Bojan_N
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.11.2004
- Poruke
- 1,164
- Poena
- 650
Mislim da grešiš. Ma da, je to "poštenih" veliki pojam. Jel misliš na to da su nepošteni prema državi ili kupcima? Sumnjam da ima mnogo firmi koje su nepoštene prema kupcima. Nikome se ne isplati da ga kupac uhvati "na delu", a to se mora dogoditi pre ili kasnije ako se radi nepošteno prema kupcu. Postoji veliki broj maloprodaja danas i kupac lako može da ode na drugo mesto, a da ne pričamo što su tržišne inspekcije postale sve strožije i strožije.Hipoteticko pitanje je kako bismo se mi ponasali da smo na njihovom mjestu, al oko nas je sve manje "postenih" prodavaca, jer takvi zatvaraju radnje... Preostaje nam da se "cuvamo" i da citamo iskustva sa "Iskustva sa racunarskim radnjama "...
Najveći problem kod nas je što se kupci često pozivaju na zakon, ali samo kada to njima odgovara - tipa, ako je cena na nalepnici proizvoda manja za 2 dinara od one u kasi, jer ljudi u radnji nisu uspeli da je zamene, ili nešto tome slično. Ali zato, kada treba da se čeka na reklamaciju desetak dana, iako je zakonski rok 45, ili kada za pokvaren proizvod dobiju novac njegove trenutne vrednosti, a ne one koja je bila prilikom kupovine, jer zakon tako nalaže, onda kreću problemi i drvlje i kamenje po prodavcima, zato što se ljudi drže zakona.
Manje više, imam kontakta u nekim većim firmama i mogu ti reći da je situacija totalno suprotna od one koju si naveo, a to je da je nepoštenih sve više. Prevaranata ima, uvek ih je i bilo. Ali se sada mnogi fokusiraju na kvalitetnu uslugu nego na prevare. Mnogo je isplativije tako
Poslednja izmena: