Šta je novo?

Gran Turismo 5

happy 2011 everybody :d
 
Dajte scan čitavog preview-a :)
 
Najmanje japanaca na ovoj slici. :d
 
mozda ali ces u igri imati 15 verzija svakog od njih ;)
 
Hahah, stvarno me nekad gadno istripuju sa slikama i da li su prave ili iz igre :)

1001012i.jpg
 
stvarno izgleda kao hipi konvencija :d ...jos samo fali dope-cloud iz prozora :p
 
Razlog je i ovaj 'noise', verovatno je ovo skenirano pa ima malo shuma. Zato KZ2 izgleda realnije od drugih igara..
 
Koji je smisao da im igra stigne 31. decembra, pa nece da je prodaju 3. januara kad su svi pijani i bez kesha :d Igra ce se pojaviti ili do 15. decembra ili u martu...

A shto se tiche Lexusa, ja lepo kazem "koliko dobijash za odredjene pare". Lexus je i jeftiniji, opremljeniji, pouzdaniji i bolji za voznju od slichnih "nemaca", i ko hoce nadr*** auto te klase, najvishe ce dobiti sa Lexusom...
 
Poslednja izmena:
Skinuo sam novi broj TG magazina, evo scana:


Novi Qore video ce najverovatnije biti brzo dostupan:

IMG_0371.jpg

IMG_0365.jpg

IMG_0368.jpg

IMG_0373.jpg

IMG_0379.jpg

IMG_0374.jpg

A sto se tice izlaska evo Kaz je upravo rekao da ce biti najkasnije do polovine Decembra, cim se diskovi sada rezu nema razloga da bude sledeca godina...

http://www.autoweek.com/article/20101103/SEMA/101109948

8vnb77.gif
x par miliona :D
 
Poslednja izmena:
@ driver

Pa uporedi cene Lexusa GS11 i BMW 5.. koliko vidim otprilike je to ta klasa. A to da je bolji u voznji, iz iskustva a? ;)
 
Nisam ni pomenuo BMWa, ali koje cene ti poredish, Evropske ? Ajde da poredimo cene Lexus vs BMW u USA ili ta ista Toyota vs BMW u Japanu ? :d

I ajde necemo sad da pravimo off po stoti put, daj da izadje taj GT5 pa cemo da vidimo koliko ce od vas uzimati Mercedese, Audije ili Opele :d:d Znamo shta ce Vuk gamer, ima da ga preskachemo :d:d
 
Poslednja izmena:
Lol, driveru ti i dalje ne mozes da prebolis cinjenicu da je ZR1 oduvao GTR-a u svakoj disciplini i na svakom testu, ukljucujuci i sve njegove "revizije"... :d

BTW, kad vec pricamo o HC doslednosti ljudi iz Polyphonyja, jel’ mozemo da ocekujemo da nam crkne menjac na GTR-u, ako iskljucimo kontrolu proklizavanja?... :d
 
Bash treba da se ponosish time shto je plastichni automobil sa duplo vecim motorom i 150ks vishe dobio GTRa za 3 desetinke na 7 minuta :d I to vreme je napravio na pravcima :d

A btw, pogledaj nova vremena sa Vspecom, sad ce da tweek-uju ZR1, aka da joj gurnu josh 2 litra :d i tako ce da bude opet najbolja :d

Nego, poshto su amerikanci toliko dobri sa sportskim automobilima, shta bi sa ostalima, jel si cuo samo za ZR1, poshto si pre godinu dana pocheo to da pratish, kad je RTS krenuo da pushta Top Gear :d:d:d
 
Poslednja izmena:
Da, plasticni automobil sa tehnologijom iz '60-ih je sahranio na stazi japansko "cudo tehnologije", koje tek 2 godine kasnije, sa keramickim kocnicama, auspuhom od titaniuma, high gear boost controllerom i cenom ekvivalentnom 160.000 dolara moze da bude koliko-toliko konkurentan ZR 1. :d

A ti bi mogao da pogledas sta su zapravo OHV masine i koliko su lakse i manjih gabarita od standardne DOHC konfiguracije, kao sto bih ti preporucio da izguglas "torque", posto ocigledno mislis da je to krajnje nebitna stavka kod automobila. :d

BTW, ACR Viper i ZR1 'vetta su odlicni pokazatelji da americki automobili vise ne zaostaju za Evropom i Japanom kad je track racing u pitanju. Vecina klasicnih "muscle" modela je pravljena za drag racing i kao takvi, u tom cenovnom rangu, nemaju konkurenciju. Medjutim, situacija se, ocigledno, drasticno menja u zadnje vreme, pa tako jedan standardni Mustang GT, koji je do skora vazio za "leaf springs" tenka u krivinama, sada moze ravnomerno da se nosi sa M3-ojkom na stazi, koji je od 'stanga skuplji dobrih 25000$. :)

http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
 
Skidam kapu Vuche, slazem se za sve shto si rekao, kada prichamo o kamionima :d:d:d

I ladno sam u trenutku pomislio da si rekao kako je OHC motor najbolji, i to za sport :d:d:d
 
Poslednja izmena:
Vecina usera ovde nikad u zivotu nije sela u automobil preko 100 konjskih snaga, pa srazmerno tome, ubrzanje na pravcu smatraju dosadnim i jednolicnim. Medjutim, kad sednete u automobil sa 1000+ konja, koji ide 7 sec. na 400 metara, a za to vreme prezivljavate energetsku bombu koju g sile vrse na vas, trudeci se, pri tom, da svu tu snagu drzite prikovanu za drum i da pobedite protivnika koji se takmici sa vama u drugoj traci, situacija je krajnje drugacija i duboko sam uveren da bi 99% Bench usera posle slicnog iskustva izaslo iz automobila sa uneredjenim gacama... :d

Eh da, mad_muzzy, drago mi je videti da si se pored celog mog posta vezao iskljucivo za "drag" deo, a na pamet ti nije palo da pogledas link koji sam prilozio... :trust:

@driver: to je, predpostavljam, jedino sto ti je palo na pamet kao odgovor za ovih sat vremena?... :d
 
Lol, pazi, "oduvao", "sahranio" :D
To bi bilo kao kada bi Federer pobedio mene u tenisu samo za jedan poen...
E sad, sta bi to govorilo o Federeru kao mnogo jacem igracu a sta bi to govorilo o meni!!!

Bude li ponovo neka vrsta pp sistema u petici smanjicemo sve parametre ZR1 na level GTR-a pa da vidimo na sta ce to da lici :D
 
I ladno sam u trenutku pomislio da si rekao kako je OHC motor najbolji, i to za sport :d:d:d

Ne OHC, vec OHV (Overhead valve - Pushrod engine) i nisam rekao da je najbolji za sport, vec da manji gabariti i masa omogucavaju razvijanje ogromnih kubikaza, kao u slucaju Vipera, sto uz masivan obrtni momenat koji se javlja i na najnizim obrtajima puno znaci prilikom izlaska iz krivina kada torque dolazi do izrazaja. Sto se tice drag racinga, skoro je pa nezamislivo raditi na bilo cemu osim pushrod V8-ice, cisto iz razloga sto nijedan drugi tip motora nece razviti toliku snagu za toliko male pare. :)

a ti si seo u auto od 1000+ ks koji ide 7s na 400m?

Sto mislis da nisam? :D King Of Europe - Drag series se odrzava svake godine, a Budimpsta nije preko sveta... :D
 
Vecina usera ovde nikad u zivotu nije sela u automobil preko 100 konjskih snaga, pa srazmerno tome, ubrzanje na pravcu smatraju dosadnim i jednolicnim. Medjutim, kad sednete u automobil sa 1000+ konja, koji ide 7 sec. na 400 metara, a za to vreme prezivljavate energetsku bombu koju g sile vrse na vas, trudeci se, pri tom, da svu tu snagu drzite prikovanu za drum i da pobedite protivnika koji se takmici sa vama u drugoj traci, situacija je krajnje drugacija i duboko sam uveren da bi 99% Bench usera posle slicnog iskustva izaslo iz automobila sa uneredjenim gacama... :d

Eh da, mad_muzzy, drago mi je videti da si se pored celog mog posta vezao iskljucivo za "drag" deo, a na pamet ti nije palo da pogledas link koji sam prilozio... :trust:

@driver: to je, predpostavljam, jedino sto ti je palo na pamet kao odgovor za ovih sat vremena?... :d

Otkud ti da nisam? :)
Kos jednom, od kad je drag trkanje? :) Ozbiljno trkanje? :)
 
Poslednja izmena:
Lol, pazi, "oduvao", "sahranio" :D
To bi bilo kao kada bi Federer pobedio mene u tenisu samo za jedan poen...
E sad, sta bi to govorilo o Federeru kao mnogo jacem igracu a sta bi to govorilo o meni!!!

Bude li ponovo neka vrsta pp sistema u petici smanjicemo sve parametre ZR1 na level GTR-a pa da vidimo na sta ce to da lici :D

Ja se upljuva da objasnim razliku izmedju motora u prethodnom postu... lol :D Ne mozete da poredite OHV pushrod motor sa standardnom DOHC konfiguracijom, jel' bi sa ovom drugom slicna kubikaza rezultirala nenormalnom tezinom. Pa pogledajte samo AMG-ove 6.3L modele, svi imaju po 3 tone. :d

Pushrod jeste izuzetno zastarela tehnologija, ali, kao sto vidimo, i dalje pruza vise nego impresivne rezultate, masivna kubikaza i torque sjajno odradjuju posao u relativno laganim automobilima, a dugotrajnost je uveliko veca nego u slucaju DOHC motora, sto se donekle duguje i jednostavnosti OHV konfiguracije. Upravo zbog svega ovoga, Ameri vole da se qrce sa cuvenim: "No replacement for displacement" :p

Daklem, porediti GTR-ov V6 i ZR1-ov V8 nema smisla, a skaliranje kubikaze/HP-a je takodje besmisleno, jer je pitanje kako bi se, i ovako poprilicno teski GTR, ponasao sa nekom masivnom DOHC V8-icom (verovatno kao i AMG Merdzani - tenkovski :d).

BTW, aludiranje na Federera ti bas i nije na mestu. Ja bih takodje mogao za uzvrat da trazim launch controled 4WD, dual clutch flappy-paddle menjac (ispravan za promenu :d) i keramicke kocnice na 'vetti...
 
da ali onda sva ona plastika na vetti ne bi imala smisla , jer bi vetta tada imala preko 1,5t a dodavsi sve preko 100 kila na njoj bi bilo pogubno :p

daj bre vuce, poredis laksi i aerodinamicniji auto sa V8 i super punjacem, sa skoro 2t tezom masinom i V6. Sta , bice da japanci ne znaju bitnost torque-a? Jedina je razlika sto japanci nesto rade po tom pitanju, pa sa njihovom V6 ti torque imas bolje rasporedjen nego na nekim drugim slicnim automobilima.
Meni je bitnije da u autu torque imam stalno pri svim obrtajima i sa manjim motorom.
A super ako ti svoj auto koristis za drag. Mislim da je preveliki skill potreban da promenis 2-3 brzine sto brze dok se ne zavrsi sokak :p

i sta, zr1 nema karbon-keramicke kocnice, a od kad je pogon na sva 4 bolji od zadnja 2 na stazi? zasto ga formule ne koriste, kao ni automobili na ostalim popularnim takmicenjima (non-drag) :p? zato sto su ludi ili zato sto Vuk zna bolje? ;)

Ranko , konstantacija ti je skroz na mestu. Razbij Federera! :d
 
Poslednja izmena:

lol, na svakoj slici stoji sajt cars & girls :D. ma mora da je taj drag ozbiljna disciplina koja sve govori o kvalitetu automobila :D

aj da si rekao da si isao na ring da provozas nesto (makar i svoj auto) pa da te covek uzme ozbiljnije, nego isao u madjarsku da gleda drag i sad se smatra poznavaocem automobilizma :wall:
 
A super ako ti svoj auto koristis za drag. Mislim da je preveliki skill potreban da promenis 2-3 brzine sto brze dok se ne zavrsi sokak

Vozim Alfu 75, ako je to po tebi drag automobil, onda super... :d

od kad je pogon na sva 4 bolji od zadnja 2 na stazi? zasto ga formule ne koriste, kao ni automobili na ostalim popularnim takmicenjima (non-drag)? zato sto su ludi ili zato sto Vuk zna bolje? ;)

Cekaj, jel' si ti to upravo uporedio front engined RWD auto sa formulom 1?... :d BTW, GTR-ov ATTESA VDC-R 4WD sistem predstavlja najsvetliju tacku ovog automobila i jedini je razlog zbog kojeg ovaj preteski Nissan ide od 0-100 za 3.6 sec, kao i sto ima dovoljno gripa da u krivinama zaseni mnoge RWD automobile. No, to bih od tebe, kao devoted fanboya, ocekivao da znas. :)

lol, na svakoj slici stoji sajt cars & girls. ma mora da je taj drag ozbiljna disciplina koja sve govori o kvalitetu automobila

lol cars & girls... :d A nije ti palo na pamet da su one, mozda, nezaobilazni dekor drift takmicenja, koje se takodje odrzava u sklopu King Of Europe manifestacije?... Gde si ti video ribe u bikinuju na bilo kom ozbiljnijem drag takmicenju? :) (osim mozda ako nisi gledao ovaj domaci smehotres, zvani 401 streetrace, gde se likovi trkaju u jugicima :d)

C3 twin turbo 4WD 'vetta Grzegora Staszewskog je mehanicko remek delo, i ako ni zbog ceg drugog, zbog nje je valjalo posetiti ovo takmicenje.

aj da si rekao da si isao na ring da provozas nesto (makar i svoj auto) pa da te covek uzme ozbiljnije, nego isao u madjarsku da gleda drag i sad se smatra poznavaocem automobilizma

lol sto volim kad se tako sa lakocom prica o Nurbergringu, kao o nekoj lokalnoj stazici, gde bi svi mi trebali da odemo i testiramo performanse nasih automobila. Vidis Kimi, nazalost, RL se ipak razlikuje od G25-ice i Gran Turismo-a. :) Jel' si ti uopste svestan koliko je zivota 'ring oduzeo, koliko je vlasnika kostao njihovih vozila, zasto se uopste zove "zeleni pakao"?... Slobodno me nazovi kukavicom, ali meni je stalo do mog automobila i na pamet mi ne pada da ga rizikujem na stazi poput Nurbergringa (cak i da imam para i vremena za put od 2k km do tamo i nazad :D)

Postoji jedan mnogo blizi i laksi 'ring, u susednoj nam Madjarskoj, gde se i "ulaznice" mnogo manje placaju, a svakako zabavan, na kojem sam se vozio vise puta za vreme "open days-a", kad je staza otvorena od 9 do 17h. :)

Da se razumemo, ja ne pokusavam da uzdignem jednu racing disciplinu, ili jedan tip automobila iznad drugih, ali me nervira kad neko pocne da glorifikuje nesto sto je imao prilike da iskusi iskljucivo na playstationu, a revnosno pljuje nesto o cemu pojma nema. Motorpsort je sirok pojam i treba ga uzeti sa nesto vecim uvazavanjem. Nisu samo japanski automobili dobri za trkanje i nije circut racing jedina moguca disciplina. Konkurencija je danas zesca nego ikad, a to bi svakom pravom ljubitelju automobila trebalo da imponuje, a ne da mu smeta.
 
lol cars & girls... :d A nije ti palo na pamet da su one, mozda, nezaobilazni dekor drift takmicenja, koje se takodje odrzava u sklopu King Of Europe manifestacije?...

to me podseca na mnoge strucnjake koje znam, odu na sajam automobila (kod nas) i posle kad gledam slike to bude ovako: 20 slika automobila i 70 slika nezaobilaznog dekora :D.

ja sebe ne smatram nikakvim strucnjakom za ovu temu, ali neke osnovne stvari su jasne i amaterima..

lol sto volim kad se tako sa lakocom prica o Nurbergringu, kao o nekoj lokalnoj stazici, gde bi svi mi trebali da odemo i testiramo performanse nasih automobila.

pa ja da se zaista lozim na kola, definitivno bih isao sa drugarima koji su isli.. mada lakse je trkati se izmedju 2 semafora u gradu i pricati kako je moj auto najbolji jer sam oprao sve druge :D

Motorpsort je sirok pojam i treba ga uzeti sa nesto vecim uvazavanjem. .... nije circut racing jedina moguca disciplina.

tacno, ali u celom motosportu drag je ubedljivo najnezanimljivija (da ne kazem grublju rec) disciplina i osim srednjoskolaca (i tebe :d) ne znam nikog ko se lozi na to :)
 
Ok , kad je konkurencija tako zestoka , kako ti mozes da toliko glorifikujes zr1 koji je uprkos svemu sto smo nabrojali , na tom "zelenom paklu" (koga je nazvao ser Dzeki Stjuart, a ne neka gomila lokalaca) brzi od auta koji je i tezi i slabiji, za manje od 4 desetinke?

I tebe niko ne tera da ides tamo da se trkas sa porseima za plasman, ima gomila ljudi koja ode tamo samo da se provoza po stazi, mozda cak i pokusa na nekim delovima nesto ozbiljniju i agresivniju voznju.

I ja sam bio na Spa, Suzuki, Magnicours, Monaco, Monzi.... zasto ti sad automatski mislis da ako ja "branim: GTR da sam ja fanboy igre, ili bilo ko od nas?
Taj 4wd sistem koga si pomenuo je izgleda potpuno zasenio ceo zr1 motor, cim ATTESA uspewa sa slabijim motorom i vecom tezinom da GTR toliko priblizi "mocnoj" zr1. :p
Ali da te podsetim nesto, gtr nije dizajniran da se bori sa korvetom (iako je ta borba, na racun korvete, jako bliska) vec sa porse 911 turbom, koga bije po svakoj kategoriji.

Sad je lako da kada jednom neki auto postavi novo vreme na ringu svi proizvodjaci gledaju da ga stignu. Ali po kojoj ceni!?
I zr1 , i ACR , i fxxx , pa cak i nova zonda r, svi su nesto brzi ali su to sve trkacki automobili i dosta skuplji od gtr-a. Pa jaka mi umetnost to, nadrndam motor sto vise, izbacim iz kokpita sto vise, stavim karbon-fiber krov, vrata i haubu, ma sve, i voala.. brzi smo od GTR-a.
I to tvoje sta bi bilo kad bi bilo... kad su korvetini inzenjeri toliko strucni , zasto oni ne naprave takav 4wd sistem i ne implementiraju u korvetu?

I niko tvoju alfu ne naziva drag automobilom, obozavam alfe, nego sam se sprdao na drag zanosenje uopste.
 
to me podseca na mnoge strucnjake koje znam, odu na sajam automobila (kod nas) i posle kad gledam slike to bude ovako: 20 slika automobila i 70 slika nezaobilaznog dekora :D.

ja sebe ne smatram nikakvim strucnjakom za ovu temu, ali neke osnovne stvari su jasne i amaterima..

Pa? Sta sam ja rekao? :) Evropski drift je vise cirkus nego disciplina, a "fanovi" i dolaze radi dekora, a ne zbog takmicenja.

pa ja da se zaista lozim na kola, definitivno bih isao sa drugarima koji su isli.. mada lakse je trkati se izmedju 2 semafora u gradu i pricati kako je moj auto najbolji jer sam oprao sve druge

I verovatno bi ste ovako prosli: :d

http://www.youtube.com/watch?v=q4Qxic6qj3E

Mada razumem ja vas "gamerske automobiliste", sve to izgleda lako i cool na playstationu, mora da je tako i u real life-u. :d

I da, predpostavljam da je Nurbergring jedina dobra staza na svetu, a sve ostalo je shit?... :d Na Hungaroringu ti se, inace, vozi F1 i staza je daleko od jednostavne, samo nije suicidna kao Nurbergring...

tacno, ali u celom motosportu drag je ubedljivo najnezanimljivija (da ne kazem grublju rec) disciplina i osim srednjoskolaca (i tebe :d) ne znam nikog ko se lozi na to :)

Da, kao sto mozes da vidis na snimku prilozenom uz link, sve sami srednjoskolci i deca. :d Interesuje me samo kako mozes tako sa sigurnoscu da tvrdis nesto o cemu pojma nemas? :) Jesi li ikad seo u drag ready automobil? Jesi li se kad udostojio pa pogledas bilo sta vezazno za drag duze od 30 sec? Jesi li se ikad zapitao da li je lako drzati kontrolu nad automobilom koji ima preko 1k konja i ubrzava 7 sec. na 400 metara? Naravno da nisi i nemas pojma o tematici, ali zato obozavas da pricas napamet i silno se trudis da ispadnes pametan, ali nazalost, ostavljas krajnje reciprocan utisak... :d
 
Nazad
Vrh Dno