Šta je novo?

Unreal 3 Engine -GDC09 "new features"

nex999

Moderator
Super Moderator
Učlanjen(a)
20.10.2004
Poruke
9,211
Poena
985
Moja oprema  
CPU & Cooler
Core i9 14900KF*Noctua NH-D15
Matična ploča
MSI MAG Z790 Tomahawk WiFi
RAM
Corsair Vengeance DDR5 64GB 6400MHz
GPU
Asus TUF RTX4090
Storage
2x 2TB Samsung 990 PRO NVMe M.2
PSU
Corsair HX1500i
Kućište
NZXT H7 Flow
Monitor
LG Ultragear 27GS95QE-B, LG CX
Poslednja izmena:
[YOUTUBE]MGf0oGGGQqQ[/YOUTUBE]

Pričajte šta hoćete, engine još uvek objašnjava... + optimizacija uvek na vrhu
 
I opet pored tolike optimizacije skoro svaka 3-4 igra ima problema sa streamingom... a da ne pricam da je kod ovog engine-a color grading najbitnija stavka koja se koristi, zato i imamo igre koje sem boje lice jedna na drugu.
Inace, meni se vise svidja Chrome engine, steta samo sto nema vise igara na njemu.
 
Novi MoH koristi vecinu ovih "novih" stvari (koje su tu jos od 2006/2007-me). Najlepsa UE3 igra, ali i dalje je to...UE3...
 
Poslednja izmena:
Novi MoH koristi vecinu ovih "novih" stvari (koje su tu jos od 2006/2007-me). Najlepsa UE3 igra, ali i dalje je to...UE3...
MoH je po tebi najlepša UE igra? Pa onaj tech demo na iPhone 4 bolje izgleda od MoH i ima bolje teksture i sve ostalo..
 
Onda taj tech demo izgleda bolje i od ovog videa koji si okacio...i iPhone 4 ima bolji hw negoli nasi voljeni PC-jevi i konzole...
 
Poslednja izmena:
Stvarno preteruješ sada, ja ne znam da li si ti igrao moh. Izgleda dobro možda na jednom nivou, možda 2, i to kada ti sve bije u oči i kada ne možeš da izvališ šta je oko tebe. GoW izgleda bolje, samo što sam se probudio pa mi ništa drugo ne pada na pamet. Bioshock 1 izgleda bolje, sve igre izgledaju bolje od MoH. Samo što on ima sunshafts i ostale "džidžu bidžu" gluposti, ali pola ovih efekta nema koji su prikazani ovde...
 
Ja preterujem?

Wahad je napisao(la):
Pa onaj tech demo na iPhone 4 bolje izgleda od MoH i ima bolje teksture i sve ostalo..
:)

MoH ima sve sto i tipicna UE3 igra i pati od slicnih boljki, ali ima ove nove stvari koje su prikazane u ovom demou. Sunshafts, volumetrike, partikle, realtime senke (od sunca/meseca), destrukcija (ogranicena, ali ipak postoji)...Uz taj dodatak da su (poneki) nivoi poprilicno veci od 99.9% ostalih UE3 igara (ovaj 0.1% ostavljam za mogucnost da ne mogu da se setim neke igre trenutno).
 
Ovaj demo izgleda jako dobro ali ne videh igru na UE3 koja mu je blizu.
 
Bioshock 1 i 2 nema sanse da izgledaju bolje od MoH jer su radjeni u UE2 engine-u.

I nije mi jasno sta ovaj engin treba da "objasni"?! Sta onda reci za CryE2 ili Duni-a koji ovaj update-ovani UE3 jedu za doracuka, rucak a bogami i veceru. :D
 
Poslednja izmena:
Kul je UE endžin ako si developer jer odrađuje dosta posla umesto tebe. Nije kul za igrače jer se developeri koji plate licencu za UE ulenje i ne menjaju endžin niti ga prilagođavaju. Jednostavno ga koriste poput nekog Game Creation softvera, dodaju svoj sadržaj i to prodaju kao gotovu igru. Zato su sve igre rađene u UE jako slične i zato nema puno Open World igre rađenih u tom endžinu. Retko ko se odluči na eksperimentisanje, verovatno računaju da ako su već platili gotov i ispeglan endžin zašto bi se mlatili i prilagođavali ga i možda i pokvarili optimizaciju.

Nije UE3 kriv, krivi su lenji i nemaštoviti developeri.
 
Mirror's Edge koristi UE3 i jedna od najlepših igara ove generacije, ali to je više zasluga dizajnera i samog settinga nego endžina.
 
Ja preterujem?


:)

MoH ima sve sto i tipicna UE3 igra i pati od slicnih boljki, ali ima ove nove stvari koje su prikazane u ovom demou. Sunshafts, volumetrike, partikle, realtime senke (od sunca/meseca), destrukcija (ogranicena, ali ipak postoji)...Uz taj dodatak da su (poneki) nivoi poprilicno veci od 99.9% ostalih UE3 igara (ovaj 0.1% ostavljam za mogucnost da ne mogu da se setim neke igre trenutno).

Dabome, najvise iskoriscene "novotarije" u ovom engine-u, plus sto su koristili BC2 zvucni engine, koji sije ovaj Unrealovski i tako je dobijena najbolje odradjena igra na UE3 engine-u.
Ja sam sa UE3 bio razocaran jos 2006-2007 posle izlaska UT 2007, previse lagarija, prica i prikazanih tech demo-a je bilo od strane onog zgolje iz Epica kad je najavljivan novi engine, engine je mnogo bolje izgledao na sminkanim slikama koje ni PS3 ekskluzive u to vreme prevare nisu imale (naravno na slikma i cgi filmovima). :D

r0nIn je napisao(la):
I nije mi jasno sta ovaj engin treba da "objasni"?! Sta onda reci za CryE2 ili Duni-a koji ovaj update-ovani UE3 jedu za doracuka, rucak a bogami i veceru. :D

Eh, da su samo ti engine-i, a gde je i Chrome, koji cak i mnogo bolje multiplatformski radi, MT Framework, Ego i jos neki koji moze da se izvuce iz rukava da se navede. :D
 
Poslednja izmena:
Da se ne lažemo, EGO je njesra. Kada vidim bar nagoveštaj dobre igre koja nije žuta a da je rađena u EGO endžinu onda ćemo reći da je dobar endžin.

Cry Engine 2.0 je najbolji endžin od svih ali mu je mana što nije optimizovan za konzole i samim tim nepopularan. Verzija 3.0 će taj problem rešiti.

Dunia iako u Far Cry 2 izgleda super žuto izvlači jako puno detalja na otvorenom prostoru koji je baš otvoren plus FC2 ima odrađene neke fine detalje.

Chrome se dobro pokazao u CoJ2.

MT Framework je standardno dobar endžin, ništa specijalno ali igre rađene u MT bolje izgledaju od UE3 igara i dobro su optimizovane.

Avalanche 2.0 je odličan Sandbox endžin koji izgleda super, renderuje puno detalja i ogromna prostranstva bez vidljivog učitavanja mape. S obzirom na ono što prikazuje optimizacija je na nivou.

Illusion Engine korišćen u Mafia 2 je još jedan odličan endžin koji prikazuje puno detalja i vrhunski je optimizovan.

Frostbite je takođe odličan endžin i dobro je optimizovan.

Za kraj bi pomenuo endžin korišćen u Two Worlds 2, Grace koji uprkos forsiranju motion blura i blooma u TWII izgleda odlično, prikazuje veliki broj detalja uz minimalna učitavanja (u igri ne postoji učitavanje koje traje duže od sekundu, dve, sve se učitava gotovo momentalno). Optimizacija je vrhunska. Ono što valja napomenuti jeste da endžin podržava i Dx11 i Dx9 i OpenGL iako je u TWII prisutan samo Dx9 (za sada).

Moja lista popularnih smećarskih endžina na koje mi se povraća kad ih vidim u igrama:

1) Gamebryo - stuttering, stuttering, stuttering, neoptimizovan za moderne PC komponente, za današnje uslove očajno izgleda

2) Unreal Engine 3.0 - dobar endžin ali u većini igara isto izgleda, problem sa strimingom tekstura

3) EGO Engine - zahvaljujući Codemastersu ovaj endžin je u svakoj iteraciji žut
 
Poslednja izmena:
Mirror's Edge koristi UE3 i jedna od najlepših igara ove generacije, ali to je više zasluga dizajnera i samog settinga nego endžina.

Kako kome. Nikada ne bih rekao da je igra koja prikazuje tri boje i odvija se poptuno sterilnom okruženju lepa. Ti bi verovatno i Portal okarakterisao kao lepu igru.

Ne mora se igra odvijati na tropskom ostrvu da bi izgledala lepo ali reći za igru poput Mirror's Edge da je jedna od lepših igara je preterivanje IMO. Volim i ja minimalizam ali video igre nisu umetničke slike a pogotovo ne možemo rangirati grafičke endžine na taj način ;)
 
Eto i meni je jedna od najlepsih igara "modernog" fazona. Totalno se vizuelno izdvaja od bilo cega vidjenog na pc-u, a verovatno i na konzolama. Neki su pokusali da prave fazon sa cell shadingom (Prince, Borderlands), ali opet ne moze ni da pridje Mirrorsu sto se tice dopadljivosti.
 
Ti bi verovatno i Portal okarakterisao kao lepu igru.

Da. Kao što bih i 2004. izabrao HL2 u odnosu na D3, plus utisak pojačava arhitektura bliska našem podneblju. Isto će da važi i sledeće godine, Portal 2 vs. Rage. Vidi se da im se isplatio anagažovanje Bay Raitt-a iz Weta-e. ID se nije pomerio od zombija i karakondžula, ***. Jedva čekam da vidim šta će da urade kada su konačno ubedili Michael-a Abrasha da im se pridruži.

Npr. Homeworld 2 i dan danas izgleda vrlo lepo, zahvaljući fenomenalnoj odrađenom pouslu na art direkciji Rob Cunningham-a i Aaron Kambeitz-a, inspirisanoj radovima Chrisa Fossa i Sci-Fi knjigama iz ranih '80-tih kao što je Space Wars. Ako se odluče da urade Homeworld 3, ići će svima voda na usta.

video igre nisu umetničke slike a pogotovo ne možemo rangirati grafičke endžine na taj način ;)

Ja govorim o čisto subjektivnom utisku, ne zanima me tehnologija ispod haube.
 
UE3, Mirror's Edge?
 
Bas lepo izgleda. I jos taj momenat da su suptilno bojama naznacili staze za trcanje. Crveni, plavi, zuti, zeleni nivoi...:) Ako neka igra odudara od standardnog UE3 settinga, u SVAKOM pogledu, to je ME.
 
Poslednja izmena:
***, sve neki experti za engine :d
 
Poslednja izmena:
***, sve neki experti za engine :d

Kad sam rekao da sam ekspert za bilo šta? Čemu prozivanje?

Ovaj forum je davno spao na 0,001% "ekspertskog" članstva. Šta sad, ne smem da dam moje mišljenje o nečemu jer nije "ekspertsko"? Onda nek svoje mišljenje da "ekspertski" zaslužni moderator ili nek obriše moje "neekspertsko" mišljenje.

Ili si jednostavno ljut što nisam pomenuo X-ray? :p
 
Pitam se koji su to pre experti ovde dolazili, baš me zanima.
 
Znam da se jedino Geble bavi UE3 editorom i pravljeljem stvari u njemu. Ima i drugih poznavalaca novih sejder tehnika, ali opet nije tesko zakljuciti neke stvari uporedjujuci igre iz vise engine-a.
 
^bas...
e deda, stvarno si postao najveca trolchina. Jaka muda i expertiza treba kako bi se zakljucilo da nesto valja ili ne.

Sve jeste stvar ukusa, ali pre intelekta, spoznaje , percepcije i talenta koji krijemo ili ne u sopstvenoj individualnosti... To je razlika(i velika sreca) koja cini mene ili nebitno koga, sposobnim da razume genijalnost izvesnog muzickog dela , mozda i da ga odsvira , i nekoga kome je vrh sisata pevacica bez gaca koja vice "rukice gore".

Ukratko - kada bih izgubio culo ukusa, intelekt bi i dalje bio jedina stvar koja bi me sprecila da pojedem ghovno...za razliku od prosecne vecine koja bi verovatno i prste polizala:D...
 
^bas...
e deda, stvarno si postao najveca trolchina. Jaka muda i expertiza treba kako bi se zakljucilo da nesto valja ili ne.

Sve jeste stvar ukusa, ali pre intelekta, spoznaje , percepcije i talenta koji krijemo ili ne u sopstvenoj individualnosti... To je razlika(i velika sreca) koja cini mene ili nebitno koga, sposobnim da razume genijalnost izvesnog muzickog dela , mozda i da ga odsvira , i nekoga kome je vrh sisata pevacica bez gaca koja vice "rukice gore".

Ukratko - kada bih izgubio culo ukusa, intelekt bi i dalje bio jedina stvar koja bi me sprecila da pojedem ghovno...za razliku od prosecne vecine koja bi verovatno i prste polizala:D...

Nego?

99% ljudi odredjuje valjanost engina bas na osnovu ukusa.

Kad sam rekao da sam ekspert za bilo šta? Čemu prozivanje?

Ovaj forum je davno spao na 0,001% "ekspertskog" članstva. Šta sad, ne smem da dam moje mišljenje o nečemu jer nije "ekspertsko"? Onda nek svoje mišljenje da "ekspertski" zaslužni moderator ili nek obriše moje "neekspertsko" mišljenje.

Ili si jednostavno ljut što nisam pomenuo X-ray?

Najbolji engine ne postoji. Svaki engine radi ono za sta je napravljen.

Ti napisa kako je Cry Engine 2.0 najbolji. Kako bi recimo napravio igru kao Oblivion sa tim enginom?
 
Nazad
Vrh Dno