Šta je novo?

Sta uraditi sa sledecim sajtom... ?

Učlanjen(a)
19.09.2000
Poena
815
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 3600 + Scythe SCMG-5100
Matična ploča
Asus B550 TUF Gaming Plus
RAM
Kingston 2x16 GB DDR4 3200 CL 16
GPU
ASUS GTX 1080 ROG Strix 8 GB
Storage
Kingston SA2000 1 TB + 2x4 TB WD Red
Zvuk
Integralac
PSU
Cooler Master V750 gold
Kućište
Thermaltake Urban T31
Monitor
HP Envy 27'' 4K
Miš & tastatura
Mad Catz RAT 5 + Genius tastatura
Mobilni telefon
Samsung Note 20 Ultra SD 256/12
Pristup internetu
  1. Optički internet
Komercijalni sajt je u pitanju, tako da ako krsim pravila, neka moderatori obrisu temu.

U pitanju je sajt www.unionclean.rs - zbog izvesnih stvari zeleo bih ja (napominjem da sam laik i da nemam veze sa web programiranjem :) ) da prebacim odrzavanje sajta na sebe, u fazonu samo menjanje i ubacivanje dodatnih slika u reference, i eventualno ubacivanje/izbacivanje proizvoda i njihovih karakteristika. Da li i na koji nacin bih to mogao da radim?

Kao drugo, sta biste preporucili da se promeni na sajtu? Kao sto se vidi, na wide monitoru leva i desna trecina ekrana su potpuno neiskoriscene, kako i sta uraditi po tom pitanju? Vidim i da fali taster 'mute', zvuk se ponavlja i to ume da iritira.

Hvala svima na sugestijama!

Poslednja izmena:
Uradi sajt u Joomla CMS,il nek ti neko to odradi,i onda je administracija smesno laka.Moze i neki drugi CMS

@Jedan Baja,
Nemoj Joomla! predlagati, molim te! To sto deluje jednostavno, apsolutno ne znaci da ga nece kostati na duze staze.
Nisi ni pogledao sajt, jer da jesi, napravio bi desni klik i video da je u pitanju Flash sajt.

@Storm,
Ja ne znam nista u vezi flash-a, osim da ga ubacim na sajt(sve manje kako vreme prolazi, hvala Bogu na tome).

Ne znam sta bih ti predlozio, ovo svakako neces moci sam da administriras, moras da nadjes nekoga ko ce ovaj sajt da konvertuje u html/css/js a onda da se napravi tema za neki CMS sistem, bilo Drupal ili Wordpress, pa onda bi mogao samostalno da radis administraciju.