Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hipoteticko pitanje je kako bismo se mi ponasali da smo na njihovom mjestu, al oko nas je sve manje "postenih" prodavaca, jer takvi zatvaraju radnje... Preostaje nam da se "cuvamo" i da citamo iskustva sa "Iskustva sa racunarskim radnjama "...
Mislim da grešiš. Ma da, je to "poštenih" veliki pojam. Jel misliš na to da su nepošteni prema državi ili kupcima? Sumnjam da ima mnogo firmi koje su nepoštene prema kupcima. Nikome se ne isplati da ga kupac uhvati "na delu", a to se mora dogoditi pre ili kasnije ako se radi nepošteno prema kupcu. Postoji veliki broj maloprodaja danas i kupac lako može da ode na drugo mesto, a da ne pričamo što su tržišne inspekcije postale sve strožije i strožije.

Najveći problem kod nas je što se kupci često pozivaju na zakon, ali samo kada to njima odgovara - tipa, ako je cena na nalepnici proizvoda manja za 2 dinara od one u kasi, jer ljudi u radnji nisu uspeli da je zamene, ili nešto tome slično. Ali zato, kada treba da se čeka na reklamaciju desetak dana, iako je zakonski rok 45, ili kada za pokvaren proizvod dobiju novac njegove trenutne vrednosti, a ne one koja je bila prilikom kupovine, jer zakon tako nalaže, onda kreću problemi i drvlje i kamenje po prodavcima, zato što se ljudi drže zakona.

Manje više, imam kontakta u nekim većim firmama i mogu ti reći da je situacija totalno suprotna od one koju si naveo, a to je da je nepoštenih sve više. Prevaranata ima, uvek ih je i bilo. Ali se sada mnogi fokusiraju na kvalitetnu uslugu nego na prevare. Mnogo je isplativije tako :)
 
Poslednja izmena:
Ako ti se ne piše onda nemoj pisati. Dečko te je lepo postavio pitanje, a ti odgovaraš krajnje nekulturno. Dok druge pozivaš da čitaju uslove garancije, mogao bi i ti da pročitaš pravila lepog ponašanja.
Ajde pokaži šta je bilo nekulturno u mom odgovoru Borisu? Ne vidim šta se ti mešaš i glumiš drvenog advokata, kad se sam Boris ne ljuti. Što mu ti nisi odgovorio, pitao je dvaput isto pitanje, nego se još nalaziš podobnim da nekog učiš nečemu.
 
@Bojan_N
Moja dosadasnja iskustva sa prodavacima nisu tako sjajna.. Djelimicno se slazem sa tvojim komentarima, mada opste je poznato da ce se vjecito voditi borba izmedju kupaca - prodavaca, jer "Ono sto kupac izgubi, prodavac dobije - i obrnuto.." :d
 
a meni ce cekati 45 dana da zamene plocu. verovatno kao znak odmazde zbog pisanja ovde..
 
a meni ce cekati 45 dana da zamene plocu. verovatno kao znak odmazde zbog pisanja ovde..

Ovu temu mnogi čitaju. Možda će i da ubrzaju reklmaciju, zbog negativne reklame (a možda i zbog toga da pokažu kako i nije baš tako;) ).

@Bojan_N
Moja dosadasnja iskustva sa prodavacima nisu tako sjajna...

Nisu ni moja. Nisam nešto ni mnogo kupovao. U glavnom mislim da situacija kreće na bolje, osim u delu reklmacija. To je definitivno usko grlo, zašto je to tako nemam pojma. Tu je situacija gde gube i kupac i prodavac. Kupac jer mu ne radi računar po 45 dana, a prodavac, jer kupac posle toga neće ni da mu prođe pored radnje, da ne spominjem negatvnu reklamu kod prijatelja.
 
očigledno nisam :mad:
 
Ajde pokaži šta je bilo nekulturno u mom odgovoru Borisu? Ne vidim šta se ti mešaš i glumiš drvenog advokata, kad se sam Boris ne ljuti. Što mu ti nisi odgovorio, pitao je dvaput isto pitanje, nego se još nalaziš podobnim da nekog učiš nečemu.

Ni ti nisi drveni advokad Benčmark foruma da onako pišeš čoveku. Borisu sam lično sinoć dao svoje mišljenje (znamo se oko 15 godina), te mislim da nema potrebe da ga iznosim ovde.

Inače, ako ti sam ne možeš da prosudiš šta nije u redu sa tvojim odgovorom, onda mislim da ti i ja nema o čemu više da pišemo.

Pozdrav
 
Da nema smajlija, pomislio bih da si ozbiljan. Ali samo zbog smajlija :D
Sledeći put ću da pišem u lila boji i dodaću cvetiće i leptiriće kako bi mi poruka bila pravilno shvaćena kao dobronamerna.
 
evo jedno iskustvo sa serviserom u directlinku.posaljem plocu GA-EX58-UD3R na reklamaciju u ALTI preko WINWIN-a 14.01.2010 posto nisam krajnji kupac vec VP kupac, serviser u WINWIN-u stavi naznaku hitno,par puta nazovem ALTI da pitam za plocu oni kazu ploca je poslata uvozniku (DIRECTLINK),sad pocine zaplet iznerviran sto uvoznik odugovlaci danas nazovem da pitam sta se desava sa plocom.Javi se neka Momcina po imenu Marko.Pitam za plocu i objasnim da moze krajnjem kupcu da drzi plocu i 2 meseca ali da mora da ispostuje VP kupca: kaze ploca vracena ispravna,kako ispravna kad nece da boot-uje,a Momcina Marko(dalje cemo ga zvati MM) ce:pa mozda nisi ubo ram u pravi slot,prvo mu objasnim da nisam ***** i da imam 3 modula rama koje mogu zabosti samo u jednoj kombinaciji da bi radilo u 3 channel modu.MM ce na to treba da zabodes u 2-4-6.mozda od danas moze ali tada kad sam ti je poslao nije moglo posto je imala 4 slota za ram
http://www.gigabyte.com.tw/Products...board&ProductID=3103&ProductName=GA-EX58-UD3R
MM ce ta ploca ima 6 slotova za ram, ja kazem nema on kaze ima i tako dobrih par minuta,na kraju MM ce: pa dobro ako ima 4 slota onda nije 3 channel,objasnim gde moze da pogleda specifikaciju i pitam ko je testirao plocu?
Opet iznenadjenje MM je glavni i odgovorni za tu plocu,kaze on je testirao i instalirao windows, dobro reci mi sta je radjeno na ploci jer ne mozes da mi vratis plocu za koju sam utvrdio da je ne ispravna, serviser u WINWIN-u to potvrdio i serviser u ALTI-ju je isto utvrdio.
zato hocu da mi napises da je ploca popravljena.
Necu da neko TAKO STRUCAN osporava moj rad i znanje.ploca je jedino vrtela cooler na cpu i nista vise nikakvog znaka,niti je pistala kad skinem ram,clear cmos ni vadjenje baterije ni kompletno vadjene masine i pokusaj paljenja na stolu nije dalo rezultate.
MM: mozda nisi ocistio bios.kazem uradio sam clear cmos.MM a kako si uradio? kazem napravio sam kratak spoj.MM a gde?
e onda mu nacrtam uzeo sam jumper posto na ploci nema(izgleda je hteo to da cuje) i clear-ovo cmos vadio bateriju i to ko zna koliko ciklusa jer sam mislio ma nije crkla.
nakon duge i teske borbe sa MM pitam ga ponovo pa dobro kako si je upalio,pa stavio cpu ram i grafiku i radi.
RADI pa sta sam ja onda ***** i ona dva druga servisera.i tako pitam ga ponovo on ostane pri svom samo usput kaze FLASH-ovo je plocu.kontam da nije mogao menjati bios posto je zalemljen,ako je do biosa na pr bio problem, ali kako je flash-ovo plocu koja je mrtva, i ako je nesto radio zasto nece da napise i ako je ploca bila ispravna zasto je toliko dugo bila na servisu.
Inace poslao sam im 2 ploce sa istim opisom,druga je GA-MA770T-UD3P. kupac druge je bio voodoons.http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?p=2071199
takodje je i njegovu plocu vratio Directlink uz obrazlozenje da je ispravna.
 
Poslednja izmena:
pa ko je lud ako zbunjen tu
 
ja samo znam da sam bez ploce skoro mesec dana :mad:
 
Pa nemas ti pojma, covek bio energijom ozivljava ploce :p

Jagodina je puna takvih icelitelja , izgleda i BG :D

Kako mrzim ta zavlačanenja i fore. Ako je crkla daj novu a staru vrati kinzima. Ako te mrzi da se cimaš vrati pare :mad:
 
Ploca vec dva dana putuje meni u ruke..

Citali ste svakako da mi se vraca ista ploca sa napomenom "ispravno".. Hahaha, sad ispadam i glup... Neka, samo znam da mogu da izazovem na crtu te servisere u bilo koje doba dana da me preteknu u znanju njihovog posla ;)
Izgleda da nije glavni problem u Altiju, vec u uvozniku i servisu. Mene samo nervira sto se to ne ubrzava i ne resava.. Tu bi Alti vec mogao mozda nesto da ucini? Ili cemo svaki put cekati min.dve nedelje da ploca ode u servis uvoznika.. Znaci, mesec dana je neki minimum a 45 dana je zakonski maksimum.. Gde idemo?
 
Ploca vec dva dana putuje meni u ruke..

Citali ste svakako da mi se vraca ista ploca sa napomenom "ispravno".. Hahaha, sad ispadam i glup... Neka, samo znam da mogu da izazovem na crtu te servisere u bilo koje doba dana da me preteknu u znanju njihovog posla ;)
Izgleda da nije glavni problem u Altiju, vec u uvozniku i servisu. Mene samo nervira sto se to ne ubrzava i ne resava.. Tu bi Alti vec mogao mozda nesto da ucini? Ili cemo svaki put cekati min.dve nedelje da ploca ode u servis uvoznika.. Znaci, mesec dana je neki minimum a 45 dana je zakonski maksimum.. Gde idemo?

Oni (Alti) da su profesionalni, dali bi ti plocu iz svog uvoza, i cekali bi onda da njima Directlink zavrsi reklamaciju.
 
Otisao sam u Gigatron da rezervisem zvucnu kartu, posto se nisu javljali na telefon. Nije bilo problema za rezervaciju.
Kada sam dosao, u dogovoreno vreme, MOJA NARUCENA zvucna je bila prodata.
To nisam doziveo za zivota. Sve je bilo potvrdjeno i provereno. Ja sam se osecao kao ******cina glupava sto sam proveravao sve i pitao po dva puta. Morao sam ovo da napisem kada sam spazio temu.
 
Oni (Alti) da su profesionalni, dali bi ti plocu iz svog uvoza, i cekali bi onda da njima Directlink zavrsi reklamaciju.

Ovo sto si naveo je idealan slucaj ali u praksi je to tesko izvodljivo. Mada, ukoliko se ploca tri puta vrati na servis sa istim kvarom onda bi morali da ti zamene proizvod, kao i ukoliko istekne z. rok od 45 dana.
 
Oni (Alti) da su profesionalni, dali bi ti plocu iz svog uvoza, i cekali bi onda da njima Directlink zavrsi reklamaciju.

Ovo svakom retaileru moze da se dogodi, a Boga mi i distributeru...da li si se zapitao mozda sta ako nema? Prodato sve, ceka se da stigne, recimo samo to...

Sta ako je Direct Link prodao celu kolicinu i ceka se sledeci uvoz, pa jel moze neko do tada da rodi plocu?
 
Ovo svakom retaileru moze da se dogodi, a Boga mi i distributeru...da li si se zapitao mozda sta ako nema? Prodato sve, ceka se da stigne, recimo samo to...

Sta ako je Direct Link prodao celu kolicinu i ceka se sledeci uvoz, pa jel moze neko do tada da rodi plocu?

Pa, ako voodoons ima prave informacije, oni na stanju imaju odredjenu kolicinu tih ploca, ako su prodate, rezervisane nek ih sklone sa stanja, ako imaju makar i jednu negde da stoji nek mu zamene tom jednom, kraj price.

Peco pomislio sam ja sto sta, ali svako ozbiljan ce gleda da sto pre resi reklamaciju, a ne 4 meseca da drzi memoriju i slicno, i posle osteti kupca...

@Cambiel i Peca, ako takve zamene mogu da vrse male radnje i radnjice, pa valjda moze i jedna velika firma poput ove pomenute.
 
@ Prostreet

Nadam se da ce sledecih nedelja tvoj signature biti u jos vise redova, dok ne dodje niz koji kraja nema. Jos 4 u grupi, pa tamo jos dve i dve u Parizu, bice to lepo :p

I sad stoji ta ploca recimo nasem drugom posetiocuna rezervaciji, daju "vudaji" u zamenu - i onda ce ovaj drugi da kuka? :) (evo ti primer sa zvucnom par postova gore) Teska vremena ljudi za posao, nije sve tako lako, nisu lageri kao "juce". Nije prijatno nasim kolegi, sta vise, svako od nas bi se nervirao...ali negde problem nastane i pravog resenja nema

Ako je do DL-a problem, ni najmanje ne sumnjam da ce ga resiti u najbrzem mogucem roku, to je distributer od reci i poverenja
 
Za sve to prvo moraju da konstatuju/priznaju neispravnost ploche.....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno