Šta je novo?

The Witcher 2: Assassins of Kings

Nemoj da gubis vreme na kocku. Ako mozes idi i obaraj ruke u max ulog. Dosta se brze zaradi kinta. Dignes ulog na 30 orena i zacas posla si dobar 60 ;)
Cak ti i ne skine onih 30 u koje si se kladio, samo dobijes 60 na kraju ;)
Igra je odlicna i bas bas teska. Ja sve igram na hard i nikad nemam problema ali ovde te igra tera da se pomucis dobro.
 
Ma ja kocku hocu najvise zbog kvesta, pesnicenje i obaranje ruku sam odradio do kraja, a i ipak mislim da je najveci kes na kocki.
 
Po tom testu ispade da se moze igrati i na single core procesorima.

Sent from my GT-I5500 using Tapatalk

Ne, test je lose odredjen, ubersempling je samo za 2/3 sli/cf sisteme i tada se graficka debelo gusi zato i izkljucivanjem jezgara pogotovo kod 2500k procesora se primecuje manja razlika... da je testirano bez ubesemplinga skaliranje sa vise jezgara bi bilo itekako vise primetno a da ne govorimo da jednojezgrani i5 ne postoji i da je on u poredjenju sa na primer amd bartonom smesno cak i sa jednim jezgrom

PS: sad videh i drugu tsanu testa bez ubesamplinga koji potvrdjuje moj zakljucak
 
Za ovu igru quad uopce nije potreban. Igra s najboljom grafikom, a ne trazi quad. Ko bi rekao, ha!

Kacio sam na prijasnjoj strani fotke sa frejmazom.
 
The Witcher 2 nije nešto preterano zahtevan po pitanju hardwera, ja sam mislio da će mi trebati možda nova grafička karta, međutim, i na 5770 radi sasvim lepo. :smoke:

Nađoh danas neki user.ini na pcgames.hardware, navodno popravlja još malo grafiku i izvlači par frejmova više, ja onako od prve ne vidim neku razliku, bem li ga, i pre mi je grafika bila lepa, sada takođe.

Ovo su kao podešavanja za grafičke karte sa 1024MB memorije:

[Rendering]
TextureDownscale=0
AtlasTextureDownscale=0
DetailTextureDownscale=0
MaxTextureSize=2048
MaxAtlasTextureSize=4096
TextureMemoryBudget=700
TextureTimeBudget=10
MaxCubeShadowSize=1024
MaxCubeShadowCount=2
MaxSpotShadowSize=1024
MaxSpotShadowCount=2
FoliageDistanceScale=1.0
MeshDistanceScale=1.0
CharacterLodGameplayDownscale=0
AllowBloom=0
AllowShafts=1
AllowAntialias=0
AllowBlur=1
AllowDOF=0
AllowDecals=1.0
AllowVignette=1
AllowSharpen=0
AllowRain=1
AllowSSAO=0
AllowMotionBlur=0
AllowScatterDOF=0
AllowCutsceneDOF=0
DanglesLimiter=0
ShadowQuality=2
ShadowedLights=3
Fullscreen=1
VSync=0
UberSampling=0
 

Prilozi

  • witcher2 2011-06-02 19-33-12-51.jpg
    witcher2 2011-06-02 19-33-12-51.jpg
    217.9 KB · Pregleda: 84
Obrnuo sam igru.

Mogu reci da sam u jednu ruku zadovoljan,ali u drugu ruku nisam.
U direktnom poredjenju sa prvim delom,zaista ima mnogo poboljsanja koji daju igri odlican osecaj.Naime,svidja mi se novi UI pogotovo tip borbe,ne treba vise da pamtim za kog protivnika koji "stil" moram da koristim,to je toliko smaralo u 1.delu >_> Grafika je jos jedan aspekt poboljsanja,prelepo uradjene sume i ostatak sveta,nazalost muzika mi poprilicno losa (ali to je samo subjektivno misljenje). Mislim da najveci nedostatak igre jeste sama poenta igre,ubijanje "cudovista" a ne brinuci se ko je ubio kralja.Volim komplikovane zaplete i price,ali mnogo su osakatili "witcher" stranu price,jako malo "monster questo-ova" i samih tipova cudovista u poredjenju sa 1.delom :( ...nadam se da ce to da isprave sa 3. delom :)

sve u svemu odlicna igra :) moracu posle ispitnog roka da je jos jednom obrnem :)
 
