Šta je novo?

Telekom ADSL - diskusija

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
2wdpp1w.jpg


Ovo sam malopre zatekao u sandučiću. Ja već imam Telekom ADSL ali moje komšije nemaju, pa ne bih da ih neko navuče na tanak led. U pitanju je Bečej...

Čudno mi je što se traži podnošenje zahteva na taj broj (koji je u Banoštoru, btw) ili na mobilni a nigde ne piše ime tog ovlašćenog distributera.Takođe, na official Telekom letku koji ide zajedno sa papirčetom flomasterom je precrtan broj korisničkog centra 9813, na obe strane...

Šta mislite?

Tesko da telekom stampa takav papir bez logo znaka i zvanicnog broja... (onaj kolorni je ok)...
Ja mislim da se neko zaajebava :bottle:
 
Pa strava, navuku ljude da imaju 3 meseca 16 mb, i posle za 1400 dinara placaju paket 1mb ceo zivot(a kod nekih ima 4 mb za te pare).

ovce i jesu za sisanje, bez uvrede :)

zavisi na kom pasnjaku pasu...:laugh:
 
. . . .svakog momenta ochekujem rachun, pa da vidim shta su mi obrachunali da treba da platim.. na dlanu mi je paket 1Mbit, a router "kazhe" 2 :D
 
Ja bih preporucio ljudima da uzmu ove pakete za 1 din.prva tri meseca nigde te ne obavazuju koju brzinu da korisitis ....ja isfurao 3 meseca na 16 Mb pretplata 1 din. dva dana pre kraja promocije spustio vezu na 2 Mb i srecni svi....u medjuvremenu downloadovao par terabajta :)......u svakom slucaju hvala im jer ko zna kad bih video taj protok.. .. :)

neznam koliko je ovo istina jer ja sam to isto hteo da uradim ali mi kazu da je nemoguce e sada nebih da rizikujem prebacivanjem brzine na 16mb da nebih zaglavio na toj brzini do kraja isteka ugovora jer sam ugovor upravo danas podpisao!
 
@patriarch
Bilo je već reči o tome, da ne ponavljam isto...

Meni su rekli u kor. servisu (nazovi i ti 9813 pa proveri) da se za vreme trajanja ugovora može menjati paket, ali samo sa sporijeg na brži. Ako jednom povećaš na Click 16, ne možeš posle da smanjuješ dok ne istekne 12 meseci.

Meni su dva različita operatera rekla da nije moguće, dok traje ugovor, prelaziti za bržeg na sporiji paket, ne znam odakle tebi drugačija informacija. Možda je u praksi i moguće promeniti brži paket za sporiji zahvaljujući rupi u njihovom informacionom sistemu, a možda i nije. Što se mene tiče, odustao sam od zamisli, neću se kockati. :)

Da li su tebi rekli drugačije ili si ti prosto promenio brzinu na sajtu i to je to?
 
Poslednja izmena:
Da li se meko mozda rasptivao da li ce biti ubrzanja/smanjenja cena?

Nema jos nista zvanicno. Meni je teta sto radi u Sezamu rekla da se oni nadaju da ce biti od 1. januara, takodje je rekla da to nije sigurno zato sto su im ovi iz telekoma pricali i letos da ce povecati brzine ali od toga nista nije bilo. :mad:
Tako da dok god telekom ne objavi zvanicnu informaciju nista od toga.
 
Nema jos nista zvanicno. Meni je teta sto radi u Sezamu rekla da se oni nadaju da ce biti od 1. januara, takodje je rekla da to nije sigurno zato sto su im ovi iz telekoma pricali i letos da ce povecati brzine ali od toga nista nije bilo. :mad:
Tako da dok god telekom ne objavi zvanicnu informaciju nista od toga.

To sam i ja suo da je bilo kao najavljeno povecanje za septembar, ali ni od toga nista. Hvala na informaciji :)
 
. . .doshao rachun.. za sada placam 1Mbit.. o, da, Dl je oko 210Kb/s :D
 
Vidim da je bilo reci, ali ja sam i dalje u dilemi da li aktivirati uslugu Speed Up?
 
zero aktiviraj neces se sigurno pokajati ja imam aktivan speedup od samog pocetka i nikad problema sa racunom a down je veci, tako da sto ne iskoristiti

inace je normalno da se ruter setuje na brzinu narednog paketa, posto aktiviranjem usluge na onih beshe 3 sata dobijate tu brzinu, mada ja to nisam radio nikad, a kako imam IPTV to vise ni nemoze koliko sam ja upoznat
 
Bandwidth Down/Up(kbps) 8000 / 509

ovo pise u ruteru a clic 1?


Sta mu to znaci, nemam iptv.
 
Imam problem sa Telekomovim ADSL-om pa da ne otvaram temu neka mi neko odgovori ovde ako moze. Naime zanima me da li neko zna kako fizicki izgledaju portovi za ADSL u centralama. Hocu da kazem da li se kace na tvoj modul u centrali ili stoje negde sa strane.
Ovo pitam jer imam problem od kako je moj brat uveo isto Telekomov ADSL (presao sa Sezama zbog rutera). Ja sam uzeo ADSL 27 novembra i sve je radilo kako treba dok se on nije aktivirao svoj modem. Posle toga je poceo da mi se gubi DSL signal bez pravila nekada svakih 10 sekundi nekada 10 sati. Dva dana sam pretresao kucnu instalaciju ali nista. Danas sam resio da uzmem njegov ruter da vidim da nije mozda problem do njega posto celo pre podne nisam imao DSL signal. Cim sam ugasio njegov ruter na mom se pojavio signal. Posle jedno 5-6 pokusaja i moj i njegov ruter su na mojoj liniji imali stabilnu vezu. Kada sam mu vratio njegov ruter i ukopcao ga na liniju njegov je tesko usppostavio vezu a meni se prekinula. Posle smo se probali 5-6 puta da da iskljucujemo naizmenicno rutere i uvek bi onaj koji nije imao signal istog trenutka uspostavljao vezu. Na kraju je on iskljucio svoj i ja sam imao stabilnu vezu celo vece. On ova 4 dana koliko imamo problem i nije nesto koristio internet ali je uglavnom drzao ukljucen ruter sto je mene zezalo.
Telekomova telefonska podrska je ocaj treba ti najmanje 30 minuta dok ti se neko ne javi posebno uvece. Rekli su mi da su javili sluzbama na terenu i javili su mi se da ce doci da provere kucne instalacije mada problem definitivno nije do njih (a to mi je problem jer sam instalacije prebacio u susednu kucu gde sad zivim a ne tamo gde mi je prijavljen telefon pa mogu *****ti da je problem zbog toga).

Sada pitanje da li neko zna kako je fizicki izveden port na centrali jer se meni cini da su genijalci utakli dve parice na jedan port i da li ja mogu kod mene negde ocitati neki identifikacioni broj porta (sa moje i bratove linije) da ustanovimo da je on isti. Inace posto znam ko sve radi u Telekomu mogu se nacekati da mi srede kvar mada se verovatno po listingu vidi da ja i brat nismo bili verovatno nikad na zajedno konektovani. I decko koji radi u col centru je jedva shvatio problem i kaze da mu je to prvi te vrste. Znaci radi se o dve telefonske linije, tj dva kabela koja dolaze sa bandere u dve razlicite kuce.
 
Sadnisam siguran koliko je sve to moguce jer je sansa za to skoro nemoguca ali moze da se desi ali, ako routeri (tvoj i njegov) koriste isti user name i pass za pppoe konekciju bude situacija kao kod tebe. Probaj da pozajmis modem od nekog komsije kome sve savrseno radi pa isprobaj da vidis da nije to u pitanju slucajno. :smoke:
 
Pa dok je on imao Sezamov modem tih 3-4 dana u novembru sve radilo savrseno i kod mene i kod njega dok nije prosao kod telekoma. Jel moze negde ili uz pomoc nekog programa da se vidi koji user i pass koristi ruter. Inace mi smo nekad bili dvojnici do pre par godina pa predpostavljam da nam se u centrali modul koji belezi impusle i belezi uspostavljene veze nalazi jedan pored drugog ako centrale jos uvek izgledaju tako uopste. Prvo sam mislio da nisu mozda fizicki pomerili moj modul dok su namestali njegov dok nismo skontali da i on ima iste probleme ali njegov ruter je "jaci" pa uglavnom on ima signal a ja nemam. Inace oba rutera su ova nova Pirelijeva. Opet ako koriste isti pass i user ne bi trebalo da se desava da ako ja uspostavim vezu da me on moze izbaciti a to se desava kada on upali svoj ruter. Valjda bi trebao port da konstatuje da je neko sa tim podacima vec na mrezi i da njega odbije a ne da meni prekine vezu a njemu uspostavi.
 
Poslednja izmena:
Podrazumevam da imate potpuno odvojene tel. instalacije, dva rutera, dva splitera i da su svaki na svojoj instalaciji.
Ukoliko je to slucaj onda je nesto gadno zeznuto.
Imam neproverenu informaciju od inzenjera iz telekoma da oni prepoznaju korisnike po mac adresi rutera zbog toga ruter jednog korisnika radi na instalaciji drugog korisnika i obrnuto.
User name i pass nikako ne mogu da vam budu isti ako imate dva ugovora.

Malo bolje proverite tel. instalacije. To bi mogao da bude problem.

Pozdrav.
 
neznam koliko je ovo istina jer ja sam to isto hteo da uradim ali mi kazu da je nemoguce e sada nebih da rizikujem prebacivanjem brzine na 16mb da nebih zaglavio na toj brzini do kraja isteka ugovora jer sam ugovor upravo danas podpisao!

Ja sam od 1 septembra kada sam uzeo ruter ....resio da malo eksperimentisem ..prvo povecao vezu na 8 mb pa na 16 mb ....do sada su mi stigla dva racuna od po 1.18 din ..za koriscenje veze od 16mb...1 decembra pozvao servis ..dobar dan,dobar dan ,javila se cura sa sexy voice - om :d i ja je zamolio da mi kuje kude spusti vezu na 2 komada ..proverila da nisam menjao vezu u toku meseca i to je moje iskustvo ......pozzzz
 
Poslednja izmena:
Ja sam od 1 septembra kada sam uzeo ruter ....resio da malo eksperimentisem ..prvo povecao vezu na 8 mb pa na 16 mb ....do sada su mi stigla dva racuna od po 1.18 din ..za koriscenje veze od 16mb...1 decembra pozvao servis ..dobar dan,dobar dan ,javila se cura sa sexy voice - om :d i ja je zamolio da mi kuje kude spusti vezu na 2 komada ..proverila da nisam menjao vezu u toku meseca i to je moje iskustvo ......pozzzz

hvala ti na informacijama ali nesto me je strah da to radim da nebih zaglavio na vecem paketu nego sto mogu da placam!?
 
Poslednja izmena:
Podrazumevam da imate potpuno odvojene tel. instalacije, dva rutera, dva splitera i da su svaki na svojoj instalaciji.
Ukoliko je to slucaj onda je nesto gadno zeznuto.
Imam neproverenu informaciju od inzenjera iz telekoma da oni prepoznaju korisnike po mac adresi rutera zbog toga ruter jednog korisnika radi na instalaciji drugog korisnika i obrnuto.
User name i pass nikako ne mogu da vam budu isti ako imate dva ugovora.

Malo bolje proverite tel. instalacije. To bi mogao da bude problem.

Pozdrav.

Dva kabela sa bandere dve instralacije razvedene u dve kuce. <bili smo nekada dvojnici ali kada su nas razdvajali vuceni su novi kablovi od centrale do nas. Kucna instalacija sigurno nije problem jer kada je samo jedan od nas ima ukljucen ruter veza se negubi i download ide maximalno. Meni veza nije pucala sada skoro 20 sati posto on svoj ruter drzi iskljucen a kada smo probali danas posle podne da ga ukljuci meni se odmah izgubio DSL signal. Kada ga je iskljucio ponovo je kod mene sve ok i evo ne puca mi veza par sati. Tehnicku podrsku dobijem posle pola sata cekanja i juce mi je receno da ce se kvar otkloniti 24 casa po prijavi. Ja ih danas opet nazovem oni kazu da je rok 48 sati a posto sam ja prijavio kvar u 21:00 oni ne mogu nista a danas i juce posle 12 sati mi se niko nije javljao.
Sva sreca pa sam je problem izmedju mog i bratovog rutera pa smo slucajno otkrili problem (koji ne znam kako ce resiti jer vidim da ni ovde niko nema ideju u cemu je problem). Moglo se desiti da imam konflikt sa nekim koga ne poznajem pa kako bi im tek onda objasnio u cemu je problem.

P.S.
Ako ovde niko nema neku ideju mogu samo zamisliti kako cu se objasniti sa Telekomovim "zicarima".

Pozdrav.
 
@tule
nije rešenje konkretnog problema, ali, jeste li razmišljali o tome da jedan otkaže ADSL a drugi uzme 2x ili 4x brži net?
Neka cenovna formula je da se za 50% više para dobija duplo veća brzina, a za duplo više para (tj onoliko koliko trenutno plaćate zajedno) se dobija *4x* veći paket. Naravno pod uslovom da sada koristite pakete do 4Mbps.
Trebao bi vam samo jedan običan mrežni kabal da se povežete. Naravno ako ste do 100m (max 200m) jedan od drugog.
 
Svojevremeno (ima tome barem 4-5 godinica) je bilo aktuelno da se na telekomovom sajtu proverava da li imas uslove za ADSL i prijavljivanje za isti.
Ja, kako sam u to vreme bio "dvojnik", a znajuci da kao takav sigurno nemam uslove, reko' daj da ih malo z, a sta znam mozda me i brze razdvoje, pa se prijavim.
Naravno, niko nista, u medjuvremenu sam i ja dobio "trojku", kad ovi , valjda u panici, jer svi prelaze na SBB kabl, sada svaki dan zovu, kada cu da dodjem da preuzmem modem :smash: :d
 
Izgleda da vase parice imaju malo vece preslusavanje na f>100kHz i verovatno je to problem. Trazi da ti neko iz telekomove merne grupe umeri parice (frekventna karakteristika parice).

Kada je on koristio Sezamov internet nekih 3-4 dana u novembru nije bilo nikakvih problema. Oba veze su radile bez problema. Evo danas je treci dan od kako sam prijavio kvar i niko mi se ne javlja. Podrska samo kaze strpite se.

Ma problem je sto smo sada oboje vezani ugovorom na godinu dana a u planu mi je da uzmem i iptv a to se ne moze deliti. Inace ja i nisam hteo kod Telekoma ali nije bilo sanse da drugacije dobijem port sto sam pisao u temi koju sam otvorio.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno