Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Шта се дешава са LBComputers? (www.lbc.rs)

Сајт није ажуриран од маја а нико се не јавља на телефон.
 
Jos jednom sve pohvale za Atom Computers. Opredelio sam se za njih zahvaljujuci preporukama na Benchu. Brz dogovor i iskrene preporuke, dobre cene takodje.
Ne podnosim kad kupujem nesto a prodavci imaju neprijatan 'attitude' - ni na sta takvo nisam naisao - naprotiv.

Konfiguraciju sam narucio u 17.15 pred sam kraj radnog vremena. Bilo je gotovo sledeceg dana u podne. Nije lose, zar ne? :)
 
Jos jednom sve pohvale za Atom Computers. Opredelio sam se za njih zahvaljujuci preporukama na Benchu. Brz dogovor i iskrene preporuke, dobre cene takodje.
Ne podnosim kad kupujem nesto a prodavci imaju neprijatan 'attitude' - ni na sta takvo nisam naisao - naprotiv.

Konfiguraciju sam narucio u 17.15 pred sam kraj radnog vremena. Bilo je gotovo sledeceg dana u podne. Nije lose, zar ne? :)

Atom bi trebao da plati solidne pare ljudima koji su ih pohvalili. Realno dobrim preporukama raste posao. Zato ocekujem najmanje 5 000 eura da mi uplate na racun :d
 
Atom bi trebao da plati solidne pare ljudima koji su ih pohvalili. Realno dobrim preporukama raste posao. Zato ocekujem najmanje 5 000 eura da mi uplate na racun :d

Pa pazi bas je fora u tome sto sve ove pohvale nisu placene. Nije nikakav problem da se plati neko ko ce da nas hvali ali onda to nije to. Naravno neki popust za stalne kupce je moguc. Mi cemo se uvek truditi da vam na prvom mestu pruzimo najbolju uslugu, asortiman i cenu. Bas tim redosledom.
 
+ Rep za Atom takodje , nazvao otisao resio.

sajt im je strava isto i ne napadan, i ona korpa im je super pa ti sracuna sve nemoram se cimam sa digitronom, Giga sajt je Znj spammerski.
 
I ja sam uzeo komp u Atomu zbog preporuke sa Bench foruma.
 
Nastavak lepe priče sa AMC Division i ETC servisom. Pogledajte moj post od 27.06.2009., 15:34,

Posle nedelju dana od servisa, pojavila se na ekranu plava linija. U početku se javljala povremeno, a posle par dana bila je stalno tu. Vrlo iritirajuće. Pozovem sevis, objasnim kvar i rekoše da donesem monitor ponovo. Posle nedelju dana su me pozvali i rekli da se kvar ne može otkloniti, kao i da ću dobiti nov monitor. Svi moji prijatelji su vrteli glavom, ne verujući da je kod nas moguće da neko bude korektan. Napominjem da sam usred stvarno hitnog posla. I stvarno, kontaktiram AMC, ljubazni komercijalista mi reče da je sve u redu i da ću dobiti nov monitor, naravno da donesem monitor i dokumentaciju. Quart 19"monitor se naravno nije mogao pronaći, pokušali su iz Makedonije, ali ništa (to je trajalo samo jedan dan). Tada su me obavestili da izaberem monitor koji mi odgovara, u bilo kojoj prodavnici ili firmi, a oni će da plate. Tako je i bilo. Od danas sam vlasnica Viewsonic VX2240w, radi odlično i to je to. Quart je bio dobar monitor, ali eto...Svaka pohvala za AMC i ljubaznog komercijalistu Milana Stupara. Svaka preporuka!
 
Da nije to onaj Stupar sa foruma? :)
 
Nastavak lepe priče sa AMC Division i ETC servisom. Pogledajte moj post od 27.06.2009., 15:34,

Tada su me obavestili da izaberem monitor koji mi odgovara, u bilo kojoj prodavnici ili firmi, a oni će da plate. Tako je i bilo. Od danas sam vlasnica Viewsonic VX2240w, radi odlično i to je to. Quart je bio dobar monitor, ali eto...Svaka pohvala za AMC i ljubaznog komercijalistu Milana Stupara. Svaka preporuka!

