Šta je novo?

Juzer treba da snimi audio na server

• Začetnik teme Začetnik teme Matori
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

Matori

Slavan
Učlanjen(a)
22.10.2008
Poena
320
Ja sam desktop programer. Radio sam malo ozbiljnijeg javascripta (vrlo davno), a u poslednjih par godina, samo malo PHP-a. To je sve sto tice weba (znam, naravno, HTML).

Tacne detalje ovoga sto ce mi trebati jos ne znam, ali sustina je navedena u topicu. Juzer, dakle, treba da klikne nesto da snimanje pocne (sa njegovog mikrofona). Kad klikne "kraj" (ili predvidjeno vreme prodje), snimak treba da ostane na serveru. Cak ne mora u bazi, mogu goli fajlovi da budu (Tako mi rade web ankete - posto nema mnogo juzera za jednu anketu, PHP samo pravi obicne TXT fajlove na serveru, ja ih pokupim posle. Kad moze TXT, nadam se da moze i MP3, ili barem WAV...)

Najlepse bi bilo da je PHP sam dorastao ovome, ali po potrebi mogu da pravim ActiveX, Java applet, ili sta mi vec preporucite... Ima jedna stvar koju ne mogu - da trazim neki fancy hosting, sa podrskom za neku hipermodernu platformu.
Znaci, hosting je kod Euneta; imam podrsku za PHP i za CGI. (CGI nikad nisam pravio. Kad mi je, pre 15 godina, to bilo interesantno, nasi provajderi nisu davali podrsku...)

Broj korisnika nece biti veliki, i pretpostavljam da se nece traziti ne znam kakav kvalitet snimka. Da li je ovo za sta pitam uopste izvodljivo sa obicnim hostingom? Ako jeste, kakav mi put realizacije preporucujete?

(Ako sam nesto bitno propustio da kazem - pitajte)

Ne mogu da zamislim da bi ovo bilo moguce resiti server only resenjem (sto je php), znaci preostaje ti neko client side resenje, tako da bih ja to resio tako sto bih napravio applet koji bi snimio zvuk i onda uploadovao fajl nekoj php skripti koja bi ga hvatala i snimala na server...

Ne garantujem da je ovo jedino resenje, ali mi je ovo ovako prvo palo na pamet i deluje mi skroz logicno|)