Šta je novo?

Killzone 3

Playstation konzolu posedujem od 1995. Veoma je moguće da sam igrao sp shootere dok ti još nisi bio svestan postojanja. Pa sad ti vidi koliko je nezrela ova tvoja konstatacija. Ako se vi oduševljavate sa reciklažom jednih te istih naslova, onda nije ni čudo što je gejming otišao u mušmule. Ovaj demo čak nisam ni dovršio do kraja jer me je utukao od dosade.

Multiplayer naprave drugacijim - ne valja. Singleplayer ostave "istim" - reciklaza. Neodlucnost, neodlucnost... :)
 
KZ3 su mogli uvaljati kao DLC za KZ2. Nove MP mape i nova 4 sata SP kampanje. Pride su odstranili inerciju iz prethodnog dela. Koliko je KZ2 bio dobar i obećavao, toliko je veće razočarenje u KZ3.

Daj molim te ispricaj mi kakav je SP posto vidim da si ga vec odigrao...

Kad ga neko odvali onda ga odvali za medalju, gledajuci tako svaki nastavak bilo koje igre bi mogao da se smesti kao DLC u prethodnom delu, nego ja se samo pitam, ko bi skidao DLC tezak preko 40GB :trust: lol

A i preterujete ga sto se novina i inovativnosti tice i pored toga sto se ja slazem sa vama, ipak je ovo standardna pucacina a ulaganje u nesto novo donosi rizik, dok se dobro prodaje nagledacemo se jednih te istih shootera.

Ali mislim da je KZ poslednja igra na listi pucacina koju treba kritikovati zbog toga, probajte ga sa move-om, cujem da je dosta dobro implementiran...
 
@Ragnarok MP tipa "kokomedođeizaleđauhodniku" drugačiji:laugh:?!Izgleda da ti mene nisi dobro razumeo. Ja sam odlučno rekao da je ovaj demo dosadan i iz satelita se vidi da je ovo samo nastavak latino američke serije. Tebe nahajpovana reciklaža oduševljava, mene ne. Tu je razlika. Btw interesantno da mi je prvi deo Killzone-a (dakle sa ps2) bio mnogo zanimljiviji i čak sam ga par puta prešao sa različitim protagonistima
 
Poslednja izmena:
Multiplayer naprave drugacijim - ne valja. Singleplayer ostave "istim" - reciklaza. Neodlucnost, neodlucnost... :)

Da li je drugaciji MP? :) Jos uvek su to hodnici i mesare ako je suditi po beti.. kolika je uopste najveca mapa? Kakav zlocin sad kad su tu Mech-ovi i Jetpackovi da se opet gu*imo po ovim garsonjera mapama. Cak mi ne bi smetali ni turreti i vazdusni botovi kad bi mape bile vece..
 
Meni je ovo sa jetpack-om odvratno i nepotrebno a demo je ostavio traljav i frustrirajući utisak na mene. Ovo je, za sad, vredno samo polovnjaka, nikako nova igra. Sonijevi studiji bi već trebali da prestanu sa dosadnim i repetativnim nastavcima već da krenu na nove ideje i naslove. Nastave li sa jednim te istim igrama u više tomova, sledeću generaciju konzola se opraštam od sonija. Nemam nameru da igram Killzone 14 za par godina, jer mi je više muka od recikliranja naslova. Bilo je lepo dok je trajalo (PS1, PS2, PSP)

Off:
Ne samo to, nego je ovaj trend u igračkoj industriji zahvatio i filmsku industriju

Here's a sad fact of the film industry & what hollywood is putting out. 2011 will make Box Office history for releasing 27 movies sequels, making 2011 the year with the most sequels in history! NOT ONLY THAT, but 2011 will ALSO set a record for being the year with the most "part fives" in history, including Fast Five, Final Destination 5, Puss in Boots, X-Men: First Class, and Winnie the Pooh.

http://blog.moviefone.com/2011/02/15/2011-movie-sequels/?_r=true
 
Da li je drugaciji MP? :) Jos uvek su to hodnici i mesare ako je suditi po beti.. kolika je uopste najveca mapa? Kakav zlocin sad kad su tu Mech-ovi i Jetpackovi da se opet gu*imo po ovim garsonjera mapama. Cak mi ne bi smetali ni turreti i vazdusni botovi kad bi mape bile vece..

Da ***, ko kinezi u garsonjeri. Bar da su pajseri promenili malo uloge pa nas ubacili da igramo malo sa nekim npr badass helgast pukovnikom, da vidimo malo i drugu stranu medalje, ja i dalje moram da gledam onog raspalog Rico-a (a rado bih ga gledao preko nišana), i da igram sa metro Ševčenkom. Ali *** kad nije politički korektno
 
Poslednja izmena:
Pa i u KZ2 najvise se igrala happy trigger Radec Academy.....
Ne dao Bog da pomenes da hoces da igras Pyrrhus Rise, odmah te ispljuju snajperi, ovo , ono.....
Zato neko nije ni shvatio punu lepotu igranja BC1 i sad BC2 na Harvest day-u....
Danas je to trend, i danas se to prodaje....
Zato je mozda vreme da se PS konzolasi iz 95-te povuku u penziju (kao sto sam ja to uradio) i pripucaju po koju samo za svoju dusu :d
 
Zato neko nije ni shvatio punu lepotu igranja BC1 i sad BC2 na Harvest day-u....

Pre neki dan sam imao jednu od najboljih BC2 partija do sad, upravo na Harvest Day-u, strasna mapa :) Ali da se ne lazemo takve mape ne odgovaraju svim igrama, KZ bi bio sjajan sa njegovim mapama samo da ne moram da razmisljam da li me u sledecem hodniku ceka turret sa onim i*iotskim zvukom, odnosno da se samo protiv ljudi borim..
 
Poslednja izmena:
Pedja gotiva si lik skroz i cesto se slazem sa tobom, ali ovaj put nisi u pravu. Iz ovog demoa se vidi toliko poboljsanja u odnosu na KZ2 kampanju.
Mislim da su tebi do yaya dosadile igre. Nece ni mene verovatno nijedan fps oduseviti kao Farcry, ali nije da nema sta da se igra. Problem je sto djubre od igre kao sto je CoD diktira trendove i dok se oni ne promene tesko da cemo videti mnogo boljih igara.
 
Možda nisam u pravu ali to je moj utisak. Oni i dalje furaju cevigarsonjerehodnici mape. I na sve one turete i dronove oni će da dodaju i one komarce (jetpack) i još im samo fale krtice i ljudi žabe da iskaču iz zemlje i mora. Ova mapa u beti je kao neka konstrukcija iznad vode i imam bre osećaj ko da se verem po skelama. Ono što treba je kvadratna zemljana mapa, sa manjim i većim zgradama, brdima, mora da bude golema ali da ima prirodnih i veštačkih prepreka taman toliko da se ne bi napravio snajperaški vašar. Bez džonipetosvajasvet dronova i gluposti, eventualno samo artiljerija. Bez samodopunjavanja energije već npr kao u bfbc2. Da ima vozila i da može da se filtrira odabir infantry i vehicle mape. Da uklone onu retardiranu putanju leta granate i njeno pijukanje jer je kontraproduktivno i samim tim besmisleno.
 
Poslednja izmena:
Predraze, ako tebi multiplayer nije drugaciji od KZ-a 2 barem jednu od ove 2 igre nisi igrao dovoljno, posto je gameplay... Potpuno promenjem. Izgled krije mnogo toga, u realnosti je osecaj igranja potpuno drugaciji.

Zasto tripujete da ce ceo mp biti coridor shooter? Da li ste uopste videli ostale mape? :) Uclosed beti je bila velika mapa sa exo skeletonom koja je bila potpuno otvorena. Istrazite nesto pre nego sto pocnete hate.
 
Poslednja izmena:
Još mi ti reci šta sam igrao jer sam izgleda mesečario od 2007. Mp promena je u stilu "nije gomno nego se pas posr´o" i to još na gore (sa svim zunzarama u vazduhu). A realnost je da ti ne razlikuješ hejt od kritike (opravdane). Istraži ti to malo...
 
Po njemu sam ja najveci hater KZ jer sam bez dlake na jeziku iznosio mane.
Koliko je on merodavan za fps govori i to da mu je MW2 mp odlican.
Ja nista *****nije nisam u zivotu igrao.
 
Taj koncept je generalno odlican i jako zanimljiv, samo sto su preterali, previse retardiranih perkova i ostalih nebuloza. Ne kopira ih sad svaka igra bez razloga.. samo sto nisu znali kad treba stati i gde je granica izmedju kolike tolike realnosti, i nebuloze.
 
Kada se diskutuje o KZ serijalu ponekad stičem utisak da za njega važe neki drugi kriterijumi nego za druge ''blokbaster'' pucačine, i da se njemu kao neoprostive mane prigovaraju stvari koje su skoro postale standard u ovakvim naslovima...:trust:
Vidim da se prigovara na kratak sp.Da li slični naslovi nude sp dužine Bioshock igara?Ja sam se nadao da će igra u tom segmentu napraviti iskorak u odnosu na KZ2, pomalo sam razočaran što će sp opet biti kratak, ali to ne znači da je loš.Barem će meni biti potrebno više od 4 sata da ga završim, eto koristi što sam spor igrač,);).
Dvojci se prigovarao nadostatak priče (mada i ono malo što je bilo uspješno je prikazalo brutalnost ''no prisoners'' konflikta).Sada kada je učinjen napor da se Helgasti detaljnije prikažu, Gamespot ima drskosti da priču proglasi odvratnom....
MP je značajno promijenjen u odnosu na KZ2.Oružja su mnogo lakša, ''turreti'' su dosta slabiji (u desetak sati bete možda su me par puta ubili), nijednom nije bilo situacije ''ja njega-on mene'', i opet se narodu ne može udovoljiti.
Hvala Bogu (ili nažalost, kako preferirate) ovo je doba pucačina, ima gomila FPS-ova na tržištu pa svako može da nađe nešto za sebe:wave:.
 
Patch:

•Support for color-blind players
•Implement unranked custom games for players to create private or clan matches
•Enhanced custom games functionality that will allow players to:
•Control over games modes and settings
•Secure games, allowing you to invite the players you want to play with
•The ability to prevent abilities and weapons from being used
•Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.
•Selecting which careers you want available to players
•Allow friendly fire to be turned on or off
•Faction switching enabled or disabled
•The Clan Officer role will be added to clans
•Separate turn speeds for hip-fire and ADS
•Overly enthusiastic death screams will be toned down
•Increased the amount of kills required to win a Guerrilla Warfare match
•Increased Accuracy ribbon will have its effectiveness lowered
•Likewise, the Bullet Damage ribbon will have its effectiveness lowered as well
•Matches will end if the other team forfeits (i.e. too few, or no players on the enemy team)
•Matchmaking enhancements that will close and merge games based on player count, which will keep games more full
•Balance factions out by moving players to the other team at the end of the match if one team is lopsided
•The ability to turn off HUD markers for point pop-ups and objectives - to sam zeleo :)
•A menu option to allow squad-only chat
•The addition of a Mute All button
•Scoreboard flickering will be fixed
•Clans will no longer get matched against other clans that have many more players than they do
 
Dobre promene, cudno je jedino da ako su ljudi stvarno imali problema sa hit detectionom da to nisu spomenuli jer bi po meni to bio veci problem nego neke ove ovde nabrojane. I ne znam cemu toliki hejt za k3? Svaku igru treba ocenjivati samu po sebi, otpisati je samo zbog toga sto je previse slicna svom nastavku il nekoj drugoj igri mi je malo glupavo, ako vas nerviraju toliki nastavci to nije problem igara pogledajte tv gomila repriza, remakeova, nastavaka prosto takvo je stanje u svetu a igre kao i svaki umetnicki medijum koji treba da reflektuju neki deo coveka su trenutno u istoj situaciji. ****ga bolje da naprave jednu izuzetno dobro igru, makar i posle par nastavaka, nego da po svaku cenu samo srljamo za originalnoscu i inovacijom i da dobijamo samo half-assed igre...
 
To nije hit detection, nego problemi sa konekciom sa ove ili one strane i netcode (tj. neko lose resenje vezano za to koje su neki primetili). Ja npr. nisam imao problema. Sve to je bila beta, treba videti kako ce da bude u full verziji.

A ljudi komentarisu na svakakve nacine jer ne prihvataju razlicite koncepte, nego ako su u Battlefieldu ogromne mape (ili kakve god da su), iste takve treba da budu i u Killzone-u i svim ostalim igrama. To vazi za sve elemente igre, ne samo za mape i ljudi tako komentarisu, narocito kad naviknu na nesto i igraju 10 godina.

Ja imam ortake koji posle countera ne mogu nista vise da probaju. S jedne strane ih razumem, jer bi se i ja osecao tako da igram samo counter 50 godina, a s durge strane mi je to malo ograniceno i prosto nemam sta da pricam s njima o igrama - counter je izasao i to je to. Isto i oni koji igraju samo battlefield.

Na tako nesto mi lice sve ove price. I ne razumem ucestvovanje u temi radi blacenja, ok, ne svidja ti se igra, svedes to na par postova i ti si u temi zavrsio - ne interesuje te, jer nisi zadovoljan, ides na nesto drugo. Cemu ubedjivanje ostalih narednih godinu dana da se i njima ne svidja?

Kao da je odem u temu Barbie Horse Adventures i ubedjujem ljude da to nije dobro i da je Quake 3 Arena mnogo bolja i to radim dok god je igra aktuelna...

Na kraju ispada da oni koje Killzone interesuje ne ucestvuju u temi zbog onih koje Killzone ne interesuje.
 
Poslednja izmena:
Kao da je odem u temu Barbie Horse Adventures i ubedjujem ljude da to nije dobro i da je Quake 3 Arena mnogo bolja i to radim dok god je igra aktuelna...

Na kraju ispada da oni koje Killzone interesuje ne ucestvuju u temi zbog onih koje Killzone ne interesuje.

Pa bio si u Crysis 2 temi, zar ne ;) ?
 
Rekao da mi se ne svidja i otisao. Jel smaram tamo redovno? Ne.

Nebitno, i onako je svaka rasprava ovde postala besmislena, vreme je za penziju :)
 
Poslednja izmena:
Još mi ti reci šta sam igrao jer sam izgleda mesečario od 2007. Mp promena je u stilu "nije gomno nego se pas posr´o" i to još na gore (sa svim zunzarama u vazduhu). A realnost je da ti ne razlikuješ hejt od kritike (opravdane). Istraži ti to malo...

Ahahahahaha, vazi. :d Sad ce jos neko da se pojavi da tvrdi da su Source i 1.6 identicne igre, jer skoro isto izgledaju :d
 
Neki ljudi su previse hardcore Sony fanatici da bi im mogao objasniti da je u globalu BC2 daleko bolji od KZ3 mp. Kamo srece da su samo mape problem u KZ3.
Bitno je bar da SP obecava posle demoa, mp smo manje vise svi i ocekivali da bude fail. A velika steta jer i mi je sama ideja KZ mp najbolja koju sam ikad video.
 
Prosto mi je neverovatno kako ljudi sa foruma pricaju da je MP fail...

Mislim dajte ljudi, ono sto moze jeste da vam se ne svidja ali ne da vi proglasavate sta ce biti ili sta je fail!

Jos je pritom igra odlicno prosla kod kriticara...

EDIT: Po meni je GT5 i BC2 i AC fail-ovao... :D A tek sto ce Crysis da fail-uje! :d
 
Poslednja izmena:
a demo je ostavio traljav i frustrirajući utisak na mene.

po cemu je demo za kz2 bio bolji od ovog?

kz2 demo je bio fajt na 3 lokacije (most, transporter, hangar), obicna puska i to je to. demo za kz3 je em duzi, em mnogo raznovrsniji. ono sto se meni nije svidelo u demou (kz3) je sto su to sve vec dvadeset puta prikazali, pa nista novo nisam video.

nije mi jasno da su se na osnovu onog monotonog kz2 demoa sekle vene, a zbog ovog, koji je primetno bolji, vidi fail.
 
Verovatno su bili odusevljeni grafikom u KZ2 demo-u.
 
Prosto mi je neverovatno kako ljudi sa foruma pricaju da je MP fail...

Mislim dajte ljudi, ono sto moze jeste da vam se ne svidja ali ne da vi proglasavate sta ce biti ili sta je fail!

Jos je pritom igra odlicno prosla kod kriticara...

EDIT: Po meni je GT5 i BC2 i AC fail-ovao... :D A tek sto ce Crysis da fail-uje! :d

Pa ti ili nemas pojma ili si jos jedan Sony fanboy. :p
BC2 fail ? Daj mi nesto bolje od toga pa cu da igram, necu pogledati BC2.
KZ3 mp u BETI je uzasan, neki stvarno nemaju ukusa. Videcemo dal ce FULL VERZIJA biti sta bolje. (velika slova da posle ne trolujete kako sam ja pljuvao KZ3 FULL mp).

Ja cu iskreno najvise da igram MP da bi neke sa ovog foruma nasilnicki zlostavljao u igri. :-devil-::-devil-:
Jedan od glavnih razloga sto sam jos odavno uradio preorder igre.
Skacem od srece svaki dan radujuci se dolasku ove igre. Nekima bi i platio da se samo pojave u KZ3 mp-u.

Moram da pitam i ovo, jel se nekom (sem Ivanu za kog smo zakljucili da je zadnje od mp-a igrao Quake 3 ili CS sta vec rece) ko je stariji od 21,22 god zapravo svideo MP iz bete ?
Evo napravicu i anketu ako treba. Zelim da znam jel smo mi malo stariji bolji poznavaoci FPS igara ili ove mlade generacije '87 pa na vamo. :trust:
 
Poslednja izmena:
Znaci ja onda spadam u mladju generaciju... :)
Mojim prethodnim post-om sam cisto hteo da ukazem na to da su ukusi razliciti!
Ja nisam ni igrao BC2, tj jesam Betu, ali ne tvrdim da je fail zato sto se meni licno nije svidelo...

Sve u svemu, vise preferiram TPS nego FPS! :D

@Marli
Koliko para nudis, ili mene nema na toj tvojoj want-to-kill listi? :D
 
Moram da pitam i ovo, jel se nekom (sem Ivanu za kog smo zakljucili da je zadnje od mp-a igrao Quake 3 ili CS sta vec rece) ko je stariji od 21,22 god zapravo svideo MP iz bete ?
Evo napravicu i anketu ako treba. Zelim da znam jel smo mi malo stariji bolji poznavaoci FPS igara ili ove mlade generacije '87 pa na vamo. :trust:

A zasto mislis da su godine uopste bitne?
Ragnarok je recimo 10-tak godina mladji od mene, ali sam siguran da je proveo makar 20 puta vise sati igrajuci fps mp na konzolama od mene.
 
Nazad
Vrh Dno