"Izaberite bilo koji monitor iz bilo koje radnje i mi cemo vam ga kupiti o nasem trosku". :D

A onda je mrmot zavio cokoladu...
 
... Tada su me obavestili da izaberem monitor koji mi odgovara, u bilo kojoj prodavnici ili firmi, a oni će da plate...

Ovo je vec nesto iz domena naucne ili epske fantastike, jos treba utvrditi :d
 
E dragi prijatelji, sada odgovaram sa novog Viewsonica 22". Možda je mrmot zavio čokoladu, ali se u mom slučaju nije otopila i ja je sada grickam (Bambi sa jagodom). Ovo jeste neobično, ali se desilo. Priču malo kvari problemčić koji imam sa novim monitorom (ne diže sliku kada ga isključim na power button i kada upotrebim još jedan taster, ali će mi u radnji gde je kupljen zameniti za nov primerak). E neverovatno, ali istinito... E ako i taj treći pobenavi, onda stvarno ne znam... Viewsonic sam izabrala po preporukama sa ovog foruma, slika je stvarno super, pa bi mi bilo žao da imam posle ovako lepih iskustava opet problem, jer Pakomov servis nije na dobrom glasu...
 
Poslednja izmena:
Šljakeri

Danas sam zvao Win Win u Ns-u i jedva objasnio devojčici na telefonu šta mi treba. Bem ti šljakere. Baš me zanima na koju foru ti ljudi dobijaju posao.

Većina njih bih trebali da budu samo kasiri, s obzirom da nemaju pojma o proizvodima iz asortimana koji nude.
Tražim HDD od 1TB i vidim da imaju WD Black serije, pitam devojčicu jel imaju Green seriju, a ona iz magacina traži "Black Green" :wall: na sta magacioner pita nju jel hoce Black ili Green, a ona izgubljeno gleda u mene :trust:
 
Narucim u jednoj prodavnici iz BG-a jedan Samsung monitor (~21.000RSD)... To je bilo u sredu. Pitaju me da li zelim da platim dostavu (kuriri) ili da licno preuzmem u jednoj radnji u NS. Naravno biram opciju da sam preuzmem, jer imam losa iskustva sa kurirskim sluzbama i vrlo rado ih izbegavam. Kazu mi: "Ako uplatite novac po predracunu odmah ujutro, najverovatnije ce sutra monitor biti kod Vas, jer ce sutra vozaci nositi robu za NS". Reko' odlicno, brzo i efikasno - to volim.
Pare uplacujem odmah ujutro u njihovoj banci (i sluzbenica mi kaze da ce odmah naleci). Cujem se sa prodavcima, kao sve ok, bice danas popodne...
E tu pocinje problem - ceo dan me niko ne zove. Zovem ja pred kraj radnog vremena, kazu da su imali neke komplikacije sa vozacima i da ce biti sutra. Mislim se OK, moze se toliko izdrzati bez monitora...
Sutradan opet nema poziva... Predvece (tj. sinoc) zovem tu radnju u NS (jer su mi tu rekli prethodnog dana da ce me obavestiti cim stigne), kazu mi da je stigla roba iz te BG radnje, ali da nema nikakvog monitora.
E tu vec malo pocinjem da se nerviram i zovem ove u BG da bih dobio odgovor kako je monitor uredno poslat, i kako problem nije do njih jer su mene ispostovali kao musteriju.
Na kraju posle pola sata dr*anja i telefoniranja, dogovorim se sa likom iz NS radnje da me zove u ponedeljak ujutro jer ce tad 100% stici moj monitor.

OK, uopste ne sumnjam da ce monitor stici u toku naredne nedelje - ali cela ova situacija mi se kao kupcu nimalo ne svidja. Dakle u sredu naruceno - a najverovatnije u ponedeljak stize... Ipak je to samo 80ak km.
Jel sam negde pogresio?
 
