj rezon. Elite Dangerous moze da se igra na KM, ali se svi slazu da je igra dizajnirana za joystick, ako ne i ceo HOTAS sistem i niko nema problema sa tim.
Neke igre su jednostavno blize jednom tipu kontrola.
 
Poslednja izmena:
Souls naslove naravno da treba igrati na gamepadu, težina igre je balansirana oko igranja na njemu, a u tom serijalu se upravo sve vrti oko izazova koji je postavljen za takvu kontrolnu šemu
 
Samo nam fali da neko dodje i da kaze da su FPS igre bolje na gamepad-ovima, nego ono, sto ljudi sto cudi.
Nevazno je, tech sawy PC gameri znaju kako da predju preko lenjosti developera, dok se ovi drugi prilagode.
 
Souls naslove naravno da treba igrati na gamepadu, težina igre je balansirana oko igranja na njemu, a u tom serijalu se upravo sve vrti oko izazova koji je postavljen za takvu kontrolnu šemu

Dark souls se (sa modovanim) m+k kontrolama prelazi bez problema. To sto razvojni tim nije ulagao trud u pc native kontrole te je zato lakse na gamepadu, to je druga prica. Da su hteli da odrade i mk, mogli su. Lords of the Fallen je u slicnom fazonu pa pc kontrolama nista ne fali.
 
Ne razumeš, upravo je u tome i stvar. Neke stvari je lakše (neke teže) odraditi u Souls igrama sa m+k kontrolama (naravno uz mod) nego što je to dizajnom igre zamišljeno. To naravno urušava balans i smisao igre, pogotovo u ovakvim naslovima koji nisu mozak na ispašu što se tiče same gejmplej mehanike, već koje počivaju na kvalitetnoj "fine tuned" mehanici, jer jednostavno ne dobijaš izazov koji je projektovan i zamišljen u datom trenutku da dobiješ, a Souls igre se upravo i vrte oko tog izazova.

Isto važi i za Lords of the Fallen, bez obzira koliko imao dobro određene m+k kontrole (verujem da si na to mislio kada si rekao "pc kontrole", jer pod pc kontrole pored m+t spadaju i gamepadi i džojstici i volani i trackpadi...), igra je projektovana za gamepad, ljudi iz razvojnog tima na svakoj prezentaciji su je i predstavljali koristeći gamepad.
 
Poslednja izmena:
Ok, izgleda ne razumem, ti mi slobodno pojasni (nije sarkazam, stvarno zelim da znam). Ako je u slucaju npr. fps-a mis superiorniji od gamepada zato sto dozvoljava mnogog preciznije nisanjene, ili u slucaju voznji gamepad dozvoljava precizniju kontrolu brzine, koja je to slicna mehanika na gamepadu toliko superiornija da se na m+k "urušava balans i smisao igre". Sta to ja ne mogu da radim na m+k u Dark Souls?
 
Poslednja izmena:
Pa iskreno, igranje sa m&k ne leži i nekim igrama u kojima se akcija vrti oko napucavanja. Npr. Resident Evil 4, sada kada postoji verzija sa potpunom podrškom za m&k. Balans igre i tenzija su narušeni jer miš prirodno dozvoljava brže i preciznije nišanjenje u odnosu na ono što je prvobitno zamišljeno. Isto važi za Dead Space.
 
uze mi reč iz usta. m+k obesmišljava novije rezidente , i samim tim napetu igru pretvara u casual popodnevnu razbibrigu, možda i dosadu.
 
sto naravno ne znaci da nije moguce napraviti dobar kombat i sa m+k,samo ga danas niko vise i ne radi sem mozda donekle kod poljskog manekena.
 
Witcher kombat je kanta u sva tri dela.
 
DD ima odlican borbeni sistem.
Jedva cekam da ovo stigne na pc, original nisam uspeo da zavrsim na konzolama zbog ocajnih performansi.
 
Nazad
Vrh Dno