Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

TELENOR LOPOV SA UGOVOROM

Ljudi pomozite,
pre godinu dana sam uzeo telenor internet paket od 5Gb,
prodavcu sam vise puta napomenuo da cu skidati multimediju sa interneta, i da me interesuje kako mogu da pratim protok.
Uputio me je na totalno drugi nacin kontrole, tj. realni, a telenor protok u stvari pokazuje preko poruke, jer tek su tu uracunata zaokruzivanja.
Tako da mi se desilo da sam ja potrosio 6Gb a telenor mi zaokruzio jos 4,5Gb.
Naime, ako krenete da skidate neku pesmu preko e mule, i sad, kao sto se i obicno desava, par puta se prekida veza jer ljudi od kojih skidate se diskonektuju, moze se desiti da vam pesmu od 3Mb naplate kao 5Mb. Sto je najgore, to sve rade i u pretplati, tako da mi se desilo da sam potrosio 3Gb a oni me duzili za skoro 5Gb, a onda kada prekoracite tih 5Gb pretplate, imaju extra cene. Znaci i to sto kazu da je besplatno, i nije tako sto kazu.
Nisam im platio to sto su mi zaokruzili,i tu nastaju problemi. Da bi se raskinuo ugovor, moram da platim sve preostale mesece i vratim im uredjaj. Kao kada bi ste iznajmili rent a car, na 10 dana i posle 2 dana hocete da ga vratite, a oni vam naplate i onih preostalih 8 dana iako ste vratili kola.
Sada su me tuzili,tvrde da svi njihovi radnici prate proceduru, i da nema sanse da sam dobio pogresnu informaciju ili bio slagan.
A juce sam zvao 2 operaterke, jedna je tvrdila da ni nema zaokruzivanja, a druga mi je potvrdila ono sto znam. TELENOR KRADE.
Pomagajte kako god znate.
Odrace me. ja sam platio 3 meseca, sto znaci da me sada jure za 21 mesec puta 2100din pretplate, plus sudska taksa i troskovi.
Rekao sam im,ako vec kradu od korisnika a od tih para sponzorisu olompijski tim, barem da mi daju neke karte.

Pomagajte kako god znate.

Pomagajte kako god znate.
 
Koliko znam računa se protok, a protok je zbir download-a i upload-a
 
telenor lopov sa ugovorom

Znam, da se obračunava i down i up load.
Već 10 meseci se prepisujem sa njima.
Znači, ja sam imao ukupan protok skoro 6 Gb, a oni sa zaokruživanjem obračunalo 10,5.
Još malo pa je odnos 1:1 izmedju realne potrošnje i zaokruživanja.
Sticajem okolnosti znam neke njihove operatere,i kažu da nisam jedini, da se masovno ljudi žale, da ima još gorih primera....
ali... potpisao sam ugovor od Telenora, lopova sa ugovorom.

Sad treba da jurim da pozajmim pare , da mi ne bi plenili imovinu, i naplatili sudske troškove.
 
Ako ce ti biti lakse i Telekom radi slicno.Morao bi pazljivo da procitas ugovor ako ne i da se konsultujes sa advokatom...
Rado bih ti pomogao ali ovo je Srbija druze i jaci dere slabijeg
 
Možeš da tražiš veštačenje na sudu mada po ovome što si rekao teško da imaš para za dugačak sudski proces.
Ne znam gde su sad svi oni koji u ovom topicu predlažu rešenja tipa: "uđem, j%$#" mater svima i sve se reši". Možda neko ima ideju.
U svakom slučaju, posavetuj se sa advokatom pre nego što platiš sve, to ne bi smelo da bude toliko skupo (ako se uzme u obzir koliko ukupno moraš da platiš).
 
telenor lopov sa ugovorom

Ma....zvao sam udruzenje potrosaca, uputili me na sud casti, a oni i ako dobijem presudu, telenoru naplate kaznu, a ja i dalje ostajem bez svojih para, a proces pocinje najmanje 1god od dana prve zalbe. a tek kada donesu presudu ja mogu da tuzim telenor. znaci i da imam para najmanje 2 godine ce mi trebati.
zvao sam telenor, pa cekam da me pozovu njihovi iz reklamacija, da se dogovimo da im platim sta dugujem a da mi ponovo ukljuce broj, pa da nastavim da koristim njihov internet, mnogo,mnogo,mnoo paozljive jos 12 meseci. a onda kad istekne ugovor vise nikad nista ne uzimam na ugovor. eventualno ne duzi od 6 meseci.
 
koliki je vremenski period protekao od tvog poslednjeg placanja racuna do dana kad su oni podneli tuzbu protiv tebe?

mogao bi i da snimis razgovore sa operaterima koji su ti dali kontradiktorne informacije u vezi obracuna prenetih podataka, taj audio snimak bi mogao da iskoristis u svoju odbranu.......

mislim da si trebao da raskines ugovor sa njima cim si video da te *****avaju sa obracunom prenetih podataka
 
Ne smeš neovlašćeno da snimaš razgovor, neće biti prihvaćen kao dokaz.

Verovatno je pod obavezom.
 
...
Član 70
(1) Ko posebnim uređajima neovlašćeno prisluškuje ili tonski snimi razgovor ili izjavu koja mu nije namenjena, kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom od tri meseca do tri godine.
(2) Kaznom iz stava 1 ovog člana kazniće se lice koje omogući nepozvanom licu da se upozna sa razgovorom ili izjavom koja je neovlašćeno prisluškivana odnosno tonski snimana.
(3) Ako je delo iz st. 1 i 2 ovog člana učinilo službeno lice u vršenju službe, kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(4) Gonjenje za dela iz st. 1 i 2 ovog člana preduzima se po privatnoj tužbi.
...


Stalno se provlači ovo pitanje snimanja sopstvenih razgovora. Evo KZ RS kaže ovo gore. Kako ja ovo vidim, možeš da snimaš ako si učesnik razgovora. Ne možeš 3. lice da snimaš neovlašćeno...

Ima na ovom forumu i pravnika i službenika u sudu, pa neka oni daju tumačenje/pitaju nekog kompetentnog.
 
I posle može na sudu da se slika sa tim snimkom.
 
Otkud ti znaš? Iskustvo iz prve ruke? Neko ti rek'o? Pravnik si?
Daj da neko od "prozvanih" protumači.
Bilo koji dokaz sudija može da odbaci. Vjerovatno nije isto da li se braniš ili tužiš...
 
A da probaš da se čupaš na član. 45:

V. TIPSKI UGOVORI
Član 44.
Tipski ugovor u smislu ovog zakona jeste ugovor koji je bez učešća potrošača unapred formulisao prodavac, odnosno davalac usluge, zaključujući ugovor identičnog sadržaja sa određenim brojem ili neograničenim brojem potrošača.
Ugovor iz stava 1. ovog člana može da sadrži i posebne pogodbe utvrđene između prodavca, odnosno davaoca usluge i potrošača ako se poziva na opšte uslove određene od strane prodavca ili davaoca usluge.
Tipski ugovori obavezuju potrošača ako su mu bili poznati ili morali biti poznati u času zaključenja ugovora.
U slučaju neslaganja opštih uslova i posebnih pogodbi koje su utvrđene između prodavca, odnosno davaoca usluge i potrošača važe posebne pogodbe.
Tipski ugovor mora da bude u pismenoj formi i napisan na jeziku koji je u službenoj upotrebi u Republici Srbiji.
Član 45.
U slučaju da tipski ugovor iz člana 44. ovog zakona sadrži nejasne odredbe te odredbe tumačiće se u korist potrošača.
 
Otkud ti znaš? Iskustvo iz prve ruke? Neko ti rek'o? Pravnik si?
Daj da neko od "prozvanih" protumači.
Bilo koji dokaz sudija može da odbaci. Vjerovatno nije isto da li se braniš ili tužiš...

Znam jer sam pitao.
 
cek bre jakso, pa ako snimas svoj razgovor sa nekim, sto bi sud to odbio? taj razgovor je i tebi namenjen, posto si ucestvovato, jel?
 
Pa bem li ga, kaže advokat da to ne prolazi na sudu.
 
TELENOR LOPOV SA UGOVOROM

Jedna od prepiski, da vam bude jasnije


Postovani g-dine Vicijan,

U vezi sa Vasom primedbom vezanom za pretplatnicki broj 063/8580118, obavestavamo Vas o sledecem:

Na reklamaciju koju ste ulozili na racun za mart mesec 2009. godine, smo se vise puta izjasnili i obavestili Vas da je isti fakturisan na osnovu potrosnje ostvarene sa Vase SIM kartice, a prema cenovniku i nacinu tarifiranja tarifnog paketa Standard koji ste koristili. Takodje smo se izjasnili u kojoj meri je na visinu racuna uticao sam nacin zaokruzivanja sesija na 100 Kb. Vasa realna potrosnja, bez zaokruzivanja prikazana je u specifikaciji saobracaja u Kb i ona je kako smo naveli u martu mesecu iznosila 10917263 Kb (10662 Mb). S obzirom da ste se obracali nasem Kontakt Centru sa pitanjem o nacinu tarifiranja interneta u maticnoj mrezi, obavestavamo Vas da se kod internet paketa zaokruzivanje u maticnoj mrezi vrsi na 100 Kb, dok se kod obicnih postpaid paketa tarifiranje internet saobracaja vrsi po prenetom Kb. Jos jednom Vas obavestavamo da su izmedju ostalog informacije o nacinu tarifiranja interneta i dalje dostupne na nasem zvanicnom site-u www.telenor.rs/privatni korisnici/internet/telenor postpaid internet/postpaid tarifni paketi.

Zahvaljujemo se na razumevanju.

Sluzba za reklamacije
Korisnicki servis
Telenor d.o.o.
tel: +381 63 9863
fax: +381 63 311311
e-mail: [email protected]

Postovani,
prvo obavestite sve operatere da daju ujednacene informacije,posto tvrdite da svi postuju proceduru, ja svaki dan po 2-3 puta zovem i samo pitam na koji se nacin zaokruzuje, i skoro svaki put dobijam drugacije informacije.

Znaci,
ako meni transfer kaze da sam potrosio 3Gb, a poruka mi salje informaciju da sam potrosio 3.8Gb, Vi ste mi zaokruzili tih 800Mb. Ili cete i dalje da me ubedjujete da posedujem Hudini internet paket, "sad ga vidis,sad ne...?"
Tj. ja sam potrosio 6Gb, vi ste mi zaokruzili na 11Gb.
Ili vasi operateri ne znaju sta pricaju, pa redom tvrde da je moguce da postoje sanse da se zaokruzivanjem drasticno poveca racun (jedino se tu redom svi slazu, sem jedne koja je tvrdila i da se ne zaokruzuje), tj. da je moguce da sam potrosio 6Gb a Vi mi naplacujete 11Gb.
Sticajem okolnosti, privatno poznajem 3 vasa operatera (niko od njih,kod Vas ne radi manje od 2 god) , prvo su mi svo troje rekli da sam se presao sto sam uopste uzeo Vas internet, onda da sam ja u pravu tj. da ste mi dodali 5Gb, a onda povrh svega i da nisam jedini (na internetu sam nasao jos nekoliko Vasih prevarenih korisnika i uskoro ocekujte internet forume TELENOR LOPOV SA UGOVOROM gde ce se ljudi informisati iz prve i nazalost pokradene ruke) koga ste ljubazno ojadili.

A zvao sam da probam da se dogovorimo da platim sve racune od maja do decembra a da mi od januara osposobite internet tj. date drugu sim karticu. Nudili ste mi tu opciju, negde u junu, ali posto svi znamo da sam u pravu, ja sam odbio tu mogucnost uzdajuci se u RATEL i eventualno u sudstvo.

Posto sam dobio od operatera informaciju (nadam se da jeispravna informacija) da za tu moju zelju nema vise tehnickih mogucnosti, tj. moram da platim sve do decembra 2010. iako cu tada mirne duse koristiti flat adsl, od nekog drugog provajdera, meni ostaje sledece.

Platicu Vam, a onda cu ja Vas tuziti sudu casti za nepostovanje dobre trgovine,kad od njih dobijem presudu u moju korist, a Vi kaznu. Onda cu ja Vas tuziti sudu za neosnovano bogacenje i dovodjenje u zabludu, a i za dusevni bol...

Steta sto Vam se sva politika poslovanja svodi na to da korisnika iskoristite za 2god a ne i da ga zadrzite nakon isteka ugovora.
A i to je posebna prica, sto ugovor ne prekidate automatski vec mora da se placa.
E,lopovi ste belosvetski.
 
Znam jer sam pitao.

Pogledah malo po pravnim forumima. I tamo su mišljenja podjeljena. Zavisi od slučaja do slučaja.
Ako ima šanse za bilo kakav drugi materijalni dokaz, audio zapise kao odbacuju. Razlog je lako opovrgavanje dokaza i eventualno traženo vještačenje. Nije jeftino, a parnice se često vode oko iznosa manjih od utvrđivanja autentičnosti snimka. Neki opet tvrde da je autentičnost danas lako i jeftino dokazati ali da se praksa odbijanja zadržala.
Nekad to snimanje predstavlja narušavanje Ustavom zagarantovanih prava. I tada se po automatizmu odbacuje.
Može se desiti i da se snimak ne prihvati kao dokaz, ali da na kraju posluži za davanje naloga od strane sudije za pokretanje (pred)istražnog postupka koji kasnije može dovesti do podizanja optužnice. Pretpostavljam da se ovdje radi o djelima opisanim u KZ.

Kakofonija, mikrofonija i gluvih telefona igra.
Zato su prirodne nauke zakon. Može - ne može, dokaži...
 
Toshiba laptop - veliki problemi sa servisom

drug ima toshibin laptop i od kako ga je kupio stalno neke probleme sa njim. pre sad vec nekih 90ak dana ga je odneo u servis da bi mu ga vratili nakon 40ak sa prichom evo popravljen je. on ga je tamo preuzeo bez provere (pogreshio) i kad je doshao kuci uvideo da rachunar i dalje ne radi.

nakon toga opet je odneo u servis i evo vec 50 dana ga tamo drze. inache laptop je u garanciji.


ja sam mu rekao da lepo napishe sve shta se deshavalo u tom ovlashcenom servisu i to poshalje nekom toshibinom regionalnom, evropskom predstavnishtvu. e sad moje pitanje je kome se obratiti i na koji mail ?


naravno rekao sam mu i da domacim inspektorima prijavi sluchaj jer je 45 dana proshlo od kako je u servisu rachunar i koliko ja znam ima pravo na novi laptop ili povracaj para.


hvala unapred
 
Nece se usreciti sa pisanjem toshibi: oni su jedan od retkih vendora koji nemaju svog predstavnika ovde i bukvalno nema kome da se obrati da bi isterao svoje
 
ja sam na umu imao pisanje direktno hq u japanu :) ali ako tako kazesh onda nishta drugo ne preostaje nego isterivanje pravde sa trzishnom inspekcijom.
 
Zaboravi na pisanje bilo kome jer uraditi neces nista, sta zna hq u japanu sta je a kamo li gde je Serbia
 
Zaboravi na pisanje bilo kome jer uraditi neces nista, sta zna hq u japanu sta je a kamo li gde je Serbia

Naprotiv, pisi Toshibi, jos kako da znaju sta/gde/zasto, barem je tako bilo dok je CT radio Toshibu.
E sad koliko ce mail ili poziv iz Toshibe da utice na System One stvarno nemam pojma jer oni izgleda misle da su uhvatili Gospodina za, jelte :d
 
nisam ni pomenuo koji je servis u pitanju (a koliko vidim po netu ima vishe 'ovlashcenih') a ti ipak pogodi ko pravi probleme :)
 
Ma pisite toshibi, mene su pre par godina odjebali u eurosalonu za daljinski upravljac (a jos sam tada radio kod njih), ja lepo pisao kenwoodu na zvanicni sajt, za par dana su me zvale kolege da kazu da ipak imaju da mi prodaju-daju nov daljinski!
 
Ne smeš neovlašćeno da snimaš razgovor, neće biti prihvaćen kao dokaz. Verovatno je pod obavezom.
...
Član 70
(1) Ko posebnim uređajima neovlašćeno prisluškuje ili tonski snimi razgovor ili izjavu koja mu nije namenjena, kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom od tri meseca do tri godine.
(2) Kaznom iz stava 1 ovog člana kazniće se lice koje omogući nepozvanom licu da se upozna sa razgovorom ili izjavom koja je neovlašćeno prisluškivana odnosno tonski snimana.
(3) Ako je delo iz st. 1 i 2 ovog člana učinilo službeno lice u vršenju službe, kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(4) Gonjenje za dela iz st. 1 i 2 ovog člana preduzima se po privatnoj tužbi.
...
Stalno se provlači ovo pitanje snimanja sopstvenih razgovora. Evo KZ RS kaže ovo gore. Kako ja ovo vidim, možeš da snimaš ako si učesnik razgovora. Ne možeš 3. lice da snimaš neovlašćeno...Ima na ovom forumu i pravnika i službenika u sudu, pa neka oni daju tumačenje/pitaju nekog kompetentnog.
I posle može na sudu da se slika sa tim snimkom.
Otkud ti znaš? Iskustvo iz prve ruke? Neko ti rek'o? Pravnik si? Daj da neko od "prozvanih" protumači. Bilo koji dokaz sudija može da odbaci. Vjerovatno nije isto da li se braniš ili tužiš...
Znam jer sam pitao.
cek bre jakso, pa ako snimas svoj razgovor sa nekim, sto bi sud to odbio? taj razgovor je i tebi namenjen, posto si ucestvovato, jel?
Pa bem li ga, kaže advokat da to ne prolazi na sudu.

veoma interesantno, medjutim ovde se ne radi o nezakonitom prisluskivanju odredjenih lica pa da se taj snimak iskoristi u ko zna koje svrhe, ovaj snimak bi samo potvrdio tvrdnju da je vise razlicitih operatera iskazalo vise razlicitih tumacenja o tome kako se vrsi naplacivanje prenetih podataka cime su de facto doveli korisnika Viciana u zabludu o tome koliko je stvarno potrosio megabajta pa ako toliko operatera koji su zaposleni u istom preduzecu prenosi kontradiktorne informacije zbog cega da se audio snimak ne iskoristi kao potvrda njihove neodgovornosti i zasto da krajnji korisnik ispasta zbog neprofesionalizma telenora?

gledaj to ovako, krajnji korisnik ima pravo da u potpunosti bude informisan u vezi svih detalja tarifnog paketa za koji se opredelio, sto drugim recima znaci da on svaki put kada zove operatera, u vezi svog tarifnog paketa, mora da uvek dobije iste informacije od operatera, a ne da se desi da mu jedan operater kaze jedno a drugi operater drugo.....ukoliko je audio snimak jedina potvrda kontradiktornosti operatera onda bi on trebalo da se iskoristi kao dokaz za takvu kontradiktornost jer krajnji korisnik ima prava na zastitu svojih interesa odnosno on ne zeli da placa prevelike racune telenora samo zato sto telenor objavljuje dvosmislene informacije korisnicima....

na kraju krajeva ti mozes da, kada dobijes operatera na vezu, kazes operateru da se razgovor snima pa ako on nastavi da prica to zanci da je saglasan sa snimanjem......u ostalom od konkretnog slucaja zavisi da li ce neki audio snimak biti iskoriscen kao dokaz ili nece....

i onda fino mozes da se pozoves na ovo***

A da probaš da se čupaš na član. 45:
V. TIPSKI UGOVORI
Član 44.
Tipski ugovor u smislu ovog zakona jeste ugovor koji je bez učešća potrošača unapred formulisao prodavac, odnosno davalac usluge, zaključujući ugovor identičnog sadržaja sa određenim brojem ili neograničenim brojem potrošača.
Ugovor iz stava 1. ovog člana može da sadrži i posebne pogodbe utvrđene između prodavca, odnosno davaoca usluge i potrošača ako se poziva na opšte uslove određene od strane prodavca ili davaoca usluge.
Tipski ugovori obavezuju potrošača ako su mu bili poznati ili morali biti poznati u času zaključenja ugovora.
U slučaju neslaganja opštih uslova i posebnih pogodbi koje su utvrđene između prodavca, odnosno davaoca usluge i potrošača važe posebne pogodbe.
Tipski ugovor mora da bude u pismenoj formi i napisan na jeziku koji je u službenoj upotrebi u Republici Srbiji.
Član 45.
U slučaju da tipski ugovor iz člana 44. ovog zakona sadrži nejasne odredbe te odredbe tumačiće se u korist potrošača.
*** i raskines ugovor.....
 
Ma pisite toshibi, mene su pre par godina odjebali u eurosalonu za daljinski upravljac (a jos sam tada radio kod njih), ja lepo pisao kenwoodu na zvanicni sajt, za par dana su me zvale kolege da kazu da ipak imaju da mi prodaju-daju nov daljinski!

zaboravih da dovrshim prichu.. hepi end na kraju jer se sve zavrshilo intervencijom inspekcije i drug je dobio pare nazad.
 
Pozdrav svima!

Imam VELIKI PROBLEM!

