Šta je novo?

Telenor razočaranje

@MilosBGD79: želim ti srećan prelazak na MTS ili VIP, pa da tek vidiš šta je pakao. :smoke:
 
@MilosBGD79: želim ti srećan prelazak na MTS ili VIP, pa da tek vidiš šta je pakao. :smoke:

Pre bih rekao da je pakao za MTS. A za VIP ne razumem u cemu je problem. Oni su tu jedino i konkurentni Telenoru (ili Telenor njima :p). :)
 
Imas karticu na mt:s-u sa 650 mesta za kontakte:


http://forum.mtsmondo.com/index.php?showtopic=1109

--->

Hvala prijatelju. Evo upravo krećem u poslovnicu.
Odem na temu preko linka, pozovem korisnički.
Prvo naravno "nema, ne može"
Pa onda se ja pozovem na temu: "Ali na MONDO forumu ima tema i kažu da može, i da je to "neka" 3G USIM kartica (pravim se nevešt, samo tako mogu da se ne iznerviram)" .... onda ide "samo trenutak... " posle 7-8 minuta čekanja:

Ima takva kartica, ali i ona je 250 kontakta, ali možete za pojedine kontakte da pravite da ima duple brojeve, tipa kućni, mobilni, poslovni .... i tako do 650. Zahvalim se ja, to mi ne odgovara, i prekinem.

Posle 15 minuta zvoni mi telefon, pogledam, ono 064789 me zove ....

Vi ste maločas zvali? Jesam. E ovako, ipak ima 650 kontakta, za 200 od tih možete da napravite i drugi broj, a za 50 i od tih 200 može i treći broj.
E hvala , to mi je trebalo.
Tako da ukupno ima 650+200+50 tj. 650 kontakta i 900 brojeva. Ekstra.
Da razjasnim, ovo mi je broj na radnju, i imam punu karticu od 250 i još oko 200 u telefonu, ne daj bože da mi gekne fon, prso sam. A ovako na karticu, preko čitača backup na PC .... e sad, ako mi rikne baš i hard ili kartica u isto vreme, vodim Marfija na ručak :) :) :)

I evo upravo krećem u poslovnicu, tvrdi mi da ih uvek imaju na stanju, da ne treba da se poručuju.

Javljam šta sam uradio.
 
Da razjasnim, ovo mi je broj na radnju, i imam punu karticu od 250 i još oko 200 u telefonu, ne daj bože da mi gekne fon, prso sam. A ovako na karticu, preko čitača backup na PC .... e sad, ako mi rikne baš i hard ili kartica u isto vreme, vodim Marfija na ručak :) :) :)
Javljam šta sam uradio.

Samo mala opaska, zar ti nije lakse da radis backup telefona na pc ili jos bolje sihronizaciju sa outlookom, pa su ti kontakti em sihronizovani, em imas backup. Jos na telefonu mozes da dodajes email, kontakt adresu, notes..... A i kad menjas telefon samo ga sihronizujes i to je to. Naravno ako desktop software za tvoj tel. to dopusta, ako ne onda nista.
 
Majku mu, ništa. . . . Zamenio sam karticu, dobio 3G USIM, piše na njoj 128KB , (prethodno sam sa stare prebacio imenik u drugi telefon) vratim 200 imena iz ovog, ubacim u onaj, krenem da kopram i iz drugog, prebacilo 50 i kaže nema više mesta. Udjem u podešavanja, piše Used 250/250 . . . ni traga od nekog kontakta više. Reko, ajd da probam da dodam ručno, jok ....

Sad pokušavam da ih dobijem, ne uspevam . . . . . gde je greška? Mislio sam i da je do fona, ubacim u drugi fon, sa kamerom, reko možda ovaj ima ShitSoftware, pa "vidi" samo 250 mesta, ali opet isto.

Neki predlog?
 
Osim sto pise 128KB, kako jos mozes da znas da su ti dali USIM, mozda su ti greskom dali opet istu karticu tj. sa 250 kontakata!? Trebao si na licu mesta da probas, sada ces morati nazad u poslovnicu!

Ti tamo u poslovnicama su priuceni, verovatno kada si im rekao USIM on je pomislio da ne znas da se kartica zove SIM jer ni on nije cuo za USIM i tako si dobio SIM opet...
 
Ma nije mi problem da odem opet do poslovnice, blizu posla mi je . . . . nego ..... i da odem, šta ja njima tamo sada da kažem? da mi otvaraju jednu po jednu karticu i da probamo? :) :)
 
Ma probaj prvo ti da tvoj telefon nije problem, stavi karticu u drugi telefon. U kojoj poslovnici si bio, jel u Požarevacu?


Inace i meni treba takva kartica, pa ako radi oticicu i ja da zamenim. Koliko si tacno platio i koliko si cekao zamenu i posle koliko ti je nova kartica proradila? Ajde slikaj tu tvoju karticu, da vidimo kako izgleda da i mene ne prevare!
 
