Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I ne treba da ostane "iza". Treba da se sprovede istraga i ima ko da je sprvodi. Ne treba mi ovde da glumimo nesto sto nismo. Istrazni organ izvrsi istragu, vidi se ko je tu sta skrivio i onda dobijemo mi ovde informacije o cemu se radilo. Kratko i jasno. Ovako ce tema da ode na 150 hiljada strana zamlacivanjem prazne slame..

Sta je sledece? Da se okaci taj video snimak na youtube pa da malo caskamo uz video ko je sta pisao, da li jeste, ili nije, ili ovako, ili onako, pa pazi ovo, pa pazi ono.. Mislim, glupo je, ne?

Sto se mene tice, mene interesuje samo kraj istrage i rezultati.. Ostalo mi nije bitno;)

Koliko vidim ti si jedini ovde sto otkrivas toplu vodu po principu sta treba sta ne treba da se pise, ako moderatorima ne smeta, sto sad odjednom ti hoces da ispravljas krive Drine po pitnaju regularnosti teme?

Meni je ovo bas zanimljivo.
 
I ne treba da ostane "iza". Treba da se sprovede istraga i ima ko da je sprvodi. Ne treba mi ovde da glumimo nesto sto nismo. Istrazni organ izvrsi istragu, vidi se ko je tu sta skrivio i onda dobijemo mi ovde informacije o cemu se radilo. Kratko i jasno. Ovako ce tema da ode na 150 hiljada strana zamlacivanjem prazne slame..

Koliko ja vidim, ti u ovoj temi imaš 60 poruka, od kojih je većina "live" prenos svake tvoje reklamacije, pa se niko ne buni.

Sta je sledece? Da se okaci taj video snimak na youtube pa da malo caskamo uz video ko je sta pisao, da li jeste, ili nije, ili ovako, ili onako, pa pazi ovo, pa pazi ono.. Mislim, glupo je, ne?

Preterivanjem ne postižeš ništa.

Sto se mene tice, mene interesuje samo kraj istrage i rezultati.. Ostalo mi nije bitno;)

Da... što se tebe tiče. Ali što se mene tiče, situacija je drugačija. Koliko vidim... nisam jedini.

Mislim da ti je prostreet lepo odgovorio.... da sad ne prepisujem bezveze.

Nekada davno su Eurolink i Controlpoint bili na tom istom mestu gde je sad BH. Tada sam ja bio taj čije radno mesto je bilo iza pulta i znam jako dobro kako bih se osećao da sam na mestu ljudi koji su sada tamo. Ponoviću se: iznesene su ozbiljne optužbe.
 
Poslednja izmena:
Aj samo da pitam, na koju foru stiže poruka kada se nešto plaća karticom? Znam da postoji opcija da stiže SMS za svaku uplatu, ali za ovo prvi put čujem. Sorry za off
 
To je najnormalnija usluga kod vecine banaka. Mada kod nekih mozda moras dodatan zahtev da poneses za tako nesto... Generalno - to je prilicno rasprostranjen servis.
 
Ponoviću se: iznesene su ozbiljne optužbe.

I ja cu se ponoviti: ozbiljne optuzbe treba da istraze ozbiljni ljudi a ne tu da mi glumimo ludilo..
:wave::wave:

Koliko vidim ti si jedini ovde sto otkrivas toplu vodu po principu sta treba sta ne treba da se pise, ako moderatorima ne smeta, sto sad odjednom ti hoces da ispravljas krive Drine po pitnaju regularnosti teme?

Meni je ovo bas zanimljivo.
Otkrivam ja toplu vodu sa vremena na vreme ;) nije problem...
kakve veze ima da li moderatorima smeta ili ne? Sad su oni olicenje ispravnog razmisljanja. Ono sto moderator kaze da je ispravno, ostaje ispravno i ono sto kaze da je neispravno, to u stvari, jeste obavezno neispravno..
Nisam ja rekao jel regularno nesto ili nije. Samo sam rekao da se bezveze lupeta i nagadja i da nema smisla nastavljati praznu pricu. Vi kako hocete, Serloci Holmsovi :S:
I ne vidim sta ti je tu zanimljivo. Nagadjanje ko je kriv a ko ne? U svakom slucaju ostaje samo nagadjanje
:wave::wave:
 
Tvoje predhodne postove sam pazljivo procitao...Ja trazim broj fiskalnog racuna, radi provere: kad je kupovano, sta, i u koje vreme.Koliko su kamere kvalitetne i sta ce na njima da se vidi, ne treba da razmatras.Bez ovih podataka neznam uopste ni da li si ti i kupovao kod nas...
@Oggy

Ajmo ovako...

Lepo se javis radnji, kazes kada si kupovao, pronadje se broj slipa i odredi vreme kupovine. Onda se pogledaju snimci desavanja za pultom +-15 minuta i prati sta je radjeno sa tvojom karticom.
...
Vrlo jednostavno...ako ne zelis sve ovo da ucinis, to jest ne zelis istinu, smatracu svo tvoje dosadasnje pisanje na ovu temu nistavnim!
Radnju sam zvao u 14.20h, cisto da ne ispadne da sirim glasine. Nisam dobio nikakvu povratnu informaciju. A i kad je dobijem siguran sam da nece biti nista konkretno...sto sam i ocekivao.
@frostonja
par minuta naci plocu na stanju, pa nece na fiskalni, pa niste znali karticu da koristite na rate, pa je dosao drugi kolega...bilo je tu vise od par minuta(sto je svejedno previse za karticu van mog vidokruga)...a ja sam pricao sa trecim i to bas o koriscenju kreditne kartice, dok su na pultu bile kese sa kutijama, tako da se sem racunara u cosku nista ne vidi iza pulta.

Ali ajde iz pocetka, ako stvarno niko od vas nema veze sa tim ja vam se izvinjavam a i samoj firmi, ali kad covek vrati film sta se desavalo, sta da pomisli...
 
Poslednja izmena:
@Voodoons, pa nisi me razumeo, ako vec ovde brisu postove moderatori i banuju clanove foruma, mislim da si u ovoj corbi trenutno visak, izvini ali stvarno ne treba moderatorima sada spoljni saradnik! :d
Ako tebi nije zanimljivo ima kome jeste, ispostovan si i ti i svi mi ostali kada smo imali nesto nase da napisemo, pusti sad druge ili navrati za koji dan.

:wave: (evo i tebi jedan ovaj :))
 
Iskren da budem, jos 10-15 dana ovakvog medjusobnog isterivanja pravde a onda vise nista nece biti kao sto je bilo

Onda kud koji, ko nece da se drzi teme nece videti svoje postove jer nece postojati. Sta god da covek dozvoli, nekome ne valja. Mnogo pravila, mnogo raznih tumacenja, mnogo trazenja rupa.
 
Ma diktatura ruleZ. :d Sa foruma bar može da se ode ako ti se ne sviđa, sa emigracijom je već malo teže.

Just my 2 cents na temu i dešavanja: ovaj poslednji slučaj je samo pokazatelj kuda može 'slobodan topic' da odvede. Sada su već mnogo ozbiljnije optužbe počele da se pojavljuju od prostih 'mrzi me da čekam 45 dana, pa daj da napljujem radnju, možda brže reše reklamaciju' a sumnjam da je i to bila prvobitna ideja.

Mene recimo nerviraju postovi 'evo, 35. dan čekam, samo što ih ne isprozivam', pa '38. dan prošao...', '44. dan, oštrim penkalo...', 'jeeeeee, 45. dan, dobio sam novu grafu, odo sad nazad da se igram' a loš imidž o firmi ostaje. Umesto da se sačeka, kad istekne 45. dana, ako reklamacija nije rešena kako treba, ONDA napisati svoje NEGATIVNO iskustvo ili ako se reši u roku od par dana, napisati POZITIVNO i to je to. Čak i ako vi idete u prodavnicu svaki dan da se 'raspitate'/izvršite pritisak, pa vas otkače, sve dok je u zakonom propisanom roku, to nije ispala nego ste vi dosadni. Oko onih 7 dana za zamenu neispravnog bih i dozvolio neku polemiku, ovo ostalo... je potpuno besmisleno.

Ko će da nadoknadi BH-u reputaciju 'nemojte da kupujete tamo/dajete kartice, ojadiće vas čim izađete' ako se bude utvrdilo da niko od zaposlenih u BH nije umešan? Jedno 'izvin'te, grešak, nhf' je dovoljno? Hmmm... bojim se da ni bold+underline+font 30 nisu baš neka kompenzacija.

Naravno da sam za to da se otkrije kako su čoveku skidana sredstva sa računa, ALI, nipošto onda nije smelo da se iznosi bilo šta dok organi koji su nadležni da to istraže, ne reše slučaj.
 
delimicno si u pravu

a kakav je to zakon, kad treba nesto da kupim onda im iskesiram pre nego sto dobijem proizvod a kad mi nesto crkne onda da se ****m 45 dana? msm stvarno, proizvod (u vecini slucajeva) sigurno nije crkao zato sto je extra izrade, salju nam tu trecu klasu ako ne i nizu i naravno da ce crci, msm da ni jednom servisu nije potrebno duze od 15 dana da utvrdi kvar i da resi reklamaciju msm da je bezobrazluk drzati proizvod kod sebe 45 dana i ne raditi na njemu nista i onda kad istkene tih 45 dana dati novi proizvod, pa to si mogao i prvog dana uraditi i onda bih rado nekog izlomio aj ovo se nekako i prebrodi ali kad ti kupis nesto, doneses kuci i ne radi i onda odneses i kao u narednih 45 dana cemo resiti, alo sine, ti si meni prodao neispravan proizvod u ja sad da cekam 45 dana, gde to ima? ti meni daj novi/drugi/ispravan a sa ovim radi sta god. hoces. . .
 
Ma diktatura ruleZ. :d Sa foruma bar može da se ode ako ti se ne sviđa, sa emigracijom je već malo teže.

Just my 2 cents na temu i dešavanja: ovaj poslednji slučaj je samo pokazatelj kuda može 'slobodan topic' da odvede. Sada su već mnogo ozbiljnije optužbe počele da se pojavljuju od prostih 'mrzi me da čekam 45 dana, pa daj da napljujem radnju, možda brže reše reklamaciju' a sumnjam da je i to bila prvobitna ideja.

Mene recimo nerviraju postovi 'evo, 35. dan čekam, samo što ih ne isprozivam', pa '38. dan prošao...', '44. dan, oštrim penkalo...', 'jeeeeee, 45. dan, dobio sam novu grafu, odo sad nazad da se igram' a loš imidž o firmi ostaje. Umesto da se sačeka, kad istekne 45. dana, ako reklamacija nije rešena kako treba, ONDA napisati svoje NEGATIVNO iskustvo ili ako se reši u roku od par dana, napisati POZITIVNO i to je to. Čak i ako vi idete u prodavnicu svaki dan da se 'raspitate'/izvršite pritisak, pa vas otkače, sve dok je u zakonom propisanom roku, to nije ispala nego ste vi dosadni. Oko onih 7 dana za zamenu neispravnog bih i dozvolio neku polemiku, ovo ostalo... je potpuno besmisleno.

Ko će da nadoknadi BH-u reputaciju 'nemojte da kupujete tamo/dajete kartice, ojadiće vas čim izađete' ako se bude utvrdilo da niko od zaposlenih u BH nije umešan? Jedno 'izvin'te, grešak, nhf' je dovoljno? Hmmm... bojim se da ni bold+underline+font 30 nisu baš neka kompenzacija.

Naravno da sam za to da se otkrije kako su čoveku skidana sredstva sa računa, ALI, nipošto onda nije smelo da se iznosi bilo šta dok organi koji su nadležni da to istraže, ne reše slučaj.

Pa upravo to što neki zloupotrebljavaju tih zakonskih 45 dana je NEGATIVNO iskustvo i cilj kupaca je da pronađu firme koje reklamacije rešavaju ekspresno, a ne zavlače u nedogled...
 
msm stvarno, proizvod (u vecini slucajeva) sigurno nije crkao zato sto je extra izrade, salju nam tu trecu klasu ako ne i nizu i naravno da ce crci

Srpska teorija zavere...

Pa nije ovo humanitarna pomoc pa nam salju konzerve stare 30 godina, roba je roba i kakva je preko - takva je i ovde.
 
Lici mi na ono, daj jefiniji komp, ma samo muzika, internet i filmovi, a posle krece smaranje, e nece da mi radi gta 4.Sta fali grafickoj, kod Kurte i Murte gta 4 leti a kod mene nece ni da se pokrene.Ajd u zdravlje, i opustite se malo, ne mora odmah sve za vrat, nisu valjda budale da kradu na oci, o zemljo Srbijo ...:wall:
 
Da šarnem i ja moje iskustvo sa Kim-Tec-om i Tehnomanijom...

Kupim ja Pioneer in-ear slušalice u Tehnomaniji. I radile one neko vrijeme i crknu (da ne detaljišem :d)
I tako kad sam išao u Novembru u BG, navrnem do Tehnomanije (Terazije), kaže tako i tako, ovo ne radi, kaže lik, paaaaa to ako se pokvari u roku od sedam daaaaanaaaaa, reko' nema šta da se kvari u 7 dana kad meni piše garancija godinu dana. On nešto promrmlja i napisa i ovjeri neki garantni list i kaže nosi to u Kim-Tec servis u Slobodnoj zoni. :d I ajd dobro, pošto mu nisam mogao objasniti da ne treba ja to da nosim jer ja to niasm kupio od Kim-Teca nego od njih, uzmem telefon, nazovem servis koji naravno nije radio sat vremena prije kraja radnog vremena...Poslije sam dozvao servis i rekoše mi da mogu poslati post expressom, što i uradih. Bio je to 25.12. Od tad, jedno 10 puta sam zvao servis, te moramo poslati u spoljni servis, te vratili iz spoljnog servisa jer fali papir, te u servisu je...
Poslije 50ak dana kad sam zvao, dobio sam info da je dobijen nalog za zamjenu i kao da ostavim broj da će me zvati telefonom. Nikad niko me nije zvao.
Prije par dana nazovem, hiljaditi put ispričam o čemu se radi (svaki put se neko deseti javi), pa me prebace u "nabavku", pa kad sam dobio njih oni me prebace nekom trećem liku, pa kad sam njega dobio, on kaže nemam ja ništa s tim, nazovi "nabavku", e reko' stani, nikoga ja više ne zovem, nego ti vidi šta je s tim. Kaže pošalji mi podatke na mail i javiću. Ok, pošaljem ja to i on mi javi da ima nalog za zamjenu/povrat novca i da će mi poslati to (sinoć) tj. petak veče.
Znači ja ću poslije 2 mjeseca i 15 poziva konačno dobiti taj nalog za zamjenu.

Znači što bi jednostavno kad može komplikovano!
 
delimicno si u pravu

a kakav je to zakon, kad treba nesto da kupim onda im iskesiram pre nego sto dobijem proizvod a kad mi nesto crkne onda da se ****m 45 dana? msm stvarno, proizvod (u vecini slucajeva) sigurno nije crkao zato sto je extra izrade, salju nam tu trecu klasu ako ne i nizu i naravno da ce crci, msm da ni jednom servisu nije potrebno duze od 15 dana da utvrdi kvar i da resi reklamaciju msm da je bezobrazluk drzati proizvod kod sebe 45 dana i ne raditi na njemu nista i onda kad istkene tih 45 dana dati novi proizvod, pa to si mogao i prvog dana uraditi i onda bih rado nekog izlomio aj ovo se nekako i prebrodi ali kad ti kupis nesto, doneses kuci i ne radi i onda odneses i kao u narednih 45 dana cemo resiti, alo sine, ti si meni prodao neispravan proizvod u ja sad da cekam 45 dana, gde to ima? ti meni daj novi/drugi/ispravan a sa ovim radi sta god. hoces. . .

Stvarno je bruka da se za reklamaciju čeka 45 dana. U većini slučajeva nedostatak može da se utvrdi odmah na licu mesta. Nego tu neke priče - birokratija. Kada bi u nekoj radnji čekao za reklmaciju 45 dana, pa više nikad tamo ne bi ništa kupio.

U nekoj temi je bilo reci o najboljoj ceni. Po meni, najbolja cena je cena gde za svoj novac osim proizvoda dobijes i korektnu reklmaciju. Recimo nešto kod košta Jove 500 din više nego kod Pere, ali Jova rešava reklamaciju za nedelju dana. Đabe što si platio 500 din manje ako moraš da se cimaš 45 dana i da budeš bez računara. I to valja dešto košta.

Srpska teorija zavere...

Pa nije ovo humanitarna pomoc pa nam salju konzerve stare 30 godina, roba je roba i kakva je preko - takva je i ovde.

zezaš :D
 
Da šarnem i ja moje iskustvo sa Kim-Tec-om i Tehnomanijom...

Kupim ja Pioneer in-ear slušalice u Tehnomaniji. I radile one neko vrijeme i crknu (da ne detaljišem :d)
I tako kad sam išao u Novembru u BG, navrnem do Tehnomanije (Terazije), kaže tako i tako, ovo ne radi, kaže lik, paaaaa to ako se pokvari u roku od sedam daaaaanaaaaa, reko' nema šta da se kvari u 7 dana kad meni piše garancija godinu dana. On nešto promrmlja i napisa i ovjeri neki garantni list i kaže nosi to u Kim-Tec servis u Slobodnoj zoni. :d I ajd dobro, pošto mu nisam mogao objasniti da ne treba ja to da nosim jer ja to niasm kupio od Kim-Teca nego od njih, uzmem telefon, nazovem servis koji naravno nije radio sat vremena prije kraja radnog vremena...Poslije sam dozvao servis i rekoše mi da mogu poslati post expressom, što i uradih. Bio je to 25.12. Od tad, jedno 10 puta sam zvao servis, te moramo poslati u spoljni servis, te vratili iz spoljnog servisa jer fali papir, te u servisu je...
Poslije 50ak dana kad sam zvao, dobio sam info da je dobijen nalog za zamjenu i kao da ostavim broj da će me zvati telefonom. Nikad niko me nije zvao.
Prije par dana nazovem, hiljaditi put ispričam o čemu se radi (svaki put se neko deseti javi), pa me prebace u "nabavku", pa kad sam dobio njih oni me prebace nekom trećem liku, pa kad sam njega dobio, on kaže nemam ja ništa s tim, nazovi "nabavku", e reko' stani, nikoga ja više ne zovem, nego ti vidi šta je s tim. Kaže pošalji mi podatke na mail i javiću. Ok, pošaljem ja to i on mi javi da ima nalog za zamjenu/povrat novca i da će mi poslati to (sinoć) tj. petak veče.
Znači ja ću poslije 2 mjeseca i 15 poziva konačno dobiti taj nalog za zamjenu.

Znači što bi jednostavno kad može komplikovano!


Da li to neko na ovom forumu napisa da Kimtec daje zamenske laptopove ... :party:
 
delimicno si u pravu

a kakav je to zakon, kad treba nesto da kupim onda im iskesiram pre nego sto dobijem proizvod a kad mi nesto crkne onda da se ****m 45 dana? msm stvarno, proizvod (u vecini slucajeva) sigurno nije crkao zato sto je extra izrade, salju nam tu trecu klasu ako ne i nizu i naravno da ce crci, msm da ni jednom servisu nije potrebno duze od 15 dana da utvrdi kvar i da resi reklamaciju msm da je bezobrazluk drzati proizvod kod sebe 45 dana i ne raditi na njemu nista i onda kad istkene tih 45 dana dati novi proizvod, pa to si mogao i prvog dana uraditi i onda bih rado nekog izlomio aj ovo se nekako i prebrodi ali kad ti kupis nesto, doneses kuci i ne radi i onda odneses i kao u narednih 45 dana cemo resiti, alo sine, ti si meni prodao neispravan proizvod u ja sad da cekam 45 dana, gde to ima? ti meni daj novi/drugi/ispravan a sa ovim radi sta god. hoces. . .

nemoj pogresno da me shvatis, ovo pisem kao krajnji korisnik. jednom mi je brljavila Asus A8N-E ploca i vratio sam je tamo gde sam je kupio (A-maze) koji su je prosledili DL-u koji je uvoznik Asus ploca. cekao sam mozda ne 45 dana ali svakako jedno 40 dana i nisam ni malo bio ljut. zakon je takav kakav je i ja imam puno razumevanje za njega. naravno da moze to i brze da se resi ali potpuno sam svestan da ljudi u servisu ne cekaju kao zapeta puska samo mene da mi rese problem iste sekunde vec su pretrpani poslom. naravno, moze nekome to da se ne svidja ali to je realnost. takav je zakon, kome se ne svidja neka trazi zemlju gde real time resavaju garanciju pa neka aplicira za drzavljanstvo :) ima javasluka i kod servisera, ne sporim, ali brate mili ima i besnih kupaca. evo ljudi ovde kukaju ako im se ne resi problem u roku od nedelju dana. pa onda dodje 10. dan pa kuku, jaoooooo, jos uvek mi nisu resili problem, uzas, katastrofa, ne kupujem vise nikada kod njih i oni ce propasti zbog toga itditd...
 
A zamisli odnesesh auto na servis i chekash 40 dana,a radish 40km od grada...kao ne bi smarao majstore?

Problem je shto je narod u Srbiji siromashan i retko ko mozhe da ode odma i kupi drugo dok mu je ovo na garanciji. Eto...ima ljudi koji u stanu imaju samo komp i crkne monitor i onda 45 dana gledaju plafon...upoznaju sve pukotinice za koje nisu znali da imaju ....niti su sanjali da imaju........:( Kod nas je nazhalost cena jednog osnovnog 22" monitora 50% prosechne plate u Srbiji.......i bash ne mogu da priushte da kupe josh jedan pa kada dodje onaj onda cje da prodaju :( Razumem ja zakon i sve...ali kada tek kupish neshto i posle par dana crkne......mogli bi malo drugachija prvila...tako se zadrzhavaju kupci ;)
 
posle par dana dobijes nov proizvod ili novac nazad. kao sto rekoh, potpuno razumem kupca ali i servisera. nista nije idealno, nekome se resi brzo, neko mora da saceka i celih 45 dana. tako je kako je...
 
Ako znash gazdu/zaposlenog bude brzo...kao i svuda sve u Srbiji...Ako vichesh i deresh se opet pre budesh usluzhen ....ako ucenjujesh i pretish onda josh brzhe....:(
 
U radnji gde ja radim kada nekome nesto crkne, ako u tom trenutku imamo proizvod koji odgovara tom crknutom odmah zamenimo coveku, pa mi cekamo reklamaciju, takva je politika radnje i coveka za koga radim i kraj price, zamislite da smo kupcu kome je Alti drzao OCZ Reaper 4-5 meseci, a posle nam za tu memoriju dao 3000 dinara, da smo rekli kupcu 'ebi ga sine evo ti posle 6 meseci (posto se jos cekalo i na taj novac) 3000 dinara za tvoju memoriju od preko 100 evra. Dali smo mu drugu memoriju on prezadovoljan jer sve radi kako treba, jos dobio 2GB modul umesto 2x1GB.
Ako to moze jedna mala radnja onda sigurno mogu i mnogo veci igracu. U danasnje vreme drzati nekome crknut proizvod 45 dana, je van pameti. Postoje slucajevi kada mora da bude rok duzi od 2-3 ili od nedelju dana, ali ako ne mora to treba resavati odmah, jedino monitore cekamo da se vrate sa reklamacije ostale komponente, tipa HDD, graficka, napajanje, maticna itd.. ako ih imamo odmah zamenimo kupcu. Ja od kada radim u ovoj radnji ne secam se da nas je bilo ko cekao 45 dana za zamenu proizvoda. I nadam se da cemo tako i da nastavimo. Cim proizvod stigne kod uvoznika mi damo kupcu komponentu i posle cekamo da se resi reklamacija.

I bilo gde da kupim nesto, voleo bih da se reklamacija resava sto brze, jer kakva je to usluga ako cekas 45 dana.
 
Poslednja izmena:
Pohvala za Win WIn narucio laptop preko sajta, gospodja koja tamo radi me je pozvala pole 5 minutha. Bila je vrlo ljubazna i uputila me na Jagodinski win win pošto želim da platim čekovima.

Jagodinci su mi rekli da nemaju trenutno na stanju .... ostalo je da poruče.

Baš sam prijatno iznenađen :)
 
@Peca i ostali iz BH i drugih maloprodaja, mislim da svakako treba da izvucete naravoucenije iz Oggy-eve price da karticu ne smete da uzmete od kupca i da je drzite kod sebe, bez obzira na krivca za ovu situaciju (ni ja ne verujem da se desio problem u bh).
Nigde van srbije nikom nije palo na pamet da mi uzme karticu driz 10 minuta, odnese negde, da me PITA(!?!) za pin, da bulji dok ukucavam pin, da drzi aparat za karticu negde s'prostenjem u dupetu, pa da moram da preskacem prepreke da bih mogao da ukucavam pin i slicno, a to se kod nas stalno desava i dize mi se kosa na glavi redovo od tih pojava.
Stavite aparat pred korisnika (produzite kablove ili uzmite bezicni aparat ako ne moze da dohvati), provucite karticu i/ili ubacite cip pred njim, ne buljite u tastaturu dok ukucava pin (svi bolji aparati imaju dodatni modul za ukucavanje pina, na kome se pre ukucavanja vidi iznos, da ne bi bilo zabune). Takodje obavezno ako je kartica bez pina osim potpisa trazite uvid u licnu kartu (to je po zakonu btw, a meni se u srbiji za sve ove godine desilo mozda dva puta).
Na ovaj nacin ce biti svima bolje i nece se desavati ovako neprijatne situacije, a nije neki trud.

@mickeyrs kako se odmah vidi da radis u nekoj pilicarskoj maloprodaji. Radnja koja mi zadrzi proizvod na servisu 45dana me nikad vise ne bi videla, vec je 2 nedelje bezobrazluk, osim ako postoji dobar razlog za to (sto npr neispravna memorija sigurno nije). Ovo sto Prostreet prica je OK, ali sa druge strane i sasvim normalno za MP koja hoce da zadrzi kupca...
 
delimicno si u pravu

a kakav je to zakon, kad treba nesto da kupim onda im iskesiram pre nego sto dobijem proizvod a kad mi nesto crkne onda da se ****m 45 dana? msm stvarno, proizvod (u vecini slucajeva) sigurno nije crkao zato sto je extra izrade, salju nam tu trecu klasu ako ne i nizu i naravno da ce crci, msm da ni jednom servisu nije potrebno duze od 15 dana da utvrdi kvar i da resi reklamaciju msm da je bezobrazluk drzati proizvod kod sebe 45 dana i ne raditi na njemu nista i onda kad istkene tih 45 dana dati novi proizvod, pa to si mogao i prvog dana uraditi i onda bih rado nekog izlomio aj ovo se nekako i prebrodi ali kad ti kupis nesto, doneses kuci i ne radi i onda odneses i kao u narednih 45 dana cemo resiti, alo sine, ti si meni prodao neispravan proizvod u ja sad da cekam 45 dana, gde to ima? ti meni daj novi/drugi/ispravan a sa ovim radi sta god. hoces. . .

Očigledno nisi upućen ni u zakon ni u princip poslovanja. Pojasniću ti:

Kupiš nov proizvod koji ne radi. Lepo odneseš u firmu gde si ga kupio i moraju ti dati nov ili vratiti novac. To je pod uslovom da nije prošlo više od sedam dana. Mislim da, kad su kvarovi u pitanju, novi proizvodi se daju odmah i kad prođe više od tih sedam dana. Malo više zavisi od volje prodavca.

Ne postoji treća klasa, druga klasa prva klasa. Ako kupiš HDD 5000AAKS, isti je kupio ga ovde, u Nemačkoj ili Hrvatskoj. Problem je što naš narod hoće da plaća malo, a da uz to dobije kvalitet.

Pozivaš se na nasilje, a očekuješ kvalitetnu uslugu. Nije li malo čudno?

Ja radim u servisu računara i smenšto mi je kako čitam ovde komentare kako se sve može rešiti za 1 dan. Znate li koliko puta mi je došla mašina sa opisom kvara da se plavi ekran ponekad pojavljuje posle dužeg rada. Znao sam da držim mašinu pod testovima nekoliko dana, a da ne pokaže anomaliju. Kako ja mogu da rešim nešto tako za 1 dan? A da ne pričamo o tome što pre toga imam još boga oca reklamacija, a uz to i mašina za sklapanje.

Postoje i situacije kada kupac zna koji kvar je u pitanju, te mi donese mašinu sa opisom kvara "crko procesor", a mašina ne daje sliku jer joj je otišlo napajanje ili RAM. Da ne pričam što se tu pronalaze pametnjakovići koji donesu samo procesor, za koji se ispostavi da je potpuno ispravan.

Da ne dužim više priču. Razmišljajte logično pre nego što zahtevate od nekog da vam reklamaciju reši odmah. Da li jednom serviseru odgovara da mu roba (posao) stoji nagomilan u servisu dok on na svom računaru igra Zumu, Travian... ili šta već? Da li jednom serviseru trebaju svakodnevni pozivi nezadovoljnih kupaca? Ili je možda čovek prezatrpan poslom. Nikome ne ide u korist da ima nezadovoljnog kupca, ili negativan marketing. Nijedna firma ne profitira od toga što reklamaciju drži 45 dana. Takve stvari imaju samo negativne efekte koji nikome ne odgovaraju.
 
Poslednja izmena:
pričali smo o travijalnim stvarima ..... recimo crklo je napajanje, ram, grafika, matična ....
 
Poslednja izmena:
@mickeyrs kako se odmah vidi da radis u nekoj pilicarskoj maloprodaji. Radnja koja mi zadrzi proizvod na servisu 45dana me nikad vise ne bi videla, vec je 2 nedelje bezobrazluk, osim ako postoji dobar razlog za to (sto npr neispravna memorija sigurno nije). Ovo sto Prostreet prica je OK, ali sa druge strane i sasvim normalno za MP koja hoce da zadrzi kupca...

Nemam ja veze sa pilićarima, niti radim u maloprodaji (zapravo, ne radim ni u prodaji ni u servisu :p), ali eto, smatram da nije fer blatiti prodavnicu samo zato što ne radi kao Prostreet-ova - OK, slažem se i ja da ću pre da odem kod njega nego kod nekoga ko me zavlači 45 dana, ali neću pljuvati svih 45. dana ovde. Kad istekne 45. dan, napiši šta si proživeo i to je REALNO iskustvo sa radnjom, ako kreneš ovde da utičeš pisanjem na proces reklamacije od prvog dana kada si ostavio nešto, to već nije realno stanje jer su dobre šanse da će neko rešiti tvoj slučaj pre ostalih jer praviš negativnu reklamu. Slažem se da je i to legitiman način da se neka stvar reši, ali nije predmet ovog topica, a i ne vidim kako se razlikuje od prećenja batinama zaposlenima ili pozivanjem na vezu u firmi da ti reši nešto - sve je to isto: utičeš na rešavanje garancije van redovnih tokova na kakve su prinuđeni 'obični' kupci.

A sad su još krenule i optužbe za krivična dela čija istraga je u toku... :trust:
 
@Peca i ostali iz BH i drugih maloprodaja

Mislim da si nesto pomesao, ja ne radim u Bench House-u, zaposlen sam u Benchmark doo

Sto se slucaja tice, iskreno bih bio porazen da je neko iz BH zloupotrebio: ali uveren sam da nije
 
delimicno si u pravu

a kakav je to zakon, kad treba nesto da kupim onda im iskesiram pre nego sto dobijem proizvod a kad mi nesto crkne onda da se ****m 45 dana? msm stvarno, proizvod (u vecini slucajeva) sigurno nije crkao zato sto je extra izrade, salju nam tu trecu klasu ako ne i nizu i naravno da ce crci, msm da ni jednom servisu nije potrebno duze od 15 dana da utvrdi kvar i da resi reklamaciju msm da je bezobrazluk drzati proizvod kod sebe 45 dana i ne raditi na njemu nista i onda kad istkene tih 45 dana dati novi proizvod, pa to si mogao i prvog dana uraditi i onda bih rado nekog izlomio aj ovo se nekako i prebrodi ali kad ti kupis nesto, doneses kuci i ne radi i onda odneses i kao u narednih 45 dana cemo resiti, alo sine, ti si meni prodao neispravan proizvod u ja sad da cekam 45 dana, gde to ima? ti meni daj novi/drugi/ispravan a sa ovim radi sta god. hoces. . .
Očigledno nisi upućen ni u zakon ni u princip poslovanja. Pojasniću ti:

Kupiš nov proizvod koji ne radi. Lepo odneseš u firmu gde si ga kupio i moraju ti dati nov ili vratiti novac. To je pod uslovom da nije prošlo više od sedam dana. Mislim da, kad su kvarovi u pitanju, novi proizvodi se daju odmah i kad prođe više od tih sedam dana. Malo više zavisi od volje prodavca.

Ne postoji treća klasa, druga klasa prva klasa. Ako kupiš HDD 5000AAKS, isti je kupio ga ovde, u Nemačkoj ili Hrvatskoj. Problem je što naš narod hoće da plaća malo, a da uz to dobije kvalitet.

Pozivaš se na nasilje, a očekuješ kvalitetnu uslugu. Nije li malo čudno?

Ja radim u servisu računara i smenšto mi je kako čitam ovde komentare kako se sve može rešiti za 1 dan. Znate li koliko puta mi je došla mašina sa opisom kvara da se plavi ekran ponekad pojavljuje posle dužeg rada. Znao sam da držim mašinu pod testovima nekoliko dana, a da ne pokaže anomaliju. Kako ja mogu da rešim nešto tako za 1 dan? A da ne pričamo o tome što pre toga imam još boga oca reklamacija, a uz to i mašina za sklapanje.

Postoje i situacije kada kupac zna koji kvar je u pitanju, te mi donese mašinu sa opisom kvara "crko procesor", a mašina ne daje sliku jer joj je otišlo napajanje ili RAM. Da ne pričam što se tu pronalaze pametnjakovići koji donesu samo procesor, za koji se ispostavi da je potpuno ispravan.

Da ne dužim više priču. Razmišljajte logično pre nego što zahtevate od nekog da vam reklamaciju reši odmah. Da li jednom serviseru odgovara da mu roba (posao) stoji nagomilan u servisu dok on na svom računaru igra Zumu, Travian... ili šta već? Da li jednom serviseru trebaju svakodnevni pozivi nezadovoljnih kupaca? Ili je možda čovek prezatrpan poslom. Nikome ne ide u korist da ima nezadovoljnog kupca, ili negativan marketing. Nijedna firma ne profitira od toga što reklamaciju drži 45 dana. Takve stvari imaju samo negativne efekte koji nikome ne odgovaraju.

sto se tice ovog za klase to sam cuo od:
1. moje profesorice
2. prodavca u nekoj prodavnici
3. jos nekog al ne znam koga
mozda ne postoje klase ali sam prilicno uveren da se u Srbiju salje roba nizeg kvaliteta (pogotovo ona roba koja se sklapa poput monitora, tv-a i tako toga, aj ove ostale komponente mozda i ne)

a sto mi ne bi hteli da kupimo nesto bolje za manje para?
msm kad pogledamo cene u drugim drzavama da su manje, zasto i mi ne bi placali manje?

inace, ja sam lepo napisao da ni 1 servisu nije potrebno vise od 15 dana da utvrdi sta je sa proizvodom koji je na reklamaciji, da li je uopste on pokvaren, da li se moze popraviti ili ne. . .


ali sto me najvise iznervira kad mi neko uzme neku stvar na kojoj nema sta da se popravi ili radi ili ne radi i onda je drzi 45 dana, npr. meni se to desilo sa memorijskom karticom, cekao sam i vise od 45 dana, tek kada sam 50ti dan nazvao da vidim sta je onda sam dobio nekog sefa prodaje, kao dodji po drugu i jos dobijem transcend a ne kingston koji mi je vise odogovarao jer je brzi i sta onda reci ili tako kad uzmu cpu pa ga drze 45 dana, ili zamena ventilatora na grafi 45 dana msm ko ne bi poludeo. . .
 
@Peca, znam da ne radis, ali ipak imas nekakvog uticaja na doticnu maloprodaju, makar da se reorganizuju stvari na nacin koji sam ovde opisao...
Argument koji je iznet je "visok si, mogao si da vidis sta ti radimo sa karticom", znaci ako dodje neko od 150cm, njegova kartica je free for all? Zato lepo aparat i karticu na onaj pult i ovakve situacije se ne mogu desavati (tj verovatno bi se desilo, ali niko ne bi zaposlene u BH pomenuo).
Problem je generalan, ne samo u BH. Pin se setila da mi trazi prodavacica u elektronikiju na sta sam joj svasta rekao, jer joj je kabl kratak, a kao ne smem da udjem u deo sa kasama da joj nesto ne ukradem?! Npr moja majka bi joj sigurno izdiktirala...
Kelnerica u jednom restoranu gde sam redovno jeo je prokomentarisala mojoj supruzi kako imaju skoro isti pin?!
U jednom drugom restoranu je od 10 transakcija karticom bar 5 imalo pogresan iznos ili slicno. U nekom od supermarketa u NS prodavacica zgrabi karticu i nosi je na drugi kraj radnje jer su imali samo 2-3 aparata na celu radnju.
Obratite paznju i na ono sto sam rekao za potpisivanje, proverite i potpis na kartici i trazite LK. U slucaju da se transakcija obavi kradenom karticom, opet je maloprodaja (i prodavac) odgovorna.

@mickeyrs jesu se pojednici zalili preuranjeno na neke reklamacije i stao sam u odbranu servisa u takvim slucajevima (npr kad je prozivan pin za monitor gde su odmah ponudili zamenu, koja po kupcu nije bila prihvatljiva i onda je cekao da mu poprave, to je po meni sve bilo OK).
Ali 4 meseca za memoriju ili 45 za neispravan opticki uredjaj i slicne gluposti? to jednostavno nije ok i tu je neko bezobrazan a krije se iza zakona... bilo je situacija kad je neko zavlacen u servisu i docekivan sa bezobrazlukom u MP i zato je izneo prevremeno iskustvo. A sad posle da li je sve reseno zato sto je problem iznet ovde ili zato sto je pretio inspekcijom ili zato sto je politika firme da te zavlace 45 dana, pa da ti onda rese problem, to je vec druga prica.

@Bojan, apsolutno sam siguran da je od cele price serviser najmanje kriv.
 
Dobro sta ste zapeli sa 45 dana, zar nije zakon, vec godinu-dve na snazi, da se reklamacija MORA RESITI ZA 8+15 RADNIH DANA!?!?
Pozdrav ,)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno