Šta je novo?

Fer i posteno..

znaci u win win ima 4350 agp za 1000din :) extra cena!
 
Pa ono tipa uzeo si je pre dve godine, i da u takvim slucajevima spustaju prvobitnu cenu, na sta sam ga prekinuo i rekao da je 1000 dinara premalo i da to nije uredu, lik mi je ponudio zamenu za drugu al jedino sto imaju je 4350 agp i to je to.

Zaboravljas da sam ostao bez 2600 pro agp koja je placena 5500 + pdv i novca koji sam vratio vlasniku graficke znaci nekih 60e..
 
Poslednja izmena:
Nadam se samo da slična praksa neće da važi i za Bench House, s obzirom da je u celoj priči i Alti, tako da....
Anyway, loš marketing definitivno.

p.s. ja ne bih pristao na "vansudsko poravnanje", po zakonu je ili nova ista ili pare na osnovu fiskalnog, tačka. To što svako svašta piše po garantnim listovima nema blage veze sa zakonom, papir trpi sve. Problem je ako se pristane na te uslove.
 
Gdje piše? A je li realno da ja kupim danas Nokiu E71 za 350€ i za godinu i 364 dana se pokvari, i pošto se više ne proizvodi, ja dobijem 350€ za krš? Scenario 2: Stvar vrijedi 100€, za 11 mjeseci se pokvari, nemaju je više, ja dobijem 100€ i to isto kupim u drugoj radnji za 70€. Dobar 30. Logično?

shaddow, veruj mi, zaista je tako po zakonu. ne pricam napamet.

dakle, duzni su da urade nesto od sledeceg:
a) da poprave uredjaj
b) da zamene identicnim
c) da zamene trenutno aktuelnim "ekvivalentom"
d) ukoliko nije moguce izvesti nesto od gorenavedenog, duzni su da isplate sumu sa fiskalnog racuna.

Tako funkcionise. Tako je po zakonu. Problem je sto se pojedine firme cesto koriste igrom reci, pa cak negde navode i u garantnom listu nebuloze tipa vracanja novca u visini trenutne vrednosti, sto je totalni nonsence.

Koliko god ti delovalo apsurdno, ovako je kako navodim, provereno i overeno pecatom drzave Srbije :).
 
shaddow, veruj mi, zaista je tako po zakonu. ne pricam napamet.

dakle, duzni su da urade nesto od sledeceg:
a) da poprave uredjaj
b) da zamene identicnim
c) da zamene trenutno aktuelnim "ekvivalentom"
d) ukoliko nije moguce izvesti nesto od gorenavedenog, duzni su da isplate sumu sa fiskalnog racuna.

Tako funkcionise. Tako je po zakonu. Problem je sto se pojedine firme cesto koriste igrom reci, pa cak negde navode i u garantnom listu nebuloze tipa vracanja novca u visini trenutne vrednosti, sto je totalni nonsence.

Koliko god ti delovalo apsurdno, ovako je kako navodim, provereno i overeno pecatom drzave Srbije :).
Zakon o zastiti potrosaca

Član 35.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.

nisu ti bas najbolji izvori. a, ako su ti tako rekli u finansijskoj i trgovinskoj inspekciji, onda i nije cudo sto rade kako tade, tj. ne rade.
 
Bas mi je cudno ovo sa WW-om. Ja sam pre par dana menjao Asusov 3870 sa pola giga ram-a kod DPM-a. Poslao im karticu brzom postom posto sam iz Nisa i za nedelju dana me tip iz DPM-a zove (nisam mu cuo ime javljao se sa ulice :) ) i kaze da mi salje Asus 3850X2 sa gigabajtom memorije. Kaze, tu karticu su mu poslali iz Asus-a. E sad, ne mogu da kazem da nisam zadovoljan. Em su u DPM-u odreagovali brzo em sam dobio bolju karticu (doduse ne mogu da je smestim u kuciste pa moram da je prodam :smash: ). Ako sam dobro shvatio, prodavac kontaktira proizvodjaca (odnosno uvoznika) koji menja karticu u ekvivalentnoj snazi a garancija se produzava u odnosu na karticu koja se menja. Neznam kako je sa prodavcima koji su i uvoznici, verovatno oni gledaju tu da izmesetare, pretpostavljam da im je veleprodaja ipak na prvom mestu.
 
Poslednja izmena:
Nemojte samo da mesate maloprodaju i veleprodaju.
Veleprodaja ne moze da vraca iznos sa fiskalnog racuna jer taj iznos nikad nije ni dobila.
Taj iznos vraca maloprodaja, a VP maloprodaji najcesce zadnju cenu po kojoj je taj proizvod prodavan u VP-u. Sve naravno pod uslovom da nema adekvatne zamene.
Naravno, ovde je neko prilicno omasio za ovih 1000din, pa je bilo neophodan poziv komercijalisti da bi se stvar razresila. Takve stvari se desavaju cesto i u svim firmama i uvek se nadje neko resenje.


Naravno, u Win Win shopovima i u Bench House-u se tako nesto ne moze desiti, jer ako ne postoji adekvatna zamena za robu zna se koliko je kupac platio i koji iznos dobija nazad.
 
Nije da branim Alti, al' podigla se prevelika prašina oko stvari koja se relativno lako rešila, možda su pokušali nešto da izvaćare, al' pre bih rekao da napravili grešku, koja je brzo ispravljena - što je za pohvalu. Verujem da je većina vas doživela mnogo gore stvari prilikom ostvarivanja garancije, a koje su rešene posle dužeg perioda vremena i posle "upotrebe" inspekcije i pretnje fizičkim nasiljem :))).
Ovo je mačji kašalj.
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je da uvek firme prave "greške", retko kad kupac. Ovakve teme baš zato treba da postoje, čisto da vidimo ko često pravi te male greške, da bi se izbegavali.
 
pa kako kupac moze da napravi gresku? :d jedino sto kupuje tu gde je kupio :d
 
O tome ti i pričam :D
 
Kakav bezobrazluk, je l' si se posavetovao sa nekim iz inspekcije? Koji su to pilićari, mogu samo dve firme da navedem koje me nikada nisu zeznule, a to su Imtel i Atom.


Potvrđujem za ove dve firme. Stvarno im svaka čast ! Nikad ni najmanji problem sa njima nisam imao !
 
pa je bilo neophodan poziv komercijalisti da bi se stvar razresila. Takve stvari se desavaju cesto i u svim firmama i uvek se nadje neko resenje.

Mislim da je ovo uradjeno smisljeno, da bi se neko nekome uvukao negde :D

Nije da branim Alti, al' podigla se prevelika prašina oko stvari koja se relativno lako rešila, možda su pokušali nešto da izvaćare, al' pre bih rekao da su napravili grešku, koja je brzo ispravljena - što je za pohvalu.

Rekao sam vec, nije stvar u 5k dinara nego sto je to neko probao i ako prodje proslo je, ja nisam zadovoljan sa reklamacijom, al sam izvukao bar nesto.

I ne, po meni, to nikako nije za pohvalu, sto ja da se nerivram oko takvih stvari i objasnjavam ljudima da sam ja samo lekar opste prakse, da je doktor rekao 1k, da me oni gledaju popreko i pljuju po meni?
Necu, zato sam i podigao temu da se pljuje tamo gde treba.

Izvinjavam se svim clanovima na grubim recima.
 
Poslednja izmena:
Nema šta da se izvinjavaš, 99% ljudi ovde je na tvojoj strani.
Tu i tamo se provuče neko "glasno razmišljanje" koje je kao kontra od tvog da bi se lakše shvatio takav "predlog", da te "namire" sa 1000 Dinara... :(
 
Tako je. To je ona klauzula 3+2. Ima toga kod mnogih proizvođača. Najviše kod proizvoda bele tehnike, u one dodatne dve godine ti garatuju servis.
 
Zakon o zastiti potrosaca

Član 35.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.

nisu ti bas najbolji izvori. a, ako su ti tako rekli u finansijskoj i trgovinskoj inspekciji, onda i nije cudo sto rade kako tade, tj. ne rade.


A ako se proizvod vise ne nalazi u prodaji, kupcu se vraca novac u iznosu koji je jednak zadnjoj maloprodajnoj ceni, osim ako ta zadnja cena nije bila veca od iznosa na fiskalnom... Mislim, tako je logicno :S:
 
Ako imaju taj proizvod na lageru, možeš da biraš da ti zamene ili isplate cenu tog proizvoda na dan vraćanja. Ako nemaju na lageru i ne mogu da ti obezbede zamenu u zakonskom roku, mogu da ti zamene za adekvatan proizvod u toj kategoriji ili da vrate novac sa fiskalnog računa, na kupcu je šta će da izabere od ta dva.
 
Poslednja izmena:
Ako imaju taj proizvod na lageru, možeš da biraš da ti zamene ili isplate cenu tog proizvoda na dan vraćanja. Ako nemaju na lageru i ne mogu da ti obezbede zamenu u zakonskom roku, mogu da ti zamene za adekvatan proizvod u toj kategoriji ili da vrate novac sa fiskalnog računa, na kupcu je šta će da izabere od ta dva.


U kategoriji po performansama kartice ili u kategoriji po trenutnoj ceni?

To jest, ako je covek pre dve godine platio karticu 5000 dinara, da li treba da mu bude data kartica koja je slicna po performansama ili ona koja sada kosta 5000 dinara?
 
Meni su u jednoj radnji (možda pixel ili tako neka, bilo je pre 1-2 godine pa se ne sećam..nisam na kraju pazario) rekli da je iako garaciju na HDD proizvođač daje 5 godina uvoznik se odlučio na 3 godine. Ne znam da li uvoznik može da bira koliko će da garantuje? Tako da je ustvari na 3 godine?? Malo se uklapa u tu priču o 3+2, tj. da u poslednje 2 salju poizvođaču...
 
Zakon o zastiti potrosaca

Član 35.
Ako je prigovor iz člana 34. ovog zakona osnovan zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:
1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
2) da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.

nisu ti bas najbolji izvori. a, ako su ti tako rekli u finansijskoj i trgovinskoj inspekciji, onda i nije cudo sto rade kako tade, tj. ne rade.

Ovo je 100% tačno. Ja sam 4x2GB Apacer platio 6900 din u Imtelu. Pošto nije radila kako treba otišao sam da mi je zamene, a pošto nisu imali istu vratil su mi 7300 koliko je koštala u poslednjem momentu kada su je imali (očito išao kurs na gore). Ja kad su oni ispali fer doplatio još malo i uzeo Geil-a.

Ako sam ja shvatio pokretača teme on nije ovo kupio u njihovoj maloprodaji kao krajnji kupac, već kao firma od firme gde u principu važe drugačiji odnosi.
 
Imtel je meni jednom i par puta drugarima radio sledece :
nema gf4ti da zameni, pod garancijom je. I ljudi kazu "bila je hajend kartica, evo ti odgovarajuca hajend"
naravno zato jedva rade jer igraju fer u neku ruku.
sto se winwina tice, nakon skoro 10 godina nabavke opreme od poznanika ili raznih kanala (i sam imtelom sam saradjivao) , odlucim da uzmem komad hardvera u winwinu tj samsung t220
Naravno zalacio sam model sa losim dvi.
Krenuli su da me leraju polako te nosi u servis na viliniom vodama (ocu zabole me) te ako das ovde oduuuzice se i tako vidim napipavaju me.
Sad ce pasti dan dva slobodna pa da vidim kako cemo to resiti.
A kad je trebalo da uzmem monitor koji je radio 180 sati (videlo se iz servisnog menija) sve su se topili od srece :)
 
Nadam se da si procitao moje iskustvo sa WW i T220. Potrazi pa ces videti identican problem. Dosta nerviranja, ali po mene se relativno ok zavrslio, eto cisto da znas.
 
U kategoriji po performansama kartice ili u kategoriji po trenutnoj ceni?

To jest, ako je covek pre dve godine platio karticu 5000 dinara, da li treba da mu bude data kartica koja je slicna po performansama ili ona koja sada kosta 5000 dinara?

Dinari su ti koji su merodavni inspekciji, ne 3DMark-ići... :D
 
Rama nisi u pravu,vraca se novac po ceni od tog dana.
Ako je uredjaj kostao 10000 din i posle 2 godine dodje do povracaja sredstava,normalno njegova vrednost vise nije 10000 din nego recimo 6000 din,kupac dobija tih 6000 din,nikako 10000 din.
Jedini problem u ovoj prici sto je kartica lose procenjena,ali uradili su po zakonu,kraj price.
 
Nazad
Vrh Dno