Misko78
Čuven
- Učlanjen(a)
- 03.05.2004
- Poruke
- 1,786
- Poena
- 675
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel i5 12600K + Corsair 115i Elite Capellix
- Matična ploča
- MSI PRO Z690-P DDR4
- RAM
- Kingston Fury Renegade RGB 3200 4x16GB
- GPU
- Gigabyte Aorus Master 3080
- Storage
- Kingston KC3000 + WDC-WD120EFBX
- Zvuk
- Onboard
- PSU
- Corsair HX750
- Kućište
- Phantex P600S
- Monitor
- IIyama G-Master GB2770QSU
- Miš & tastatura
- Razer Basilisk Ultimate + Corsair K70 RGB MK2 LP
- Laptop
- Macbook Pro M3
- Mobilni telefon
- Iphone 15
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Imam Hitachi HDT721032SLA360 koji mi povremeno izbaci SMART grešku Raw Read Error Rate i prijavi da disk "umire". Kad se komp ugasi ili resetuje u velikom broju slučajeva greška se resetuje :trust: :zgran: i posle par sati-dana opet izbaci grešku. Što možete videti na slikama. MHDD i HDAT2 takođe prijave grešku ali kad se odradi SMART short self test u offline modu greška nestane a programi prijave da je sve sa diskom OK. Disk je kupljen u ATOMU i odneo sam im na reklamaciju ali kod njih je radio normalno tj. nije nijednom izbacio grešku, ponudili su da ipak pošalju dobavljaču ali i tamo će da ga priključe i poigraju se sa njim 15 minuta i vratiće ga kao ispravnog. Disk je proban na tri potpuno različite mašine (Intel P45, AMD 990FX i AMD 790FX), sa različitim kablovima, na različitim napajanjima i različitim operativnim sistemima (Win7 i Ubuntu) i uvek mu treba vremena da izbaci grešku što znači da odeljenje za reklamacije mora da se igra sa diskom 2 dana da bi uvidelo da problem postoji. Da li neko ima ideju kako reklamirati ovaj drajv. Inače postavio sam pitanje i na HDD guru forumu ali tamo mnogo vole da palamude...