@MilosBGD79

Jel se tebi ikad ista u zivotu pokvarilo? Telenor ti nije kriv sto servis moze da traje 45 dana. Po zakonu imaju pravo na zadrzavanje od 45 dana...
Ako je kvar softwerski, zato nisi pogledao na htc-dev forumu uzrok i popravio stvar sam? Verujem da bi ti trebalo sat vremena da flashujes novi rom i eto jednog od resenja...

Pljujes ih, a jos su ti dali zamenski telefon... Pa nece vajlda da ti daju iPhone 4, nego telefon, kakab god da ne bi bio ostecen za placene minute, poruke i internet dok ti je fon u servisu...

Na MTS-u i VIP-u ti nije nista bolje, cak stavise, mnogo je gore...
 
Katastrofalan je kvalitet usluge Telenora, i cini mi se da je sve gore. Znam najmanje 10ak ljudi koji su zbog takve situacije ugasile telenor racun i presli na usluge jednog od drugih provajdera.

Ja sam pre nesto vise do 2 meseca uzeo novi HTC preko Telenora, i kako sam izasao iz zemlje (roming) , tako je zakucao telefon. Kad sam se vratio, i odneo ga u telenor na servis,bez trunke stida i sramote, mrtvi ladni su mi rekli da imaju pravo da zadrze 45 dana u servisu, jer je to po zakonu. Ej, zbog softwarskog problema 2 meseca starog telefona, oni hoce da ga zadrze 45 dana...uzas jedan...dali su mi zamenski aparat da koristim dok je ovaj u servisu, koji vise izgleda kao igracka sto klinci koriste u vodi, nego na telefon. Proslo je vec 10 dana, i kad sam zvao da pitam sta se desava sa mojim telefonom, rekli su mi da ne znaju kad ce biti popravljen. Vredjanje ljudske inteligencije, nista drugo !
Kada sam otisao u ekspozituru u kojoj je uzet telefon, a to je Jatova zgrada na Novom Beogradu, tamo raspad sistema. Od 5 saltera, samo 2 rade, a u redu ceka 20 ljudi. Neverovatno !! Neka zena sto je stajala ispred mene kaze da je svaki dan tako jer zivi u blizini, i da je non stop samo 2 zaposlena i ogromna guzva. Najgore od svega je sto neka zena koja radi u toj ekspozituri (jedan od dvoje) je starija, jako se lose snalazi na kompjuteru i u kuckanju, jako sporo prica, i kod nje se kupci zadrzavaju najmanje 30 minuta...zamislite koje su guzve onda...

Uzas, samo da mi vrate telefon, i zbogom Telenor za sva vremena, a iskreno , sve cu uciniti da oni koje znam, ugase telenor i predju na nekog drugog operatera .

Koji telefon je u pitanju?
 
Ma probaj prvo ti da tvoj telefon nije problem, stavi karticu u drugi telefon. U kojoj poslovnici si bio, jel u Požarevacu?


Inace i meni treba takva kartica, pa ako radi oticicu i ja da zamenim. Koliko si tacno platio i koliko si cekao zamenu i posle koliko ti je nova kartica proradila? Ajde slikaj tu tvoju karticu, da vidimo kako izgleda da i mene ne prevare!

E, ovako.
U Požarevcu sam bio.
Kartica je ipak dobra. Stvar je u telefonu. Probao sam kod drugara u LG 8130 star 5 godina, odem ono, memory status, i kod njega mi pokaže 250 zauzeto od 650. Znači, potreban je i fon koji podržava 3G, izgleda, jer probao sam recimo na samsungu DualSim D880, koji je prošle godine uzet u MTSu, i on isto pokazuje 250 od 250 , kao i ova moja krš Nokia. Imam negde po fiokama jedan moj stari LG U880, koji je takodje 3G, pokušaću sa njim, ali onda ću morati da sakatim karticu.

evo zašto: http://forum.burek.com/lg-u880-t102139.10.html tema je ovde

i slika
resizeofindexphp.jpg


Imam i kod zeta englesku verziju, crn, sa celom karticom, ako ga navatam, da ne sečem karticu bezveze ako je ne vidi.

Odmah mi je dala drugu, već su to pre radili.
Daju je samo na postpaid.
Žalila mi se da im dolaze strendžeri sa 3G telefonima koji ne vide ove obične sa kioska, prepaid, pa dodju da menjaju, pa se svadjaju jer ne mogu na prepaid da dobiju tu karticu.
Plaćeno je 100 din + porezi, tj. na sledećem računu će se pojaviti stavka.
Rekla je u roku od 24 sata, ali pošto je bilo pre 14 sati, tada obično bude u toku dana, i stvarno, do 18 sati već je radila nova kartica.

Javljam dalje.
 
Pa po forumu, bilo je oko 300 dindži plus porezi, ali ipak je tema pre dve godine.


Inače, ni ovaj LG U880 nije hteo da "vidi" povećanu memoriju.

Samo juče onaj 8120.

Bezveze sa sekao karticu.

Srećom, nokia mi ima takav sistem držanja kartice, da i okrnjenu karticu može da drži.

Dakle, nemam sreće. Shit.
 
Nazad
Vrh Dno