- Učlanjen(a)
- 15.12.2001
- Poruke
- 5,096
- Poena
- 855
Koja je hw zahtevnost? Carmack je obecao 60fps.
Obecao je 60 fps na konzolama, a na PC-u nema sta da obecava, zna se od cega sve zavisi
Koja je hw zahtevnost? Carmack je obecao 60fps.
Btw, zahvaljujuci enginu i igrama Epic je ostavio id Software u prasini.
Jasta. Nikad vidjeni kvalitet!
Strasno!
Pa nisam baš stekao utisak da je Epic ostavio id u prašini u bilo kom smislu kada je kao neki kvalitet u pitanju, osim naravno možda gledano iz aspekta ostvarenog profita. Mada i tu opet Valve prednjači...
Dakle tačno je da su zadnjih godina vešto unovčili svoje proizvode ali to po nekom mom skromnom mišljenju nema veze toliko sa enginom (koji je ok) niti sa naslovima (jer nisu oni jedini) koliko pre svega sa dobrim dilom i tajmingom, što im je kasnije praktično obezbedilo i produkciju, kao uostalom i Valve-u. Ali ako govorimo o kvalitetu samih naslova koje je Epic izbacivao proteklih godina, ne vidim po čemu su oni nešto specijalni u odnosu na ono što je radio id, izuzev što je recimo Gears of War teška komercijala i X-box eksluziva i tome sl... Iz tog aspekta gledano svi su više profitirali od id-a, ali to je samo zato što su svi uradili ne bolje, već pre svega daleko komercijalnije igre, koje čak poput Portala ili Left4Dead nisu bile ni grafički preterano zahtevne...
id je izbacio praktično samo Doom3 za poslednjih 7 godina, koji je opet kao nastavak izašao posle 10 godina u odnosu na Doom 2 i koji je bio sve samo ne super komercijalna igra. I evo sada će Rage.
Dok su Valve i Epic uradili sledeće naslove:
Valve: HL2 + Episode 1 i 2, Portal 1 i 2, Left4Dead 1 i 2 (znači sve duplo)
Epic: Gears of War 1, 2, 3, UT3, Bulletstorm
Pa sad ti reci meni da ovi naslovi nisu refereca za pojam komercijalno u svetu igara! Pogledaj samo koliko nastavaka... Ali ako tako gledaš na stvari onda ok i imaš puno pravo da zapevaš:
[youtube]rY0WxgSXdEE[/youtube]
OK, ne sviđa ti se id to sam skontao, ali mislim da ipak nije u redu da hejtuješ naslov koji pre svega još nije ni izašao, to je prvo... a drugo, ako sudiš po grafici ili dizajnu ili čak endžinu, onda mislim da svakako nemaš baš neke argumente zbog kojih ne bi mogao da ostaviš malo prostora ovom naslovu. Podsetiću te samo da je S.T.A.L.K.E.R. na koji si otkinuo svojevremno, u trenutku kada je izašao bio zapravo takođe beznadežno dugo pakovan projekat, sa delimično već tada prevaziđenom grafikom pa i endžinom ako hoćeš, sa daleko lošijom karakternom animacijom i mutnjikavim teksturama. Ali je bio takođe i super zanimljiv i više nego igriv! Dakle ne vidim po čemu se ovaj naslov razlikuje od recimo S.T.A.L.K.E.R.-a gledano iz aspekta koncepta i vremena koje je utrošeno na jedan takav naslov izuzev što iza ovog naslova stoji jedan malo naduvani id software od koga svi kao nešto očekujemo brda i doline!
I da se razumemo, oko jedne stvari. NE zameram nikome aspolutno ništa kada je reč o simptomima koji su ovde nabrajani kao glavne id-ove mane, a takođe ni onima kojima se id-software iz ovog ili onog razloga ne sviđa. Ako sami oni mogu da furaju fazon tipa: mi smo izmislili FPS i to ponavljaju ko papagaji u svakoj prezentaciji, onda apsolutno treba da pokažu nešto van serijski u bilo kom domenu ili smislu. E sad da li Rage ima nešto od toga videćemo... 60FPS-a su obećali i vešto dizajnirane mape, a verujem da smo svi to i videli do sada. A da li tu ima još nečega što će zbilja ovu igru učiniti vanserijskom to ostaje da se vidi kada igra konačno bude i izašla...![]()
Uh Vlado, bas si se potrudio
Nemam ja nista protiv id-a. Zasto bih i imao!
Ljudi imaju svoju filozofiju pravljenja igara, a koja se meni ne svidja. To sto oni rade su run&gun demonstracije engina. I Epic je slican. Izuzetak je UT kao sto je i Q3 kod id-a.
Oni su isti, samo sto su se zamijenili. Nekad su igre vecinom koristile Doom engine, a danas koriste Unreal. Zato su ovi ostali u prasini.
Nego ti se uvijek trudis da ubacis pricu o StalkeruTa igra, njen koncept, je ono sto se meni svidja. That's it.
Rage ce biti D3 na otvorenom. Samo ovog puta su konzole prioritet, a engine nije na prodaju. To vise nije id Software.
Na subjektivne utiske nemam komentar jer su lični ali dve stvari ne mogu da ne prokomentarišem. Prva, igre su nekad koristile quake engine (pretežno q2 engine) D3 engine (id Tech4) je bio daleko manje zastupljen i druga Rage nikako neće biti D3 već je daleko sličniji borderlands-u po konceptu i atmosferi.
pretežno q2 engine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari