Šta je novo?

Gran Turismo 5

Pa postoje samo dve stvari zbog chega bi se ti odushevio McLarenom F1.

1. Da ti je bitno kako izgleda automobil koji vozish, jer ce mozda u online modu da bude i "zivih" gledalaca pa tu mozda uleti neka riba :)

2. Da ne znash da je McLaren F1 vrlo losh auto za stazu i trkanje, on je isto ono shto i Veyron, ne sluzi nichemu osim da kazesh kako je najbrzi na svetu, i da ga lepish iznad kreveta :)

Gde si ga vozio, da i ja uplatim :)
 
3) ... i da se sa njim dovezes na zurku na nekoj prevelikoj jahti... :)

Nesto ne verujem da ekipu koja vozi Ferarije, Lamboe i slicne automobile interesuju vremena na Suzuki, konjske snage i slicne stvari...

Ja to isto kazem, ti automobili ne sluze nichemu osim za pokazivanje :)

A shto se tiche konjskih snaga, oni uvek imaju vishe nego automobili koji ih kidaju po stazama za 3x manje para, al zato uz auto dobijesh chizme od zmijske koze i zlatnu grivnu od platine :)

Gde si ga vozio, da i ja uplatim :)

Aha, znachi ti da bi znao kakav je neki auto morash da ga vozish ? :) Sad mi je jasno zashto josh nisi ukapirao koji je Golf raspad, u drugi auto nisi seo :d
 
Pa da, pre nego sto ke*jas o necemu moras to isto i da probas. Ne vazi to samo za automobile a ti to uporno radis :) Vise verujem Tiffu koji je vozio sve sto si ti vozio virtuelno na stolu za peglanje, i coveku je F1 jos uvek najuzbudljiviji auto za voznju..
 
A ko je rekao da ja ponavljam tudja mishljenja ? :) Sve shto ja kazem to sam prvo potvrdio sa 5 strana, a tudja mishljenja me uopshte ne interesuju. Ja pricham o tome koliko je taj automobil dobar u smislu da ide tamo gde ti hocesh, i on je u tome losh, imash o tome informacija, snimaka i svega koliko hocesh, i ne mislim na show emisije za shiroku populaciju kao shto je 5th gear. Obrati paznju da oni nikada nece konkretno bilo shta reci o automobilu, samo se ko deca odushevljavaju svakim u koji sednu...

Ti mora da i Top Gear shvatash ozbiljno :d
 
Shvatam ih ozbiljnije nego tebe :) Zadivljuje me tvoja vestina da pljucnes po svemu mogucem tako u par reci, bez blama :) Sigurno bi ostao ravnodusan na vristanje F1 u onoj sredisnjoj poziciji, i sigurno bi po izlasku iz automobila rekao "ma Corolla je za ovo izmislila voznju" :)
 
auuu koliko neobjektivnosti i neznanja na jednom mestu.

Mislim reci da je Ferari automobil samo za pokazivanje (ajde za Vejrona se slazem, pa i za Lambordzinija se slazem delimicno zbog toga sto ga uglavnom voze samo pozeri) ali Ferari je i ime i prezime, da ne govorimo to da Ferari postoji vec 80 godina i da je prakticno cale sportskih automobila. Ferari je bas za poznavaoce i ljubitelje sportskih automobila.
Sta tek reci o Ferariju u auto-moto sportu gde su poosvajili sve zivo pocevsi od Le Man serije pa do Formule 1.
Realno ono sto je Ferari postigao dosad svi japanski konstruktori mogu samo da sanjaju o tome.
 
Shvatam ih ozbiljnije nego tebe :) Zadivljuje me tvoja vestina da pljucnes po svemu mogucem tako u par reci, bez blama :)

A kako drugachije da kazem kada ja podrazumevam da ti kao neko ko shatro prati automobile to MORA da zna, a ipak, ti pokazujesh da poznajesh automobile koliko i Marli ili Shin :) Znash koji je lepshi i koji brze ide :d

Sigurno bi ostao ravnodusan na vristanje F1 u onoj sredisnjoj poziciji, i sigurno bi po izlasku iz automobila rekao "ma Corolla je za ovo izmislila voznju" :)

Cek da nesto raschistimo. Jel mi ovde prichamo o tome kakav je super osecaj u F1 zbog tih svih zvukova i kako on vuche, ili o tome kako je on bulja kada dodje krivina ? :) Ja da imam 5 automobila koje zelim, naravno da bih kupio i Ferrarija samo zato shto se tako cuje, ali to nema veze sa chinjenicom da Ferrari nema shta da trazi na stazi pored pravih sportskih automobila, a da ne pricham o tome shto nema shta da trazi u odnosu na ulozene pare...

