Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
tako je. kada kupis u outletu nema vracanja.

voodoo ajde idi kupi plochu shto mi treba, pa vrati..pa da je ja uzmem za manje para :) s

za vas dvojicu pametnjakovica cemo je spustiti u outletu celih 3% :d
 
Poslednja izmena:
voodoo ajde idi kupi plochu shto mi treba, pa vrati..pa da je ja uzmem za manje para :) s

pitanje za radnike winwin, bench...: da li je nesto ovako moguce? sta mene recimo sprecava da kupim komonente i vratim ih sutradan jer sam nezadovoljan, pa opet dodjem sutradan u outlet i trazim te iste komponente(jer iz pouzdanih izvora znam da su bas juce dobili, haha)? naravno, osim licnih moralnih nacela.
 
hvala ali sumnjam da cu zvati. mada bi bilo zanimljivo cuti reakciju i odgovor.
 
voodoo ajde idi kupi plochu shto mi treba, pa vrati..pa da je ja uzmem za manje para :) s

e, bre, isnogood-e, izgrbavismo 3% popusta u winwin-u.. :banana:

tako je. kada kupis u outletu nema vracanja.
voodoo ajde idi kupi plochu shto mi treba, pa vrati..pa da je ja uzmem za manje para :) s


za vas dvojicu pametnjakovica cemo je spustiti u outletu celih 3% :d
ako sam ja taj drugi pametnjakovic.. vise ne mogu da pohvatam, ko pije a ko placa:bottle:

P.S. ja bih samo da mi se resi reklamacija ploce u WW, dosta mi to.. za pocetak :p
 
Poslednja izmena:
Win win je bench house, jos ako rade ljudi koji su obuceni kao u win winu tesko nama!
A najjace mi je kad likovi u ww instaliraju sistem ortakinji koje je uz lap kupila i legalnu sedmicu, majstori ne instaliraju drajvere kao sve je sam prepoznao! hahahahahahahahaha i jos je ubedjuju da drajveri koji su u sedmici su bolji i noviji od onih sa sajta toshibe hahahahahhahaahah!
 
Win win je bench house, jos ako rade ljudi koji su obuceni kao u win winu tesko nama!
A najjace mi je kad likovi u ww instaliraju sistem ortakinji koje je uz lap kupila i legalnu sedmicu, majstori ne instaliraju drajvere kao sve je sam prepoznao! hahahahahahahahaha i jos je ubedjuju da drajveri koji su u sedmici su bolji i noviji od onih sa sajta toshibe hahahahahhahaahah!

Pa veruj mi desi se da je driver iz sedmice bolji nego onaj na CD-u, mada vazi i obrnuto pravilo, tako da tu nema nekog pravila :)
A i pravilo broj jedan kod instalacija ako radi ne diraj :)

Ne bi da branim winwin ali ja licno na laptop ne instaliram/skidam drivere za ono sto je prepoznato "pravilno", pogotovo to sto neke kineske firme a bogami i poznate trpaju bloatware zajedno sa driverom koji samo zbuni korisnika i pravi probleme

Najgori slucaj su stampaci koji stignu sa tonom pozadinskih procesa (HP???), Logiteck kamere ciji se dodatni programi kolju sa skypom... itd, wifi klienti pa korisnik u svom neznanju koristi i onaj iz win7 pa mu nista nije jasno...
 
Kakva su vam iskustva sa Gigatronovim servisom, memorija mi je crkla i ima vec 10-ak dana kako sam im dao, imam je dve godine a garancija je 3, samo mi je trazio broj mobilnog i to je to. Koliko cujem, mogu da je drze 45 radnih dana (?!), strasno, zasto to toliko traje?
 
Win win je bench house, jos ako rade ljudi koji su obuceni kao u win winu tesko nama!
A najjace mi je kad likovi u ww instaliraju sistem ortakinji koje je uz lap kupila i legalnu sedmicu, majstori ne instaliraju drajvere kao sve je sam prepoznao! hahahahahahahahaha i jos je ubedjuju da drajveri koji su u sedmici su bolji i noviji od onih sa sajta toshibe hahahahahhahaahah!

Pa w7 uglavnom i prepozna sve drivere automatski. Likovi u ww nisu duzni tebi da instaliraju OS uopste, ali eto, izasli su ti u susret a ti ih jos pljujes... Bas lepo...
 
Jao, mancho, duke.. pa nas su lagali!? Mi radimo u winwin-u??!!! :d

Stvarno nije lepo da posle skoro 8 meseci naseg rada neko nov dodje ko nije imao saradnju sa nama pritom i iznosi takve pretpostavke...
 
Win win je bench house, jos ako rade ljudi koji su obuceni kao u win winu tesko nama!
A najjace mi je kad likovi u ww instaliraju sistem ortakinji koje je uz lap kupila i legalnu sedmicu, majstori ne instaliraju drajvere kao sve je sam prepoznao! hahahahahahahahaha i jos je ubedjuju da drajveri koji su u sedmici su bolji i noviji od onih sa sajta toshibe hahahahahhahaahah!

Ja vidim da cu u ovoj sobi da ubijem dozvolu "gusterima" da postuju. Ovoliko registrovanje na sajtu radi provokacija nece moci...postalo je simptomaticno
 
...A najjace mi je kad likovi u ww instaliraju sistem ortakinji koje je uz lap kupila i legalnu sedmicu, majstori ne instaliraju drajvere kao sve je sam prepoznao! hahahahahahahahaha i jos je ubedjuju da drajveri koji su u sedmici su bolji i noviji od onih sa sajta toshibe hahahahahhahaahah!

:sceptic:
 

Prilozi

  • a.png
    a.png
    150.5 KB · Pregleda: 225
Ni meni Windows 7 nije instalirao drajvere za SPDIF na ploci, nisam imao zvuk na TV kartici dok nisam skinuo najnovije Audio drajvere za plocu...

Elem, moze li mi neko odgovoriti na ovo pitanje

Kakva su vam iskustva sa Gigatronovim servisom, memorija mi je crkla i ima vec 10-ak dana kako sam im dao, imam je dve godine a garancija je 3, samo mi je trazio broj mobilnog i to je to. Koliko cujem, mogu da je drze 45 radnih dana (?!), strasno, zasto to toliko traje?
 
Poslednja izmena:
Ako imaš garantni list, ima da ga pratiš kao sveto pismo. Rok za popravku ili zamenu uredjaja ili vraćanje love je onaj koji ti piše u njemu, zato što ti zakon kaže da ima da se pridržavaš garantnog lista ako si ga dobio uz proizvod i svega što piše u njemu. A ako ti sve ne svidja šta piše u njemu, idi i kupi pod drugim uslovima.
 
Sto se ljutis? :) Pitam da li iskoriscavaju taj ceo garantni period (koji moze da potrajeee), ili se trude da se to sto pre popravi/zameni... Stvarno su mi smesne te garancije i koji je razlog sto to toliko traje? Sva sreca pa imam jos jedan stap memorije koji radi, sta bi bilo da mi je to bio jedini.. 2 meseca bez kompa?
 
Borise, pitaj Hector Ruiza ovde na forumu... on valjda radi u Gigatron servisu...
 
Sto se ljutis? :) Pitam da li iskoriscavaju taj ceo garantni period (koji moze da potrajeee), ili se trude da se to sto pre popravi/zameni... Stvarno su mi smesne te garancije i koji je razlog sto to toliko traje? Sva sreca pa imam jos jedan stap memorije koji radi, sta bi bilo da mi je to bio jedini.. 2 meseca bez kompa?
Zato što sam pisao to isto nekoliko puta i niko neće da pročita. Ovo je zadnji put.

A što se tiče toga zašto to toliko traje, pa, prvo: tako su propisali; drugo: kapiram da sebi daju lufta da ne bi morali da trče za sve, s obzirom da 99,9% imaju još neke reklamacije u servisu. Za ozbiljniji test memorije, na primer, treba spremiti jedan računar (nekad i dva, ako prodje test na prvom) i pustiti ga da radi koliko je potrebno, a to je dobar deo radnog vremena. Sigurno rešavaju reklamacije redosledom kojim im pristižu. Neka traje duže, neka kraće. Što se tiče čekanja, siguran sam da bi i serviseri hteli da se svaka reklamacija i popravka traje 1 sekundu. Ako ti je računar neophodan, nabavi drugu memoriju, pa po završetku reklamacije, traži eventualnu nadokandu štete, imaš na to pravo.
 
Nemoj da mislis da imam nesto protiv samih radnika u servisu, oni rade po sistemu koji su gazde prepisali. Ali ono, zar ne ispadne na kraju jeftinije i bolje za buducu saradnju, da se ta memorija od 2000 dinara (dobro, sad su skocile cene memorija, ne znam koliko se ceni Transcend Jet Ram 1gb 800mhz) odmah zameni za novu? Ustedi se na 'rukama', prevozu ako se to vozi nazad do uvoznika, i dobijas zadovoljnu musteriju koja ce nastaviti da kupuje u tvojoj radnji zbog odlicno ostvarene garancije i saradnje? Mislim da li se reklamacija bubica od 400 dinara takodje drzi 60 dana? :)
 
Zato što sam pisao to isto nekoliko puta i niko neće da pročita. Ovo je zadnji put.
To sto si ti napisao, moze da pije vodu kao objasnjenje zasto su rokovi dugacki*. Ali nije to kljucno pitanje; kljucno pitanje je zasto se mora cekati poslednji dan (jasno je da neke firme namerno cekaju poslednji dan, a i mnoge koje ne cekaju bas poslednji dan, potpuno su lezerne, da ne kazem indolentne, u prvih par nedelja garantnog roka...)

* a rok od 45 dana je najobicnija zloupotreba bespomocnosti kupca; tvoje objasnjenje moze da pokrije u vr' glave tri nedelje...
 
Da si pročitao zakon o zaštiti potrošača (tj. članove vezane za garanciju i rešavanje reklamacija) i, važnije, da si ga shvatio, ne bi napisao ovo gore što si napisao. Drugi deo nema veze sa zakonom nego sa stvarnim svetom.

Opet kažem svima, gde vam se ne svidjaju uslovi garancije, nemojte da kupujete tamo. Ako imate žalbu na rad neke radnje ili firme, obratite se njima ili nadležnima, ako je takav slučaj. Ovde vas neće čuti.

@Lozac: razumemo se.
 
Imam prijedlog za admine sajta - da se napravi BLACK LIST radnji, bukvalno kad se vec neko zali na neku radnju da fino da svoj "vote" i tako da se napravi lista top 10 najocrnjenijih radnji i onda svi clanovi ovog foruma mogu fino za 1sec da procitaju na koje radnje da obracaju vise paznje, a ne da listaju svih 170 strana ove teme da bi izvukli zakljucak :)))) Znam da to nije primarna funkcija ovog foruma, ali svakako smatram da bi to bilo jako korisno za sve clanove...
 
Neka si im rekao:laugh:

Nema crne liste ispaljivaca sa foruma koja je realnija i mnogo potrebnija...
Za radnje imas search unutar teme pa pisi ime radnje koja te interesuje:sceptic:
 
@MutAgen:

1. radnji ima dosta i svako bi dodavao neku svoju, tako da bi lista sigurno bila pozamašna i tražili bi "dlaku u jajetu" samo da nešto dodaju/kažu na forumu ( što je manje-više i sada slučaj )

2. nečije crno je crnje od nečijeg drugog, tako da to na kraju nije merodavno, a ovde za svaki slučaj gde se dotična radnja spominje, možeš da vidiš šta i zašto i sam proceniš koliko je to ozbiljno i tebi bitno.

3. imali bi puno full-time "kliktača/glasača" koji bi tako hteli da ocrne konkurenciju
 
1. radnji ima dosta i svako bi dodavao neku svoju, tako da bi lista sigurno bila pozamašna i tražili bi "dlaku u jajetu" samo da nešto dodaju/kažu na forumu ( što je manje-više i sada slučaj )

Zato bih ja izdvojio top 10, mislim da bi se osjetila razlika izmedju radnji koje posluju "necasno" pod uslovom da stavka 3* bude disable-ovana, tj. da se ogranici broj glasova po user-u.

2. nečije crno je crnje od nečijeg drugog, tako da to na kraju nije merodavno, a ovde za svaki slučaj gde se dotična radnja spominje, možeš da vidiš šta i zašto i sam proceniš koliko je to ozbiljno i tebi bitno.

Djelimicno se slazem...

stavka 3*
3. imali bi puno full-time "kliktača/glasača" koji bi tako hteli da ocrne konkurenciju

Ogranicavanje broja glasova...
 
Mislim da je to sto bi voleo da vidis, jednako onome sto bi mi voleli da vidimo, ali je nemoguce :)

Puno je razlicitih iskustava cak i sa onima koji kod vecine uzivaju najvece poverenje, neobicno ali istinito. Nije poenta ovog threada da se neko ubije u pojam, vec da se svakome od njih skrene paznja da nije sve uvek idealno. Verujte, da su mnoge firme u ovoj zemlji "peglale" mnoge probleme prijavljene bas u ovoj temi i ona kao takva ima svoju tezinu. I to je dovoljno, ili ce biti jos bolje u buducnosti kako se dalje bude sirila...

Idealne maloprodaje nema, to je jasno. Ima objektivnih zamerki - ima. Ima neobjektivnih zamerki - ima. Ima bezobrazluka i kod prodavaca ali Boga mi i kod kupaca - ima. Ima istinitih prica - ima. Ima neistinitih prica - ima. Ima laznih prozivki, ima. Kao sto vidis, svega ima...ko je u pravu? Pa istina je tu negde :)
 
Hipoteticko pitanje je kako bismo se mi ponasali da smo na njihovom mjestu, al oko nas je sve manje "postenih" prodavaca, jer takvi zatvaraju radnje... Preostaje nam da se "cuvamo" i da citamo iskustva sa "Iskustva sa racunarskim radnjama "...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno