Šta je novo?

Uznemiravanje

neo geo

Slavan
Učlanjen(a)
21.11.2005
Poruke
1,283
Poena
395
Da li je neko prijavljivao uznemiravanje preko call centra?

Mene je dugo uznemiravao neki lik koji ima veoma slican br tel kao i ja (oba broja telenor mreza), samo je to mogao da mu bude motiv ... mesecima ... nisam se javljao nikad, jednom jesam i rekao je nesto u fazonu 'gde si komsija'

prijavim call centru, logika je da se javis onome ko te uznemirava da bi ostao reg poziv, da ga priajvis, da mu oni prete da ce da ga iskljuce, pa onda ako te opet zove (moras da mu se javis) e onda ga automatski iskljuce -- mislim da se dobro secam .. i sve se to desi, i pre par dana a posle par meseci od svega ovoga opet mene zove isti taj broj, ja se javim da bi ostao registrovan poziv, zovem call centar, objasnim, kazu - e sad opet moras da ga prijavis, pa posto je bila prijava sad ce da ga iskljuce ako opet bude zvao .. dza bu, podseca me na beskonacnu petlju ...

kad stignem, otici cu u neku poslovnicu, sve ovo objasniti,i traziti da ga iskljuce na licu mesta, da mogu odmah da proverim da taj nije dostupan itd .. ako nece tako, a verujem da nece, bice mi zao sto su pacijenti zasticeni kao beli medvedi sto se tice operatera ... i ostaje mi ili da trazim da mi promene postpaid broj ili da promenim operatera ..
 
Najbolje kada bi postojala mogućnost za uslovni call divert, uslovni - zavisno od broja pozivaoca. Pa kada te zove ti ga fw na neki nepostojeći broj.
Ali sada postoji call divert samo za sve pozive, uvek ili kada si busy ili unreachable...
Možda da instaliraš neku aplikaciju sa black listom, pa da mu stalno daje zauzeće? Ako imaš smartphone...
 
imam android os, i znam da bi to mogao i tako da resavam, al necu - ako ne moze da uradi onaj ko to treba da uradi, promenicu broj ... samo da nadjem vremena da svratim do poslovnice neke (da li telenor ima centralnu poslovnicu btw, ili su sve iste, ukljucujuci i one po trznim centrima?)
 
ne moras da ides do poslovnice... prijavis uznemiravanje call centru, onda sacekas 3 poziva i javis se na njih, zapises vreme i ponovo se javis call centru pa onda oni upozoravaju korisnika a ako nastave slucaj se dalje procesuira...
 
Ako se neko bas nameraci - nema tu puno vajde.
Bice promene tek kad se zakonski uvede obavezna registracija prepaid kartica.
 
U njegovom slucaju, najlakse je promeniti broj, ako mu nije zivotno bitan.
Inace, ignorisanje poziva uglavnom posle par meseci odbije razne smarace i cimace.

A preko call centra se isto moze resiti, posebno ako nije prepaid broj u igri.
 
Slucaj moje devojke:
Nju je neki smrad uznemiravao nekih 2 meseca slao sms (tipa, sta radis?), cimao svakih par dana.
Kako smrada nisam uspeo naci da ga licno eliminisem, devojka je otisla u telenor poslovnicu.
Tamo oni videli listu poziva, sms-ove....i posto je smrad bio mts korisnik rekli su da ce mts-u poslati dopis da upozori korisnika.
Oko nedelju dana kasnije stize joj pismo na ruke od mts-a, u kom kazu da je smradu iskljucen broj, i da se izvinjavaju.
WIN
 
Ajde da imate pravu informaciju,bilo MTS ili Telenor,za VIP ne znam,pretpostavljam da je isto.

Uznemiravanje striktno mozete prijaviti samo u poslovnicama,jer treba da potpisete formular koji popunjava sluzbenik,jer uznemiravanje spada pod krivicno delo i svi su oprezni po tom pitanju.
Treba da ste vlasnik broja (ako je pripejd treba da se registrujete) i morate znati vreme zadnja tri poziva (mislim da Telenor trazi i 5,bar je tako bilo ranije),sluzbenik prosledi sluzbi koja proverava na serverima,ako se utvrdi da jesu salje se opomena ako se nastavi sledi iskljucenje,stim da vi necete znati tj nece vam reci ko vas je uznemiravao.

Naravno da je ovo Srbija i ako imate vezu moze se mimoici procedura.
 
Najbolje kada bi postojala mogućnost za uslovni call divert, uslovni - zavisno od broja pozivaoca. Pa kada te zove ti ga fw na neki nepostojeći broj.
Ali sada postoji call divert samo za sve pozive, uvek ili kada si busy ili unreachable...
Možda da instaliraš neku aplikaciju sa black listom, pa da mu stalno daje zauzeće? Ako imaš smartphone...

Igrao sam se ja jedno vreme sa call divertom. Istina da ne mozes da divertujes poseban broj po defaultu, ali sa malo prckanja se moze postici zeljeni efekat:
Aktiviras call divert sa opcijom "when busy" (to znaci da ga prebacuje kad odbijes poziv), zeljeni broj stavis u block listu ili ignore listu, kako god. Dobio si zeljeni efekat :)
E sad mozes da se igras do mile volje: divert na nepostojeci broj, ugasen/blokiran broj, CG nepostojeci :) Ukoliko imas, ti stavi i papin broj ;)
 
svartio danas do poslovnice, objasnio, kaze - evo ti pa pisi opet izjavu (kopirala na vrh praznog A4 papira moju lk) - kao u vosjci .. ja napisao, ona rece 'odo ja malo dole po neki tel, ostavi ti tu izjavu na pultu, pa putuj igumane' .. niko mi nije spominjao 5 poziva, ne trazim da mi daju ime tog ko me dira, vec samo da mi pomognu ako hoce/mogu ... kakvo crno krivicno delo, to mozda tako pise u nekom zakonu ;)
 
Ma prihvati poziv i cuti, pa nek' mu se trosi kredit ;)

A mozes i da snimis neki kratki dokumentarac o telefonskom uznemiravanju i lovu na ******a - iskoristi ga :trust:
 
>>"when busy" (to znaci da ga prebacuje kad odbijes poziv)

Interesantno. Mislio sam da "when busy" znači kada pričaš pa drugi dobijaju zauzeće, a ne kad odbiješ poziv. 'Si siguran?
Ako je tako, onda je ovo više nego korisna ideja :)
 
Kada odbijes poziv on pozivaocu salje "busy" signal :)
 
U pravu je mr_gee_fox, stvarno tako radi kako je on opisao.
Aj' sad je prilika za 2 pitanja:
1. Koja je najbolja aplikacija koja na Androidu služi za tu svrhu?
2. Može li se na Nokia 6300 instalirati neka slična aplikacija, ili mu se nekako dodati BlackList funkcionalnost, pošto su svojevremeno čak i prostiji Nokia telefoni imali tu mogućnost fabrički?
 
svartio danas do poslovnice, objasnio, kaze - evo ti pa pisi opet izjavu (kopirala na vrh praznog A4 papira moju lk) - kao u vosjci .. ja napisao, ona rece 'odo ja malo dole po neki tel, ostavi ti tu izjavu na pultu, pa putuj igumane' .. niko mi nije spominjao 5 poziva, ne trazim da mi daju ime tog ko me dira, vec samo da mi pomognu ako hoce/mogu ... kakvo crno krivicno delo, to mozda tako pise u nekom zakonu ;)

E sad sto si naleteo na neku ....da budem fin jel... sta da ti kazem...mada cujem mnogo prituzbi na njihove radnike.Kad smo mi (firma gde radim) radili sa Telenorom do nedavno takva je bila striktna procedura za uznemiravanje koja je vazila za sve.Sad su na 200m od nas i gomila ljudi dodje kod mene sa "finim" opisima njihovih radnika,srpski receno bole ih...

U pravu je mr_gee_fox, stvarno tako radi kako je on opisao.
Aj' sad je prilika za 2 pitanja:
2. Može li se na Nokia 6300 instalirati neka slična aplikacija, ili mu se nekako dodati BlackList funkcionalnost, pošto su svojevremeno čak i prostiji Nokia telefoni imali tu mogućnost fabrički?

Ispravite me ako gresim,mislim da Nokija nije imala tu opciju vec Samsung,i dan danas prostiji modeli imaju istu funkciju.
 
Ako se ukljuci "when busy",jel mogu da ga divertujem na neki broj na npr. Obalu Slonovace,da malo oseti po dzepu?
Naravno,da ja nemam neki trosak? Niko me ne uznemirava,pitam samo.;)
 
A zar se kod preusmeravanja poziva ne zaracunava i onom koji je preusmerio poziv?

Citat sa Telenor sajta:
Preusmeravanje dolaznih poziva naplaćuje se po tarifnom paketu izuzuev preusmerenja na Vašu govornu poštu.

Usluga preusmerenja poziva kod pripejd korisnika tarifira se uvek sa osnovnog računa. Ukoliko imate minute po osnovu odredjene promocije, dolazni preusmereni pozivi biće tarifirani sa osnovnog računa bez obzira da li je preusmerenje uvedeno na drugi broj Telenor mreže.

Sa MTS-a:
Preusmeravanje dolaznih poziva na drugi telefonski broj naplaćuje se po ceni istoj kao kada pozivate taj broj s Vašeg mobilnog telefona
 
Poslednja izmena:
Ako se ukljuci "when busy",jel mogu da ga divertujem na neki broj na npr. Obalu Slonovace,da malo oseti po dzepu?
Naravno,da ja nemam neki trosak? Niko me ne uznemirava,pitam samo.;)

Kada divertuješ poziv, to ide o tvom džepu a ne njegovom. Tako da pazi gde ga preusmeravaš.
 
Sad se setih da imam jedan problem slicne prirode. Moj broj je 06x/y99-z99 a broj jednog kluba iz unutrasnjosti je 06x/z99-x99. Problem se javlja da stalno pred svaki vikend dobijam pozive i poruke za rezervaciju STOLOVA!!!
Nasao sam i taj bar i video da su lepo napisali br. telefona ali je izgleda problem u "raji" koja ne moze da zapamti sestocifren broj koji je sacinjen od tri cifre pa veoma cesto permutuje :(
Jel ima neko ideju kako bih ovo resio a da nije promena broja?
 
Vidis, to je delotvornije nego da ih *****ram :)
U zadnje vreme nesto ne stedim reci, dok sam ranije bio fin
 
Kreni da primaš rezervacije. Možda dođe i do tog gazde, pa ti ponudi da otkupi broj. :D
 
mali off:
Ja sam jedno vreme u stanu imao broj fiksno telefona koji se razlikovao u poslednjoj cifri od... lastine autobuske stanice. Stalno su me zvali da pitaju kada ima autobus za to i to mesto. Obicno samo kazem "greska" i spustim. Ne mogu da objasnjavam jedno te isto 100x dnevno.
Jedno jutro u 6.30 zvoni telefon, covek pita kada ima autobus za Smederevo. Ja pospan kazem, "samo trenutak" i krenem da mislim... *** kad ima bus za Smederevo.. sta da kazem coveku? Posle 2-3 min "agonije" sam se setio da je u pitanju pogresan broj i da sam zesce pospan.
@mr_gee_fox:
Potpuno razumem tvoj ocaj. Vidi nekako sa provajderom da li moze da se resi taj problem. Mozda da tom restoranu ubace neku cifru ispred.
 
Ne znam zašto je u startu odbačena opcija da se ponovo javiš i popričaš s "komšijom". Da sasečeš problem u njegovoj glavi najmanje truda iziskuje a on bira vreme kad je raspoložan za razgovor(o njegovom trošku).
 
javio sam se poslednji put kad je zvao, ali osoba sa druge strane nije sklapala povezane recenice, vec je to vise licilo na klasicno telefonsko ****bavanje ... znaci bilo kakva razumna prica otpada, mada ne bi imao nista protiv da popricam ako covek ima nesto odredjeno da kaze ...
 
HAHA, moj fiksni se razlikuje za jednu cifru od broja doma zdravlja. Stalno su neke babe zvale, dok nisam počeo da im šaljem hitnu i zakazujem kod lekara. Čak su zvale posle zabrinute babe kako to da im još hitna nije stigla hahahaaaa. (mogao je neko i umreti čekajući)
Sva sreća da se više ne zakazuje direktno u domovima zdravlja pa ni ne zovu. Meni je bilo zabavno, sem onog dela kada zazvoni telefon pre šest sati ujutru. :d
 
HAHA, moj fiksni se razlikuje za jednu cifru od broja doma zdravlja.

A meni je fixni broj slican jednom internet provajderu, pa zovu da pitaju "koliko kosta internet", zasto nemaju, itd. A takodje, broj mi je slican i nekom broju za zakazivanje za rentgen... Strasno. Mada, srecom, u poslednje vreme sve je manje takvih poziva.
 
A mene svaki drugi dan zovu neke agencije da mi kazu da sam izvucen iz bubnja, da sam dobio rucak, samo da sam stariji od 50god i da imam babu :)
 
A mene svaki drugi dan zovu neke agencije da mi kazu da sam izvucen iz bubnja, da sam dobio rucak, samo da sam stariji od 50god i da imam babu :)

Ubacili su te u njihovu bazu podataka. Kad te pitaju da li je to stan "Petrovic" (ili kako vec), ti reci da nije. Nekoliko puta tako, i izbacice te sa liste, tako sam ih se ja resio. Jedino ako ti se nije dopalo da te "izvlace" :D
 
Nazad
Vrh Dno