Šta je novo?

Rage

nisam znao da će konzole ovu mazgu da voze u 60 fps? stvarno pohvalno, ali skinuću im kapu kad bude tako radilo i na 7900gt za komp :/ smradovi jedni, za konzole se sve optimizuje do besvesti, a pc... idemo, ožeži po džepu... nekad osetim kao da pc gameri finansiraju konzole
 
Sta znam, meni grafika ne deluje nista posebno, cak je i sencenje svedeno na minimum. Jedino te tolko hvaljene texture al i one mi deluju mutnjikavo i sto je najgore vidim da su nekako cell shadovane. Inace, nesto sam ubedjen da ce ova igra glatko da radi.
 
Sta znam, meni grafika ne deluje nista posebno, cak je i sencenje svedeno na minimum. Jedino te tolko hvaljene texture al i one mi deluju mutnjikavo i sto je najgore vidim da su nekako cell shadovane. Inace, nesto sam ubedjen da ce ova igra glatko da radi.

Dizajn nivoa je zaista vrhunski. Ja sam mislio da ce biti pustinja i samo pustinja :)
 
Mozda je malo glupo pitanje,ali me interesuje posto razmisljam da je pazarim!Kakva je razlika izmedju CO-OP kampanje i multiplayer-a!
 
Sta znam, meni grafika ne deluje nista posebno, cak je i sencenje svedeno na minimum. Jedino te tolko hvaljene texture al i one mi deluju mutnjikavo i sto je najgore vidim da su nekako cell shadovane. Inace, nesto sam ubedjen da ce ova igra glatko da radi.

Poenta megatexture-a nije da bude ultadetaljna [mada bice i toga na PC-u sa HD packom, ako je verovati Karmaku], nego sto ona daje mogucnost textureartistima da naprave world u kome nema ni jedne jedine indenticne texture. Prosli su kroz ceo svet i napravili su custom izgled za svaki kvadratni metar. I svaka im cast njima, kao i level designerima koji su bash fino divljali i napravili odlican enviroment.


Mozda je malo glupo pitanje,ali me interesuje posto razmisljam da je pazarim!Kakva je razlika izmedju CO-OP kampanje i multiplayer-a!
Coop je na bazi zasebnih misija gde se probijas kroz zadati enviroment, mozda horde mode. MP je iskljucivo sa automobilima.
 
Poslednja izmena od urednika:
Upoznat sam sa megatexturisanjem jos od Quake Wars-a ali tu se i zavrsila prica sa njim. Ne znam, cini mi se da je ranije Karmak pre svega obracao paznju na osvetljenje i razvijanje njegovih tehnika, dok je posle doom-a sve krenulo u suprotnom smeru. Videcemo kako ce da izgledaju nivoi, al opet onaj cell shading me nekako iritira kao da su u inat morali da ga iskopiraju od Borderlandsa...
 
Upoznat sam sa megatexturisanjem jos od Quake Wars-a ali tu se i zavrsila prica sa njim. Ne znam, cini mi se da je ranije Karmak pre svega obracao paznju na osvetljenje i razvijanje njegovih tehnika, dok je posle doom-a sve krenulo u suprotnom smeru. Videcemo kako ce da izgledaju nivoi, al opet onaj cell shading me nekako iritira kao da su u inat morali da ga iskopiraju od Borderlandsa...
Da, ali taj Karmak nije mentol da radi endzine iskljucivo za bezobrazne i razmazene PC gamer-e koji dizu pirateriju u nebesa. Skoro je pricao kako ima ideje za 2-3 pravca cini mi se u razvoju grafickog buma kakav je doneo Doom 3, ali da cela stvar kosta cirka 100 miliona, tako da moras da si potpuno lud da ulazes toliko u gaming :) S druge strane, Rage ce uz mnogo manja ulaganja da im donese sigurno mnoooogo vise para nego bilo sta PC based jer ciljaju trziste koje donosi pare, a ne ono na kome je danas, nazalost, uglavnom mesto entuzijastama (Blizard je izuzetak, i evo sada mozda i DICE sa BF 3). Mozda kada se budu pojavile nove konzole Karmak odluci da napravi novi graficki "ispad", no videcemo.
 
A piraterija na konzolama ne postoji ili je cinjenica da ce vise da zaradi na konzolama gde ce igra vise da se proda? 100 miliona za graficki bum je blago receno tesko proseravanje :). Kako moze toliko da kosta kad on treba da napise taj engine (sem ako mu honorar toliko kosta), nadje graficke, level, ai, sound designere i to je uglavnom to. Svaka ostala tehnika, npr. motion, face, lidar capturing i ostalo se posebno placa ali generalno nema veze sa razvijanjem engine-a.
Moje misljenje je da je vreme njih odavno pregazilo, pa i u vreme doom-a 3 koji je trebao koju godinu ranije da izadje, a pogotovo ovo sad kaska, al dobro sve igre lice jedna na drugu u odnosu na konzole tako da im i odgovara. Uostalom, igracu Rage iz generalno nekog starog "postovanja" i neke samo njima specificne atmosfere koje verujem da ce da bude.
 
Ovaj poslednji trejler bezobrazno dobro izgleda. Celokupan dizajn je fantastičan, a i gejmplej verujem da će biti na sitom nivou. Po meni jedino animacija likova - pogotovo NPC-jeva malo manjka, ali svejedno...
Ovo će da izuva, još ako bude tako dobro optimizovana kao što reklamiraju...
 
Jasta. Nikad vidjeni kvalitet!

Strasno!
 
Izasao je Rage za konzole ~20GB,a jel i za PC isti datum izlaska ???
 
Poslednja izmena:
Mene podsetilo na diskete :D
 
Skoro je pricao kako ima ideje za 2-3 pravca cini mi se u razvoju grafickog buma kakav je doneo Doom 3, ali da cela stvar kosta cirka 100 miliona, tako da moras da si potpuno lud da ulazes toliko u gaming :)

Nije bas to rekao, nego da kad bi danas pravio igru ciji razvoj toliko kosta iskljucivo za PC, "You'd be out of business".
 
Poslednja izmena:
Odlicna grafika. Kvalitet tekstura nije ne znam kakav ali su scene prebogate detaljima sto mi je uvek bolji nacin da se potrose resursi...
 
pa ovo izlazi za 4-5 dana, ja mislio tek u novembru
ajmo malo hype-a ljudi :D
 
Kvalitet textura je takav zbog konzola.
 
Pa dobro, to su mogli najlakse da rese i na pc-u nezavisno od konzola, zar ne? Naprave ih za pc i smanje po potrebi za konzole. Vise je do id-a, nego do konzola, po meni...
 
da su uradili u fulu za PC igra bi bila preko 100gb, spominjali su to...tako da jeste do njih. ali vise u smislu: nismo blesavi da tako nesto uradimo....
 
Poslednja izmena:
Koja je hw zahtevnost? Carmack je obecao 60fps.
 
Nazad
Vrh Dno