U 3. chapteru imam silnih problema:
- kupujem/prodajem stvari, on kupi/proda pogrešne
- mućkam bombe, nema ih u inventaru
- skujem bolji armor, dosadašnji mi nestane
... :(

[patch 1.1]
 
Poslednja izmena:
kupujem/prodajem stvari, on kupi/proda pogrešne

Ovo može vrlo lako da se desi zbog tupavog inventara/načina kupovine prodaje, i meni se desilo da par puta kupim ili prodam nešto što neću, moraš paziti recimo prilikom prodaje da klikneš na svoju levu stranu, inače može ispasti da je selektovan neki item kod prodavca, pa umesto da prodaš nešto, ispadne da kupiš.

- mućkam bombe, nema ih u inventaru

vidi da ti nisu možda u quick slotu

- skujem bolji armor, dosadašnji mi nestane

Ovo mi se nije nikad desilo, da se ne radi možda o Vran armoru, a nosio si Ysgith? u tom slučaju je sve u redu :D
 
Xbox verzija izlazi krajem godine;

Sutra stize 1.2 patch

The patch balances the game's prologue, adds the ability to map keys, tweaks "Target locking", TW1 save file import fixes, and more. The patch also adds new DLC allowing players to change Geralt's hairstyle.
 
@ Uruk
Hocu , ako ikad dobijem. :)

@Ostali
Hvala ljudi , nije mi palo na pamet da je to vise kao poker, ja sam sve mislio da je fora da se sakupi 21, ili jednostavno da zbir bude veci nego kod protivnika. A sad da vratim onih par iljada oren-a koje su mi uzeli na kocki. :)

ako je do para , obaranje ruku u drugom chapteru ti resava sve probleme
 
patch 1.2
patch will be available on 3.06.2011
new dlc!
"barbers and coiffeuses"
some traders also provide barbershop services. For a small fee, geralt can get them to change his hairstyle. Search notice boards for information about barbers and coiffeuses offering services of this nature in a given location. In flotsam, in chapter 1 of the game, these services are available from the antique book dealer einar gausel. In chapter 2, look either for sambor in henselt’s camp or for felicia cori in vergen. This apprentice sorceress also provides hairstyling services in loc muinne, in chapter 3 of the game.
Patch 1.2 corrections/amendments (june 3, 2011)
all previously released dlc packages are installed with patch 1.2:
"blue stripes combat jacket"
ultimate alchemist's outfit"
ultimate mage's outfit"
"ultimate swordsman's outfit"
"finisher pack"
"mysterious merchant"
"troll trouble"
patch 1.2 adds a new free dlc package titled “barbers and coiffeuses.” to take advantage of barbershop and hairstyling services, look for einar gausel in chapter 1 of the game, sambor in henselt’s camp in chapter 2, felicia cori in chapter 2 if you travel to vergen, and felicia cori once again in chapter 3.
Game saves are now compressed automatically, lowering the amount of disk space they utilize.
An option has been added to the game menu allowing game saves to be deleted. To delete a game save, highlight the relevant item and press the ‘delete’ key.
The game menu now loads at a markedly accelerated pace.
The game now supports logitech g35 headphones and other usb headsets with on-board sound cards.
A number of fixes have been added to the key binding functionality (actions can now be mapped to number pad and cursor/arrow keys).
Analog sticks on gamepads now work correctly in the gui panels.
A number of game balance fixes have been introduced in the prologue.
Lock on targets is not lost when the distance to targets increases.
A number of fixes have been made in blocking functionality during combat. Also, player character responsiveness in combat has been improved, and geralt can attack more than one target during normal combat.
A number of corrections have been made in the statistics displayed in item diagrams in the crafting panel.
The witcher 1 saves are now imported correctly.
An auto–save has been added before the fight against the draug.
Flare bomb duration is now 2 (two) minutes.
Issue involving the equipping of bombs (or other items) even if they were not present in the character inventory has been fixed.
Islamic–themed and similar textures have been deleted and/or replaced.
A number of fixes have been made in game dialogues.
Issue that blocked advancement to the next level at the start of chapter 3 has been fixed.
Issue involving the occurrence of t-poses upon the destruction of nekker nests has been corrected.
Guards can no longer block geralt when he is on a ladder.
Knives no longer affect friendly npcs.
Bug related to using some containers has been fixed.
Ostmurk (an ingredient required to complete a quest) can no longer be sold.
Ingredients required to complete the “melitele's heart” quest have been added to the game.
A fix has been introduced in the “troll trouble” quest whereby the she–troll’s head can be won in a game of dice poker.
The ghost of the banner can no longer be killed by wraiths.
Issue involving the operator being neutral and thus susceptible to being killed before any conversation occurs has been fixed.
A number of fixes have been introduced to prevent selected npcs from being blocked (king in siege tower, knights when destroying a gate in the prologue, etc.).
The “three sisters” quest has been fixed so that the door does not remain locked forever once the quest has been completed.
A number of progression breaks have been fixed, including instances of blocked meditation, inability to save game, and blocked combat after use of static cameras (e.g. Game could not be saved after completion of the “indecent proposal” quest).
The progression break during the fight against the dragon in chapter 3 (exploration not working properly) has been fixed.
The progression break during the fight against dethmold (whereby he sometimes remained behind his barrier, doing nothing) has been fixed.
The progression break (black screen) in the "little shop of dreams" quest has been fixed.
The progression break following failure to complete the ritual with anezka has been fixed.
The progression break during the dialogue on the beach in the “hung over” quest has been fixed.

lol
 
Sad ce igra u ocima mnogih da bude barem duplo gora nego sto je bila pre ove vesti. :D

Btw, ovo je bilo i vise nego ocekivano imajuci u vidu da je igra jos pre godinu-dve demonstrirana na X360 kontroleru na kome je sasvim udobno igrati i PC verziju.
 
Svaka im cast stvarno peglaju igru...mada mogli su sacekati jos koji mesec da je ispeglaju dok je jos bila u studiju i u rukama test igraca, pa onda da nam je daju da se sladimo. Ali svejedno skidam im kapu :d
 
Mislim da je ovaj patch ipak zbog Obame, a ne nas:d
 
Nadji boldovani deo :p
 
The Witcher 2 nije nešto preterano zahtevan po pitanju hardwera, ja sam mislio da će mi trebati možda nova grafička karta, međutim, i na 5770 radi sasvim lepo. :smoke:

Nađoh danas neki user.ini na pcgames.hardware, navodno popravlja još malo grafiku i izvlači par frejmova više, ja onako od prve ne vidim neku razliku, bem li ga, i pre mi je grafika bila lepa, sada takođe.

Ovo su kao podešavanja za grafičke karte sa 1024MB memorije:

[Rendering]
TextureDownscale=0
AtlasTextureDownscale=0
DetailTextureDownscale=0
MaxTextureSize=2048
MaxAtlasTextureSize=4096
TextureMemoryBudget=700
TextureTimeBudget=10
MaxCubeShadowSize=1024
MaxCubeShadowCount=2
MaxSpotShadowSize=1024
MaxSpotShadowCount=2
FoliageDistanceScale=1.0
MeshDistanceScale=1.0
CharacterLodGameplayDownscale=0
AllowBloom=0
AllowShafts=1
AllowAntialias=0
AllowBlur=1
AllowDOF=0
AllowDecals=1.0
AllowVignette=1
AllowSharpen=0
AllowRain=1
AllowSSAO=0
AllowMotionBlur=0
AllowScatterDOF=0
AllowCutsceneDOF=0
DanglesLimiter=0
ShadowQuality=2
ShadowedLights=3
Fullscreen=1
VSync=0
UberSampling=0

Taj tweak degradira grafiku. AA i SSAO su ti iskljuceni. Bloom i DoF takodjer.

Mada bloom izgleda bez veze, a DoF je preblizu. To je i kod mene iskljuceno, iako nema utjecaja na frame.
 
Tako oni to reklamiraju na svojoj stranici kao tweak za bolju grafiku, ja sam probao, i ne vidim razliku, ali sam sačuvao i originalini user.ini, tako da mogu da vratim opet bez problema.

AA sam i ja sam ionako isključio, guta mi oko 10 fps-a u proseku, a razlika u grafici je zanemarljiva.
 
Tako oni to reklamiraju na svojoj stranici kao tweak za bolju grafiku, ja sam probao, i ne vidim razliku, ali sam sačuvao i originalini user.ini, tako da mogu da vratim opet bez problema.

AA sam i ja sam ionako isključio, guta mi oko 10 fps-a u proseku, a razlika u grafici je zanemarljiva.

Samo pogledaj vrijednosti za pojedine opcije. 1 znaci da je opcija ukljucena, 0 da je iskljucena.

Neke opcije imaju drugacije vrijednosti, kao "MeshDistanceScale" npr.

AA itekako mijenja izgled igre. Ne govorim o Ubersampling opciji, vec o "AllowAntialias" opciji. Kod tebe je na 0, kao i SSAO koji se itekako primjeti u igri.
 
Konzol-igra reklamirana kao PC-hit, marketing tim odradio posao za desetku.
 
Konzol-igra reklamirana kao PC-hit, marketing tim odradio posao za desetku.

Ko zna zna.

Na sve to još uvek nisu otvorili zvanični forum. Čekaju da se prašina slegne da prodaju što više mogu a posle im svejedno ko će ih pljuvati i zašto.
 
Jel jos neko primetio cudno ponasanje sa ukljucenim/iskljucenim AA koje su primenili u igri? Ovo jos nisam video do sad...

Kad se ukljuci AA u meniju, teksture budu znatno ostrije, uz koliko-toliko popeglane ivice. Takodje je prisutan i shimmering tu i tamo, narocito na sitnijim detaljima, sto je donekle i normalno buduci da filter pegla ivice negde bolje- negde losije, a i senke deluju vise pikselizovano i dobiju ostriji raster po ivicama.

Bez AA:
witcher2-2011_01_bez_AA.jpg
Sa AA:
witcher2-2011_02_sa_AA.jpg

Bez AA:
witcher2-2011_03_bez_AA.jpg
Sa AA:
witcher2-2011_04_sa_AA.jpg

U svim slucajevima forsiran je 4xAF iz drajvera, ali kao da ne radi posao kako treba kad u igri nije ukljucen AA...kao da igra ne dozvoljava AF osim ako se ne ukljuci AA u setovanjima. Ako izuzmem shimmering koji nije toliko upadljiv, razlika je d*pe i oko.
Takodje mi se cini da igra posle 1.2 patcha radi jos bolje.
 
Poslednja izmena:
Jel jos neko primetio cudno ponasanje sa ukljucenim/iskljucenim AA koje su primenili u igri? Ovo jos nisam video do sad...

Kad se ukljuci AA u meniju, teksture budu znatno ostrije, uz koliko-toliko popeglane ivice. Takodje je prisutan i shimmering tu i tamo, narocito na sitnijim detaljima, sto je donekle i normalno buduci da filter pegla ivice negde bolje- negde losije, a i senke deluju vise pikselizovano i dobiju ostriji raster po ivicama.

Bez AA:
Pogledajte prilog 74960
Sa AA:
Pogledajte prilog 74961

Bez AA:
Pogledajte prilog 74962
Sa AA:
Pogledajte prilog 74963

U svim slucajevima forsiran je 4xAF iz drajvera, ali kao da ne radi posao kako treba kad u igri nije ukljucen AA...kao da igra ne dozvoljava AF osim ako se ne ukljuci AA u setovanjima. Ako izuzmem shimmering koji nije toliko upadljiv, razlika je d*pe i oko.
Takodje mi se cini da igra posle 1.2 patcha radi jos bolje.

Cuj, je li neko primjetio :) Pa o tome ti cijelo vrijeme pricam. Imas dvije vrste antialiasinga u igri.

I gdje nadje MLAA u ovoj igri?

Btw, AF mozes iskljuciti. To nema efekta, a nije niti potreban.
 
Ti pricas o ubersamplingu a to nema veze sa ovim. Uostalom, vidi se po broju FPSa gore u cosku da ga ni ne koristim.

Ali ajde opet da pojasnim - Igra ne nudi nijedan "normalan" AA vec supersampling (vise frejmova ukombinovano u jedan ili ultra-rez smanjen na desktop rez, svejedno) sto su etiketirali kao ubersampling, a drugi je MLAA koji se ukljuci/iskljuci u onom config ekranu u launcheru. I o tome ja pricam ovde, da se ponasa neobicno. Zbog cega nemam AF, i zasto je sve zamuljano ako iskljucim antialiasing...?

AF je uvek potreban i meni je ponekad vazniji negoli AA, ali kad vec ne radi u ovoj igri, onda da - bolje ga je i iskljuciti skroz.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno