Šta je novo?

Ja mozda jesam lud, ali nisam blesav :) .... reklamacija graficke karte u EmmiHouse-u

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Napisao je da je dobio pismenu potvrdu da ce mu zameniti i staviti referentni cooler kad stigne. A posto je kupio karticu pre 2 god i spada pod stari garantni rok odnosno popravka od 45 dana (radnih), onda koliko sam shvatio, to jos nije isteklo. Pa samim tim i ne moze da trazi povracaj novca jer se ceka deo jos..
Ipak je odnesem pre nekih 2 meseca, ostavim u ovlascenom servisu sa garantnog lista( Alti), oni mi nakon desetak dana javljaju da dodjem po graficku i da nisu imali drugi kuler da zamene, ali da ce mi dati overen pismeni nalog da nisu uspeli da rese problem i da ja mogu da idem u maloprodajni objekat da resim to.
Kao što se vidi, reklamacioni proces je započet na vreme, ali još nije završen. Samim tim je prekoračen i taj rok od 45 dana, čime se krši zakon.
 
Nakon svega ovoga malo mi je cudno da ovolika kuca nije izdejstvovala da nadje pisljivi kuler i odradi to cim se ovaj javio u garanciji jos, nemoguce da nista nisu imali adekvatno, jer to je toliko sitno da je glupo polemisati pored mnogih dobrih i pozitivnih iskustava sa e*mijem i w*nwinom.....ja i dalje visim kod njih i kupujem za mene i za firmu nonstop nesto uz maksimalan i korektan odnos momaka i devojaka koji tamo rade....

PS. ajde baci scan tog papira potvrde iz servisa da vidimo sta pise...
 
Poslednja izmena:
Neeeee, nisi ti lepo citao, pa nemoj ti da palamudis bez razloga.
" ...ali da ce mi dati overen pismeni nalog da nisu uspeli da rese problem i da ja mogu da idem u maloprodajni objekat da resim to..."
Sad je pitanje sta su podrazumevali pod tim da resi to. Kod nas (u dobrom delu slucajeva) prodavci traze najmanju rupu kako nebi izdejstvovali neku zamenu u garanciji odnosno kako oni nebi otisli u minus(koliki god da je).

U ostalom, nismo videlu tu potvrdu i sta pise na njoj.
pa sta se resava u maloprodaji? servisira neispravan uredjaj?
 
Neće čovek kuler, ionako nalog jasno kaže da je prodavnica dužna da vrati pare - kako će prodavac to da predstavi kupcu, zamenom za istu, noviju nije bitno - nalog kaže da servis ne može da popravi uređaj - vraća se novac u iznosu sa fiskalnog računa.
 
Kao što se vidi, reklamacioni proces je započet na vreme, ali još nije završen. Samim tim je prekoračen i taj rok od 45 dana, čime se krši zakon.

Mhm. Nisam propratio tacno vreme.
Onda treba opet da se ode kod ovih sto su nadlezni za zastitu potrosaca i da izdejstvuje za sebe kartu/kuler a za njih kaznu jer su pajseri i ne postuju zakonski rok za reklamaciju.
Posto je, koliko se secam po starom zakonu, ako se kvar na uredjaju ne otkloni u zakonskom roku od 45 dana, uredjaj mora biti zamenjen novim. Neka me neko ispravi ako gresim.
 
Poslednja izmena:
Grešiš, ako ti servis da papir da ne može da popravi uređaj, prodavac je dužan da vrati pare.
Znam po sebi, zamenio sam dve Panasonic plazme sa takvim nalozima, jednu pre a drugu posle "novog" zakona.
 
nije direktno vezano za temu, ali da vam kazem sta je kod mene u radnji jednom bilo (prodavnica mobilnih telefona)
Radili smo mts ugovore, preko Alpha Copy, oni su tad bili uvoznici i serviseri Nokia telefona
Devojka sklopila ugovor itd, cuvena nokia e52 (koje su sve pocrkale), platila je oko 10k (ne secam se tacno)
posle 6 meseci crkne telefon, donese ga meni, ja posaljem u Alpha Copy (dalje AC), oni pregledaju i za par dana mi vrate nov telefon
posto ovaj ne moze da se popravi, ja dam musteriji nov telefon, posle par meseci (mozda opet 5-6 meseci) crkne i taj
ona dodje do mene, ja saljem u AC i oni me posle par dana zovu i kazu ne moze se opraviti, drugi nemaju, i izdace mi nalog neki i poslati pare na racun od radnje
pa kaze ti ako neces da vratis pare ti joj daj telefon neki u toj vrednosti kesa, naravno nisu mi vratili 10k VEC PRAVU PREDNOST TELEFONA dakle oko 28k (ne secam se tacno), ja nazvao devojku i rekao joj, ona presrecna uzela neku masinu do jaja kod mene u radnji i jos joj kesa ostalo u dzepu

dakle uvoznik vraca pare radnji u kojoj je kupljena roba (graficka karta), a radnja izdaje novu istu, slicnu, vraca lovu sta god se vec dogovore, a sta uvoznik radi - to ne znam niti me interesuje jos nisam radio kod uvoznika bilo kakve robe
tako, ako je tebi dat neki nalog od uvoznika da ne mogu srediti karticu, ovi iz radnje treba da ti izdju u susret i rese stvar, a oni ce lako sa uvoznikom dalje da rese sve

i da za kraj, ovo je Srbija gde je sve moguce
 
Ja ne razumem sta ce on u servisu po uredjaj odnosno papir.. zar servis ne dostavlja nazad maloprodaji pa ga ona kontaktira da on dodje po popravljenu grafu/novu/pare? Odakle papir kod njega uopste?? Da je bilo ovako, ode u maloprodaju i ako hoce da mu vrate uredjaj koji nije popravljen a pod garancijom je, a pare nece da vrate, odbije i zove inspekciju na licu mesta.
 
Ljudi zavrsio sam ovim, malopre sam bio u radnji, da li zato sto su videli temu na benchu, ili zato sto su stvarno ukapirali da su probili sve rokove. Uglavnom dobio sam novac u iznosu nekog poslednjeg racuna koji su imali, 17500. Nisam siguran da li sam ja u pravu sto sam trazio ful vrednost sa fiskala, ali ok, mrzi me vise da se smaram.

Zakljucak- ljudi borite se uvek sa maloprodajama i znajte da je jako slab zakon i da nema nadleznih organa koji realno resavaju slucajeve i neka ova tema bude od pomoci svima. E odoh sad da jurim novu grafu jer sad sam kompa bez:)
 
Grešiš, ako ti servis da papir da ne može da popravi uređaj, prodavac je dužan da vrati pare.
Znam po sebi, zamenio sam dve Panasonic plazme sa takvim nalozima, jednu pre a drugu posle "novog" zakona.

kratko i jasno bas tako
ako servis (koji je najcesce i uvoznik) da papir da ne moze, tu je kraj, nema sta prodavac da menja kuler itd itd
 
Ljudi zavrsio sam ovim, malopre sam bio u radnji, da li zato sto su videli temu na benchu, ili zato sto su stvarno ukapirali da su probili sve rokove. Uglavnom dobio sam novac u iznosu nekog poslednjeg racuna koji su imali, 17500. Nisam siguran da li sam ja u pravu sto sam trazio ful vrednost sa fiskala, ali ok, mrzi me vise da se smaram.

Zakljucak- ljudi borite se uvek sa maloprodajama i znajte da je jako slab zakon i da nema nadleznih organa koji realno resavaju slucajeve i neka ova tema bude od pomoci svima. E odoh sad da jurim novu grafu jer sad sam kompa bez:)

nisi valjda uzeo 17500 za 5870 ????? kuku lele
sta ces da kupis da joj bar malo parira, to je zlo kako je dobra karta
 
Grešiš, ako ti servis da papir da ne može da popravi uređaj, prodavac je dužan da vrati pare.
Znam po sebi, zamenio sam dve Panasonic plazme sa takvim nalozima, jednu pre a drugu posle "novog" zakona.

E hvala na informaciji, ovo nisam pojma imao. Lepo je da se zna za ubuduce.

@Prijatelj2708 - samo 17500?! Kada li su je oni imali po toj ceni...
GL u nalazenju nove karte.
 
Ja ne razumem sta ce on u servisu po uredjaj odnosno papir.. zar servis ne dostavlja nazad maloprodaji pa ga ona kontaktira da on dodje po popravljenu grafu/novu/pare? Odakle papir kod njega uopste?? Da je bilo ovako, ode u maloprodaju i ako hoce da mu vrate uredjaj koji nije popravljen a pod garancijom je, a pare nece da vrate, odbije i zove inspekciju na licu mesta.
Stari zakon je dozvoljavao da davalac garancije napiše gde će se reklamacije vršiti, a bezmalo je uvek pisalo da s eide u servis.
 
To je po ceni one Sapphire socijalne 5870 što sam ja pazario početkom godine. U svako slučaju dobro si prošao, da si je prodavao sada ispravnu 100% dobio bi manje od toga jedno 2k Din sigurno.

Šta ćeš sada za te pare da pazariš? 6870 + par piva za novaka?
 
Emmi su najvece muljare u Srbiji, da dzabe daju ne bih vise uzimao od njih, isti sam slucaj imao, za kartu koja je placena 23k vraceno mi je 13k,bio sam u CEPS-u jasno su mi rekli moja prava koja su se kosila sa onim sto su mi pricali u Emiju, doveli su me u situaciju da uzmem tih 13k sto sam i uradio ili da istrosim jos ko zna koliko goriva do CEPS-a i nazad i mozda isteram svoje, nije problem gorivo koliko slobodno vreme jer radim....jesu jeftiniji par hiljada ali za te pare ljudi vi nemate valjanu garanciju!
 
Poslednja izmena:
Od kako znam za sebe uvek je neko pretio nekim inspekcijama, tuzbama, zalbama i nikad nije to nikog dovelo do praga resenja...
Evo upravo sam se i ja cuo sa emmihouse(milos, sa foruma) sto se tice resavanja garancije, navodno distributer ne prihvata garanciju kad se radi datarecovery za diskove, iako to prihvata sam proizvodjac, necu da pljujem i da kazem da epitet djubre za njih(uvoznike) deluje vise nego adekvatno. Dani kupovine u srbiji su ocigledno zavrseni!

Da im se nahebes mame ne ide, da cimas inspekcije ne ide, vec trebas da shvatis celu tu stvar(garanciju) koja ti po zakonu(cak i po stavu proizvodjaca) pripada kao njihovu dobru volju ili uslugu koju po potrebi odluce da primene. Sad trebam da cekam da mi se smiluje neko u servisu i da ustanovi da je nesto pokvareno, pa da javi uvozniku, pa uvoznik da kaze posalji, pa uvoznik posalje(ako ima na lageru) ili kaze narucicemo da nam stigne(ako nemaju) pa kad sve to stigne u prodavnicu ja treba da odem tamo i pokupim to, i tamo negde 31.12. da krenem sistem da namestam kad treba da odmorim... Za to vreme, sav taj kes koji smo im dali znaci sta, nagrada za njihove dobro obavljene usluge?
Naravno logicno razmisljanje kao sto je predlog da kupim slicnu zamenu(ne da mi daju, nego da KUPIM) pa da prebijemo trosak(da li cu doplatiti, ili oni meni totalno je nebitno) kad dodje disk sa reklamacije im ne deluje kao odgovarajuca alternativa, naravno troskove poslovanja, i bilo koje druge penale mi oni nece pokriti, pa sta da covek kaze! CEPS, LPG, OMV, KMFDM, better than the best mi ne bi pomogao tu... Da nisam resio da budem zen poludeo bih...
 
