Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sve je to ok, ali mene zanima jedna stvar:
da li ja previse trazim ako hocu da se ispostuju rokovi i ako hocu da kupim (svojim tesko stecenim parama) nesto sto je NOVO??? Dakle da niko drugi nije pipkao. Eto, to je neki psiholoski momenat, mozda sam ja izopacen...

ja licno kupujem monitore zato, oba dva puta sam prevalio ~220km i uzivo pogledao/kupio..
 
Da ti kazem, ja kad kupujem nesto skuplje uzimam iskljucivo zapakovano ili ne uzimam uopste.Ali navikao sam na samog sebe i to sebi mogu da ucinim.,)
 
Da, mislim da bi sad posle toliko gresaka sa njihove strane ipak mogao da kazes koja je firma u pitanju. Nesto mi govori da ime pocinje na W? :>
 
Ne pocinje na W nego na B.
Elem...

Standardna procedura kada se nesto narucuje je da se novac uplati na racun, a kada od banke dobijemo potvrdu da je novac uplacen (a proveravamo bas cesto), roba se salje A2B-em za sledeci dan.
E sad, u zavisnosti od toga u koje se doba dana uplati i koliko banka brzo odradi svoj deo posla, nekada to ume da se razvuce na dva dana. Recimo, uplatis u sredu popodne i to sigurno nece leci isti dan. Ako legne u cetvrtak popodne, mi ne mozemo dati vozacu pre petka (A2B-u bi mogli isti dan do 16h i u petak bi bio na adresi), a on (t.j. drugi vozac) ga moze tek u ponedeljak ujutru isporuciti.

Sto se tice samog monitora, svaki monitor koji imamo samo 1 komad se izlaze. Zato svako ko udje u radnju moze da vidi svaki monitor na delu i sigurno niko nece dobiti monitor sa mrtvim pikselom. Opcija 2 je da ne otvaramo ni jedan, pa da ljudi kupe macku u dzaku, a mozda je i taj monitor otvaran u firmi koja ih uvozi. Garancija je od dana kupovine, ali shvatam zelju da neko dobije neotpakovanu stvar. Nazalost ovaj monitor je bio samo jedan, bio je izlozen, a onaj ko ga je pakovao je napravio gresku ne spakovavsi kabl, za sta nema opravdanja.
Ja se ovom prilikom izvinjavam Pioneerku, znam da je situacija neprijatna i sigurno ce biti ispravljena.
 
Nazdravlje!

Prvo pa musko;)
 
Poslednja izmena:
@[Mancha]: prihvatam izvinjenje, greske se desavaju, a u pocetku je sigurno najteze.

Epilog:
jutros sam otisao u NS prodavnicu u kojoj sam dobio zamenu za isti taj monitor. I ovaj koji sam dobio je sa police. Ima 5x duzi radni vek (~480 sati), ali fizicki izgleda malo bolje.
Takodje sam dobio i napojni kabl.

Naravno, (ja sam baksuz ocigledno) zabica na zadnjoj masci monitora je polomljena, tako da taj plasticni dodatak visi trenutno na jednoj (preostaloj) zabici i malo landara.

Jako mi je zao sto ovo moram da napisem, ali generalni utisak mi je da sam se opekao. :(
 
Pa pionirko, cim kapiras da tog monitora nema skoro nigde, trebao si da uzmes pare nazad ili dauzmes neki koji je meinstrim (i sigurno ga ima u vecim kolicinama). Ne vredi juriti poslednji komad.
 
eto sada je josh chovek kriv :) LOL
Da li to znachi da cje bench house garancije mocji da se reshavaju u winwinu u NS ?
 
Covek iz NS WW-a kaze da ce moci. Ne znam da li je to zvanicno.

Inace od 10:00 jutros pokusavam da stavim monitor da radi u 1680x1050 i nema sanse. Jako glupo mi je da opet zovem tamo, jer sad ne znam u cemu je problem.
 
baš su te izbaksuzirali sa monitorima.........definitivno uzmi neki drugi model ili menjaj prodavca :d
 
I posle svega, još nikome nisi izlomio kolena u toj radnji? Onda nek te *****avaju i dalje.
 
I posle svega, još nikome nisi izlomio kolena u toj radnji? Onda nek te *****avaju i dalje.

E druze, da sam onaj isti ja od pre dve godine, takav scenario bi bio sasvim realan... U trenutnoj situaciji ne smem sebi nista slicno da dozvolim pa pokusavam sve diplomatijom i tolerancijom da resim...
Sad sam otisao na posao, lepo cu da odahnem, pa kad dodjem uvece ako budem imao zivaca pokusacu jos jednom da ga osposobim... Ako ne uspem dizem ruke i trazim povracaj novca iako mi to nije najsrecnije resenje.
 
Dakle da napomenem: ponudili su mi novac nazad, sto je ok

Ne samo da je OK, nego je to zakonska obaveza. WinWin se dosetio da to reklamira :), ali sve prodavnice su duže da u roku od 7 dana od kupovine vrate novac, ukoliko vratiš proizvod bez oštećenja. Pre neki dan sam tako vratio Wave tastaturu Pakomu uz obrazloženje "ne sviđa mi se" i sve je prošlo najuljudnije moguće, bez ikakvih pitanja sa njihove strane zašto i kako, niti je situacija bila neprijatna. Čak sam malo i bio iznenađen korektnošću, s obzirom da je Pakom na lošem glasu.

@Mancha
Pioneerka lično ne poznajem, tako da nemam razloga da budem na njegovoj strani, ali mislim da bi morali čoveku da izađete u susret. Da se potrudite da mu iskopate jedan neotpakovan primerak, ako model ne može da se nađe, ponudite mu neki ekvivalentan ili bolji model i pošaljite kurirskom službom danas za danas, o vašem trošku. Realno gledano, gubitak od možda hiljadu-dve dinara nije ništa u poređenju sa ovom "reklamom". :S:
Imao sam situaciju da mi je Gigatron poslao pogrešnu memoriju, isti dan su o njihovom trošku poslali odgovarajuću i rekli mi da ovu pogrešno poslatu pošaljem o njihovom trošku nazad. Jasno da su na ovoj transakciji imali čist gubitak, ali sam već sledeće nedelje napravio novu, veću, porudžbinu gde su višestruko zaradili.
 
Poslednja izmena:
Evo i ja da napisem jedno lepo iskustvo sa Telix-om, tj. pc procesorom u Valjevu. Dve razlicite firme jedan proizvod.

Pre dve godine sam uzeo biostar plocu za burazera u telixu, ali da ne bih placao troskove slanja(njihov predlog), poslali su u pc procesor u Va sa kojima saradjuju. Doa tada nisam ni znao da ova firma u va postoji. Otisao u pc procesor, uzeo plocu po ceni koju su mi rekli ovi iz Telixa, ali su mi dali garanciju pc procesorovu na 3 godine. Ja zadovoljan. Ali eto posle 2 godine, ploca pocela da baguje i poslao sam na reklamaciju pc procesoru u va i za 7 dana sam dobio novu plocu. Devojka koja radi u pc procesoru je urgirala da sto pre dobijem novu plocu, tj. da se reklamacija sto pre realizuje. Cak su oni platili city da ne bih cekao vozaca u utorak,a bio je cetvrtak i jos mi se izvinili za neprijatnosti, a ja se nasao u cudu.
Svaka cast za te dve firme!
Stvarno su mi izasli u susret i sve zavrsili kako treba i relativno brzo.

Takodje imam vise nego korektno iskustvo i sa Markom Jokanovicem, tj. Atom-om. Sve moze kad se hoce i sve moze da se dogovori.
 
Poslednja izmena:
E druze, da sam onaj isti ja od pre dve godine, takav scenario bi bio sasvim realan... U trenutnoj situaciji ne smem sebi nista slicno da dozvolim pa pokusavam sve diplomatijom i tolerancijom da resim...
Sad sam otisao na posao, lepo cu da odahnem, pa kad dodjem uvece ako budem imao zivaca pokusacu jos jednom da ga osposobim... Ako ne uspem dizem ruke i trazim povracaj novca iako mi to nije najsrecnije resenje.

Ne treba da tražiš povraćaj novca, ta ti je opija koliko se sećam nuđena u startu, odma u istom trenutku, ili ajde biću precizniji, monitor ti ne odgovara, rekli smo ti, možemo da ti vratimo novac, drugi monitor ima u NS-u, ima opcija i za drugi model, sećaš se pričali smo, niko nije pravio problem, samo da ti budeš zadovoljan :). Stoga koliko mene sećanje služi mi smo maksimalno hteli i hoćemo da ti izađemo u suret sve opcije su ti bile i ostale u funkciji :). E sad ja tebe pitam na osnovu svega što smo pokušali i pokušavao da uradimo za tebe, zar je ok, da kažeš da je scenario "lomljenja logu" normalan.

Sve najbolje :wave:

Marko
 
Poslednja izmena:
Ne samo da je OK, nego je to zakonska obaveza. WinWin se dosetio da to reklamira :), ali sve prodavnice su duže da u roku od 7 dana od kupovine vrate novac, ukoliko vratiš proizvod bez oštećenja. Pre neki dan sam tako vratio Wave tastaturu Pakomu uz obrazloženje "ne sviđa mi se" i sve je prošlo najuljudnije moguće, bez ikakvih pitanja sa njihove strane zašto i kako, niti je situacija bila neprijatna. Čak sam malo i bio iznenađen korektnošću, s obzirom da je Pakom na lošem glasu.

@Mancha
Pioneerka lično ne poznajem, tako da nemam razloga da budem na njegovoj strani, ali mislim da bi morali čoveku da izađete u susret. Da se potrudite da mu iskopate jedan neotpakovan primerak, ako model ne može da se nađe, ponudite mu neki ekvivalentan ili bolji model i pošaljite kurirskom službom danas za danas, o vašem trošku. Realno gledano, gubitak od možda hiljadu-dve dinara nije ništa u poređenju sa ovom "reklamom". :S:
Imao sam situaciju da mi je Gigatron poslao pogrešnu memoriju, isti dan su o njihovom trošku poslali odgovarajuću i rekli mi da ovu pogrešno poslatu pošaljem o njihovom trošku nazad. Jasno da su na ovoj transakciji imali čist gubitak, ali sam već sledeće nedelje napravio novu, veću, porudžbinu gde su višestruko zaradili.

Sve je to bilo ponuđeno, ostalo je da se sačeka, tj. da javi šta je odlučio, ponoviću lično smo razgovarali o tome, našli čak i moguću zamenu, ovaj model na žalost više nije dobavljiv, ali je bio još jedan u NS-u, znači, sve tri opije su bile i ostale na snazi i na čoveku je bilo i ostalo da odluči i da se javi.
 
E sad ja tebe pitam na osnovu svega što smo pokušali i pokušavao da uradimo za tebe, zar je ok, da kažeš da je scenario "lomljenja logu" normalan.
Pa ne kazem da je normalan, nego da je realan (bio)... :D
No, to je najmanje bitna stvar u celoj prici.

Bitno je da sam ja vrlo jasno napomenuo da ste po tom pitanju ispali korektni i izasli u susteret sa svim opcijama. Fora je samo u tome sto sve te druge opcije nisu bas odgovarajuce, pa cak i taj povracaj novca mi nije drag jer sam bas zeleo da ostavim pare u kucici.

Elem, cekam sad neku ponudu koja ce mi resiti dilemu koju opciju da biram. :wave:
 
Cisto da se nadovezem na pricu u vezi popusta na monitor koji je izlozen.

Kada sam sebi uzimao T260HD u Slo, odemo cale i ja uvece vidimo sve i posto monitor nije mogao da stane u gepek ( ***, mali auto :D) ajde kao ujutru cemo uzeti. Sutradan odemo, u toj istoj radnji prodati svi modeli sem izlozenog. Nakon neckanja, odustanem medjutim prodavac mi dade popust od 6% zbog tog "promotivnog" vremena.
Radnja je BigBang

A drugaru sam ovde skoro uzimao plocu i procesor u jednoj poznatijom firmi (sad mi zakucao mozak :d) i nakon sto je ploca stigla, odmah sve lepo povezano i ne radi. Odmah smo nazvali tu firmu, objasnili situaciju i na kraju smo se posvadjali oko slanja :)
Naime ja sam smatrao da je sasvim normalno da ta firma plati slanje i vracanje meni posto je stiglo neispravno.
Na kraju je taj prodavac popustio, posle pretnje trz. inspekciji (to sad postalo obavezno pri razgovoru)
 
Pa ne kazem da je normalan, nego da je realan (bio)... :D
No, to je najmanje bitna stvar u celoj prici.

Bitno je da sam ja vrlo jasno napomenuo da ste po tom pitanju ispali korektni i izasli u susteret sa svim opcijama. Fora je samo u tome sto sve te druge opcije nisu bas odgovarajuce, pa cak i taj povracaj novca mi nije drag jer sam bas zeleo da ostavim pare u kucici.

Elem, cekam sad neku ponudu koja ce mi resiti dilemu koju opciju da biram. :wave:

Ne brini za kućuicu ništa, mi smo tu zbog vas, pa i ako dođe do ovakvih situacija, kojih nadam se neće biti više :wave:
 
Spacemaster da li stoji pricha o reshavanju vashih garancija u winwin shopovima ?
 
Sve je to bilo ponuđeno, ostalo je da se sačeka, tj. da javi šta je odlučio, ponoviću lično smo razgovarali o tome, našli čak i moguću zamenu, ovaj model na žalost više nije dobavljiv, ali je bio još jedan u NS-u, znači, sve tri opije su bile i ostale na snazi i na čoveku je bilo i ostalo da odluči i da se javi.

Do nezgodnih situacija uvek može da dođe, ako je sve to bilo ponuđeno - svaka čast! :p
 
Pazite ovo, nisiam mogao da verujem. Moj ortak je kupio u jednoj od poznatijih beogradskih radnji celu masinu za nekih 500-600e. Standardna proslogodisnja masina dfi bloodiron + e7200. Crkla mu zvucna na ploci (iz cista mira) i danas mi kaze da je nosio na garanciju i da su mu vratili u fazonu "ti si kriv". Ja nisam mogao da verujem, kakav je to nacin.
Svi znamo da to podleze garanciji i da MORA da dobije u roku od 45 dana resenje u vidu:

1. popravke ploce
2. zamene za istu plocu
3. zamene za plocu slicnih (istih) karakteristika
4. zamene za plocu u istom cenovnom rangu
5. povracaja novca

U suprotnom moze da im dovede trzisnu inspekciju

Zanima me vase misljenje o ovom slucaju.


BTW izvinjavm se ako sam promasio temu, neka moderatori premeste. Trazio sam neku gde mogu problem da iznesem.
 
ni meni nije jasno da su mu rekli "ti si kriv" jer nemogu zakljuciti kako bi on kriv bio, mada sam vidjao slucajeve ubijanja zvucnih sa predugim kablovima, losim pojacalima....
 
Hmm, ja moram da ispričam šta mi se desilo u jednoj manjoj poslovnici Com-Tradea gdje je drug kupo komp.

Priča počinje ovako: zove on mene, "ne radi mi komp, ajde da pogledaš", ajde. Upalim komp, poslije par minuta izuzetno sporog rada, popijem BSOD i dalje ne prepoznaje disk. Rečeno mi je da se to dešava stalno, i da kasnije može komp da se upali tek poslije 2-3 pa do 24h od BSOD-a. Zaključak, crko HDD (nije me zanimalo da li su u pitanju bad sektori, mehanika/elektronika, kontam to će zaključiti u CT-u, bitno je da disk ne radi). Donesem ja moj HDD, stavim, instaliram windows, i kažem 'ajmo ovaj odnijeti u CT, a neka tebi mog HDD-a dok ti ne stigne novi.
Dolazimo u CT, nosim ja garantni list i HDD, i tu sve počinje.
JA: (ispričam šta je bilo)
Radnik: (izraz lica u kombinaciji ovog :d i ovog :zgran: smajlija, pa iskombinujte) i poče nešto da mlati tipa kako mi možeš donijeti go HDD tako u ruci, ko si ti da otvaraš računar, sad ti neću priznati garanciju...
Ja 'vako stao: :zgran:
Onda on: ne možeš ti meni donijeti HDD u ruci, gdje si vidio da se tako donosi HDD
Ja: pa crkla su mi do sad dva HDD-a, i oba puta sam ih donio u ruci, i poslije dijagnostike, bez po' riječi dobijao novi (što je valjda normalno).
On: Nešto tebi puno diskova crkava (znači odma počinje da me pod*ebava) i nastvi: samo ću reći "svašta".
Ja opet :zgran: i kontam da l' da ga nabijem na šaku ili šta :S:
On: ništa, ne mogu priznati garanciju i gotovo, otvaran komp, mogli ste vi bacati HDD po kući pa ga donijeti ovde.
(Da napomenem da je ona naljepnica već bila presječena, tj komp već otvaran, kako saznah, već jednom nošen na servis zbog sličnog problema, gdje je kolega od ovoga otvarao i "dijagnosticirao da je pao sistem", isti reinstalirao i vratio komp, uz to naplatio uslugu u protivvrijednosti od nekih 200-250 din :crash: )
Onda ja pitam: Da li bi ste priznali garanciju sa tom presječenom naljepnicom od strane kolege, a da sam donio disk u kompjuteru?
Kaže: Da (znači ja sam isto tako mogao "bacati disk po kući", kao što on stručno kaže, i vratiti ga u komp, i sve bi bilo ok, što dalje implicira da on nema blage veze o čemu priča)
I onda drug kaže: Ajde možeš li ti ikako zanemariti da je vađen HDD i priznati garanciju (tu sam htio njega da bacim kroz prozor).
Kaže: Ne znam, konsultovaću se pa ću javiti (a valjda bi morao da prvo dijagnosticira da li je kvar greška korisnika ili ne, tj. po mom mišljenju mora zamjeniti pokvaren HDD, iako je oštećena naljepnica, u ovom slučaju greškom servisera). Uzeo je broj telefona od druga, i rekao čućemo se.
Kasnije ga zvao, rekao nešto u fazonu kako je on fini, pa izašao u susret i priznao garanciju (*****), i kao testirao je dva dana memoriju, ovo ono (nabroja još neke stvari, ne sjećam se), i "da je instalirao sistem i neke drajvere i da je sad sve ok". Donese čovjek kući komp, zovnu mene da ga "prikopčam", i upalim ja tako komp, kad dođe nešto tipa "no device to boot" u tom fazonu, ono kad nema odakle da butuje, jel'. :D
Reko 'ajmo odma vratiti.
I tako dolazimo mi, kaže onaj "E ŠTA JE SAD".
Reko': E NE RADI!
Kaže: kako ne radi?
Reko': pa odakle ja znam, ti si serviser.
Kaže: ne moguće, meni je radio ovde dva dana i stavlja ga, priključuje na monitor i na kabal za struju (ali na onaj koji nije bio uključen u struju, tj, bila su dva jedan pored drugog, a ovaj drugi je bio u struju :D:D , što sam ja odma' vidio, al neću da kažem). I tako on klika 5-6 puta dugme za paljenje i onako sa podsmjehom prokomentarisa: Evo, neće da se upali.
Tu ja onako primjetim: možda bolje radi kad se uključi u struju.
Te on (sad se i on malo iznervir'o) uključi onaj kabal u struju, upali komp (e sad sam se ja malo prepao da se ne upali komp, ali srećom nije :d ).
Iskoči i njemu poruka da nema odakle da butuje, i on reče: Ne znam, neki kvar, čućemo se sura (kontam, sigurno je grafička ili memorija, al ne rekoh, da ne zakuvavam još više), a on još primjeti. ALI KOD MENE JE DVA DANA RADIO! (što isto nemadoh snage da objašnjavam debilu).
Pošto ne uspjede poslije par dana da popravi (stašni veliki serviser), poslao je čitav komp "na servis".

E sad, zanimaju me Vaša mišljenja o stručnosti ovog velikog servisera i o tome čime je on to mogao testirati dva dana HDD (između ostalog) i zaključiti da je isti sasvim ok (iako i u normalnom radu se "gasi", da ne pričam o nekim jačim testovima), te da li je on imao pravo da ne prizna garanciju, bez da ustanovi šta je bilo sa određenom komponentom.
Uz to bi me zanimalo da li smije koristiti privatni msn na poslu, jer dok smo pričali, svaki put sam skočio kad njemu stigne poruka, jer mu je komp (na kome je i kasa :S: i na kome koristi msn) priključen na neke brutalne zvučnike i pritom podobro pojačan.

Hvala svima na eventualnim mišljenjima. :)
 
Pa zavisi moj zadnji WD star 2.5 godine sa idealnim smart podacima pravio je problema samo pri paljenju i to ponekad (skljoca) a kad proradi prolazi sve testove i radi 100% OK, tako je zezao bar 2 meseca dok nije poceo toliko da zeza da je otisao na garanciju..., tako da se desavaju kvarovi koje je bas tesko uociti i desavaju se samo pod specificnim okolnostima..., ali nemora da znaci da je tako bas bilo i sa tvojim slucajem
A sto se tice garancije mislim da nemoze odbiti zbog neke glupave nalepnice...
 
Poslednja izmena:
U garantnom listu CT-a stoji da se garancija ne priznaje u slucaju ostecenja nalepnice. Tako da, moze da je ne prizna.
Kupovinom racunara saglasan si sa uslovim garancije , jel da.

E sad sto je ta stavka u garantnom listu MEGAGLUPOST, to je druga prica....
 
Poslednja izmena:
Evo da pohvalim Gigatron,elem,uzeo sam kod njih u septembru CoolerMaster Extreme Power Duo 600W,pre 2 meseca je otkazao ventilator na napajanju dok se jedno vece nije culo kao da je pukla petarda unutra :d Odnesem napajanje u njihov servis direktno,cekao sam jedno 3 nedelje sigurno,"potpisali" kvar i rekli da cekam da im stigne isto napajanje,posto doticnog napajanja nije bilo dali su mi CoolerMaster Silent Pro M600 Modular koja kosta 20-25e vise nego staro :wave:
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno