Šta je novo?

Diablo 3

Ma gde sam :)

*** skupljam lovu jos malo pa sam na 300m tako da nista ne strci :D Vise bi voleo da sam mogao unovciti na paypal ali *** ovo je Srbija :)
 
Poslednja izmena:
koji su statsi bili na ringu kad je otisao za 200m ?
svaka cast !
 
Interesantne stvari se desavaju u ekonomiji. Brimestonu i jos nekim stvarima je cena eksplodirala. Za 10 minuta je Brimstone otisao na sa 80 na 200k.
 
Izgleda neko povuko vecu kolicnu Brimestona zbog one objave oko Legendary itema ja sam pre kupio 10 komada Brimestona za 100k cisto onako da se najde posto je to resurs koji realtivno ima ekonomsku buducnost.

Vidim i Exquisite essence otisao gore pre je bio 680g... ja prodao ranije 1900 komada za oko 1000g.
 
Ko ima viska golda, moze da si priusti taj crafting, ali realno koliko nerfaju stvari u 1.0.4, ne vidim uopste svrhu tolikog skupljanja. Rekli su da ce i normal mobs imati 4 puta vise sanse da dropaju magic items, plus vise nema average magic find u grupi nego individualno, sto znaci da ce AH biti jos vise spamovan stvarima tj. cene ce ici jos dole (i naravno smanjivanje tezine elite grupa).
 
I zaboravih, mobovi vise nemaju povecan health kad igrate sa vise ljudi, sto znaci da vise nema svrhe igrati sam. Razumem da se ljudi bune oko Inferna, ali realno ako ispadne da cemo sad cistiti Act III kao Act II, i isti slucaj bude sa Act IV i 1.0.5 patchom, sta oni misle da ce ljudi raditi kad zavrse Inferno? Dobijaju neki privremeni povrat ljudi po patchu, ali pucaju sami sebi u nogu in the long term.

EDIT: I gore sam napisao da ce cene ici dole, sto naravno sa inflacijom golda i botova nije tacno, ali ako trgujete na RMAH, primeti se da vec poslednje 3-4 nedelje je nemoguce prodati stvari za iole "normalnu" cenu. 1.0.4 ce samo pogorsati.
 
Poslednja izmena:
Druze daj izvor ovih informacija koje nam iznosis jer ovo da mobovi vise nemaju poveca health kada igra vise ljudi je totalna glupost to zvuci nerf samo za seronje nije Inferno za svaku razmazenu sisicu koja sedne da igra Diablo.
Ako ovo urade kako kazes daiblo serveri ce biti pusti za vreme zimskih praznika, bice tu i tamo neki casual igrac koji ce radi reda levelati sve klase i prelaziti inferno sa njima.

Meni je shit bio i kad su uklonili povecanje damage kad igra vise igraca treba si da ostave jedno 2-3%, jer sada na Inferno je samo 110% veci health po igracu.

EDIT: Nasao sam gde da procitam o tome.
http://diablo.incgamers.com/blog/comments/patch-1-0-4-system-changes-preview
 
mene ne interesuje ekonomija... smorio je act 2, red je malo trojka da se igra :D

izvor informacija je u ovoj temi gore, a imaš ga i kad uključiš d3. ovo je tačno što on piše... elite će imati smanjene hit poene, a povećavaće se za 75% po igraču u coop. dakle lakše će biti da igraš sa nekim nego sam... hoće da nateraju ljude da igraju coop i to je sasvim ok, pošto mnogo ljudi igra forever alone style...
 
Poslednja izmena:
Druze daj izvor ovih informacija koje nam iznosis jer ovo da mobovi vise nemaju poveca health kada igra vise ljudi je totalna glupost to zvuci nerf samo za seronje nije Inferno za svaku razmazenu sisicu koja sedne da igra Diablo.
Ako ovo urade kako kazes daiblo serveri ce biti pusti za vreme zimskih praznika, bice tu i tamo neki casual igrac koji ce radi reda levelati sve klase i prelaziti inferno sa njima.

Meni je shit bio i kad su uklonili povecanje damage kad igra vise igraca treba si da ostave jedno 2-3%, jer sada na Inferno je samo 110% veci health po igracu.

EDIT: Nasao sam gde da procitam o tome.
http://diablo.incgamers.com/blog/comments/patch-1-0-4-system-changes-preview

Postavio sam Blizzardov link na prosloj stranici. Sve u svemu, vidim da Diablo 3 nece ni priblizno dugo trajati kao D2.
 
Sad sam poceo da citam i nisu tolko bezveze promene posebno mi odgovaraju promene kao sto je 1.

The first change we’re making in 1.0.4 for co-op is to remove averaging in multiplayer games of Magic Find and Gold Find.

Jer recimo ja i jos jedan forumas (mislim da je @D@m|r) se trudimo da imamo sto je veci MF uz sto manju zrtvu na ostale stase, a sam realno primetio da mi za nijansu manje padaju LVL 62 i 63 itemi kad igram sa vama koji imate MF samo od 5x NV.
Nije da necu da igram u partyju, nego solo mi je smor zivi.

A i ovo za HP je ok, jer po racunici svaki dodatni igrac mora da ima progresivno veci DPS za 10% od prosecno potrebnog. Mogli su da stave 75/80/85/90% jer cemu car onda Inferno tezine.

Fuck yeah, ovo se cekalo a ne da ima 40% useless oruzja odmah ci dropne.

To help give weapons a fighting chance, the raw damage value on all level 61 and 62 weapons will be able to roll damage that extends all the way to the top end of level 63.

We also want to close the gap between dual-wielding and two-handers, and so we’re improving two-handed melee weapons by creating a new set of stronger affixes to compensate for the loss of stats that can come from your offhand.

A i evo zasto je skocila brimestonu cena, da sam znao ranije kupio bi jos 10 komada po 80k.
The Legendary improvements are going to be for Legendaries dropped or crafted after the 1.0.4 patch goes live.

Nece ovo uticati na ekonomiju jer ce povecati samo mali broj dropova a sanse da item bude blizu best in slota po statsima ostaje isti, tj. ako oni steluju kvalitet dropa onda bice vise krsh itema i tu i tamo neki dobar... tako da krah ekonomije pada u vodu jer oni drze sve konce nije ovo offline Diablo 2, nego online igra igre drugi kraj odlucuje kako ces biti nagrađen.
 
Poslednja izmena:
Interesantne stvari se desavaju u ekonomiji. Brimestonu i jos nekim stvarima je cena eksplodirala. Za 10 minuta je Brimstone otisao na sa 80 na 200k.


Haha, ja sam hteo da pokupujem čim sam pročitao blog o promenama, ali sam očito zakasnio.

Inače, ove promene su odlične. Biće mnogo zabavnije igrati i farmati, a sa solidno dobrom opremom će se moći isprobavati i build-ovi drugačiji od najefikasnijih, koji su do sada bili manje-više obavezni. Sada svaki monk koristi iste skillove. Svi su identični. Ako bude lakše, ja ću možda da konačno probam i neke druge varijante.
 
To to koleginice (po klasi) :p.

Ovaj komentar tacno objasnjava sta se desava u mojoj glavi kad vidim neko lvl 62 lvl 63 oruzje :D
The 61/62 items with possible 63 dps is the best change ever, I can count at least 10 items I salvaged that had amazing rolls, but since they were ilvl 61 or 62, they were trash not even worth 50k on the AH since blue 63s had 200 more dps…
 
Poslednja izmena:
OK deluje 1.04 patch mozda budem ponovo igrao igru kada izadje. Ne vidim da pominju kada bi trebao da izadje, sledece nedelje ili jos kasnije.
 
Negde pred kraj meseca, pocetkom septembra... jer ovo sto ce da objave nece biti bas precizne najave tj. bice nekih oscilacija.
 
- Povecavaju kvalitet 60+ loota
- Cetiri puta povecavaju sansu da magic item dropa od normal moba
- Smanjuju health mobova u grupama
- Uklanjaju Enrage timer i obnavljanje healtha Elite grupama
- Olaksavaju elite grupe, tj smanjuju im health za 10-25% i menjaju neke abilities koji imaju da bi olaksali jos vise (ali malo ojacavaju normal mobove, koji svejedno nista ne znaci posto ako ne mozes da ih ubijes u dva-tri hita, u pogresnom si Aktu)
- Menjaju MF da radi individualno (sto je plus Inferno igracima posto vecina nas ima svoj MF gear)

= Vise loota zbog brzeg farmanja, plus bice sa boljim statovima.

Mozda ovo nekom izgleda kao plus na prvi pogled, ali jeste uopste razmislili sta je rezultat ovoga? Ovo nije poboljsavanje igre, ovo je ocajnicki potez firme koja pokusava da vrati igrace sa pojedinim patchom, da bi ti koji su se zaglavili u Act 1/2/3 nastavili makar jos koji mesec. Ako je sve toliko bajno i sjajno, da li ce biti isto toliko bajno kada ovo urade i Act III/IV, odnosno kad toliko olaksaju da vam bukvalno predaju zavrsnicu na tacni? Bolno ocigledno je da je ovaj proizvod dosao iz kuce koja je radila i na WoWu, posto su isto tako olaksavali/delili stvari dok prosecni baja nije konacno mogao imati epic na svakom slotu.

Jedino sto mi je zanimljivo ovih dana je Hardcore, softcore DH retko i da palim. Odnosno upalicu ga kad dodje patch, zavrsiti Act III i IV (ako se bude moglo) i opet zavrsiti sa tim delom igre.
 
Poslednja izmena:
Mozda ovo nekom izgleda kao plus na prvi pogled, ali jeste uopste razmislili sta je rezultat ovoga?
Rezultat je momentalnom prestanku igranja,jer ako tako bude kao sto ti predvidjas cemu je poenta daljneg igranja!Svi cemo imati epic iteme,precemo Inferno bez imalo izazova i uninstall!AH i RMAH nece imati vise svoju poentu,posto ce biti milioni odlicnih itema koji ce se prodavati za 6 golda i to ako uspes da prodas!
 
Uzasne promene. Ja igru nisam upalio vise od mesec dana. Ulogovao sam se pre neki dan, kupio iteme za oko 5 mil koliko sam ustekao pre, i bez problema sam danas ocistio Act 3 sa 2-h barbarianom koji je trenutno mnogo gori od 1h+shield pa cak i od DW barba... Sve elite packove sam ocistio, bez puno muke.

Svi ovi nerfovi nece doneti nista dobro. Sta ce se desiti kad za mesec dana posle izlaska patcha svi budu presli act 4? Nesto sumnjam da ce casuali farmovati gear... A takodje i sumnjam da ce Blizzard dodati novi content... Mozda eventualno sa 1.1 dodje i "Infinite dungeon", ali i to je pitanje koliko ce drzati ljude...
 
nisu oni ludi... šta vi mislite da svi igraju besomučno po 10 sati dnevno? znate i sami da 90% ljudi čini casual svet. šta mislite da li se njima isplati više da izgube 90% casuala ili 10% ovih drugih? znaju oni vrlo dobro šta rade, nisu mutavi.... i koji će mi đavo enrage? i neću da igram 10 sati dnevno igru. hoću da uđem, razbacam tamo neka čudovišta i iskuliram. neću da ginem 10 puta na nekom elitnom mobu tamo.
 
^
Pa to je onda strasno ako neko igra bez imalo izazova!Meni je vece odusevljenje kada mi posle 200h igre ispadne neki Legendary ili Set item nego da mi svaki drugi dan ispadaju isti,a pri tome ih ima i ostalih 5 miliona igraca!Sve onda gubi smisao,a to za njihove interese si potpuno upravu!
 
Poslednja izmena:
6 afixes planovi za lvl62 oruzja skocile cene 10x :)
 
nisu oni ludi... šta vi mislite da svi igraju besomučno po 10 sati dnevno? znate i sami da 90% ljudi čini casual svet. šta mislite da li se njima isplati više da izgube 90% casuala ili 10% ovih drugih? znaju oni vrlo dobro šta rade, nisu mutavi.... i koji će mi đavo enrage? i neću da igram 10 sati dnevno igru. hoću da uđem, razbacam tamo neka čudovišta i iskuliram. neću da ginem 10 puta na nekom elitnom mobu tamo.

Pa ti se vrati ack nize i razbucaj sve mobove po livadi kolio ti volja.A mi sto igramo malo ozbiljnije neka i ginemo po 20x
Pozzz
 
ed_hunter, bez ljutnje, ali da li si igrao Diablo 2? Ako jesi i ako ti se uopste svidjala igra, trebao bi da znas da je D2 imao ogroman replay value. I to ne samo zbog jedne stvari, nego gomilu koju je Diablo 3 ili izbacio ili zeznuo. Problem sa D3 je sto su ga toliko promenili da jedini replay value sto ima je tezina (iako zvuci smesno i nelogicno) i ako to zeznu, odnosno ako ga naprave previse casual-friendly, prebrzo ce umreti i sigurno necu doci u situaciju da upalim Diablo 3 posle 10 godina i jos ga obrnem par puta kao sto sam to radio sa Diablo 2.
 
Poslednja izmena:
ajmo svi na hardcore :)
igramo zajedno i oplakujemo jedni druge kad neko crkne

kad se vecina smori od softcore, mozda stvarno i nadjemo zanimaciju na HC

btw, uzeh Helm of Command plan, nisam ga jos aktivirao, razmislicu i sacekacu par dana da vidim dal ce mu rasti cena.
ako aktiviram, kraftovacu svima sa foruma kome treba
 
Vrh Dno