Poslednja izmena:
Jel sam negde pogresio?

Aha, a reci cu ti i zasto, citirajuci prethodno prethodni deo tvog posta.

zovem ove u BG da bih dobio odgovor kako je monitor uredno poslat, i kako problem nije do njih jer su mene ispostovali kao musteriju.

Cim je tu umesano vise od dve strane, to se obavezno obije o ledja kupcu jer pocinje standardno prebacivanje odgovornosti sa jednih na druge, a ti se vec nalazis u nedoumici (bar maloj) ko je kriv, tj. koga da grabis za gusu - ove iz NS ili one iz BG.
Ovako kad ste samo ti i jos jedna strana umesani znas koga ces zbog takvih stvari da kratis za glavu.
 
^Da, ali su ti vozači njihovi, nisu iznajmljeni kuriri, pa da se sad "grbave" kako nije do njih ;).
 
@Martin Mystere: vidis druze - potpuno si u pravu.
Apsolutno je takva situacija. Ali tu ima jedan problem:
rec je o radnji koja se vodi parolom da do takvih stvari od prilike nikad nece doci, jer je odnos ka kupcu najbitniji (ovo je kao neki "slobodniji" prevod).

^Da, ali su ti vozači njihovi, nisu iznajmljeni kuriri, pa da se sad "grbave" kako nije do njih ;).
Ma glupo mi je da krivicu svaljujem na bilo koga... Ja ne mogu da tvrdim da oni nisu imali problema sa dostavom. Mozda je zaista bila neka bzvz situacija.
Fora je u tome sto ja cesto kupujem kojekakav HW, a ovo mi je prva kupovina kod njih... Utisci nisu bas najpovoljniji, ali sve se uzdam da se tako nesto vise nece ponoviti.
 
Poslednja izmena:
Tema je iskustva sa računarskim radnjama. ;)

Koja je radnja u pitanju?
 
^Da, ali su ti vozači njihovi, nisu iznajmljeni kuriri, pa da se sad "grbave" kako nije do njih ;).

Ali se ipak grbave da nije do njih nego do onih "drugih"!
A i paket je poslat iz BG i za citav dan nije uspeo da stigne u NS, kao da ga FGS salju za NY.
Znaci ili nije ni poslat, a oni tvrde da jeste ili ga je neko smandrljao usput (ipak je ovo zamlja Srbija, gde se "ne vidi" ni kad smandrljaju mnogo vece stvari). Ja ipak verujem da je ovo prvo u pitanju
 
Pazi, da je ista isporuka preko kurira i vozaca firme, onda ne bi ni postojala kurirska sluzba koja se samo time i bavi...
 
Hocu da kazem da postoje liste isporuka u firmama, ne moze jedan vozac da radi sve sam pa da nosi jednu po jednu stvar na isporucenje adhoc, dok god kurirske sluzbe pokupi se roba i vozi odmah taj dan...
 
Radi se o tome sto je sam ja monitor zeleo sto pre. Cekam ga od srede (ili da kazem cetvrtka jer su tad nalegli novci), a danas je ponedeljak. Da su mi lepo rekli da ce brze biti kuririma, verovatno bih tu opciju odabrao. Fora je sto mi je receno da cu u cetvrtak imati monitor ako pare odmah nalegnu, pa je to pomereno za petak... A u petak naravno za danas...

E sad, ako ne dobijem taj poziv u narednih sat-dva - napisacu ovde o kojoj firmi se radi, cisto da upozorim ostale.
Inace, iskreno se nadam da je ovo samo jedan kiks koji se nece pretvoriti u praksu.
 
Evo, primio sam poziv da mogu da dodjem po monitor. Idem za nekih sat vremena... Ako bude sve kako treba (bez mrtvih piksela i neumerenog probijanja pozadinskog osvetljenja), smatracu da je sve ok proslo.
 
Xexe, osecam da ce se sve ovo pretvoriti u jednu veliku slinavu svadju. :(
Monitor je polovan! Osim sitnih ogrebotina, nedostatka napojnog kabla, i otvorenih kesa, WORK TIME mu je 97h.
Slikao sam sve da ne bude da fejkujem.
Cuo sam se sa njima i ne mogu da kazem da ljudi nisu ok i da nece da izadju u susret. Ali sve alternative koje su mi ponudjene mi nikako ne odgovaraju.
Ljudi nisu ocekivali da to nekom moze da smeta (monitor je bio izlozen u radnji, a meni to nije bilo napomenuto - iako sam pitao radnika dok sam narucivao da li je to poslednji primerak i sl.)

Zakljucak koji ja sticem o sebi:
ja sam jedan novosadski razmazeni seronja koji izvoljeva i previse ocekuje jer zeli NOV monitor da dobije u dogovoreno vreme.

Dakle da napomenem: ponudili su mi novac nazad, sto je ok, ali ja sam hteo da kupim TAJ monitor po TOJ ceni i zato sam stari prodao.
Sad su mi opcije da uzmem neki drugi ili isti taj (opet polovan/izlozen) ili nazad pare (sa kojima mogu da obrisem du*e, jer mi treba monitor, tako da cu na kraju morati mozda da dodam jos kesha ne bih li dobio isto to).
Sad sam malo u afektu jer se osecam jako iznevereno kao kupac i zato sto sam jos pod utiscima.
 
Poslednja izmena:
Xexe, osecam da ce se sve ovo pretvoriti u jednu veliku slinavu svadju. :(
Monitor je polovan! Osim sitnih ogrebotina, nedostatka napojnog kabla, i otvorenih kesa, WORK TIME mu je 97h.
Slikao sam sve da ne bude da fejkujem.
Cuo sam se sa njima i ne mogu da kazem da ljudi nisu ok i da nece da izadju u susret. Ali sve alternative koje su mi ponudjene mi nikako ne odgovaraju.
Ljudi nisu ocekivali da to nekom moze da smeta (monitor je bio izlozen u radnji, a meni to nije bilo napomenuto - iako sam pitao radnika dok sam narucivao da li je to poslednji primerak i sl.)

Zakljucak koji ja sticem o sebi:
ja sam jedan novosadski razmazeni seronja koji izvoljeva i previse ocekuje jer zeli NOV monitor da dobije u dogovoreno vreme.

Dakle da napomenem: ponudili su mi novac nazad, sto je ok, ali ja sam hteo da kupim TAJ monitor po TOJ ceni i zato sam stari prodao.
Sad su mi opcije da uzmem neki drugi ili isti taj (opet polovan/izlozen) ili nazad pare (sa kojima mogu da obrisem du*e, jer mi treba monitor, tako da cu na kraju morati mozda da dodam jos kesha ne bih li dobio isto to).
Sad sam malo u afektu jer se osecam jako iznevereno kao kupac i zato sto sam jos pod utiscima.

neznam sta da ti kazem ja nisam video niko da u srbiji smanjuje cenu jer je neka komponenta izlozena... mozda vani ima toga, mada meni licno ne bi smetalo ~100h jer je to kao da ti neko odradi burn in test....
svati ovde ljudi kukaju za najvece sitnice, poznato je da vecina fabrickih gresaka se uoci u prvih nedelju dana i da su tada otkazivanja najveca, masine ne prolaze burnin test jer je zahtevan posao i nema se vremena
 
Daj covece doziveces infarkt zbog glupog monitora.Pusti to, bice ih jos boljih i jeftinijih - nista nije vredno truda oko takvih stvari (dozivljavao i gore i vise se ne nerviram)
 
Sve je to ok, ali mene zanima jedna stvar:
da li ja previse trazim ako hocu da se ispostuju rokovi i ako hocu da kupim (svojim tesko stecenim parama) nesto sto je NOVO??? Dakle da niko drugi nije pipkao. Eto, to je neki psiholoski momenat, mozda sam ja izopacen...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno