Prijatelj2708
Slavan
- Učlanjen(a)
- 16.07.2007
- Poruke
- 291
- Poena
- 345
Dakle, ja, koji sam do skoro radio u jednoj maloprodaji it opreme, imam problem prilikom reklamiranja graficke kartice koja je u tom trenutku kada sam odneo u servis jos uvek bila pod garancijom.
Graficka karta je kupljena u BenchHouse-u pre dve godine, poslednjih 6 meseci se dosta cuje kuler, ali naravno nikako da se nabedim da je odnesem u servis. Ipak je odnesem pre nekih 2 meseca, ostavim u ovlascenom servisu sa garantnog lista( Alti), oni mi nakon desetak dana javljaju da dodjem po graficku i da nisu imali drugi kuler da zamene, ali da ce mi dati overen pismeni nalog da nisu uspeli da rese problem i da ja mogu da idem u maloprodajni objekat da resim to.
Otisao sam do servisa, uzeo graficku i potvrdu, nastavio odmah do EmmiHouse(bivsi BenchHouse), gde me prodavac doceka sa pricom da nemaju vise istu graficku i da je jedino sto on moze da ucini da mi stavi neki drugi kuler za nekih 10 tak dana (on koji nema veze sa servisom, a pritom drzi nalog iz servisa), ja mu objasnim da koliko ja znam sa tom potvrdom mogu ja da biram da li zelim novac, drugi uredjaj u istoj vrednosti mog uredjaja, i da ne zelim da mi on (prodavac) stavlja nereferentni kuler (ma koliko on mozda bio bolji), mrtav 'ladan lik nista drugo ne priznaje- kaze eeeee pa sad ta graficka nema istu vrednost, a rekao sam mu da mogu i da doplatim za drugu. Ja odem sa svojim uredjajem i svim papirima i fiskalnim racunom iz radnje. Odmah, cim sam usao u kola zvao sam glavnu centralu Alti-ja da se pozalim na problem, oni sve bog zna kako saslusaju i kazu mi da ce me neko kontaktirati od glavnih ljudi u toku dana.
Tek sutradan me zove covek koji opet nije po prici niko i nista i ne odlucuje sam ni o cemu, i istu pricu mi slaze, da ce za desetak dana stici neki kuleri (to je taman tih desetak dana koliko jos imam do isteka garancije), objasnim i njemu da me ta prica ne interesuje i da zelim ili drugi isti uredjaj, ili drugi slican uredjaj, ili novac.... on mi rekao da ce onda poslati mail maloprodaji pa kako oni odluce, trebali su sutradan da mi jave sta je bilo .... i naravno nije niko javio, tacno su cekali jos tih 10 tak dana da istekne garantni rok.
Nakon 2-3 dana sam opet otisao u maloprodaju, ovi opet nece da zamene uredjaj, niti da vrate novac, kazu da ce za 21 dan najkasnije da stigne referentni kuler za graficku kartu i da ce me zvati mozda i pre tog roka i to zameniti--- jedino sto sam kod njih uspeo je da ih ubedim da mi daju pismenu potvrdu o tome sa pecatom.
Za svaki slucaj nakon toga odlazim u trzisnu inspekciju u Omladinskih brigada 1, gde se sprdaju sa mnom i kazu da vise trzisna inspekcija nije nadlezna za tu oblast i da odemo u CEPS- centar za edukovanje i informisanje potrosaca, Spanskih boraca 32a.
Odem i do te ulice, nigde ne pise da je tu centar, niko se ne javlja na jedini njihov broj telefona, slucajno naletim na postara koji mi kaze koji je ulaz i stan, ono je jako smesno, adaptiran stan na 3. spratu u satro kancelarije
. Upoznao sam ih sa situacijom, otvorili su slucaj, rekli su mi ako ne stigne kuler za tih 21 dan kako su rekli ovi iz Emmi-ja, odmah da ih zovem zovem i idem sa njima iz ceps-a i uzimam pare ili sta ja zelim.
Sta mislite, da li je prosao rok od 21 dan?
OOO da, danas je 25. dan, naravno da nisu javili nista za kuler (verovatno su cekali neku neispravnu kartu kako bi sa nje samo skinuli kuler i stavili meni i skinuli me sa.....). Danas sam otisao do CEPS-a opet, ova devojka sva iznenadjena kako nisu resili...... i prpa, nista ne preduzima nego uzela da pljuje inspekciju kako vise nece da rade te stvari i kao da ja probam da ih pritisnem da to sto pre rese, na zalost video sam koliko je sati i da od njih nema nista, oni su ljudi tu da uzimaju pare i savetuju potrosace LOL.
Za sada je na celu akciju otislo fina kolicina goriva i zivaca.
Znaci posedujem full kutiju, garantni list, fiskalni racun, overen nalog iz servisa i tu overenu potvrdu iz maloprodaje. Inace, u pitanju je Sapphire Ati Radeon 5870, placen 30719 dinara (sa popustom zbog Bencha tada). Sa ovim stvarima kompletno se ne bih mlatio da mi servis nije izdao nalog, i da se nisam savetovao sa direktorom firme u kojoj sam radio u smislu koja su moja prava. Iz tih razloga smatram da nisam potpuno lud
Interesuje me vase misljenje, da li ja trazim nemoguce u ovoj drzavi i ovoj maloprodaji? Slobodno pisite ako ste imali slicnih iskustava sa reklamacijama i da li-kako ste ih resili.
Ako sam omanuo mesto za temu, molim vas prebacite je
Graficka karta je kupljena u BenchHouse-u pre dve godine, poslednjih 6 meseci se dosta cuje kuler, ali naravno nikako da se nabedim da je odnesem u servis. Ipak je odnesem pre nekih 2 meseca, ostavim u ovlascenom servisu sa garantnog lista( Alti), oni mi nakon desetak dana javljaju da dodjem po graficku i da nisu imali drugi kuler da zamene, ali da ce mi dati overen pismeni nalog da nisu uspeli da rese problem i da ja mogu da idem u maloprodajni objekat da resim to.
Otisao sam do servisa, uzeo graficku i potvrdu, nastavio odmah do EmmiHouse(bivsi BenchHouse), gde me prodavac doceka sa pricom da nemaju vise istu graficku i da je jedino sto on moze da ucini da mi stavi neki drugi kuler za nekih 10 tak dana (on koji nema veze sa servisom, a pritom drzi nalog iz servisa), ja mu objasnim da koliko ja znam sa tom potvrdom mogu ja da biram da li zelim novac, drugi uredjaj u istoj vrednosti mog uredjaja, i da ne zelim da mi on (prodavac) stavlja nereferentni kuler (ma koliko on mozda bio bolji), mrtav 'ladan lik nista drugo ne priznaje- kaze eeeee pa sad ta graficka nema istu vrednost, a rekao sam mu da mogu i da doplatim za drugu. Ja odem sa svojim uredjajem i svim papirima i fiskalnim racunom iz radnje. Odmah, cim sam usao u kola zvao sam glavnu centralu Alti-ja da se pozalim na problem, oni sve bog zna kako saslusaju i kazu mi da ce me neko kontaktirati od glavnih ljudi u toku dana.
Tek sutradan me zove covek koji opet nije po prici niko i nista i ne odlucuje sam ni o cemu, i istu pricu mi slaze, da ce za desetak dana stici neki kuleri (to je taman tih desetak dana koliko jos imam do isteka garancije), objasnim i njemu da me ta prica ne interesuje i da zelim ili drugi isti uredjaj, ili drugi slican uredjaj, ili novac.... on mi rekao da ce onda poslati mail maloprodaji pa kako oni odluce, trebali su sutradan da mi jave sta je bilo .... i naravno nije niko javio, tacno su cekali jos tih 10 tak dana da istekne garantni rok.
Nakon 2-3 dana sam opet otisao u maloprodaju, ovi opet nece da zamene uredjaj, niti da vrate novac, kazu da ce za 21 dan najkasnije da stigne referentni kuler za graficku kartu i da ce me zvati mozda i pre tog roka i to zameniti--- jedino sto sam kod njih uspeo je da ih ubedim da mi daju pismenu potvrdu o tome sa pecatom.
Za svaki slucaj nakon toga odlazim u trzisnu inspekciju u Omladinskih brigada 1, gde se sprdaju sa mnom i kazu da vise trzisna inspekcija nije nadlezna za tu oblast i da odemo u CEPS- centar za edukovanje i informisanje potrosaca, Spanskih boraca 32a.
Odem i do te ulice, nigde ne pise da je tu centar, niko se ne javlja na jedini njihov broj telefona, slucajno naletim na postara koji mi kaze koji je ulaz i stan, ono je jako smesno, adaptiran stan na 3. spratu u satro kancelarije
Sta mislite, da li je prosao rok od 21 dan?
OOO da, danas je 25. dan, naravno da nisu javili nista za kuler (verovatno su cekali neku neispravnu kartu kako bi sa nje samo skinuli kuler i stavili meni i skinuli me sa.....). Danas sam otisao do CEPS-a opet, ova devojka sva iznenadjena kako nisu resili...... i prpa, nista ne preduzima nego uzela da pljuje inspekciju kako vise nece da rade te stvari i kao da ja probam da ih pritisnem da to sto pre rese, na zalost video sam koliko je sati i da od njih nema nista, oni su ljudi tu da uzimaju pare i savetuju potrosace LOL.
Za sada je na celu akciju otislo fina kolicina goriva i zivaca.
Znaci posedujem full kutiju, garantni list, fiskalni racun, overen nalog iz servisa i tu overenu potvrdu iz maloprodaje. Inace, u pitanju je Sapphire Ati Radeon 5870, placen 30719 dinara (sa popustom zbog Bencha tada). Sa ovim stvarima kompletno se ne bih mlatio da mi servis nije izdao nalog, i da se nisam savetovao sa direktorom firme u kojoj sam radio u smislu koja su moja prava. Iz tih razloga smatram da nisam potpuno lud
Interesuje me vase misljenje, da li ja trazim nemoguce u ovoj drzavi i ovoj maloprodaji? Slobodno pisite ako ste imali slicnih iskustava sa reklamacijama i da li-kako ste ih resili.
Ako sam omanuo mesto za temu, molim vas prebacite je