Šta je novo?

Telenor razočaranje

cvetko_a

Slavan
Učlanjen(a)
17.02.2007
Poruke
603
Poena
320
Naime kupio sam Telenor karticu na kiosku u iznosu od 200din i odmah dopunio sa 300.din.
Svi u kući koristimo brojeve Telenora,pa sam kupio još jedan broj kako bih smanjio troškove komuniciranja putem mobilnog telefona.
Znači kartica je namenjena za stari telefon koji će biti stalno u kući.
Kada sam stigao kući tek tada nastaju muke,karticu ne prepoznaje stari telefon tipa Motorola,imam i simensa kad i on je ne prepoznaje dok
druge kartice 063 operatera kao i 062 rade a baš ta nova neće.
Obratim se kall centru kažu idi do prvog korisničkog servisa i vidi sa njime dati zamene karticu.
Inače kartica je 381011 oni iz telenora ako pročitaju ovaj tekst znaju o čemu se radi.
I tako oni u sevisu kažu plati još 200 din zamena kartice .???
Ta kartica koju sam kupio služi za novije modele mobilnih telefona.
U redu kažem ja a GDE TO PIŠE.
Ljudi ovo je nenormalno.da platim zamenu za karticu koju nisam ni koristio.
Šef tog korisničkog servisa(veoma ljupka dama) natezala sa samnom kako ja treba da pišem, Zamislite molimvas Molbu, i da proverim posle nedelju dana dali mi je odobreno da Besplatno zamenim karticu ili moram da platim 200 din.a meni broj treba odmah.
Najviše me je iritiralo (pored samog računara uslužnog servisa telenora) stoji cenovnik i Prva Stavka je zamena Kartice 200.din.
Pa se razmišljam što nepiše dobrodošli u telenor nego zamena kartice 200.din.
Dali je telenor pustio u prodaju neke sumljive kartice 38011 i recimo matematika 4.000 kartica ili više puta 200.din =....
Na kraju šef tog servisa kaže evo ti kartica o mom trošku.
I ja uzeo karticu o trošku šefa pa sada razmišljam:
A molio bih za savet dali da sutra platim 200.din.i i uzmem račun za zamenu kartice a prijavim sve ispekciji,i kojoj ispekciji...
Stvarno što je mnogo mnogo je.
I stvarno ovakvo natezanje i pokušaj prodavača telenor usluga da mi pomognu kako bih platio još 200.din. je nečuveno.
Ili službi za zaštitu potrošača.
Svaki savet je dobrodošao.
 
Pustili su u prodaju SIM kartice novijeg tipa koje ne mogu stariji telefoni da citaju. Novija enkripcija, veci kapacitet i eto problema na starijim telefonima. Bilo je vec slucajeva, ali ne znam da li su bile u pitanju Telenorove kartice ili MTS-ove. Verovatno nisu racunali na to da ce neko kupiti novu karticu i ubaciti u stari telefon.

Nema druge, prodaj karticu komsiji sa telefonom novijeg datuma, a ti koristi tu koju ti je poklonio sef te filijale. A sad da se zameras sa njima za 200din... Bezveze je. Razumem tvoju frustraciju i niko ne voli da ga vozaju, tako da je odluka na tebi.
 
Da ali nisam sigurno jedini ja koji je tako to kupio i nepiše nigde
ova kartica služi za mobilne telefone novjeg tipa iz 2009-2010 godinu.
I kako to da u telenoru imaju Nove kartice koje mogu na starije mobilne telefone.
Ili je ovo što sam ja kupio ostalo kao ne povučeno sa tržišta od neke serije 381011
A i kontakti na bakarnim pločicama sim kartice nisu isti.
 
Poslednja izmena:
Da su pustili te kartice namerno da bi zafrkavali korisnike - u to sam 99% siguran da nisu.

Dešavalo se to i meni pre nekih 4-5 godina - tadašnje kartice nisu mogle da se ubace u telefone pravljene sredinom 90-tih.

I definitivno ti se ne isplati cimati se za ovaj iznos - eventualno da pošalješ jedan protestni e-mail NOPS-u, i to je to.
 
Cak sta vise smatram da je pozitivna stvar da su napokon osavremenili kartice, Telenor je oduvek imao najgore, najsporije i najmanje (po kapacitetu) kartice od svih provajdera.
Dugo je VIP bio najgori a i dalje nije dobar.

MTS je oduvek imao 3-4 tipa kartica u ponudi stim sto je doplata za bolje novije kartice dosta veca od tih 200 din o kojima pricas.

Ne verujem da ti imas telefon iz 2008 god, siguran sam da je stariji, i da te kartice nisu samo za telefone iz 2009-2010.

Navedi nam koji model telefona imas.

MTS je navodio kapacitet kartica, i to tako sto su naglasavali, kartica 100 kontakta, 200, 500 i 1000.

Kako ih kategorisu u Telenoru, koliki je kapacitet i kolika je brzina sad je to pitanje.
 
A u koji telefon si zeleo da ubacis karticu? Zaboravio sam da pitam. A znam da kartice pravljene od 2006. pa na ovamo znaju da zezaju u telefonima koji su proizvedeni do 1998. i sl. Ali znam da VIP-ove kartice rade bez problema u tim starim telefonima. Isprobao sam skoro jednu zaostalu karticu u Motoroli StarTac koja je iz '96-'97.
 
Poslednja izmena:
Mislim da si malo previše agresivno reagovao. Tehnologija se menja, normalno je da 5-6 generacija star telefon može da ima problema sa novim karticama.
Ono što jeste malo bezveze je to što nigde ne stoji upozorenje jer ne može od svakog kupca da se očekuje da je informisan o takvoj stvari.
 
Ono što jeste malo bezveze je to što nigde ne stoji upozorenje jer ne može od svakog kupca da se očekuje da je informisan o takvoj stvari.

Verovatno bi stajalo upozorenje da je to kartica koja kosta 20+e (kao sto je u pocetku bilo 20 maraka), ali ovako za 200din... Verovatno se i ne trude previse da razmisljaju. hehehe :D
 
Previse si digao frku oko toga. Kao da si otisao i kupio SATA HDD, a tebi ne pase jer imas ATA na ploci ili bilo koju drugu komponentu. To je tvoj problem, a ne njihov. Ubaci tu karticu u najjeftiniji noviji telefon i radice. A to sto ti traze 200 din. Zasto ti je to toliki problem? Trebao si unapred da pitas koliko kosta pre nego sto nesto prihvatis. I ti si podrazumevao da je to besplatno kao sto su oni podrazumevali da imas 10 ili manje godina star telefon.
 
Pa jeste, sve je to pomalo neprijatno, nespretno i preterano birokratski, ali bar si dobio karticu na koriscenje a molbu za besplatnom zamenom verujem da ce uvaziti, to je samo standardna procedura.

Dali je telenor pustio u prodaju neke sumljive kartice 38011 i recimo matematika 4.000 kartica ili više puta 200.din =....

To je tako sitna lova da bi se igrali sa poverenjem korisnika. Ovakvo rezonovanje mi nikada nije bilo jasno.
 
Poslednja izmena:
Sasvim je normalno da ako vec zelis da ubacis novu karticu u stari telefon poneses taj stari model i odmah na licu mesta probas da li moze ili ne. Meni se desilo da Motorola CD930 nije htela novu karticu iz VIP-a da primi, a Telenor (Mobtel) karticu iz 2004. i MTS iz 2005. je primila bez problema. Sve 3 pripejd.
 
BTW 4.000*800din = 800.000 din.

Toliko im potrosi jedan prosecan korporate korisnik za mesec dana. Ne bi se oni na ovaj nacin sigurno igrali poverenjem korisnika.
 
Ma odmah teorija zavere. :D Ne mogu da verujem da se cimas za 200 dinara, i jos nije njihova krivica. Da sam na tvom mestu ja bih ih do strazbura doveo. :D
 
Ma problem je što i ta kartica neće da radi.
Ovako nešto nisam ni pretpostavljao da može da se desi.
A zamisli molimte da kupiš recimo televizor koji radii na 110volti?? a ti ga rokneš na 220.
 
Ne mozes praviti takva poredjenja. Zamilsi da kupis obicnu sim karticu, presavijes je i uguras u iphone 4.
Ne znam gde ces uopste nqci karticu koja je kompaktibilna sa tim telefonom, a jos uvek nisi napisao koji je model posedujes.
 
Mora da trazi stariju karticu. Mislim da to oni vise i nemaju a i ne bi hteli da mu izdaju takvu karticu iz istog razloga iz koga su i pustili u prodaju novije kartice sa novom enkripcijom - sprecavanje kloniranja SIM kartica. Na zalost, moraces da trazis neku stariju POLOVNU 062/3 karticu koja ce raditi u tom telefonu. A daleko lakse je da kupi telefon za 1000din preko oglasa (oni najobicniji sa ekranom u boji) i u njega stavi tu novu karticu.
 
Telefon je star e nemogu se setiti kad je kupljen u onu inflaciju telefon je plaćen 330 maraka a kartica sa brojem 100 maraka.
To je motorola cd 930 iz 1998 godine i imam ericsona i kod njega neće kartica.
 
Uh, imao sam do skoro CD930, pa sam ga prodao. Extra telefon. Znam da je SIGURNO radio sa novom VIP karticom, posto sam ga na njoj isprobao. Verovatno su ove Telenorove drugacije.

U svakom slucaju, vidi da kupis neki jeftin telefon za 1000din i neka ti stoji u kuci. Nema druge, na zalost. :/
 
...
Dali je telenor pustio u prodaju neke sumljive kartice 38011 i recimo matematika 4.000 kartica ili više puta 200.din =...
...
Ovakvo razmisljanje bi mozda imalo smisla da Telenor te SIM kartice dobija za dzabe od proizvodjaca. Medjutim, istina je sasvim drugacija. Budi siguran da Telenor tu SIM karticu placa mnogo skuplje od tih 200 din. koliko naplacuje zamenu.

