Šta je novo?

Killzone 3

A MW (da ste igrali znali bi) stvarno ima neke stvari odlicno uradjene.. Otkljucavanje lika i oruzja je mnogo zaraznije. Puske mozes da modifikujes kako hoces, ima ih dosta, na svaku mozes da stavis prigusivac, itd.. meni je to jako dobra fora.

E to je to. Nema modifikovanja oružja, nema 750 otključavanja, nema milijardu činova, znački, nema vozikanja, nema ne znam ni ja više čega. Tačno je to činilo KZ2 multijem dobrim i zanimljivim u kombinaciji sa mapama kojih nije bilo puno, ali su bile neverovatno dobro prilagođene i osmišljene igranju sa menjanjem objectives-a unutar jedne multiplej partije. To je ono što je činilo KZ2 odličnim, a ne gomile fora i fazona iz "modernih šutera". I baš ta "fizika od 500 kila" :)
 
Ne kazem, nisu morali modifikacije oruzja da ubacuju, ali barem neka nova..
A kao sto rekoh Kimiju, niko ti nije branio, niti ti brani da igras :) Da mi Tolstojevski kaze nesto o KZ2, koji ga skoro svaki dan i dalje igra pa ajde... Kampanju ne mogu da uzmem za ozbiljno u 2010-oj vise, super ih je odigrati, ali prelaziti vise od jednog puta.. to je prica za sebe :)
 
Customizacija je jedan od kljucnih aspekata trajne odrzivosti player baze u modernim shooterima. To je jedan od razloga planetarne popularnosti CoD-a 4. U MW-u 2 ima toliko toga da se otkljuca, da vas igra zasipama nagradama i posle stotina i stotina sati igranja. U KZ-u 2 i BC-u 2 manje-vise sve se otkljuca posle 20ak sati, pa nije ni cudo sto je BC2 ispao iz XBL Top Liste igara vec posle par meseci.
 
Slazem se to za custom-izaciju oruzja, to te na neki nacin tera da igras i dalje, samo ne treba preterati sa tim.

Cekaj Filipenko, a sta je sa lagom, losim FPS-om, ocajnim spawn sistemom, premalim mapama, uzasnim hitboxem u KZ2 ?
Dzabe sve te extra fore sa 5 razlicitih misija u toku partije, kad srz nije valjala.
 
Kao što rekoh, svi kojima su mape premale (lol), hitbox im je užasan, spawn sistem im je očajan, uvek imaju opciju da igraju druge igre, umesto što tražeći da se neke objektivne stvari preprave i srede iako se radi o totalnim sitnicama kukaju kako je zbog toga baš KZ2 užasan, loš, očajan. Ako su vam male mape u KZ2 ili je spawn sistem očajan, meni je to daleko bitnija konceptualna razlika od laga ili lošeg fps-a, koje su sve tehnikalije i daju se srediti. Samo, malo je ko to pričao dok se sama igra igrala.

Sada, nakon što ste iskusili druge naslove i smatrate da su oni primereniji, slobodno igrajte njih. Međutim, meni je problem kada tražite ko zna kakve stvari, pa se onda na to baci fokus i izgubi skroz ona srž igre koju je teško osetiti i napraviti, a koja je bila tako specifična za KZ2. To je kao kada se traži ubacivanje treće rase u Red Alert, pa se dobije nakazna igra bez šarma koji je karakterisao ranije Red Alertove, zato što je varijabilnost igranja bolja u strategijama sa 3-4-5 rasa. Naravno da će većina da traži da KZ2 postane sve više nalik na CoD, ali da li će ta većina igrati KZ3 koji bi bio nalik na CoD? Ne znam.

Isto kao što kaže boris, koji bi voleo da mu to kaže Tolstojevski jer i dalje igra igru svakodnevno, i ja kažem da bih više voleo da ste o tim tragičnim konceptualnim manama pričali kada se igra igrala. Meni mape nisu bile premale, nisam želeo vozila u igri, ne treba mi zilijardu otključavanja koja će posle mesec dana da obesmisle svaki pokušaj igranja ili pravljenje duže pauze, i ne želim da se igra menja u tom pravcu. Meni je već tragična promena ubacivanje maskirnih belo-sivih uniformi Helgastima samo da bi se "podstakla šarenolikost" i pravi mi problem mnogo ozbiljniji od svakog laga. O fizici i sl. da ne govorim :)
 
Lol, bas su to bile sitnice. Vidi se da si jakooo malo igrao KZ2.
Ocigledno nisi iskusio spawn harasment play style. ;)
 
driver no.2
 
Isto kao što kaže boris, koji bi voleo da mu to kaže Tolstojevski jer i dalje igra igru svakodnevno, i ja kažem da bih više voleo da ste o tim tragičnim konceptualnim manama pričali kada se igra igrala.

Ja jesam pricao kako fps drasticno opada u nekim situacijama i da mi bas smeta, pricao sam i o nebuloznim turetima jos dok sam betu igrao :)
Ni ja ne trazim vece mape, niti vozila.. od KZ-a sam samo trazio bolji frejming, zategnutije komande, i da nema tureta :) a sad jos ispaljuju i rakete na tebe :d Razlog sto mi se Mech-ovi i Jet packovi svidjaju je zato sto ipak covek upravlja njima, a tureti koji sami od sebe pucaju kad prodjes pored njih su totalna budalastina, jos onaj zvuk njihov :d Ustvari ajde, zameram i search and destroy modu, lose je reseno totalno i uvek nastane klanica od 10 frejmova, spawn sistem mozda.. sve preko toga ne bi mogao zameriti samoj igri, vec bi to bilo ono sto ja zelim od nje, a kao sto rekoh to je kombinacija vise stvari od par igara.. :) U prevodu, zelim nesto kao CS, na konzoli, sa modernom grafikom, i sistemom oruzja iz COD-a :) (ne mislim na fiziku iz cod-a, vec modifikaciju oruzja).
 
Ja jesam pricao kako fps drasticno opada u nekim situacijama i da mi bas smeta, pricao sam i o nebuloznim turetima jos dok sam betu igrao
Ni ja ne trazim vece mape, niti vozila.. od KZ-a sam samo trazio bolji frejming, zategnutije komande, i da nema tureta :) a sad jos ispaljuju i rakete na tebe :d Razlog sto mi se Mech-ovi i Jet packovi svidjaju je zato sto ipak covek upravlja njima, a tureti koji sami od sebe pucaju kad prodjes pored njih su totalna budalastina, jos onaj zvuk njihov :d Ustvari ajde, zameram i search and destroy modu, lose je reseno totalno i uvek nastane klanica od 10 frejmova, spawn sistem mozda.. sve preko toga ne bi mogao zameriti samoj igri, vec bi to bilo ono sto ja zelim od nje, a kao sto rekoh to je kombinacija vise stvari od par igara.. U prevodu, zelim nesto kao CS, na konzoli, sa modernom grafikom, i sistemom oruzja iz COD-a :) (ne mislim na fiziku iz cod-a, vec modifikaciju oruzja).


Poštujem :) Ni ja nisam ljubitelj turret-a, ali šta znam, oni se u KZ3 prilično sporo okreću (barem meni tako deluje) i čovek može relativno lako da ih izbegne. Raketa se ispaljuje valjda samo jednom (ili sam se ja nešto istripovao), na prvu metu koja se pojavi (ne računam dronove u vazduhu), ali zato se turret postavlja nešto duže, a postavljač je izložen napadu za to vreme. Takođe, uništavaju se lako bombom. I igrač ima pištolj sa attachmentom koji lansira bombe, btw :)

Ima i dosta više opcija za napade odozgo, nekako se više koristi treća dimenzija, barem na ove dve mape koje postoje u beti. U svakom slučaju, nisam upadao u problematične situacije da te turreti hvataju u mašinu, a i mene je to znalo da isfrustrira u KZ2. Možda ljudi samo nisu naučili da ih postavljaju, ili ja slabo igram i ne krećem se sa timom lepo (ima i toga; dosta se šetkam okolo i razgledam :D ) Eto, da ne ispadne da su utisci samo loši :)

Harr-ass-ment :D spawn pointa uvek može da se desi, i to jeste bila (donekle) mana KZ2 u pojedinim situacijama, ali uvek je tako kada su timovi neizjednačeni...šta znam, za to su krivlji timovi i igrači nego sama igra; neke stvari jednostavno treba prepustiti samima sebi, i mislim da je to jedna od takvih stvari, bolje nego da se postavljaju imaginarne prepreke i/ili stotine neuništivih odbrambenih objekata/turreta/mina koje bi štitile prilaze od napadača...ili ne daj Bože, prosto da se ubace ogromne mapetine po kojima se toliko šeta, da je napad na spawn tako reći nemoguć :)

Opet kažem, moje mišljenje.
 
Sto se tice spawn pointa, po mom iskustvu (KZ2, MW2 i BC2), najbolji sistem spawn-a mi je nereseno izmedju BC2 i MW2. MW2 zato sto za nekih 48h multiplayera nisam nijednom doziveo da se izivljavaju nadamnom odmah po spawnovanju, kao u KZ2, znaci nikad nisam zaginuo u prvih par sekundi respawn-a, dok sam igrao to mi je izgledalo kao da te svaki put nasumicno negde baci, i da bukvalno bira gde nema ili ima malo neprijatelja. Posle sam citao da ipak ima odredjen broj spawn pointa, ali eto meni je izgledalo kao odlicno resenje. Mada i BC2, i respawn na kolegu iz squada je takodje dobar sistem..
 
http://blog.eu.playstation.com/2010/11/17/amazing-mid-november-treats-for-plus-members/

For a limited amount of time, you will be able to download the Beta straight from the PlayStation Plus section of the PS Store. We will not be sending emails or voucher codes for this; it will simply be available for you to download straight to your console.

Please note that to take part you will need to have an active PlayStation Plus subscription and will need to be a resident in a country in which we operate an EU PlayStation Store – See http://eu.playstation.com for full details.
 
Sto su bre promenili box art ? Onaj sa HG na snegu je bio do yaya!
Stari:
news_img_34286_0.jpg

Novi:
PS3KI04.jpg

http://www.shopto.net/PS3/VIDEO GAMES/PS3KI04-Killzone 3.html
 
Slazhem se, stari box art je izgledao mnogo bolje:).Ko zna, mozhda ce ova spodoba sa novog box art-a imati bitno mjesto u igri...
 
To sto su promenili na shopto-u ne znaci da je promena zaista napravljena. Dok se ne pojavi na PS blogu, ostaje stari boxart.
 
Beta moze da se skine sa indijskog PSN-a. Napravite indijski racun, udjite u PSN+ sekciju Storea i skinite betu. Nece vam traziti PSN+ clanstvo.
 
Zahvaljujem :)
 
Lol indijanski nalog. :D
Bas razbijam taj njihov hindu jezik, ili kako vec pisu.
 
Da li su je sklonili ili... ne vidim betu nigde :(
 
Koliko se secam ovaj novi Box Art, je skoro isti kao za prvi KZ na PS2...
 
Igrao sam malo večeras ovu betu, i nikakav poseban napredak nisam video. Praktično muzu istu igru da bi uzeli pare, poput CoD-a...
 
Vrh Dno