Šta je novo?

[VIP] "problem 307 sekundi" (ili ogromna kradja minuta)

Nedjo

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
6,934
Poena
800
Evo tri nedelje je proslo od kako je Vip pokrenuo "pricaj, pricaj, pricaj za 1.5DIN/min" kampanju!

Da tu mora da postoji neka caka i fora ispostavilo se veoma brzo!

Naime moj brat je poput verujem gomile ljudi vise praznog nego punog dzepa odlucio da predje sa MTS-a na Vip pre-paid bas zbog ove akcije. Ja sam mu dao broj pre-paid broj koji sam dobio jesenas nakon sklapanja post-paid ugovora... medjutim...

Ispostavilo se da ni jedan razgovor ne moze da mu traje duze od 5 minuta i 7 sekundi!! Nakon isteka tog vremena veza jednostavno biva prekinuta.

Naravno, zvao je podrsku i rekli su mu da znaju za to i da rade na ispravljanju. Njega nije mrzilo, pa je pre neki dan otisao da kupi novi broj, jer 'ajd mozda je problem u broju koji sam ja diobio kao "bonus" uz post-paid ugovor!

Medjutim, nije problem u broju, jer se isti problem ponovio i sa drugim brojem. Naravno nije ni do aparata, kao niti do mreze koja se zove.

E onda se ispostavilo da problem postoji od samog pocetka!

http://www.mobilnisvet.com/forum/viewtopic.php?t=10972&postdays=0&postorder=asc&start=1420

http://www.elitesecurity.org/t39873...ve-korisnike-razgovori-od-din-ka-svim-mrezama

http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=8&t=44418

Oni uporno govore da znaju da problem postoji, cak su mu dali i ime "problem 307 sekundi", ali resenja i dalje nema!

Ono sto je najveci problem jeste:
a) onih 7 sekundi se naplacuje kao pun minut!
b) korisnik mora da zapocne novi razgovor nakon 307 sekundi i da na taj nacin plati uspostavu od 5.9 dinara BEZ poreza!

Tako na kraju dolazimo do zakljucka da je "problem 307 sekundi" zapravo FEATURE ovog paketa, koji se itekako isplati VIP-u!!

Ono sto je zapravo problem jeste to sto oni APSOLUTNO NIGDE to nisu navelu!

Ponavljam ja sam na post-paid ugovoru i u sustini sam zadovoljan, ali ovo sto su napravili sa ovom "pricaj, pricaj, pricaj za 1.5DIN" pricom je bezobrazni lopovluk o kome itekako treba pricatim pricati, pricati i pricati!! :smackbum:
 
na Telenor Prenesi paketima veza se prekida posle sat vremena razgovora
 
posteno... hehe, pa u Srbiji da!
200 din. je kikiriki naspram onoga koliko oni mogu da zarade na "7 sekundi" i ponovnom uspostavljanju konekcije, kada se pomnozi sa brojem prepaid paketa aktiviranih u toj tarifi.

Problem je sto oni to nigde nisu objavili niti kao problem, niti kao "feature"!
A da je u pitanju problem koji ne mogu da rese tri nedelje je apsolutno smesno! TO moze da poveruje neko ko nema pojma o mobilnim komunikacijama! FOra je da taj problem ne postoji niti u jednom drugom paketu.

Takodje, cinjenica da oni ne prestaju da prodaju taj paket i dalje, uprkos cinjenici da znaju za problem, najbolje govori o prirodi problema i njihovom odnosu prema kupcima koji kupuju taj paket!

U svakom slucaju radi se o potezu nedostojnom jedne svetske kompanije, a tragicno je da to bez problema moze da prodje u Srbiji i da se oni u opste ne brinu da ce ih pogoditi negativni marketing!
 
Pa nisu ludi da na sva zvona objave kako imaju "tehničkih problema" koje će "rešiti u hodu", ja sigurno ne bih...
 
posteno... hehe, pa u Srbiji da!
200 din. je kikiriki naspram onoga koliko oni mogu da zarade na "7 sekundi" i ponovnom uspostavljanju konekcije, kada se pomnozi sa brojem prepaid paketa aktiviranih u toj tarifi.
Bezobrazluk je sto automatski ne nadoknade po barem 15din svakom korisniku po svakom prekinutom razgovoru! (jer nas toliko kosta, novo zivkanje, 1.5 za za minut od 7 sec, beep na petom minutu koji ometa razgovor, 1.5din za prvi minut dok objasnis sagovorniku zasto ga opet zoves ;))

A da je u pitanju problem koji ne mogu da rese tri nedelje je apsolutno smesno!
Ili su bezobrazni ili su nesposobni - kako god birajte, znajte koga birate :D
 
"1000 godina smo bili pod Turcima i cutalo se, a sad kada nema vece slobode za svaku glupost se podize ustanak"

driver :d:d
 
Poslednja izmena:
...Danas sam, nakon ovog obaveštenja, obavio dva poziva u trajanju od preko 5 minuta i sve je bilo u redu. Videću i sutra šta će biti ali mislim da je to to...
Evo sta kaze decko kojem je resen problem.

Jeste da je 200 din. mala nadoknada ali to je ipak za pohvalu. Ja se ne secam da se neko hvalio, kod drugih operatera, da im se vratilo nesto novca kao naknada za losu uslogu.
 
Trebali su da stopiraju prodaju paketa do resenja problema a svima koju su iskusili problem da nadoknade to uplatom kredita u visini ostecenja + kredit od 200 din pride. Verujem da sve to mogu da isprate kroz sistem i da nadoknade.

Svako drugo resenje ukazuje na "feature" a ne na bug...
 
Pazite, sto se mene tice, nema postenijeg operatera od VIP-a kod nas. Koji bi drugi operater priznao da postoji problem i da je u procesu resavanja? I koji bi drugi operater poklonio 200din kredita u znak izvinjenja?

Da je kod drugih operatera (npr Telekom-a) bilo bi:
"Problem je verovatno do vaseg mobilnog aparata. Pokusajte da resetujete aparat, pa pokusajte ponovo.",

ili, jos cesci slusaj, sto im je odgovor za sve:
"Verovatno vas mobilni aparat ima virus.".

Realno, kod VIP-a su operateri jako ljubazni i zaista zele da pomognu. Ko radi, taj i gresi.... (Mora da Telekom mnogo radi?) :D
 
Pazite, sto se mene tice, nema postenijeg operatera od VIP-a kod nas. Koji bi drugi operater priznao da postoji problem i da je u procesu resavanja? I koji bi drugi operater poklonio 200din kredita u znak izvinjenja?

Da je kod drugih operatera (npr Telekom-a) bilo bi:
"Problem je verovatno do vaseg mobilnog aparata. Pokusajte da resetujete aparat, pa pokusajte ponovo.",

ili, jos cesci slusaj, sto im je odgovor za sve:
"Verovatno vas mobilni aparat ima virus.".

Realno, kod VIP-a su operateri jako ljubazni i zaista zele da pomognu. Ko radi, taj i gresi.... (Mora da Telekom mnogo radi?) :D
:wall: :wall: :wall:
Zbog ovakvih izjava i zasluzujemo da se ponasaju ovako.
 
:wall: :wall: :wall:
Zbog ovakvih izjava i zasluzujemo da se ponasaju ovako.

Koji je problem izjave, imao si loshija iskustva sa Vipom nego sa MTSom i Telenorom ?

Da nije VIPa, josh 5 godina bi nas minut razgovora koshtao 10 dinara, pored svega drugog shto je MTS i Telenor do juche drao, a sad odjednom ima identichne pakete kao VIP i sve shto VIP novo uradi oni samo iskopiraju. Sluchajnost ?
 
Koji je problem izjave, imao si loshija iskustva sa Vipom nego sa MTSom i Telenorom ?

Da nije VIPa, josh 5 godina bi nas minut razgovora koshtao 10 dinara, pored svega drugog shto je MTS i Telenor do juche drao, a sad odjednom ima identichne pakete kao VIP i sve shto VIP novo uradi oni samo iskopiraju. Sluchajnost ?

Prvo da odgovorim na tvoje pitanje, jesam, imao sam losija iskustva sa vipom. Ali nisam mislio na to, posto pretpostavljam da su se u medjuvremenu popravili.
Problem sa izjavom je sto zvuci ovako: Nema veze sto sa ovom mrezom imam problema, ja znam da bi sa drugima bilo vise i da kad bi oni imali takve probleme (a nikad do sad nisu) oni to precutali i ne bi popravljali i sl... I da bi njima trebalo vise od par sedmica koliko cujem da vip to "popravlja".
Po meni je ovakva izjava za bilo koju mrezu, bez nekih argumenata, notorna glupost. To u praksi znaci da oni mogu da rade sta hoce, ti ces ostati tamo, jer si ubedjen (bez nekih primera) da bi kod drugih (ako bi se hipoteticki taj problem nekad pojavio) bilo gore.

Ako se taj "problem" i pojavi kod drugih, to ce da bude na osnovu iskustva kako je vip lepo pokrao svoje korisnike, nista nije bilo, niko se ne buni, sto ne bi i mi... Problem je pod navodnicima jer sam ja ubedjen da je ovo uradjeno namerno :)

E i da drugi deo tvog pitanja, danas je razgovor skuplji nego pre vipa. A vip je osnovu postpaid paketa iskopirao od telenora (kao i mts, koji je cak imao i prenosenje). Doduse tad je to bilo dosta jeftinije, jer su u medjuvremenu ovi od vipa kopirali zaokruzivanje (vip je od starta imao 60+1, pa je posle bio predvodnik povecanja), poskupljenja uspostave veze (narocito na prepaidu) i sl... Jedino dobro sto je vip prvi uveo su megabajti. Sve ostalo je bilo poskupljenje ili kopiranje konkurencije, ali skuplje (npr facebook mms - telenor 2din+pdv, vip 6 meseci kasnije 10+pdv).
 
Ovakve stvari su bile i kod Telekoma. Odavno sam otisao (zapravo bio sam vrlo kratko, posle sam opet otisao na Telenor), ali recimo onih 150 za neogranicen razgovor izmedju dva broja su bili ograniceni na 60 minuta. Posle 60 minuta sigurno jos par sati ne mozete dobiti vezu :).

A mislim i da Telenor ima tako nesto. Majka mi ima neki sluzbeni telefon i paket u kome je razgovor izmedju svih kolega besplatan. Posle sat i nesto obicno pukne veza, ali se odmah nakon toga moze nastaviti :). Medjutim, ne smem da tvrdim da je zaista ogranicenje jer kako mi rekose nije uvek u istom trenutku, nekada i ne pukne, dok je kod Telekoma tacno kao po stoperici :) .
 
Poslednja izmena:
To ogranicenje na 60min mislim da postoji kao neka sigurnosna mera...
Drugo telenor kad daje besplatne minute (u nekim akcijama i sl), ne naplacuje se uspostava veze, tako da te i ne pogadja ;)
Kod vipa uvek moras da citas sitna slova.
 
Ма ко још користи припејд :p.

Слажем се да је помало сумњиво (да не употребим неку тежу реч) ово што је Вип урадио у текућој акцији. Могли су лепо да кажу "разговори ограничени на максимум 5 минута" и нико их не би пљувао... ваљда :).
 
Nije direktno vezano za temu, ali jeste za vip. Ja sam uzeo vip postpaid 15.aprila i za ovih mesec i po dana stvarno sam sokiran nekim "opstim uslovima" koji postoje kod ovog operatora. Pod "opstim uslovima" po recima operatera iz call centra podrazumevaju se uslovi koji se menjaju "u hodu" a informacije o istima se dobijaju u call centru vipa, tj. ako korisnik pita za njih?! Dakle ugovor (bez telefona, popusta, ugovorne obaveze...) moze da se raskine tek posle 90 dana od potpisivanja - ok, pise u ugovoru - velicina fonta 0,5mm (ok, kriv sam nisam imao lupu kod sebe). Ali tarifa na manju od odabrane moze da se promeni takodje tek kada se plate TRI racuna! E to nema ni u ugovoru najsitnijim slovima, ali spada u famozne opste uslove! Mozda je mts u raspadu, ali za to su krivi mnogi faktori (pa i politicki), ali smatram da je politika vipa klasicno "pilicarenje". Prepuni su "sitnih slova" i "opstih uslova".
 
Meni je to devojka koja radi u VIPu i kod koje sam potpisivao ugovor naglasila njedno 3 puta, da raskid ugovora se vrši posle (svakih) tri meseca, tako da nije pilićarenje, sve se treba lepo pročitati, ja nikada ne potpisujem ništa dok detaljno ne pročitam ugovor...
 
ja sam i rekao da sam za to sam kriv, mada mi devojka na salteru nije nista rekla o tome. ali da me primoravaju da budem na tarifi koja mi ne odgovara tri meseca, pa to je nebuloza. daju da se predje na vecu posle jednog placenog racuna a na manju posle tri! na primer, ne mogu da placam tarifu od recimo 2000 dinara, i oni mi ne daju da predjem na manju, ja ne placam jer nemam novca (ostao bez posla, visa sila - lupam), gde je njihov interes tu?, oni te pare nema teorije u zemlji Srbiji da naplate preko suda. onda se vise isplati ako nekom ne odgovara ono sto nude, da jednostavno ne placa racune, tada oni raskidaju ugovor u roku od 60 dana... jednostavno, ne svidja mi se ceo nastup ove kompnije, to je samo moj licni stav, naravno da ne krivim nikoga osim samog sebe sto sm naseo na pricu, ali zato me nece videti kao korisnika nikad vise, pa taman da mi nude ne znam kakvu ponudu na reklamama.
 
Prvo da odgovorim na tvoje pitanje, jesam, imao sam losija iskustva sa vipom. Ali nisam mislio na to, posto pretpostavljam da su se u medjuvremenu popravili.
Problem sa izjavom je sto zvuci ovako: Nema veze sto sa ovom mrezom imam problema, ja znam da bi sa drugima bilo vise i da kad bi oni imali takve probleme (a nikad do sad nisu) oni to precutali i ne bi popravljali i sl... I da bi njima trebalo vise od par sedmica koliko cujem da vip to "popravlja".
Po meni je ovakva izjava za bilo koju mrezu, bez nekih argumenata, notorna glupost. To u praksi znaci da oni mogu da rade sta hoce, ti ces ostati tamo, jer si ubedjen (bez nekih primera) da bi kod drugih (ako bi se hipoteticki taj problem nekad pojavio) bilo gore.

Ako se taj "problem" i pojavi kod drugih, to ce da bude na osnovu iskustva kako je vip lepo pokrao svoje korisnike, nista nije bilo, niko se ne buni, sto ne bi i mi... Problem je pod navodnicima jer sam ja ubedjen da je ovo uradjeno namerno :)

E i da drugi deo tvog pitanja, danas je razgovor skuplji nego pre vipa. A vip je osnovu postpaid paketa iskopirao od telenora (kao i mts, koji je cak imao i prenosenje). Doduse tad je to bilo dosta jeftinije, jer su u medjuvremenu ovi od vipa kopirali zaokruzivanje (vip je od starta imao 60+1, pa je posle bio predvodnik povecanja), poskupljenja uspostave veze (narocito na prepaidu) i sl... Jedino dobro sto je vip prvi uveo su megabajti. Sve ostalo je bilo poskupljenje ili kopiranje konkurencije, ali skuplje (npr facebook mms - telenor 2din+pdv, vip 6 meseci kasnije 10+pdv).

Jako lose si razumeo ono sto sam ja rekao. Ja sam rekao da je VIP, za razliku od drugih operatera, priznao svoju gresku u sistemu i rekao da ce je ispraviti. Sto znaci da hoce, a ne da razvlaci i zavlaci korisnike. I mozes biti siguran da korisnici nece biti osteceni jer VIP zaista brine o korisnicima.

Inace, toliko je ocigledno da Telenor kopira VIP. I sa akcijama, a i sa cenama telefona od pre par meseci. Ja razumem da si ti mozda imao neko lose iskustvo sa VIP-om, i u redu je da budes kivan, ali trebas malo realnije razmisljati. Nije sve u Telenoru najbolje i ne cvetaju ni tamo ruze. Kod jednog je jedno bolje, a kod drugog drugo.

ja sam i rekao da sam za to sam kriv, mada mi devojka na salteru nije nista rekla o tome. ali da me primoravaju da budem na tarifi koja mi ne odgovara tri meseca, pa to je nebuloza....

Milose, ti si se sam opredelio za tu tarifu, niko te nije primorao. Trebao si malo bolje da razmislis kolike su tvoje potrebe i na osnovu toga da izaberes paket.

A da ostanes bez posla mesec dana nakon sto potpises ugovor je malo verovatno, jer ti ne bi uzeo paket da nemas sigurne prihode. Makar ja ne bih, jer bi to bila cista ludost, pogotovu danas.


Da naglasim, ja nisam ni na cijoj strani ovde, samo pisem sopstveno misljenje. VIP mi odgovara kao operater. Odgovaraju mi njihovi uslovi, odgovaraju mi njihovi paketi i odgovara mi njihovo ljubazno osoblje (kada god sam isao u VIP centar su me lepo docekali i sta god sam pitao su mi razjasnili najljubaznije moguce, sto kod, recimo MTS-a, nisam dobio NIKAD). Ja ovde govorim iskljucivo na osnovu sopstvenog iskustva.
 
Poslednja izmena:
Jako lose si razumeo ono sto sam ja rekao. Ja sam rekao da je VIP, za razliku od drugih operatera, priznao svoju gresku u sistemu i rekao da ce je ispraviti. Sto znaci da hoce, a ne da razvlaci i zavlaci korisnike. I mozes biti siguran da korisnici nece biti osteceni jer VIP zaista brine o korisnicima.

Inace, toliko je ocigledno da Telenor kopira VIP. I sa akcijama, a i sa cenama telefona od pre par meseci. Ja razumem da si ti mozda imao neko lose iskustvo sa VIP-om, i u redu je da budes kivan, ali trebas malo realnije razmisljati. Nije sve u Telenoru najbolje i ne cvetaju ni tamo ruze. Kod jednog je jedno bolje, a kod drugog drugo.

Ja sam samo naveo da si previse optimistican. Svaka firma bi priznala gresku (Mts je priznavao milion puta). Meni je sumnjivo da je ovo greska i to sto im treba toliko vremena da je poprave :)

A napisah da moja poruka nije inspirisana (samo) mojim iskustvom sa vipom i da smatram da takve izjave (kao tvoja) ne zasluzuje ni jedan operater (ja ne smatram da je telenor idealan imaju oni gomilu bubica).

PS.
U vezi tih sitnih slova, jos jednom cu ponoviti moje zapazanje da ih kod vipa najvise ima. To sa 3 meseca je cisto pilicarenje... Ako je mreza dobra, niko je nece napustiti za 3 meseca, a ovo sa promenom tarife trazi od coveka da 3x razmisli koju da uzme. Hvataju ljude koji dolaze sa prepaida, pa misle da im treba tolika potrosnja, a ako provale, zadrzi ih jos 3 meseca, mozda se naviknu da trose vise.... Budalastina...
 
Ja sam samo naveo da si previse optimistican. Svaka firma bi priznala gresku (Mts je priznavao milion puta). Meni je sumnjivo da je ovo greska i to sto im treba toliko vremena da je poprave :)

A napisah da moja poruka nije inspirisana (samo) mojim iskustvom sa vipom i da smatram da takve izjave (kao tvoja) ne zasluzuje ni jedan operater (ja ne smatram da je telenor idealan imaju oni gomilu bubica).

Dobro je, bitno je da smo se razumeli. :)
Ja sam takav, optimistican. Iskvare li se, gube me i to je to.

:wave:
 
:) daleko bilo da sam ostao bez posla, poenta tog primera je bila da oni u sustini takvim foricama sebi ne osiguravaju prihod, jer ako neko nema to da plati, taj nema, nema sanse da ga nateraju, ni mnogo jace firme ovde to ne mogu. Ja cu naravno platiti to sto sam potpisao, raskinucu ugovor cim pre, ali vise necu nasedati na njihove jadnicke fore.
 
Nastavite sa OT i radice metla. A mozda i katanac ;)
 
Da nije VIPa, josh 5 godina bi nas minut razgovora koshtao 10 dinara, pored svega drugog shto je MTS i Telenor do juche drao, a sad odjednom ima identichne pakete kao VIP i sve shto VIP novo uradi oni samo iskopiraju. Sluchajnost ?

Ma šta bre pričaš, daleko pre nego što je VIP došao, MTS je imao vrlo pristupačne postpaid pakete - mislim još od 2003. godine, ako se ne varam.

Brljotine kod svih su počele u poslednje dve godine, a dolazak VIP-a se uopšte ne oseća kao neki pritisak na preostali dvojac, bar ja ne primećujem neki pomak na bolje, samo na gore.
 
Koji je problem izjave, imao si loshija iskustva sa Vipom nego sa MTSom i Telenorom ?

Da nije VIPa, josh 5 godina bi nas minut razgovora koshtao 10 dinara, pored svega drugog shto je MTS i Telenor do juche drao, a sad odjednom ima identichne pakete kao VIP i sve shto VIP novo uradi oni samo iskopiraju. Sluchajnost ?

neosporno je sve ono sto je dobro ViP doneo svojim dolaskom na trziste! U ostalom da ne mislim tako, ne bih kod njih otvorio dvogodisnji ugovor, nakon pet godina bivstvovanja kod Telekoma!

Ali ovo sto rade sa "307 sekundi" im ne ide na cast i o tome ne treba cutati! Naprotiv!

Suludo je blagonaklono gledati na jnihove manifetluke, zarad benefita koje je prisustvo treceg operatera donelo na trziste.

Poenta i jeste da se kvalitet i dijapazon usluge shiri, zato kad nesto ne valja, treba i istaci da ne valja.
:wave:
 
Vrh Dno