200 din za zamenu je uvedeno da u startu odvrati one koji bi karticu menjali bez stvarnog razloga.

Pozdrav
 
MTS je navodio kapacitet kartica, i to tako sto su naglasavali, kartica 100 kontakta, 200, 500 i 1000.

Jesi li siguran u ovo, prijatelju? Meni bi tako pasovala neka sa 1000 kontanakata?

Budi siguran da Telenor tu SIM karticu placa mnogo skuplje od tih 200 din. koliko naplacuje zamenu.

Uf, ovo ne mogu da svarim. Čisto sumnjam, pre bih rekao da kartica košta nekih 2 do 5 dinara kada se naručuje i kupuje na 500 000 ili 1 000 000 komada, što verujem da oni rade.
 
Ne verujem da njih kosta vise od 200din. Ali nije bas 5din jer postoji kompletna tehnologija uvodjenja IMSI i KJ kljuceva u bazu i upisivanje istih na SIM karticu, kao i samo registrovanje SIM kartice da bude prihvacena u sistemu. A onda stampa kartica, pakovanje, distribucija... :)
 
NIje problem u lovi, vec u odnosu prema klijentu.
Da nece mozda Telenor da se obogati za tih 200 dinara.
Na zalost ovakve situacije se stalno dogadjaju u Srbiji.

Ako hoces da teras mak na konac mislim da prema zakonu imas pravo na povracaj novca ako nisi zadovoljan proizvodom u roku od 15 dana.

Pozdrav
 
Katastrofalan je kvalitet usluge Telenora, i cini mi se da je sve gore. Znam najmanje 10ak ljudi koji su zbog takve situacije ugasile telenor racun i presli na usluge jednog od drugih provajdera.

Ja sam pre nesto vise do 2 meseca uzeo novi HTC preko Telenora, i kako sam izasao iz zemlje (roming) , tako je zakucao telefon. Kad sam se vratio, i odneo ga u telenor na servis,bez trunke stida i sramote, mrtvi ladni su mi rekli da imaju pravo da zadrze 45 dana u servisu, jer je to po zakonu. Ej, zbog softwarskog problema 2 meseca starog telefona, oni hoce da ga zadrze 45 dana...uzas jedan...dali su mi zamenski aparat da koristim dok je ovaj u servisu, koji vise izgleda kao igracka sto klinci koriste u vodi, nego na telefon. Proslo je vec 10 dana, i kad sam zvao da pitam sta se desava sa mojim telefonom, rekli su mi da ne znaju kad ce biti popravljen. Vredjanje ljudske inteligencije, nista drugo !
Kada sam otisao u ekspozituru u kojoj je uzet telefon, a to je Jatova zgrada na Novom Beogradu, tamo raspad sistema. Od 5 saltera, samo 2 rade, a u redu ceka 20 ljudi. Neverovatno !! Neka zena sto je stajala ispred mene kaze da je svaki dan tako jer zivi u blizini, i da je non stop samo 2 zaposlena i ogromna guzva. Najgore od svega je sto neka zena koja radi u toj ekspozituri (jedan od dvoje) je starija, jako se lose snalazi na kompjuteru i u kuckanju, jako sporo prica, i kod nje se kupci zadrzavaju najmanje 30 minuta...zamislite koje su guzve onda...

Uzas, samo da mi vrate telefon, i zbogom Telenor za sva vremena, a iskreno , sve cu uciniti da oni koje znam, ugase telenor i predju na nekog drugog operatera .
 
Poslednja izmena:
Ti si prvi koji znam da misli da je tlenor TOLIKO loš . . . jesi li možda čitao malo o drugima, o MTsu, o VIPu ... ? :) :) :)
 
Sto je najgore, u pitanju je rok od 45 RADNIH dana...
 
nema ovo veze sa telenorom... ovo je do servisa...
 
Na kraju šef tog servisa kaže evo ti kartica o mom trošku.

Mozes da zamislis kolike su im plate, kada imaju pare da trose i na klijente :)

Bez ljutnje, ali napravio te je najgorim ciganom tamo :), tipa evo ti pare i idi kod drugoga...


BTW Trebali su da ti objasne kako da proveris da li je tvoja SIM kartica 3.3 ili 5.0 Volti, kada vec nisu napisali! A novije kartice su sve napravljene tako da su "dual voltage" tj. da podrzavaju obe voltaze, bas je cudno kakvu su ti karticu uvalili.
 
Poslednja izmena:
Ja sam pre nesto vise do 2 meseca uzeo novi HTC preko Telenora, i kako sam izasao iz zemlje (roming) , tako je zakucao telefon. Kad sam se vratio, i odneo ga u telenor na servis,bez trunke stida i sramote, mrtvi ladni su mi rekli da imaju pravo da zadrze 45 dana u servisu, jer je to po zakonu. Ej, zbog softwarskog problema 2 meseca starog telefona, oni hoce da ga zadrze 45 dana...uzas jedan...
.
ovo konkretno, nema veze sA Telenorom. oni samo prate uslove prodaje i servisiranje ovlašćenog uvoznika...
 
Nazad
Vrh Dno