Kupio sam comp pre 3 meseca, platio ga 550E, i ne mogu vise ocima da ga gledam!!!
Naime,komp je posle 2 nedelje poceo da se ponasa nenormalno!Koci u desktopu,koci screensaver,igre koce na 3-4 sec uz veoma neprijatan zvuk,winamp koci...i uz to se sistem dize kako kad - nekada odmah, nekada za 15 min,nekada izbaci hardware monitor pa idem na reset...Inace imam jaku karticu Ati4850 sa 1gb,2GB Rama...tako da igre ne koce zbog slabe graficke(sve ide glatko,frejmovi ne padaju/osciliraju nego se komp smrzne na 3-4 sec!!
Odnesem komp kod prodavca :
PRVI PUT - On ga kao testira, pusta 3DMark,testira ga da nema virusa(virus free) ,vidi da koci i donese zakljucak da je verovatno Win pobrljavio i je potrebna reinstalacija istog!Ok,vratim komp kuci,reinstaliram Win,i nadam se najboljem!
DRUGI PUT - opet ista prica!!!nakon 2-3 dana!!!Slomio sam joystik dok sam igrao fudbal sa bratom jer sam poludeo zbog smrzavanja!!!Odnesem ga opet,on ga kao testira,opet 3DMark,antivirus(virus free!),vidi da koci i posle 4 dana me zove da dodjem po komp jer je nasao problem!Ali,to ce me kostati 2000 din!!!Komp je 2 meseca star,pod garancijom i on mi trazi pare!!!Ajde prihvatim samo da resim problem(budala!).E tu on meni kaze da je u Power Options Properties bilo cekirano Portable/Laptop(da se monitor gasi nakon 15 min,kao stedi struju,pa opada napon...) i da mi je to zadavalo probleme!Ok,cekirao lik Home/Office,ja puko 2000 din i otisao kuci.
TRECI PUT - posle 4-5 dana ,naravno ista prica!U power O.P. stoji naravno Home/Office,kako je "popravio Nikola Tesla" a komp opet koci,druka,smrzava...
SVE OVO ZA 3 MESECA!!!
CETVRTI PUT CE BITI OVAKAV!!! - Spakovacu ceo komp,odnecu ga prodavcu,trazicu mojih 550E + 2000 din + 1000 din za gorivo
- drug mi je rekao da je po zakonu obaveza prodavca(servisera) da dolazi po robu koja se servisira( a da smo mi Srbi navikli da secamo masine,TV i ostalu robu njima na noge!)
- da po zakonu , ja mogu da trazim da mi bitanga vrati pare jer nisam zadovoljan robom/nije otklonjen kvar
+ pitanje : da li zvati inspekciju i kakva su moja prava?

Unapred hvala

P.S. Ja ovaj komp vise stvaaarno ne mogu da gledam,preseo mi je svaki sekund od kako sam ga uzeo, i tako bih prebio debila da samo malo vise lici na coveka!
 
Poslednja izmena:
drug ima toshibin laptop i od kako ga je kupio stalno neke probleme sa njim. pre sad vec nekih 90ak dana ga je odneo u servis da bi mu ga vratili nakon 40ak sa prichom evo popravljen je. on ga je tamo preuzeo bez provere (pogreshio) i kad je doshao kuci uvideo da rachunar i dalje ne radi.

nakon toga opet je odneo u servis i evo vec 50 dana ga tamo drze. inache laptop je u garanciji.


ja sam mu rekao da lepo napishe sve shta se deshavalo u tom ovlashcenom servisu i to poshalje nekom toshibinom regionalnom, evropskom predstavnishtvu. e sad moje pitanje je kome se obratiti i na koji mail ?
naravno rekao sam mu i da domacim inspektorima prijavi sluchaj jer je 45 dana proshlo od kako je u servisu rachunar i koliko ja znam ima pravo na novi laptop ili povracaj para.
hvala unapred

Ovo trzisna resava bez problema.
Ako ima dokaz da je proslo 50 dana (ne radnih, kalendarskih) pises trzisnoj i ona to resava u roku od par dana.
Imas pravo da biras, isti uredjaj, dogovor za drugaciji (ko kome pare to je dogovor) ili pare nazad po trenutnoj MP ceni u radnji i poslednjoj ceni po kojoj je uredjaj izasao iz radnje.

Ovo govorim iz iskustva, sa obe strane, i kao prodavac i kao kupac.
 
Koliko znam rok za vraćanje robe (ukoliko ga uopšte ima) je dobra volja prodavca, jer nisam našao u zakonu rok za vraćanje robe.
 
Vrh Dno