Šta je novo?

Ja mozda jesam lud, ali nisam blesav :) .... reklamacija graficke karte u EmmiHouse-u

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Prijatelj2708

Slavan
Učlanjen(a)
16.07.2007
Poruke
291
Poena
345
Dakle, ja, koji sam do skoro radio u jednoj maloprodaji it opreme, imam problem prilikom reklamiranja graficke kartice koja je u tom trenutku kada sam odneo u servis jos uvek bila pod garancijom.

Graficka karta je kupljena u BenchHouse-u pre dve godine, poslednjih 6 meseci se dosta cuje kuler, ali naravno nikako da se nabedim da je odnesem u servis. Ipak je odnesem pre nekih 2 meseca, ostavim u ovlascenom servisu sa garantnog lista( Alti), oni mi nakon desetak dana javljaju da dodjem po graficku i da nisu imali drugi kuler da zamene, ali da ce mi dati overen pismeni nalog da nisu uspeli da rese problem i da ja mogu da idem u maloprodajni objekat da resim to.

Otisao sam do servisa, uzeo graficku i potvrdu, nastavio odmah do EmmiHouse(bivsi BenchHouse), gde me prodavac doceka sa pricom da nemaju vise istu graficku i da je jedino sto on moze da ucini da mi stavi neki drugi kuler za nekih 10 tak dana (on koji nema veze sa servisom, a pritom drzi nalog iz servisa), ja mu objasnim da koliko ja znam sa tom potvrdom mogu ja da biram da li zelim novac, drugi uredjaj u istoj vrednosti mog uredjaja, i da ne zelim da mi on (prodavac) stavlja nereferentni kuler (ma koliko on mozda bio bolji), mrtav 'ladan lik nista drugo ne priznaje- kaze eeeee pa sad ta graficka nema istu vrednost, a rekao sam mu da mogu i da doplatim za drugu. Ja odem sa svojim uredjajem i svim papirima i fiskalnim racunom iz radnje. Odmah, cim sam usao u kola zvao sam glavnu centralu Alti-ja da se pozalim na problem, oni sve bog zna kako saslusaju i kazu mi da ce me neko kontaktirati od glavnih ljudi u toku dana.

Tek sutradan me zove covek koji opet nije po prici niko i nista i ne odlucuje sam ni o cemu, i istu pricu mi slaze, da ce za desetak dana stici neki kuleri (to je taman tih desetak dana koliko jos imam do isteka garancije), objasnim i njemu da me ta prica ne interesuje i da zelim ili drugi isti uredjaj, ili drugi slican uredjaj, ili novac.... on mi rekao da ce onda poslati mail maloprodaji pa kako oni odluce, trebali su sutradan da mi jave sta je bilo .... i naravno nije niko javio, tacno su cekali jos tih 10 tak dana da istekne garantni rok.

Nakon 2-3 dana sam opet otisao u maloprodaju, ovi opet nece da zamene uredjaj, niti da vrate novac, kazu da ce za 21 dan najkasnije da stigne referentni kuler za graficku kartu i da ce me zvati mozda i pre tog roka i to zameniti--- jedino sto sam kod njih uspeo je da ih ubedim da mi daju pismenu potvrdu o tome sa pecatom.

Za svaki slucaj nakon toga odlazim u trzisnu inspekciju u Omladinskih brigada 1, gde se sprdaju sa mnom i kazu da vise trzisna inspekcija nije nadlezna za tu oblast i da odemo u CEPS- centar za edukovanje i informisanje potrosaca, Spanskih boraca 32a.
Odem i do te ulice, nigde ne pise da je tu centar, niko se ne javlja na jedini njihov broj telefona, slucajno naletim na postara koji mi kaze koji je ulaz i stan, ono je jako smesno, adaptiran stan na 3. spratu u satro kancelarije:). Upoznao sam ih sa situacijom, otvorili su slucaj, rekli su mi ako ne stigne kuler za tih 21 dan kako su rekli ovi iz Emmi-ja, odmah da ih zovem zovem i idem sa njima iz ceps-a i uzimam pare ili sta ja zelim.

Sta mislite, da li je prosao rok od 21 dan?

