Šta je novo?

Ah taj servis... ovog puta VIP

Moorhuhn

Čuven
Učlanjen(a)
04.09.2004
Poruke
985
Poena
620
Ovo pisem za ortaka (Milan) koji radi sa mnom, te stoga u prvom licu iako nisam ja, ali evo prozivljavam kao da jesam :D

Milan:
Uzeh pre par dana (utorak) na ugovor telefon LG Optimus L3 (E400).
Nisam isprva hteo (imao sam lose iskustvo nekada sa LGijem a i kolega me odgovarao), ali me nekako ubedise na prodajnom mestu (znam znam, naiva).
Prvi dan sve bi super do večeri, kad poče da mi puca WiFi.:trust:

Ok pomislio sam krs ruter (Telekom) nije do fona. Medjutim isto i sutra na poslu.

Jedva uspeh da skinem neku igru.

E tu me saceka divota, par igrica radi (tipa karte i slagalice) a par (gde ima neke kakve takve grafike) izbacuju artifakte po ekranu. Isto onako kao kada na desktop ili laptop masinama ne radi graficka kako treba. :S:

Pomislio sam da je do telefona, tacnije da je do slabog GPU, ali Adreno 200 ima i moj kolega na svom telefonu i sve mu radi kao satic.

Ok, posto znam kako idu reklamacije sa PC opremom, odem ja pun entuzijazma u njihovo prodajno mesto da reklamiram aparat i ostanem skamenjen.:zgran:

Od toga da telefon "i nije bas u kvaru, jer on u sustini radi" jos ne mogu da se oporavim. Kazem ja njima, ali ne rade igre, puca WiFI, o YouTubu mogu da sanjam. Pa da sam hteo samo pozive da imam, ne bih ni menjao telefon, koji ce mi onda tach?? :wall:

Oni su samo slegli ramenima i rekli da je to kompliovan proces i da mogu da posalju, ali da mi to ne savetuju, jer ko zna koliko cu da ekam i da li ce moci da ga poprave.:S:

Ja se sada pitam, pa da li smo mi u radnji ludi?
Menjamo sve i svasta od PC opreme i garancija pokrivao 99% svega sto nam donesu i ne pravimo frku. Nije ni iz naseg dzepa ni u nas. Zakon je jasan i mi ga dosledno postujemo. Ko zna koliko puta je komponentq zamenjena novom u par dana. Koje crno popravljanje, pa to ne pamtim da je od uvodjenja PDVa neko i pomenuo.
A ovde???
Nikome nije palo na pamet da ponudi zamenu telefona. Ma koju zamenu, odgovarali me i od popravke.:mad:

Znam da mnoge radnje mute i rade ispod tezge, ali je zaista PORAZAVAJUCE da te ovako tretiraju velike mreze.:wall:
Nisam pametan sta da radim dalje...
Neki predlog?
 
Tačno definiši šta ne valja (ali se nemoj pozivati na to da igrica ne funkcioniše), i predaj fon na servis sa opisom kvara. Moraju da uvaže. Što se tiče igrica, niko ti to neće uvažiti, jedino ako šta ne radi u njegovom softveru (samom androidu)...
 
Otidji u drugu radnju, sticajem okolnosti u poslednjih godinu dana sam bio u dosta VIP-ovih radnji i mogu reci da sam sa bar 75% zaposlenih na koje sam naleteo JAKO zadovoljan, predusredljivi, lubazni i poseduju sasvim dobro znanje o aparatima. Naravno bilo je i losijih iskustava, uglavnom sa zenskim prodajnim osobljem :) i verovatno si naleteo na na nekog takvog. Lm, odnesi u drugu radnju, verujem da ces bolje proci.

Btw, ja sam odneo jedan telefon koji je bio jos "ispravniji" od tvoga, sporije hvatao GPS signal i povremeno krckao zvucnik tokom razgovora, rekose mi da je uobicajen rok 10-20 dana za servis a vec preko 20 dana je veeeeelika verovatnoca da cu dobiti nov uredjaj, sto se i desilo, dali su mi ganc nov uredjaj.
 
sta pricate ljudi ? Pa ako mu "igrice" ne rade na hw nivou (covek pominje artefakte) , to je osnovano pravo za servis. Takodje i WiFi chip ... Verovatno neko pregrevanje ili ko zna sta vec ne imajuci u vidu da radi pa baguje etc... Imas bre covece u prvim danima apsolutno pravo i da im vratis aparat a kamo li da ti ga samo posalju na servis. Idi u neku vecu VIP poslovnicu i isteraj to do kraja , ili im lepo trazi adresu ovlascenog servisa i sredi to daleko bezbolnije u direktnom kontaktu sa istim. Ali ja na tvom mestu bih odmah cim sam video sta se desava trazio zamenu telefona... Majko Srbijo...
 
sta pricate ljudi ? Pa ako mu "igrice" ne rade na hw nivou (covek pominje artefakte) , to je osnovano pravo za servis. Takodje i WiFi chip ... Verovatno neko pregrevanje ili ko zna sta vec ne imajuci u vidu da radi pa baguje etc... Imas bre covece u prvim danima apsolutno pravo i da im vratis aparat a kamo li da ti ga samo posalju na servis. Idi u neku vecu VIP poslovnicu i isteraj to do kraja , ili im lepo trazi adresu ovlascenog servisa i sredi to daleko bezbolnije u direktnom kontaktu sa istim. Ali ja na tvom mestu bih odmah cim sam video sta se desava trazio zamenu telefona... Majko Srbijo...

Ja i ti ko da ne živimo u istoj zemlji :D
 
Mozes da trazis zamenu, ali ako nisi neka ogromna firma sa prometom (racunom za mobilni!) vecim od zivotne zarade prosecnog Srbina nema nista od toga :)

EDIT: What djurkas said ;)
 
Upravo zbog takvog stava smo tu gde jesmo. Bio sam u slicnim situacijama u vise navrata i iz iskustva pricam da sve to moze da se istera do kraja , samo je pitanje koliko sopstvenog ... nazovimo ga "truda" ste spremni da ulozite.

trud=upornost , zivci , spremnost na svadju , pretnje , bezobrazluk , snalazljivost , pozivanje na razne postojece i nepostojece zakone, inspekcije , tuzbe - generalno ono sto se u Srbistanu naziva - socialnim vestinama :) Uglavnom ... Ako vi necete za sebe da se zalozite , ne znam zasto bi to uradio iko drugi ...
 
imao sam i ja problem sa artefaktima, kaze mi lik u poslovnici, to ti je screensaver... xD da sam imao neku palicu pa tacno bi je izlomio o njegovu glavu, kad se setim te izjave i moje face i unutrasnjeg osecaja kao vulkan pred erupciju kad krene da izbaca pepeo itd :D onda sam lepo slikao artefakte, odradio sliku u fotografskoj radnji i otiso i reko ne izlazim dok ne posaljete fon na servis...iako bila ista ta snajka koja mi prosli put resetovala sve na fabricka podesavanja i ubedjivala sa screensaver kolegom da je sve ok, pristali su da posalju, posle 10ak dana mi je zamenjen ekran i fala Bogu, nemam vise problema sa fonom ;)
 
Ma nema potrebe za bezobrazlukom i pretnjama, bar ne u ovoj prvoj, fazi predaje telefona :), samo treba otici i predati telefon na servis.
 
probaj sa drugom poslovnicom.Ako i tamo krenu da ti pricaju price,slikaj,napisi na a4 sta se desava i koji je kvar i pravac u trzisnu inspekciju
 
Nosite telefone pravo u servis.. Kakvi crni Vipovi, Telenori i MTSovi.
 
To sam mu i ja savetovao jer sa ovima se izgleda ne vredi ubedjivati.
Kao da njima od usta odvajas?!
To mi nikada nece biti jasno.

Idem tokom sledece nedelje za BG pa cu da skocim do nekog ovlascenog servisa da vidim sta ce oni reci.

Iskreno, lik (Milan) je klasicna dobrica i zato sam i hteo da mu pomognem iako me nije poslusao i uzeo Sony Xperia Tipo za iste novce. Mada ga razumem, njega bi morao da ceka 10ak dana da im stigne (ako im stigne), a retko ide za BG da tamo to odradi.
Ovi ga navukli na telefon koji su imali i sada ko te sisa, mi smo prodali a ti se sada cimaj.

Hvala vam puno na savetima, znamo koliko toliko sta nam je ciniti. :)
 
Ovlasceni servisi mogu, to je i poenta - oni rade dok JESU u garanciji besplatno :)
Npr. CT radi servis izmedju ostalog za Sony telefone, koji su i kod operatera uzeti - samo nekako nadjes njihov servis u zabiti Savskog Nasipa i das im direktno :)
 
T

Idem tokom sledece nedelje za BG pa cu da skocim do nekog ovlascenog servisa da vidim sta ce oni reci.

Na to sam i mislio. Nikako ne u neki kvazi servis.
Pa to mogu i kod mene u firmi. Cenim da nam se kolega extra razume u materiju, ali nema sta da cacka kod uredjaja koji je pod garancijom... a i "star" 48h :d
 
Ako nastane problem prilikom rešavanja reklamacije, ne znam da li to još više komplikuje jer nije ispoštovan zakon o zaštiti potrošača koji kaže da se reklamacija podnosi u objektu gde je proizvod kupljen, a ne u servisu.
 
Uradi mu factory reset, i onda odnesi. Ili još bolje, kreni da mu menjaš firmware, i onda ga isključi na pola. I on zariba, I onda odneseš, i kažeš: Gle neće da se upali .... NEISPRAVAN!!!!
 
Moorhuhne tebe ima svuda :D

Ma samo odnesi u ovlašćeni servis što ljudi kazu. Ovo sa "popravljanjem" firmware-a izbegni ako mozes, to je poslednja stvar koju mozes da uradiš ukoliko baš budu bezobrazni.
 
Znamo svi za to, ali nekako sve te velike firme su precutno iskljucene iz te price :(

U nasoj drzavi uvek na kraju potrosac izvuce deblji kraj.

Bilo bi dobo da je tako kako ti Sale predlazes, ali mislim da bi od toga bila "mrka kapa" i da bi nas iscoolirali :(
 
Vrh Dno