Ajde da se kladimo da se uglavnom slazesh sa dole izrechenim ? :)

auuu koliko neobjektivnosti i neznanja na jednom mestu.

Mislim reci da je Ferari automobil samo za pokazivanje (ajde za Vejrona se slazem, pa i za Lambordzinija se slazem delimicno zbog toga sto ga uglavnom voze samo pozeri) ali Ferari je i ime i prezime, da ne govorimo to da Ferari postoji vec 80 godina i da je prakticno cale sportskih automobila. Ferari je bas za poznavaoce i ljubitelje sportskih automobila.
Sta tek reci o Ferariju u auto-moto sportu gde su poosvajili sve zivo pocevsi od Le Man serije pa do Formule 1.
Realno ono sto je Ferari postigao dosad svi japanski konstruktori mogu samo da sanjaju o tome.
 
Poslednja izmena:
Ne Formula 1, McLaren F1 :)

Evo jedva sam nashao snimak gde ga neko vozi na stazi sa krivinama, sve shto se moze naci su dragovi i predjenje ubrzanja, jer on je pravljen prvenstveno za to. Ista pricha je i sa Veyronom...

http://www.youtube.com/watch?v=xLnVwaSlDBM

Obratiti paznju koliko je on jachi od ostalih automobila na pravcu, moze sve da ih pretekne na 500m, ali u prvoj krivini pada na poslednje mesto.

U svakom sluchaju, moja poenta je u tome da to ni blizu nije auto za uzivanje, i u GT5 cu da ga vozim jednom, isto koliko cu da vozim Ferrarija 599 ili Veyrona :) Sa druge strane od 458 ocekujem da bude najbolji Ferrari za stazu i vishe njega chekam nego bilo koji showcar od milion evra...
 
Poslednja izmena:
Driver je Stig :d.
 
I što se vozač usro da stisne gas da ne bi ogrebao auto. :)

Pa bukvalno, kosta kao svi oni ostali zajedno :) I vozac je neki pajser, sto ga nije Tsuchia vozio :)
Brate drajveru, pricamo o egzotikama, auto je pravljen od najkvalitetnijih materijala, u to vreme (a i do skoro) bio ubedljivo najbrzi auto. Pricas o Mclaren-u i Ferrari-ju kao da su to firme koje su juce nastale, da ne pominjemo njihovo iskustvo u F1. Vidim kako se proslavljaju japanci u F1, jedna po jedna cmizdreci napustaju.. Ne osporavam da znaju da naprave auto koji ce za tri puta manje kinte da bude jednak sa nekim dosta skupljim, ali nije u tome poenta... U pitanju su egzotike koje bi svako da ne zna sta ce s parama hteo da ima..
 
Poslednja izmena:
Egzotika ili ne, dve stvari su činjenica.

1. Vešanje F1 je ispalo imitacija/kopija/korekcija jedne platforme i to je urađeno na malo nesretan način, zbog čega standardna verzija ne može da se pohvali voznim karakteristikama kakve ljudi zamišljaju.

2. Motor u F1 je bio druga opcija, prva opcija je odbila konstruktora F1 koji molio i preklinjao, ali ništa od toga.


Mclaren F1 ima svoju cenu i status zbog određenih stvari, ali to nisu tehničke inovacije i moderna dostignuća.

Zamolio bih vas da ne offujete, da ne bi opet moralo da se briše desetine postova. Ukoliko imate višak slobodnog vremena, proučite ove dve činjenice koje sam gore izneo, ima o tome materijala dosta... Zanimljive su informacije.
 
Cisto razocarenje na snimcima.

1. Onaj mitsubishi na nirburgringu mi je nekako kao iz grida... uopste nema masu, skrece kao da je od kartona...
2. Gallardo zvuci kao moj cale nakon gozbe prebranca... Takodje i njegovo ponasanje, kliza svaki put kad pipete volan a on bi trebalo da je stabilan zbog 4wd. Mada postoji verzija sa zadnjom vucom..
3. Fuji meni izgleda netaknut iz prologue (sto do duse i nije losa stvar posto je i tamo izgledao dobro ali to onda ostavlja prostor za skepticnos u vezi Suzuke)

Od dobrih stvari , sta znam... nirburgring mi izgleda dobro i uzanije (realnije) nekako od drugih simulacija...

Nadam se da nisu preterali sa kompromisima i da je ovo samo zbog toga da bi ljudi videli sta ih ceka ... a ne odma bas i tacno saznali u potpunosti (buduci da je damage sakriven ,mislim da je i fizika olaksana da novinari ne bi odma izspljuvali kao super hc simulaciju i u startu udaljili veliki broj potencijalnih kupaca). Iskreno se nadam!
 
Kako si uspeo da ustanovis da je zvuk los kad je sve snimano kamerom,kvalitet je ocajan.
 
Generalno odlicno izgleda (Nurbergring odlicno odradjen), jedino sto se tice zvuka nekako mi se zvuk guma cini prenaglasen mnogo.
Fiziku ne mogu nista da komentarisem dok ne probam, grafika odlicna (ali opet nista sad revolucionarna kako neki tvrde) , rekao bi odprilike kao u FM3 samo sa boljom rezolucijom i AA modelom.

Inace ono sto mi se ne svidja je sto ce GT5 biti previse u americkom fazonu, cak vise nego Forza (sto i nije tesko zakljuciti s obzirom da su u igru ubacili Nascar, Indy Car i IMSA GT Championship)

E da i spisak staza mi deluje malo razocaravajuc, mislim da 20+ lokacija je malo za 5 godina rada na igri. Evo spisak potvrdjenih staza :

- Indianapolis
- Nurburgring
- High Speed Ring
- Daytona
- Suzuka
- Fuji
- Tsukaba
- London
- Madrid
- Rome
- Eiger
- Tokyo Route 246
- Rally Toscana
- Top Gear Test Track
- Unnamed 458 Track
- Unnamed FT86 Track
- Unnamed Ferrari California Track
 
^ Slazem se, nema Rio, Havaji i Venecija :)

Cisto razocarenje na snimcima.

1. Onaj mitsubishi na nirburgringu mi je nekako kao iz grida... uopste nema masu, skrece kao da je od kartona...
2. Gallardo zvuci kao moj cale nakon gozbe prebranca... Takodje i njegovo ponasanje, kliza svaki put kad pipete volan a on bi trebalo da je stabilan zbog 4wd. Mada postoji verzija sa zadnjom vucom..
3. Fuji meni izgleda netaknut iz prologue (sto do duse i nije losa stvar posto je i tamo izgledao dobro ali to onda ostavlja prostor za skepticnos u vezi Suzuke)

Od dobrih stvari , sta znam... nirburgring mi izgleda dobro i uzanije (realnije) nekako od drugih simulacija...

Nadam se da nisu preterali sa kompromisima i da je ovo samo zbog toga da bi ljudi videli sta ih ceka ... a ne odma bas i tacno saznali u potpunosti (buduci da je damage sakriven ,mislim da je i fizika olaksana da novinari ne bi odma izspljuvali kao super hc simulaciju i u startu udaljili veliki broj potencijalnih kupaca). Iskreno se nadam!

Gde je na ovim linkovima Ring, EVO ili Fuji ? :)
 
Poslednja izmena:
Khm ... nisam proveravao ali sam mislio da su to isti ovi linkovi ( bio mi zauzet protok da proveravam )

I nema veze sto kvalitet snimljenog zvuka nije bio neki. Bio je i vise nego dovoljan da znam da Gallardo onako ne zvuci (ne zvuci cak ni kao bilo kakav Lambo).

I znam da ima ovde dosta vas koji se kunete u gt i kazunorija ali brate budite malo objektivni.
I ja sam kupio PS3 zbog gran turisma ali i dalje vidim stvari koje mi se ne svidjaju a mislio sam da ce biti Poliphony-Digital-way ispravljene.
 
- Unnamed 458 Track
- Unnamed FT86 Track
- Unnamed Ferrari California Track

Kladim se da su u pitanju Fiorano i onaj pass iz Top Geara (neki italijanski naziv ne secam se tacno) :d ali se vidi u reklami za 458 na par trenutaka.

Inace se slazem u potpunosti.. kvantitet staza je ocajan!
 
Poslednja izmena:
Fizika na tom klipu sa Ringa definitivno deluje sumnjivo, verovatno je namestena na amater ili slicno, jer na Mclaren F1 klipu se skroz dobro ponasaju kola. I nekako mi Ring mnogo uzano deluje, ali bas, ne kapiram u cemu je fora, svi se kunu (i PD i T10) da im je u par centimetara ubodena staza a razlikuju se kao nebo i zemlja. Ljudi koji su bas licno vozili na Ringu kazu da je dosta sirok, i da cak i GT4 verzija nema bas velike veze sa pravim stanjem.
I da li zaista mislite da su ovo sve staze koje ce biti u igri? Uozbilljite se..
 
Marko, gde si video da Galjardo kliza, faktički ni jednu pravu kontru nisam video (a i otkud to da 4x4 garantuje da auto neće klizati, pogotovo danas kad su većina 4x4 "prepravljene" zadnje vuče), taj zvuk što se čuje je bočno klizanje guma o asfalt aka centrifugalna sila :). A i ne mogu se donositi zaključci o onom Lanseru sa kamerom spolja, a pritom to nije ni fabrički Lanser, gume su riguno R.

Uglavnom, većina videa su krš :).
 
Sad sam malo bolje pogledao video i deluje ipak bolje :p Mozda je meni delovalo cudno zbog protoka i jer mi je video seckao na trenutke :d

Sto se tice zvuka, on je OK sa Super GT automobilima , ali za neke druge rally made masinice su trebali da unajme ovog tipa:

http://www.youtube.com/watch?v=QXIzKUj4d-o&feature=autofb
 
Poslednja izmena:
Ne vidim problem sa lanserom, pa ono je trkachka verzija koja "nema amortizere" i koristi Racing gume. Ring nije uzak nego je uska cela slika, poremecene su proporcije tog videa iz nekog razloga...

Lambo se loshe cuje, ali zvuk je toliko losh da ne postoji nishta osim visokih tonova, pa nikako ne mozesh da imash utisak kako se on stvarno cuje. Ako zvuk i fizika automobila bude uradjena kao u GT Academy, mislim da tu nema shta da se brine, i da mi ovde treba da prichamo o vremenskim uslovima i nocnoj voznji...

ali za neke druge rally made masinice su trebali da unajme ovog tipa:

http://www.youtube.com/watch?v=QXIzKUj4d-o&feature=autofb

Ovaj prvi zvuk je kao budzeni jugic kome je malo prso auspuh :d:d

Ovaj je kralj http://www.youtube.com/watch?v=9coH3WGSkAU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=n_R_w3AB288&feature=related

(za one koji znaju kako se cuje neshto osim Golfa GTI :d)
 
Poslednja izmena:
Sad sam malo bolje pogledao video i deluje ipak bolje :p Mozda je meni delovalo cudno zbog protoka i jer mi je video seckao na trenutke :d

Sto se tice zvuka, on je OK sa Super GT automobilima , ali za neke druge rally made masinice su trebali da unajme ovog tipa:

http://www.youtube.com/watch?v=QXIzKUj4d-o&feature=autofb

Nisam se baš naslušao hvalospeva o stabilnosti Galjarda. Mada nisam čuo ni suprotno istina. Nije to pitanje. Ne vidim gde si video nestabilnosti i klizanje. Ovo je škipa guma - sve četiri gume, to nije proklizavanje. Gume su 100% S. Auto nije proklizao ni jednom. A pošto R8 spominješ, on ti je faktički zadnja vuča, ali da ne idemo u off.

Što se zvuka tiče, da sačekamo mi ipak da se igra pojavi :).
 
Poslednja izmena:
Opste je poznato da se na takvim show-ovima po defaultu postavlja arcade fizika iz razloga da bi se igra "dopala" masi...
GT ne moze da omasi i smesni su mi ljudi koji dovode u pitanje sam kvalitet igre, pogotovo oni sto i dalje misle da ce igra imati 20 staza (vidim GTPlanet je pun takvih)...
 
Vrh Dno