Hmm, ja moram da ispričam šta mi se desilo u jednoj manjoj poslovnici Com-Tradea gdje je drug kupo komp.
Priča počinje ovako: zove on mene, "ne radi mi komp, ajde da pogledaš", ajde. Upalim komp, poslije par minuta izuzetno sporog rada, popijem BSOD i dalje ne prepoznaje disk. Rečeno mi je da se to dešava stalno, i da kasnije može komp da se upali tek poslije 2-3 pa do 24h od BSOD-a. Zaključak, crko HDD (nije me zanimalo da li su u pitanju bad sektori, mehanika/elektronika, kontam to će zaključiti u CT-u, bitno je da disk ne radi). Donesem ja moj HDD, stavim, instaliram windows, i kažem 'ajmo ovaj odnijeti u CT, a neka tebi mog HDD-a dok ti ne stigne novi.
Dolazimo u CT, nosim ja garantni list i HDD, i tu sve počinje.
JA: (ispričam šta je bilo)
Radnik: (izraz lica u kombinaciji ovog :d i ovog :zgran: smajlija, pa iskombinujte) i poče nešto da mlati tipa kako mi možeš donijeti go HDD tako u ruci, ko si ti da otvaraš računar, sad ti neću priznati garanciju...
Ja 'vako stao: :zgran:
Onda on: ne možeš ti meni donijeti HDD u ruci, gdje si vidio da se tako donosi HDD
Ja: pa crkla su mi do sad dva HDD-a, i oba puta sam ih donio u ruci, i poslije dijagnostike, bez po' riječi dobijao novi (što je valjda normalno).
On: Nešto tebi puno diskova crkava (znači odma počinje da me pod*ebava) i nastvi: samo ću reći "svašta".
Ja opet :zgran: i kontam da l' da ga nabijem na šaku ili šta :S:
On: ništa, ne mogu priznati garanciju i gotovo, otvaran komp, mogli ste vi bacati HDD po kući pa ga donijeti ovde.
(Da napomenem da je ona naljepnica već bila presječena, tj komp već otvaran, kako saznah, već jednom nošen na servis zbog sličnog problema, gdje je kolega od ovoga otvarao i "dijagnosticirao da je pao sistem", isti reinstalirao i vratio komp, uz to naplatio uslugu u protivvrijednosti od nekih 200-250 din :crash: )
Onda ja pitam: Da li bi ste priznali garanciju sa tom presječenom naljepnicom od strane kolege, a da sam donio disk u kompjuteru?
Kaže: Da (znači ja sam isto tako mogao "bacati disk po kući", kao što on stručno kaže, i vratiti ga u komp, i sve bi bilo ok, što dalje implicira da on nema blage veze o čemu priča)
I onda drug kaže: Ajde možeš li ti ikako zanemariti da je vađen HDD i priznati garanciju (tu sam htio njega da bacim kroz prozor).
Kaže: Ne znam, konsultovaću se pa ću javiti (a valjda bi morao da prvo dijagnosticira da li je kvar greška korisnika ili ne, tj. po mom mišljenju mora zamjeniti pokvaren HDD, iako je oštećena naljepnica, u ovom slučaju greškom servisera). Uzeo je broj telefona od druga, i rekao čućemo se.
Kasnije ga zvao, rekao nešto u fazonu kako je on fini, pa izašao u susret i priznao garanciju (*****), i kao testirao je dva dana memoriju, ovo ono (nabroja još neke stvari, ne sjećam se), i "da je instalirao sistem i
neke drajvere i da je sad sve ok". Donese čovjek kući komp, zovnu mene da ga "prikopčam", i upalim ja tako komp, kad dođe nešto tipa "no device to boot" u tom fazonu, ono kad nema odakle da butuje, jel'.

Reko 'ajmo odma vratiti.
I tako dolazimo mi, kaže onaj "E ŠTA JE SAD".
Reko': E NE RADI!
Kaže: kako ne radi?
Reko': pa odakle ja znam, ti si serviser.
Kaže: ne moguće, meni je radio ovde dva dana i stavlja ga, priključuje na monitor i na kabal za struju (ali na onaj koji nije bio uključen u struju, tj, bila su dva jedan pored drugog, a ovaj drugi je bio u struju


, što sam ja odma' vidio, al neću da kažem). I tako on klika 5-6 puta dugme za paljenje i onako sa podsmjehom prokomentarisa: Evo, neće da se upali.
Tu ja onako primjetim: možda bolje radi kad se uključi u struju.
Te on (sad se i on malo iznervir'o) uključi onaj kabal u struju, upali komp (e sad sam se ja malo prepao da se ne upali komp, ali srećom nije :d ).
Iskoči i njemu poruka da nema odakle da butuje, i on reče: Ne znam, neki kvar, čućemo se sura (kontam, sigurno je grafička ili memorija, al ne rekoh, da ne zakuvavam još više), a on još primjeti. ALI KOD MENE JE DVA DANA RADIO! (što isto nemadoh snage da objašnjavam debilu).
Pošto ne uspjede poslije par dana da popravi (stašni veliki serviser), poslao je čitav komp "na servis".
E sad, zanimaju me Vaša mišljenja o stručnosti ovog velikog servisera i o tome čime je on to mogao testirati dva dana HDD (između ostalog) i zaključiti da je isti sasvim ok (iako i u normalnom radu se "gasi", da ne pričam o nekim jačim testovima), te da li je on imao pravo da ne prizna garanciju, bez da ustanovi šta je bilo sa određenom komponentom.
Uz to bi me zanimalo da li smije koristiti privatni msn na poslu, jer dok smo pričali, svaki put sam skočio kad njemu stigne poruka, jer mu je komp (na kome je i kasa :S: i na kome koristi msn) priključen na neke brutalne zvučnike i pritom podobro pojačan.
Hvala svima na eventualnim mišljenjima.
