Šta je novo?

Gran Turismo 5

Ma nista... jel si se mucio?

nisam prelazio sampionat nego sam trku po trku pojedinacno zbog kinte. ne bih imao vremena (a ni zivaca) za 7-8 trka po 20 krugova. :)
mozda kad se budem ponovo uzeleo prelazenja a-speca.

@falcon - pa nabudzi lambo countach (nadam se da je dobro spelovano :d ) i predji, tako su barem ostali to uradili.
 
@Ranko
Ajd' molim te napisi podesavanja za taj auto koja koristis za drift, ja sam tu slab ali bi probao.

Ovako je bila podesena za Tsukubu:

~450hp

Downforce: 10/20

Suspension Settings:
Ride height: -20/-20
Spring rate: 6.0/6.0
Dampers (Extension): 8/8
Dampers (Compression): 8/8
Anti-Roll Bars: 5/5
Camber angle: 2/0
Toe angle: -0.50/-1.00

LSD Settings:
Initial Torque: 60
Acceleration Sensitivity: 60
Braking Sensitivity: 35

Brake Controller Settings:
Brake balance: 6/5

Sve na OFF, ABS: 1
 
Pa ne znam sta da ti kazem, ali te dizele ne bi uzeo ni da su bolji :) 787B je sushtina sporta, R10 i Pezo su nesto shto se kosi sa tim :), a postoje samo zbog retardiranih pravila i homologacija, i zbog njihovog neznjanja da naprave dobrog benzinca :)

Sa 787B sve trke koje sam vozio, a njena su klasa, sve sam ih odr'o...

nrburgring24h.jpg

Ta tvoja "sustina sporta" je iskljucivo zbog pouzdanosti 1991 uzela pobedu na lemans-u (uprkos superiornijim ... pa , svim proizvodjacima iz evrope , mercedesu, porseu, jaguaru koji su ga sili za 1 krug :p ) i do dana danasnjeg ostala zapamcena kao jedini auto winner lemans-a sa rotacionim motorom. ;) (valjda je samo zbog toga u igri... i zato sto je japanese , offcousre)
Inace je audi uveo dizele iskljucivo zbog taktike - manje trose = manje zadrzavanje u boxu , sto se 2 sezone za redom cini mi se pokazalo kao dobitna kombinacija :p

+ta mazda uzasno zvuci, jedini auto koji kada je aca vozio , sam gledao da ostanem sto dalje :d
 
Poslednja izmena:
@falcon - pa nabudzi lambo countach (nadam se da je dobro spelovano :d ) i predji, tako su barem ostali to uradili.

Sa Countach-em sam presao na A-Spec (dosta teska trka na Deep Forest), treba mi za B-Spec bolji auto posto je vozac ogranicen ko terasa, ne ume da brani poziciju... A ni da je zauzme, sem kad je 100% sansa...

Sad sam gledao, Toyota se dobija na B-Spec na Like The Wind, ako nista, grindovacu do te trke pa cu se vratiti...
 
Ja sam vec izgrindovao i zavrsio B-spec History bez ikakvih problema sa Toyota 7 race car. Ono je kao karting sa 914 konja. Kad izadjem iz kreveta sutra zavrsicu i A-spec i saljem ti djuntu ;)
 
Isplivale su jos neke cinjenice o gumama o kojim pricam, a niko nece da slusa.. :) Ove Soft varijante guma su ocigledno od nekog materijala koji ne postoji u stvarnosti.. :) Obaraju se rekordi na Ringu na lfs forumu sad.. i kad izaberes 'prave' gume, vremena se zastrasujuce podudaraju sa pravim, uzimajuci u obzir da mi mozemo i malo brze jer nema straha u igri.. Zonda R na Ringu, sa Racing Hard, ljudi voze skoro ista vremena kao oficijalno vreme, cim stavis Racing Soft popravlja se vreme skoro za minut ***.. krivina koju nije izvodljivo preci brze od 190 u stvarnosti sa bilo kojim gumama, se na Racing Soft prolazi sa 240.. itd..
 
Naravno, samo da dokazem drajveru i slicnima da nije fazon u 'otezavanju' igre kad izaberes 'losije' gume, vec da su neke ocigledno nerealno dobre..
 
Prodaje i Red Bull X1 :)

Samo pazite "stanje" je polovno :d
 
Poslednja izmena:
Ne razumem kad je pre skupio tolike pare da kupi i Formulu i X1, ili se to dobija negde ? :)

Btw, jel ima neko formulu na zajam, da predjem onaj shampionat :)
 
Pronadjen je exploit preko koga je moguce duplirati automobile, tako da je moguce da mu je neko poslao. X1 se dobija ako zavrsis Special Event koji se otkljucava na 30. nivou (dotad ostaje sakriven) ili mozes kasnije da ga kupis (35. ili 40. nivo, nisam siguran), ali za veliku svotu Cr-a.
 
Ne razumem kad je pre skupio tolike pare da kupi i Formulu i X1, ili se to dobija negde ? :)

Btw, jel ima neko formulu na zajam, da predjem onaj shampionat :)

dacu ti ja ovu ako pobedim, vidis da sam licitirao.
 
Ma vidim :) Ne treba ni meni ta glupost, samo da bi preshao shampionat pa moze da ide dalje kome treba...
 
Mclaren na Tsukubi je vrh.. sjajan osecaj na kocenju bez abs-a, kako se volan ukruti i oteza, posle nekih pola sata voznje odradio sam 59.685, sports hard gume, sve stock osim brake bias 4:2 (Tsuchiya je izgleda vozio na nekim losijim gumama sa onim 1.04.xx vremenom ili nije bas smeo da vozi najbrze sto moze :) )
 

Prilozi

  • Tsukuba Circuit.jpg
    Tsukuba Circuit.jpg
    240.2 KB · Pregleda: 61
  • Tsukuba Circuit_1.jpg
    Tsukuba Circuit_1.jpg
    326.9 KB · Pregleda: 55
Poslednja izmena:
Jel mogu pare nekako da se posalju prijatelju?Ako mogu dajem mazdu 787b 1,000,000cr ispod cene novog presao dva kruga na nurburgring-u :) ili ako neko ima zamenu za audi r10?
 
TInace je audi uveo dizele iskljucivo zbog taktike - manje trose = manje zadrzavanje u boxu , sto se 2 sezone za redom cini mi se pokazalo kao dobitna kombinacija :p

dizeli su uvedeni zato sto za njih postoje potpuno drugacija pravila..(dozvoljena veca zapremina motora veci pritisak turbine itd. itd. kao kad bi stavio onaj Renault 5 Turbo protiv nekog audija a8 4.0 tdi)
 
Jel mogu pare nekako da se posalju prijatelju?Ako mogu dajem mazdu 787b 1,000,000cr ispod cene novog presao dva kruga na nurburgring-u :) ili ako neko ima zamenu za audi r10?

A koji je problem, naleteo si na neki Plug i Tanjiracha Championship pa ti treba dizel ? :d:d

Ta tvoja "sustina sporta" je iskljucivo zbog pouzdanosti 1991 uzela pobedu na lemans-u (uprkos superiornijim ... pa , svim proizvodjacima iz evrope , mercedesu, porseu, jaguaru koji su ga sili za 1 krug :p ) i do dana danasnjeg ostala zapamcena kao jedini auto winner lemans-a sa rotacionim motorom. ;) (valjda je samo zbog toga u igri... i zato sto je japanese , offcousre)
Inace je audi uveo dizele iskljucivo zbog taktike - manje trose = manje zadrzavanje u boxu , sto se 2 sezone za redom cini mi se pokazalo kao dobitna kombinacija :p

+ta mazda uzasno zvuci, jedini auto koji kada je aca vozio , sam gledao da ostanem sto dalje :d

Pa shta si ti sad rekao :) Shta je pouzdanost nego jedna od potrebnih osobina na LeMansu, a Audi i Pezo ochigledno ne znaju da naprave pouzdanog benzinca pa su ko zna kako izmajmunisali da im dozvole dizela sa duplo vecim turbo motorom :) Znash kad bi neko uzeo dizela i kad bi Pezo/Audi uopshte bio u LeMansu (ista prica i za Dakar) da je homologacija ogranicena po kubikazi/aspiraciji bez obzira na tip motora, jer tako bi trebalo da bude. Ovako neke chike u odelima na mrachnim parkinzima mogu cuda da naprave jednim koznim koferom :d

Drugo, koliko to proizvodjacha Wankela postoji pa da su oni zato bukvalno izbacili Mazdu iz daljeg takmicenja. Fazon je bio u tome da Mazdi niko nista nije mogao pa su samo izmislili pravila da je onemoguce da ucestvuje uopste, i to onda kada je ona bila slabija od svih, ali su opet svi bili mnogo ujednaceniji. A ovo sa dizelima danas je tek najjache. Kako su oni uopshte doshli do pravila za velichinu motora, na sednici rekli "e, dizel je krsh, daj da mu damo duplo veci motor pa ce moci da se takmici sa ovima" :d:d Sve trke na svetu imaju taj problem, ali ovi na 24h trkama su toliko daleko otishli da je to smeshno, gori su od F1 gde su sve pomoci ukljucene pa samo najludji pobedjuje :d:d

A shto se tiche zvuka, pa R10 i pezo uzivo zvuce kao meshalice, kako dizel moze da zvuci lepo ? :d
 
Nebitno je kako dizel zvuci (a inace zvuci lose) , bitno je da zvuci realnije nego sto zvuci 787b (koji zvuci kao gomila prdeza) :p

Pouzdanost je izuzetno bitna u lemansu i to nije sporno , ali to nije faktor u igri , a ti si to naveo kao da se audi i svi ostali proizvodjaci konstantno raspadaju. Pa svako moze da napravi auto da ide 20 na sat a da bude pouzdan :p

A to za gomile novca da bi se takmicili hdi , mislim da su tu ulogu igrali jos neki faktori, tipa ekologija, efikasnost, troskovi tima... Nije driveru sve zavera protiv Japanaca ;)
 
Nebitno je kako dizel zvuci (a inace zvuci lose) , bitno je da zvuci realnije nego sto zvuci 787b (koji zvuci kao gomila prdeza) :p

Pouzdanost je izuzetno bitna u lemansu i to nije sporno , ali to nije faktor u igri , a ti si to naveo kao da se audi i svi ostali proizvodjaci konstantno raspadaju. Pa svako moze da napravi auto da ide 20 na sat a da bude pouzdan :p

A to za gomile novca da bi se takmicili hdi , mislim da su tu ulogu igrali jos neki faktori, tipa ekologija, efikasnost, troskovi tima... Nije driveru sve zavera protiv Japanaca ;)

Ko pricha o zaveri protiv japanaca :) Ja pricham o tome da se uporno onemogucavaju oni koji nesto znaju, a guraju oni koji ne znaju nishta da bi kao bili neka konkurencija, a to koliko nema smisla nema veze :)

Doci ce dan kada ce se izmeshati evropski i japanski GT automobili u jednoj trci, e to ce da bude komedija :d:d
 
Poslednja izmena:
Pa to i ja slazem. Cist primer formula 1. Ove poslednje 3 godine su toliko izmenjali pravila i kastrirali sampionat da bi ga ucinili zanimljivim a sve to na racun jakih timova (mclarena, ferrarija, williamsa,...). Pa boze dragi , kad su oni i kvalifikacije totalno promenili samo da bi bilo zanimljivije publici i da bi se prodavalo televizijama. :p
FIA jeste prsla kao organizacija. Uopste ne cudi sto su pomenuti jaki timovi zeleli da se odcepe i oforme svoj sampionat. No , pitanje je sada velicina " kofera" koju je Berni Ekelston pripremio da bi ovi bili zadovoljni :d

Ono sto rade timovi jeste prilagodjavanje tim novim pravilima, pocev od organizacije tima pa sve do samog automobila. Mislim da je i R10 i fap908 (iako su dizeli) , pa i 787b umetnicko delo svako za sebe. Pitanje je sada ere za koju su dizajnirani kao i klase a to mislim da nije vredno rasprave.

Ja recimo kada uzimam auto u gt obicno gledam da je zanimljiv i da ga malo ko ima (ili uopste nema) u slucaju multy okrsaja. :)
Pa secaju se neki "super gt" trke u nasoj organizaciji :d
 
Nije to bas tacno.. da nije bilo Bernija ne bi F1 bila ni blizu ovoliko popularna, pitanje je da li bi je bilo uopste.. Fora sa pravilima je sto su bolidi toliko uznapredovali inzenjerski, da moraju da izmisljaju neke gluposti za preticanje, jer su toliko aerodinamicna da cim se priblizis nekom odmah gubis prijanjanje i preticanje je skoro nemoguce.. Sad opet vracaju glupi Kers (nesto kao NOS u NFS-u :D ).. U prevodu, resenje bi bilo da vrate vreme unazad kad nije bilo toliko aerodinamike, da bi trke postale zanimljive.. a onda se postavlja pitanje koliko to ima smisla jer je F1 uvek bila guranje najnovijih tehnologija i vrhunac inzenjeringa.. Onima koji istinski vole moto sport je zanimljiva i 'bez' preticanja (a ima ih itekako)..
Ovaj zavrseni sampionat je bio najuzbudljiviji posle ne znam koliko godina, u smislu da u poslednje dve trke je bilo 4, 5 vozaca koji imaju sansu za titulu..
 
Poslednja izmena:
ma daj bre, oni gube nesto aerodinamickog potiska ali ti ga sad napravi u p..m.. :p
kako su one formule iz doba Sene, Prosta, Hila aerodinamicki bile dosta losije pa su trke znale da budu zanimljive?
vrlo lako, bilo je dobrih vozaca, koji su znali da rizikuju. ovo sad od formule je obdaniste. :d pa znas koliko mi je zanimljivo da gledam "iza brave" kako oni rade aerodinamiku a bolid sam ide posle po stazi :p

I da nije Saleta Popovica, ni grand ne bi bio ovoliko popularan, a to ne znaci da je i kvalitetan ;)
 
kako su one formule iz doba Sene, Prosta, Hila aerodinamicki bile dosta losije pa su trke znale da budu zanimljive?

Pa to sam i rekao :d :) Manje aerodinamike, vise preticanja..
Ako ne pratite nemojte bezveze pricati, svaka sezona je uzbudljiva na svoj nacin i uvek vredi gledati..

Nego, sinoc smo Driver i ja videli koliko se samo razlikuje fizika i ponasanje automobila izmedju offline i online, ono je stravicno :) Ja sam sumnjao da ima razlike ali sinoc sam se bas uverio jer smo vozili Mclaren F1 na Tsukubi, i totalno je drugacije ponasanje nego u Time Trial-u. Ne znam da li je do guma, ili sta je.. ali automobili klizaju kao nenormalni..
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno