Šta je novo?

Telekom ADSL - diskusija

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jes... oni su ludi da plate 1350RSD za tarifu koja izadje ~800-900RSD inace ;)
 
Cak ni oni vise ne koriste fixni :)
 
Steta sto ti nije ostao kabl od Amino 125 za IPTV. To je raritet. Mnogi lome iglice, a nema nigde da se kupi. Na Limundu mu je početna cena i od 500 din. :D

I meni se ovo desilo sa iglicama, bez ikakvog pitanja su mi zamenili u Telekomu, tako da ne vidim zašto bi bilo ko kupovao kabl na limundu :D
 
I meni se ovo desilo sa iglicama, bez ikakvog pitanja su mi zamenili u Telekomu, tako da ne vidim zašto bi bilo ko kupovao kabl na limundu :D

Dvaput sam pokusao da dodjem do kabla, oba puta mi je receno da ih vise nemaju i da moram da upotrebim antenski kabl (koji mi pravi nevidjene probleme sa leadtek karticom :mad:)
Kad smo vec kod toga, da li je moguce napraviti takav kabl, 10pin din-chinch?
 
Poslednja izmena:
od povecanja brzine ili nekakve promocije izgleda nema nista :smash:
morace se traziti mik i drugi provajder!:wall:
 
"Vlada Srbije imenovala je na današnjoj sednici za direktora Telekoma Srbije Predraga Ćulibrka, a Milana Krkobabića za generalnog direktora PTT Srbije." :smash:
 
"Vlada Srbije imenovala je na današnjoj sednici za direktora Telekoma Srbije Predraga Ćulibrka, a Milana Krkobabića za generalnog direktora PTT Srbije." :smash:

Opa, znaci saljem babu da potpise novi ugovor za ADSL... garant ce da ima popust za penzionere :D
 
Kad sam procitao danas, nisam znao da li je sa njuz.net-a ili je stvarna vest!
 
Meni smanjio brzinu..imam klik 4 i vec sam koristio speed up...sada kad sam ga aktivirao je jedva 2 mbita down !!!

Ovo je sada speed down...

Evoi probao sam ponovo i kaze da je servis vec aktivan??

Servis vec aktiviran, preostalo vreme -397:-11:-10
 
Poslednja izmena:
Imam problem sa ADSL-om kod telekoma vec duze veme. Ovo su statistike moje adsl konekcije:

SNR Margin (dB):.........8.1.........5.6
Attenuation (dB):.......29.0.......16.3
Output Power (dBm):..18.6.......12.6
Rate (Kbps):.............4095........281

Placam Click 4 (4096/512) i u pocetku je radio OK. U poslednjih mesec dana imam probleme jer je upload veoma spor.

Ako dobro razumum, Attenuation je odlican, ali je SNR katastrofa. Da li je ovo problem do linije ili do DSLAM-a?

Preuzeto sa http://www.dslreports.com/forum/r23051776-SNR-Margin-vs-Line-Attenuation
SNR
SNR means Signal to Noise Ratio. Simply put divide the Signal value by Noise Value and you get SNR. You need high SNR for a stable connection. In general, a higher signal to noise ratio will result in less errors.

* 6bB. or below = Bad and will experience no line synchronisation and frequent disconnections
* 7dB-10dB. = Fair but does not leave much room for variances in conditions.
* 11dB-20dB. = Good with little or no disconnection problems
* 20dB-28dB. = Excellent
* 29dB. or above = Outstanding

Note that most modems display value as SNR Margin and not pure SNR.

SNR Margin
You can think of SNR margin as the measure of quality of the service; it defines the ability of the service to work error free during noise bursts.

This is a measure of the difference between your current SNR and the SNR that is required to keep a reliable service at your connection speed. If your SNR is very close to the minimum required SNR, you are more likely to suffer intermittent connection faults, or slowdowns. You need a high margin to ensure that bursts of interference don't cause constant disconnections.

With traditional broadband, the higher the SNR Margin, the better. With MaxDSL the faster speeds are only available as a trade-off with what your line can reliably support. The Target SNR Margin is about 6dB. If your broadband is provided through an LLU (Local Loop Unbundled) network, this target SNR Margin may be as high as 12dB.

Line Attenuation
In gerneral, attenuation is the loss of signal over distance. Unfortunately, dB loss is not just dependent on distance. It also depends on cable type and gauge (which can differ over the length of the cable), the number and location other connection points on the cable.

* 20bB. and below = Outstanding
* 20dB-30dB. = Excellent
* 30dB-40dB. = Very Good
* 40dB-50dB. = Good
* 50dB-60dB. = Poor and may experience connectivity issues
* 60dB. and above = Bad and will experience connectivity issues

Line attenuation also affects your speed.
 
Meni radi odlicno adsl. Karakteristike su:

SNR Margin: 32.2 dB Downstream / 30.2 dB Upstream
Attenuation: 7.0 dB Downstream / 2.8 dB Upstream

mozda rade nesto oko ovih povecanja pa ti zato ide sporije.
 
Meni radi odlicno adsl. Karakteristike su:

SNR Margin: 32.2 dB Downstream / 30.2 dB Upstream
Attenuation: 7.0 dB Downstream / 2.8 dB Upstream

mozda rade nesto oko ovih povecanja pa ti zato ide sporije.
Vau 7 Attenuation pa ti zivis u centrali :D
 
Dali jos neko ima problem sa ADSL-om, ja imam paket clik4 ali vec par dana mi je brzina download 1.59mbps, upload 0.39mbps, ping 47. mereno speedtest
 
Pa izmeri ka beogradu i daj parametre linije da vidimo sta kaze.
 
Mali update:
Bili su danas da zamene modem (H510) jer su ubedjeni da je do modema i doneli ADB Broadband (za koji jos nisam cuo). Ja sam im lepo rekao da nije do modema (jer sam probao 3 komada i svi se isto ponasaju) nego do linije. Dosli, zamenili modem, probali i opet je upload bio slab. Onda su nesto merili i ustanovili da je ipak linija i da ce dalje da rade.
A gospoda iz tehnicke podrske uopste ne zele da razgovaraju ukoliko koristis neki drugi modem/router, a ne njihov.
 
Nisu sigurni bas svaki put kako se i njihovi podesavaju a ako doneses neki njima nepoznat od tog posla nema nista.:d
 
sta je telekomovci? svi ste poleteli da potpisete ove nove akcije kod telekoma pa vas nema da pisete? :D
 
to je bilo samo ironicno jer je opet dosao 1. i nema nikakvih akcija... sr*nje...
 
Pa svi to znamo, ali niko nije kod telekoma iz ljubavi prema ovoj divnoj firmi, nego sto je neko prepoznao da mu nesto kod njih odgovara. Glupo je nekog etiketirati kao telekomovca. Barem ja ne bih voleo da me neko vidi kao telekomovca. Kod njih sam iz nuzde.
 
A drugo bolje kod telekoma nego kod ostalih provajdera pa kada dodje do nekog kurslusa za koji su uvek krivi korisnici i telekom a nikada firma (orion, verat, itd) koja vam je pruzila adsl uslugu onda doticna firma zove telekom pa telekom resava problem pa onda telekom zove firmu pa ih obavestava da problem nije kod njih pa onda firma pokusava da resi problem a za svo to vreme korisnik tripi prepucavanja izmedju telekoma i doticne firme i dok mu rese problem prodje par dana a ovako kada si kod telekoma ako nastane neka *****rija lepo ih nazoves i u roku ti rese problem i svi sretni i zadovoljni.

Jer kao sto post kaze iznad mene od dva zla izabaracu ono koje je manje. Nije da vodlim sto sam kod telekoma ali opet ako mi kod njih sve pogoduje onda sto bih se zalio.. naravno kod njih sam do onog trenutka dok se ne pojavi neko koji je bolji i da mi njegovi uslovi odgovaraju do tada sam tu gde jesam a cim se ukaze povoljnija prilika adio mare.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno