Šta je novo?

(MTS) I opet taj Telekom

Možda. Poslao sam na predlog sa jednog drugog foruma i nekoj agenciji za zaštitu potrošača.
We shall see.........
 
Pozdrav, drage kolege forumaši.
Opet telekom i njegov bezobrazluk stupaju na scenu.
Ne mogu sve opet da pišem, samo ću ovde citirati svoj mejl koji sam im poslao.
Pa molim za vaša mišljenja.
Pozdrav.

Pročitao sam mail prikačen uz ovu poruku i ja tu ne vidim ništa loše - MagicMaster je u pravu. Onaj ko oglašava javno i tako pruža svoje usluge mora biti spreman da se suoči sa svakim korisnikom pojedinačno. Mi nismo krdo zvano "korisnici", svako je pojedinačni i poštovanja vredan korisnik i svako reaguje na različite načine. Tu opet da naglasim da ne vidim da je u reakciji bilo nešto loše - čovek je jednostavno i dosta objektivno opisao svoje impresije o celoj situaciji i o "uslugama" koje su mu nuđene.

Da li će takva reakcija korisnika rešiti stvar - to je drugo pitanje. Verovatno neće, ali ne zbog greške u reakciji već zbog grerške na drugoj strani.

I jedno moje iskustvo sa dotičnim provajderom:

Pre skoro pola godine sam mts-u napisao mail u kome sam se a) žalio na obračunate troškove (oko 4.500 dinara u 2 meseca) za internet usluge koje uopšte nisam koristio i b) žalio na iznos stavke "pretplata" (1000 dinara mesečno) koja uopšte nije bila navedena u ponudi na njihovom sajtu više meseci unazad.

Za a) su mi odgovorili da stvar "ispituju" i to, evo, traje već pola godine. Sva sreća da te pare nisam platio (a i neću) - umesto toga napisao sam da koristim pravo iz njihovih opštih uslova da ne platim stavku koja je sporna kod jedne ugovorne strane.

Za b) su mi 'ladno i bez drugog komentara odgovorili da se "pretplata" mora plaćati iako to ja nisam sa njima ugovorio.. Kada sam na njihovom sajtu ponovo proverio opis te usluge - vidim da su "pretplatu" ubacili. Sva sreća da sam prethodni opis ponude u kome nema "pretplate odštampao" da se vidi da nisam lud. Sve to je naravno svinjarija, jer prema uslovima ugovora oni mogu da menjaju uslove kako hoće.

Sve opisano je u vezi sa paketom koji sam kupio zajedno sa telefonom. Imam neku računicu da ne raskidam ugovor, ali to ću svakako učiniti kad isteknu ugovorene 2 godine.
 
Poslednja izmena:
Znaci moje iskustvo, nikada ne placajte racun dok niste sigurni da je ok. Nece vam nista, a ako platite, ko zna kada ce i da li ce vam vratiti pare. Ja sam dva puta ulagao zalbu i platio rqacun tek po resenju iste (jednom posle 4 meseca jednom posle 2) i nista mi nisu rekli.
 
Znaci moje iskustvo, nikada ne placajte racun dok niste sigurni da je ok. Nece vam nista, a ako platite, ko zna kada ce i da li ce vam vratiti pare. Ja sam dva puta ulagao zalbu i platio rqacun tek po resenju iste (jednom posle 4 meseca jednom posle 2) i nista mi nisu rekli.

Hehe, tako su poslali jednom mom poznaniku pre par nedelja racun za MTS internet od 118.000 din:zgran::zgran::zgran:, i javili mu telefonom da ima rok od 7 dana da plati avans od 50%:sceptic:.
 
Ma samo ulozi zalbu i to je to. Nemam bre nameru da placam ako su oni nesto pogresili
 
Opšti uslovi ugovora o pretplati na usluge GSM digitalne mobilne telefonske mreže Telekom-a Srbija a.d.

13. Reklamacije

13.1. Korisnik može ako obračun usluga nije pravilno izvršen uložiti reklamaciju u roku za plaćanje računa uz obavezu da izmiri nesporni deo računa.
13.2. Telekom Srbija će ispitati reklamaciju i obavestiti korisnika o ishodu u roku od 8 (osam) dana, a ako su potrebne složenije provere u roku od 15 (petnaest) dana od prijema prigovora.
13.3. Ako se utvrdi da je podneta reklamacija osnovana korisniku će po njegovom izboru biti vraćen više plaćeni iznos sa pripadajućom zateznom kamatom ili će se izvršiti kompenzacija za dugovanjem po narednom računu.
13.4. Korisnik se obavezuje da će odmah po isteku uobičajenog perioda za prijem računa obavestiti Telekom Srbija o izostanku računa i zatražiti duplikat ili omogućavanje drugog načina plaćanja (opštom uplatnicom ili drugo).

U obavezi si da uplatiš nesporni deo računa.
 
Hm ja nisam izmirio nista, nit su me zvali nit su me pitali nesto, sve dok nisam dobio resenje zalbe.
 
Ništa konkretno. Oca su još dva puta zvali iz MTsa, i oba puta priznali da je bila greška na sajtu, i uporno pokušavali da ga nagovore da uzme telefon uz onaj skuplji novi paket. Drugi put ih je napušio (što od mog oca nikako nisam očekivao) i rekao da neće više uopšte da ima posla sa njima i da će da raskine ugovor. Posle par dana sam video da su pare vraćene na karticu.

Ovih dana će da ode da ga smanji na neki sa najmanjom pretplatom, jer ga mnogo ljudi zove na njega, A ima neki stari telenor šestocifreni prepaid, koji sam mu ja poklonio pre ko zna koliko uz prvi telefon, njega hoće da aktivira u postpaid, pa makar i u ove nove prenesi pakete, sa 60+60 .... i tako će izgleda i da bude.

Hvala im, onako bi bio primoran da bude još 2 godine sa njima, a ovako, još malo, pa MNP, welcome to Serbia.
 
Vrh Dno