Poslednja izmena:
Ljudi zavrsio sam ovim, malopre sam bio u radnji, da li zato sto su videli temu na benchu, ili zato sto su stvarno ukapirali da su probili sve rokove. Uglavnom dobio sam novac u iznosu nekog poslednjeg racuna koji su imali, 17500. Nisam siguran da li sam ja u pravu sto sam trazio ful vrednost sa fiskala, ali ok, mrzi me vise da se smaram.

Zakljucak- ljudi borite se uvek sa maloprodajama i znajte da je jako slab zakon i da nema nadleznih organa koji realno resavaju slucajeve i neka ova tema bude od pomoci svima. E odoh sad da jurim novu grafu jer sad sam kompa bez:)

E sad... Vole bih da znam na osnovu cega oni pravdaju vraceni novac. Kada ti vrse povracaj novca ili finansijsko razduzenje uz papirologiju prilazu i fiskalni racun. Neko ce u emmi maloprodaji da se lepo omrsi sa pola plate "bonusa". ;)

Prevaranti!!:mad:
 
Poslednja izmena:
Od kako znam za sebe uvek je neko pretio nekim inspekcijama, tuzbama, zalbama i nikad nije to nikog dovelo do praga resenja...
Evo upravo sam se i ja cuo sa emmihouse(milos, sa foruma) sto se tice resavanja garancije, navodno distributer ne prihvata garanciju kad se radi datarecovery za diskove, iako to prihvata sam proizvodjac, necu da pljujem i da kazem da epitet djubre za njih(uvoznike) deluje vise nego adekvatno. Dani kupovine u srbiji su ocigledno zavrseni!

Da im se nahebes mame ne ide, da cimas inspekcije ne ide, vec trebas da shvatis celu tu stvar(garanciju) koja ti po zakonu(cak i po stavu proizvodjaca) pripada kao njihovu dobru volju ili uslugu koju po potrebi odluce da primene. Sad trebam da cekam da mi se smiluje neko u servisu i da ustanovi da je nesto pokvareno, pa da javi uvozniku, pa uvoznik da kaze posalji, pa uvoznik posalje(ako ima na lageru) ili kaze narucicemo da nam stigne(ako nemaju) pa kad sve to stigne u prodavnicu ja treba da odem tamo i pokupim to, i tamo negde 31.12. da krenem sistem da namestam kad treba da odmorim... Za to vreme, sav taj kes koji smo im dali znaci sta, nagrada za njihove dobro obavljene usluge?
Naravno logicno razmisljanje kao sto je predlog da kupim slicnu zamenu(ne da mi daju, nego da KUPIM) pa da prebijemo trosak(da li cu doplatiti, ili oni meni totalno je nebitno) kad dodje disk sa reklamacije im ne deluje kao odgovarajuca alternativa, naravno troskove poslovanja, i bilo koje druge penale mi oni nece pokriti, pa sta da covek kaze! CEPS, LPG, OMV, KMFDM, better than the best mi ne bi pomogao tu... Da nisam resio da budem zen poludeo bih...

NHF druže, ali ti hoćeš garanciju za hardove koji su, očigledno, spaljeni. Na svakom garantnom listu ti jasno piše da garancija ne važi ukoliko je komponenta spaljena, nebitno da li je to uzrokovano lošim napajanjem, EPSom, gremlinima... nisi u pravu, nemaš pravo ni da te razmatraju.
 
E sad... Vole bih da znam na osnovu cega oni pravdaju vraceni novac. Kada ti vrse povracaj novca ili finansijsko razduzenje uz papirologiju prilazu i fiskalni racun. Neko ce u emmi maloprodaji da se lepo omrsi sa pola plate "bonusa". ;)

Prevaranti!!:mad:

:).... izmedju ostalog
Za mene vise ne postoje svakako kao prodavnica
 
Poslednja izmena:
Matori, da sam video da su spaljeni a gledao sam, ne bih ni gubio zivce, nego nema tih nagorelih mirisa i ostecenja. btw. kad bude radilo na vodu a struja bude uzrok kvara tad ces moci da kazes NHF, ali dok radi na struju, sasvim je moguce i da vrisne zbog nje, ali ako je ustanovljeno da je napajanje ispravno, imam UPS, a ako vec zelis da izigravas drvenog advokata nekim pravilima koje izmisljaju nasi uvoznici, procitaj uslove koriscenja direktno na sajtu proizvodjaca... Ali cisto ukratko, nigde se ne spominje EPS, ups itd, uglavnom se svodi na to da pravilno prikljucis i to je to, naravno ako stavis akumulator i pri tom ne istopis ceo hard ili ne ubijes sebe smatra se da garancija nije prosla...
 
iskreno, mislim da nisu duzni oni da ti spashavaju podatke, i ko zna shta se tu desilo zaista, ko je koga i kako isprovocirao, ali nisu trebali tako da reaguju.

devojci je crkao hdd u lapu, mislish da je neko spomenuo podatke i spashavanje? ebe im se, dobila je novi hdd i vozi dalje.
 
Poslednja izmena:
Pa meni spasava podatke helpdisk nema to veze sa garancijom, osim sto proizvodjaci(samsung, wd, kingston) to ne smatraju razlogom da ti poniste garanciju dok nasi uvoznici smatraju...
 
Trenutni zakon o zaštiti potrošača je vrlo jednostavan. Prostim rečima, ukoliko se utvrdi kvar, potrošač bira između zamene (za isti proizvod) ili popravke. Ako prodavac nije u stanju to da izvrši, kupac ima pravo na raskid ugovora i povrat kompletnog iznosa sa fiskalnog računa.

Jedino ako je u pitanju sitniji kvar koji je moguće otkloniti i koji ne utiče na osnovnu funcionalnost uređaja (tu se može podvesti bučan kuler recimo) i ako servis to može otkloniti, kupac nema pravo na raskid ugovora. Ali pošto su mu iz servisa dali pečat da se ne može popraviti, trebao je dobiti kompletan iznos.

Ali tu ima još jedna caka, ako je kupio pre stupanja ovog zakona u praksu, tada važi stari zakon. A po starom zakonu se vraća ona vrednost koja važi na dan reklamacije.
 
Poslednja izmena:
znam sve, kod nas morash da birash, ili disk ili podaci. chesto sam video takve dileme i u velikom broju sluchajeva su se odluchivali za garanciju, a ne podatke ;)
 
Matori, da sam video da su spaljeni a gledao sam, ne bih ni gubio zivce, nego nema tih nagorelih mirisa i ostecenja. btw. kad bude radilo na vodu a struja bude uzrok kvara tad ces moci da kazes NHF, ali dok radi na struju, sasvim je moguce i da vrisne zbog nje, ali ako je ustanovljeno da je napajanje ispravno, imam UPS, a ako vec zelis da izigravas drvenog advokata nekim pravilima koje izmisljaju nasi uvoznici, procitaj uslove koriscenja direktno na sajtu proizvodjaca... Ali cisto ukratko, nigde se ne spominje EPS, ups itd, uglavnom se svodi na to da pravilno prikljucis i to je to, naravno ako stavis akumulator i pri tom ne istopis ceo hard ili ne ubijes sebe smatra se da garancija nije prosla...

Ako ti je riknulo nekoliko diskova ISTOVREMENO, sasvim je ogčigledno da nije problem u diskovima, nego da ih je nešto spalilo spolja. "Spaljena" komponenta ne mora obavezno da znači i izgorelo i da se oseća na paljevinu!

Da je riknuo jedan disk, pa hajde, ali po tvojoj priči to je više diskova i to istovremeno! Možda je napajanje ispravno, ali je zabagovalo pri prvom startu iz nekog misterioznog razloga. Proizvođač garantuje da će taj proizvod raditi u garantnom roku, ako je njihova greška dobiješ drugi, ako je tvoja greška nemaš moralno pravo da tražiš drugi.

Iskreno da ti kažem, meni ovo deluje kao dosta nekorektan potez sa tvoje strane, mada da si ćutao i da nisi pominjao ovde na Benču problem sa napajanjem, verovatno bi ti odradili reklamaciju diska, iako realno nije njihova greška, niti je greška proizvođača tog SSD diska.
 
Poslednja izmena:
Ako mu je već "nešto" spalilo spolja, to "nešto" je struja koja je ušla preko napajanja, jer je ono jedino dovodi struju dovoljnog visokog napona koji može da uradi spaljivanje. Prema tome, napajanje nije odradilo svoj posao i propustilo je viši napon od dozvoljenog kroz granu kroz koju nije smelo to da uradi. Retoričko pitanje je da li je to ispravno napajanje?
 
Evo ovako po 100ti put, napajanje je bilo u servisu i po njihovim recima je ispravno, jos sam i sam video da radi njihov disk na njemu, hardovi su ok bili povezani ali crkli su, da li je napajanje krivo nemam pojma, diskovi imaju pravo da budu pod garancijom, nacin na koji je to sve uradjeno mi ostavlja skepsu da li da povezujem na to novo napajanje hardove uopste. Ali posto znam da cu sve to snimati kad budem povezivao sledeci put, tako da i da se dogodi opet nesto jasno moze da se zakljuci o cemu se radi, naravno prvo probam na kompu koji je ispravan cisto da imam referencu odakle pocinjem. A to sto pricas o moralnom pravu i nekom ne fer pozivanju na garanciju, pa zato i ide u servis da se vidi o cemu se radi, posto i mene interesuje sta je uzrok, zato sto vidim da nema nikakvih ostecenja, da kazem da iskljucujem mogucnost udara groma ili da je doslo iz mreze zbog Ups, ali meni nista ne znaci ni to sto je to neko "firmirano" napajanje koje nikad nikom nije(dopuniti sa pricom moj babo iz njemacku)posto se i tojoti dogodi da zasere nekad... btw. Povracaj sa tih diskova je skuplji i od napajanja i od diskova mnogostruko... mislim da mozes sam da vidis ako se potrudis.
Sto se tice garancije nije ni bitna toliko koliko da saznam sta je konkretno problem i da vratim podatke, osim ako nije nesto sto je slucajnost koja se dogodi jednom u 100god i nikad vise i sa tim mogu da zivim, ako se ne ponovi u narednih 100 sad znam da necu prikljucivati nista osim ploce, snimacu dok to radim, i na kraju povezivati diskove kad se uverim da sve hoce iz prve.
 
Poslednja izmena:
Ali tu ima još jedna caka, ako je kupio pre stupanja ovog zakona u praksu, tada važi stari zakon. A po starom zakonu se vraća ona vrednost koja važi na dan reklamacije.
Stari zakon ne moze da se primenjuje jer je prestao da vazi, a u prelaznim odredbama novog zakona nije predvidjena primena odredbi starog zakona u bilo kom slucaju.
Pravo o kome je ovde rec proizlazi iz samog zakona i primenjuju se odredbe trenutno vazeceg zakona, bez obzira kada je obavljena kupovina. Te odredbe se primenjuju neposredno iz samog zakona, a garancija i garantni list su nesto drugo i sa njima se ne mogu umanjiti prava kupca, bez obzira ako je garancija izdata u vreme vazenja starog zakona i bila u skladu sa istim.
Dakle, kupac se poziva na zakon, a ne na garanciju.

Clan 56 st 5:
Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru.
 
Sta da im radim, sve sam ja pokusao da objasnim jer sam i ja tako upoznat sa stvarima, i jos uvek mislim da su morali sa fiskalnog da mi vrate sumu novca, onda mi je momak rekao da slobodno mogu da dovedem inspektora ako smatram da sam ostecen, nemam nameru da se vise ikad pojavim ni sam ni sa bilo kim u toj radnji, jadna su oni firma kad na sve nacine pokusavaju da te se otarase i misle da su svi bolidi, e onda se pojavi tema na benchu i oni sto pre da se zataska, to je tuzno. Ranije su se svi cimali od inspekcije, sad posto znaju da je totalno rasulo i da CEPS vodi tu pricu umesto trzisne inspekcije, onda se svi okurazili pa postali tvrdi i setaju te dok ne odustanes.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno