Jedan od glavnih aspekata Rage-a je voznja! Zato im je tih famoznih 60hz toliko vazno izmedju ostalog. U Rage-u voznja ima posebnu dimenziju i cenim da je nesto zahtevnija od ostalih igara ovog tipa jer se ovde i trkas i pucas. Znaci tu ce biti dosta otpalih tockova, dimcica, vatrica i ostalih zezalica na stazi koja je u sklopu open world mape. Sad ti razmisli na sta bi licio ovaj deo igre kada bi se povecala poligonaza i postprocesing a frejm rejting spao na nekih varijabilnih i svakako prosecnih 30-40 fps-a. To prosto ne bi bilo to i svakako ne bi bilo zabavno...
To sto ti pricas je tacno, ali samo po cenu da zrtvujes frejmrejting. Pitanje je koliko zaista dobijas u tom vizuelnom delu sa drasticnim povecanjem poligona ili recimo odredjenim postproces efektima koji u principu najvise umeju da zadave mashinu gledano iz ugla naravano odnos, prefomanse/kvalitet. Dakle opet ponavljam, cenim da su za ove 4 godine koliko rade na igri isprobali do sada sve ove varijante i da je ova koje je konacna zasigurno takva s razlogom. Tako je bilo i sa Doom3 gde su recimo bile namerno zrtvovane teksture, a ovde je to reklo bi se broj poligona u prvom redu... Znaci ja ga cenim da se ovde ne radi o tajmingu vec da je ovde rec o cisto prakticnoj kalkulaciji jer je ocito da ljudima iz id-a nije trka i da im se nigde ne zuri, a takodje se i ne utrkuju sa ostalim slicnim razvojnim timovima jer da to rade svakako bi pozurili...
A odkut ti znas da Rage nece imati sve to isto samo jos malo bolje! Sto se tice tekstura, prilicno sam siguran da ce biti vece od onih koje koristi Stalker, ili bi barem tako trebalo da bude jer je tako bilo najavljeno kada su bile prikazane specifikacije za id-tech 5 endzin svojevremeno! A sto se Stalkera tice, ja licno bih bio srecniji da je malo manje dinamican a malo vise animatican!
Pa to je samo delimicno tacno i to zato sto se kompletna id-ova zaostavstina bazira na prakticno 3 naslova: Doom, Quake i Wolfenstein
Ali Rage je nesto novo i cenim da ce ovde stvari stajati ipak malo drugacije. Tj. ocu da kazem da bi bilo jako glupo kada ne bi iskoristili potencijal i sirinu koju im omogucuje potpuno nova igra na kojoj rade. Tim Willits je vise puta naglasio u mnogobrojnim intervjuima koje je dao da upravo najvise razmisljaju o ovim stvarima i da je jako dobro sto pored novog endzina imaju i nov naslov na kome rade. E sad o cemu je tacno ovde rec to ostaje da se vidi a ja ne bih dalje da spekulisem. Videcemo to kada izadje igra svakako...
Osim toga nekako mi se cini da Carmac ne odlucuje o tim stvarima. Ja mislim da on vodi racuna i odlucuje o svemu sto se vezuje iskljucivo i samo za taj tehnicki deo, znaci endzine. Za sve ostalo su zaduzeni drugi ljudi pocevsi upravo od cika Tima Willtsa koji je creative director pa nadalje...