Pozdrav, drage kolege forumaši.
Opet telekom i njegov bezobrazluk stupaju na scenu.
Ne mogu sve opet da pišem, samo ću ovde citirati svoj mejl koji sam im poslao.
Pa molim za vaša mišljenja.
Pozdrav.
Pročitao sam mail prikačen uz ovu poruku i ja tu ne vidim ništa loše - MagicMaster je u pravu. Onaj ko oglašava javno i tako pruža svoje usluge mora biti spreman da se suoči sa svakim korisnikom pojedinačno. Mi nismo krdo zvano "korisnici", svako je pojedinačni i poštovanja vredan korisnik i svako reaguje na različite načine. Tu opet da naglasim da ne vidim da je u reakciji bilo nešto loše - čovek je jednostavno i dosta objektivno opisao svoje impresije o celoj situaciji i o "uslugama" koje su mu nuđene.
Da li će takva reakcija korisnika rešiti stvar - to je drugo pitanje. Verovatno neće, ali ne zbog greške u reakciji već zbog grerške na drugoj strani.
I jedno moje iskustvo sa dotičnim provajderom:
Pre skoro pola godine sam mts-u napisao mail u kome sam se a) žalio na obračunate troškove (oko 4.500 dinara u 2 meseca) za internet usluge koje uopšte nisam koristio i b) žalio na iznos stavke "pretplata" (1000 dinara mesečno) koja uopšte nije bila navedena u ponudi na njihovom sajtu više meseci unazad.
Za a) su mi odgovorili da stvar "ispituju" i to, evo, traje već pola godine. Sva sreća da te pare nisam platio (a i neću) - umesto toga napisao sam da koristim pravo iz njihovih opštih uslova da ne platim stavku koja je sporna kod jedne ugovorne strane.
Za b) su mi 'ladno i bez drugog komentara odgovorili da se "pretplata" mora plaćati iako to ja nisam sa njima ugovorio.. Kada sam na njihovom sajtu ponovo proverio opis te usluge - vidim da su "pretplatu" ubacili. Sva sreća da sam prethodni opis ponude u kome nema "pretplate odštampao" da se vidi da nisam lud. Sve to je naravno svinjarija, jer prema uslovima ugovora oni mogu da menjaju uslove kako hoće.
Sve opisano je u vezi sa paketom koji sam kupio zajedno sa telefonom. Imam neku računicu da ne raskidam ugovor, ali to ću svakako učiniti kad isteknu ugovorene 2 godine.