Naime kupio sam Telenor karticu na kiosku u iznosu od 200din i odmah dopunio sa 300.din.
Svi u kući koristimo brojeve Telenora,pa sam kupio još jedan broj kako bih smanjio troškove komuniciranja putem mobilnog telefona.
Znači kartica je namenjena za stari telefon koji će biti stalno u kući.
Kada sam stigao kući tek tada nastaju muke,karticu ne prepoznaje stari telefon tipa Motorola,imam i simensa kad i on je ne prepoznaje dok
druge kartice 063 operatera kao i 062 rade a baš ta nova neće.
Obratim se kall centru kažu idi do prvog korisničkog servisa i vidi sa njime dati zamene karticu.
Inače kartica je 381011 oni iz telenora ako pročitaju ovaj tekst znaju o čemu se radi.
I tako oni u sevisu kažu plati još 200 din zamena kartice .???
Ta kartica koju sam kupio služi za novije modele mobilnih telefona.
U redu kažem ja a GDE TO PIŠE.
Ljudi ovo je nenormalno.da platim zamenu za karticu koju nisam ni koristio.
Šef tog korisničkog servisa(veoma ljupka dama) natezala sa samnom kako ja treba da pišem, Zamislite molimvas Molbu, i da proverim posle nedelju dana dali mi je odobreno da Besplatno zamenim karticu ili moram da platim 200 din.a meni broj treba odmah.
Najviše me je iritiralo (pored samog računara uslužnog servisa telenora) stoji cenovnik i Prva Stavka je zamena Kartice 200.din.
Pa se razmišljam što nepiše dobrodošli u telenor nego zamena kartice 200.din.
Dali je telenor pustio u prodaju neke sumljive kartice 38011 i recimo matematika 4.000 kartica ili više puta 200.din =....
Na kraju šef tog servisa kaže evo ti kartica o mom trošku.
I ja uzeo karticu o trošku šefa pa sada razmišljam:
A molio bih za savet dali da sutra platim 200.din.i i uzmem račun za zamenu kartice a prijavim sve ispekciji,i kojoj ispekciji...
Stvarno što je mnogo mnogo je.
I stvarno ovakvo natezanje i pokušaj prodavača telenor usluga da mi pomognu kako bih platio još 200.din. je nečuveno.
Ili službi za zaštitu potrošača.
Svaki savet je dobrodošao.
Svi u kući koristimo brojeve Telenora,pa sam kupio još jedan broj kako bih smanjio troškove komuniciranja putem mobilnog telefona.
Znači kartica je namenjena za stari telefon koji će biti stalno u kući.
Kada sam stigao kući tek tada nastaju muke,karticu ne prepoznaje stari telefon tipa Motorola,imam i simensa kad i on je ne prepoznaje dok
druge kartice 063 operatera kao i 062 rade a baš ta nova neće.
Obratim se kall centru kažu idi do prvog korisničkog servisa i vidi sa njime dati zamene karticu.
Inače kartica je 381011 oni iz telenora ako pročitaju ovaj tekst znaju o čemu se radi.
I tako oni u sevisu kažu plati još 200 din zamena kartice .???
Ta kartica koju sam kupio služi za novije modele mobilnih telefona.
U redu kažem ja a GDE TO PIŠE.
Ljudi ovo je nenormalno.da platim zamenu za karticu koju nisam ni koristio.
Šef tog korisničkog servisa(veoma ljupka dama) natezala sa samnom kako ja treba da pišem, Zamislite molimvas Molbu, i da proverim posle nedelju dana dali mi je odobreno da Besplatno zamenim karticu ili moram da platim 200 din.a meni broj treba odmah.
Najviše me je iritiralo (pored samog računara uslužnog servisa telenora) stoji cenovnik i Prva Stavka je zamena Kartice 200.din.
Pa se razmišljam što nepiše dobrodošli u telenor nego zamena kartice 200.din.
Dali je telenor pustio u prodaju neke sumljive kartice 38011 i recimo matematika 4.000 kartica ili više puta 200.din =....
Na kraju šef tog servisa kaže evo ti kartica o mom trošku.
I ja uzeo karticu o trošku šefa pa sada razmišljam:
A molio bih za savet dali da sutra platim 200.din.i i uzmem račun za zamenu kartice a prijavim sve ispekciji,i kojoj ispekciji...
Stvarno što je mnogo mnogo je.
I stvarno ovakvo natezanje i pokušaj prodavača telenor usluga da mi pomognu kako bih platio još 200.din. je nečuveno.
Ili službi za zaštitu potrošača.
Svaki savet je dobrodošao.