OOO da, danas je 25. dan, naravno da nisu javili nista za kuler (verovatno su cekali neku neispravnu kartu kako bi sa nje samo skinuli kuler i stavili meni i skinuli me sa.....). Danas sam otisao do CEPS-a opet, ova devojka sva iznenadjena kako nisu resili...... i prpa, nista ne preduzima nego uzela da pljuje inspekciju kako vise nece da rade te stvari i kao da ja probam da ih pritisnem da to sto pre rese, na zalost video sam koliko je sati i da od njih nema nista, oni su ljudi tu da uzimaju pare i savetuju potrosace LOL.
Za sada je na celu akciju otislo fina kolicina goriva i zivaca.

Znaci posedujem full kutiju, garantni list, fiskalni racun, overen nalog iz servisa i tu overenu potvrdu iz maloprodaje. Inace, u pitanju je Sapphire Ati Radeon 5870, placen 30719 dinara (sa popustom zbog Bencha tada). Sa ovim stvarima kompletno se ne bih mlatio da mi servis nije izdao nalog, i da se nisam savetovao sa direktorom firme u kojoj sam radio u smislu koja su moja prava. Iz tih razloga smatram da nisam potpuno lud:D

Interesuje me vase misljenje, da li ja trazim nemoguce u ovoj drzavi i ovoj maloprodaji? Slobodno pisite ako ste imali slicnih iskustava sa reklamacijama i da li-kako ste ih resili.
Ako sam omanuo mesto za temu, molim vas prebacite je:)
 
Ludilo su to stvari.. je*u se za realno sitnu kintu i gledaju da ustede i da te odrade nekako, niko u ovoj prokletoj zemlji ne razmislja na duze staze, ok izgubili bi 100, 200e ali ti bi sad ovde napravio temu kako si imao pozitivno iskustvo i dobili bi gomilu novih musterija i prosirio bi se dobar glas o njima.. strasne su to stvari.
 
Poslednja izmena:
udji u radnju i iznesi prvi monitor do 300evra koji ti se svidi, ***, to je realnost u ovoj zemlji
 
Ne znam zasto jednostavno nisi prihvatio da ti stave novi kuler? Ti trazis novu graficku karticu nakon 2 godine koriscenja stare zbog crknutog kulera. Ne razumem.
 
Mogao si na kraju da odes i do press/kurir/novosti/blic/24sata redakcije i da kazes kako CEPS ne radi nista :)


EDIT: meni kuler na 9600pro ne radi vec duze vreme, crko u garanciji i sad se hladi na vazduhu i radi i radi i..
 
Poslednja izmena:
@Wavrinka I onda ce u sledecoj ulici da te zaustavi interventni dzip, a momci iz njega ce da te polome do 00. I sta si postigao ? Da ti bezveze otvaraju dosije ? Ne moze tako. Mora na finjaka. Dobro je sto si otvorio temu ali daj da cujemo i drugu stranu (ima na forumu dosta momaka koji rade u emmi-u).
 
Switch je napisao(la):
Ne znam zasto jednostavno nisi prihvatio da ti stave novi kuler? Ti trazis novu graficku karticu nakon 2 godine koriscenja stare zbog crknutog kulera. Ne razumem.

Ni meni nije jasno. Samo da se dogovori sa njima da mu ta zamena ne narusi garanciju za neki eventualni kvar, dobije to napismeno i to je sve.
 
Pa mozda je racunao da ce da mu daju 6950 ili 6970 ?
 
Koliko sam ja razumeo, problem je nastao zbog sto su momci iz alti servisa izdali potvrdu o neispravnosti uredjaja sa kojom u prodavnici moze uzeti nazad pare ili ekvivalentan uredjaj. E sad u emmiju ne vazi ta potvrda?
Druga stvar, koliko mi je poznato, ovlasceni servis je zaduzen da servisira komponente a ne maloprodaja. Dakle, zasto u alti servisu nisu predlozili da se saceka dok stigne zamenski kuler?
 
Ja ovde ne razumem vise stvari:
1. Kako Alti nije ponudio da ti zameni cooler?
2. Kako su prebacili uopste loptu na maloprodaju bez da su ti resili problem?

Tebe apsolutno razumem zbog cega nisi pristao da ti u maloprodaju menjaju cooler s obzirom na stavke 1 i 2.
Ovo je samo jos jedan slucaj slucaj gde se pokazuje apsolutno neefikasnim zakon o zastiti potrosaca zajedno sa sve inspekcijom koja nije nadlezna ni za sta.
 
Ali sto bi on cekao i dan duze ako je prosao rok od 21 dan za koliko je trebao da stigne drugi kuler ?
 
Shang Tsung je napisao(la):
Koliko sam ja razumeo, problem je nastao zbog sto su momci iz alti servisa izdali potvrdu o neispravnosti uredjaja sa kojom u prodavnici moze uzeti nazad pare ili ekvivalentan uredjaj. E sad u emmiju ne vazi ta potvrda?

Pa imao je i tu opciju - da dobije pare nazad, ali uz onu stavku da ne moze dobiti pun iznos vec onaj koji je bio poslednji u cenovniku kad su je imali na lageru valjda. Otuda i onaj deo sa "ta karta vise nema istu vrednost" ... a ovo sa doplatom "staro za novo" - ne znam da li bi iko igde to prihvatio uopste.
Uostalom neka se oglasi i druga strana, ovako uz sav javasluk naokolo moze samo da se nagadja ko je koga i sta i gde...
 
Poslednja izmena:
Ma to bi sve bilo ok, ja bih naravno prihvatio drugi kuler, ali da je servis ponudio, ali posto je vec servis izdao taj magicni nalog onda je druga prica sto se mene tice, a maloprodaja, koja je duzna samo da resi problem (zamena uredjaja, povracaj novca), mislim da ne treba dalje da nudi serviserske usluge, jer bi se svakako ta graficka kakav god da je problem, vratila dobavljacu i oni bivaju refundirani od strane proizvodjaca.
 
Pa imao je i tu opciju - da dobije pare nazad, ALI uz onu stavku da ne moze dobiti pun iznos vec onaj koji je bio poslednji u cenovniku kad su je imali na lageru valjda. Otuda i onaj deo sa "ta karta vise nema istu vrednost" ... a ovo sa doplatom "staro za novo" - ne znam da li bi iko igde to prihvatio uopste.

Nope, nisam imao tu opciju, jednostavno je momak rekao da to ili zamena graficke nije u opticaju
 
Prijatelj2708 je napisao(la):
Nope, nisam imao tu opciju, jednostavno je momak rekao da to ili zamena graficke nije u opticaju


Ok, ako je tako kako kazes onda teraj dalje.
 
au, prvo akcija sa viphousom, pa ovo.
ili su teorije zavere u pitanju, pa svako ima svog agenta :D ili su odjednom prsli svi i za sicu se kompromituju.

da sam na tvom mestu, ako si imalo vichan sa shrafcigerom, poshto je karta ionako na isteku bila, a sad koliko kontam je i istekle garancije, rashcherechio bih taj kuler, detaljno ga ochistio, podmazao dobro ventilator i vratio sve.
referentni kuler kakav god da je, po meni je uvek bolje reshenje od nekih tamo budzevina, jer lepo prekriva sve vitalne delove karte, a ne samo gpu, i jeste malo buchniji uvek, ali makar sav vreo air tera napolje.
ukoliko pak vent ne moze podmazivanjem da se reshi, onda jeste malko problem, i onda bi trebalo sachekati josh malo da stigne, valjda hoce, taj nereferentni, a ako ne, potrazi sam negde, pukni 50e, a za emmi i alti ce ovo biti jedna losha reklama.
 
Ne znam zasto jednostavno nisi prihvatio da ti stave novi kuler? Ti trazis novu graficku karticu nakon 2 godine koriscenja stare zbog crknutog kulera. Ne razumem.
zato sto mu je servis dao potvrdu da nemaju taj kuler i da ne mogu da zamene kuler. ako nemogu da poprave uredjaj u razumnom roku onda daju novi, zar ne?
 
Ne znam zasto jednostavno nisi prihvatio da ti stave novi kuler? Ti trazis novu graficku karticu nakon 2 godine koriscenja stare zbog crknutog kulera. Ne razumem.

Koliko vidim, piše u prvom postu da on jeste prihvatio zamenu kulera, dobio je potvrdu da će kuler stići za 21 dan, ali ga ni posle 25 nisu zvali...

Ovo:
Nakon 2-3 dana sam opet otisao u maloprodaju, ovi opet nece da zamene uredjaj, niti da vrate novac, kazu da ce za 21 dan najkasnije da stigne referentni kuler za graficku kartu i da ce me zvati mozda i pre tog roka i to zameniti--- jedino sto sam kod njih uspeo je da ih ubedim da mi daju pismenu potvrdu o tome sa pecatom.
 
Poslednja izmena:
Mozda im nisam izgledao ozbiljno, sta znam, ali gledacu da sledeci put kad odem bude ubedljivije :D
 
koliko imas godina ?
 
Mala para nije svakako a pitanje je kako mogu da ti zamene taj cooler koji ima nosač pravljen za grafiku. Jedino da ga rastave i zamene namotaje sa sve osovinom lezajevima/biksnama i stavi odozgore drugi propeler sa magnetom. Naravno svi ti delovi moraju da budu kompatibilni. A da nije bios/ pwm kont. isl. tu prosfirao pa ti tera cooler malo brže? Onda je to teži kvar.

Svaki taj cooler može da se rastavi samo treba precizan alat.
 
Dobro ti ovi iz Alt-ija nisu napisali da ides u Kinu i da se zalis!
Pa dobro bre, da li vi imate trunke mozga?!
Treba da vas setaju po Beogradu 365 dana, ne 21!
 
Znamo da na forumu ima ljudi koji rade u emmiju još od vremena dok je bio bench house pa bi bilo jako lepo od njih da se jave na ovu temu.
 
Mala para nije svakako a pitanje je kako mogu da ti zamene taj cooler koji ima nosač pravljen za grafiku. Jedino da ga rastave i zamene namotaje sa sve osovinom lezajevima/biksnama i stavi odozgore drugi propeler sa magnetom. Naravno svi ti delovi moraju da budu kompatibilni. A da nije bios/ pwm kont. isl. tu prosfirao pa ti tera cooler malo brže? Onda je to teži kvar.

Svaki taj cooler može da se rastavi samo treba precizan alat.
Ja kapiram da su lezajevi otisli, standardan zvuk kada je kuler dotrajao, kad ga stavim na nize obrtaje jos je iritantnije.
 
Poslednja izmena:
Stavi ga na veci broj obrtaja i mozes da je klokas ko pravi ;) Bice necujna
 
Imam jedno pitanje sa pokretacem teme.

Kakve veze ima emmi sa benchhousom u kome si kupio kartu? AKo neko treba da ti zameni kartu to je valjda alti, a ne emmi. Ako sam nesto propustio ispravite me

Da li je emmi preuzeo sve garancije od benchhousa?
 
emmi je isto što i alti i winwin . čačani .

kuler je sekundarna stvar na grafičkoj i za to nemoj da očekuješ da ti daju drugi model / drugi primerak ajd i nekako /.
da je crkla neka elektronska komponenta na grafičkoj, to bi bila druga stvar.

u emmiju i dan-danas imaju univerzalne Arctic Accelero pro kulere od ~12e . Pa mogu valjda jedan da ti poklone , majkumu.
ako ne, u servisu imaju mali milion ispravnih kulera sa rashodovanih sličnih kartica , zamoli ih da ti zamene .

drugu karticu nemoj ni da sanjaš . nije ovo dojčland.
 
Ja uzivam u pravljenju problema prodavcima koji igraju na kvarno! :-devil-:
Steta sto se inspekcija izvukla iz svega ovoga po novom zakonu. Kako se finansiraju ta "udruzenja" potrosaca? Meni oni izgledaju kao grupica ljudi koja se snašla da skida neku kintu a da ništa ne radi. Koga su oni zaštitili kad?

Sto se tice EMMI-ja ja sa njima nikad nisam imao problema a malo malo pa nešto kupujem. Jednom sam reklamirao mp3 plejer, zamenili su ga bez pitanja jos sam dobio majicu i kacket . :eyebrows::banana:

U konkretnom slučaju mislim da je trebalo da pristaneš da ti nameste bolji kuler. A pare da ti vrate koje si dao pre 2 godine... to je malo naivna želja.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno