Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Već rekoh nekome, Marfin bank (eks LAIKI - najveća kiparska banka) je najisplativija solucija. Profaktura od firme (bilo koje) za računar i pravac kod njih. Uslovi su daleko bolji od većine banaka (mada mislim da je od svih). I tamo treba par papira ali to bolje da vidite kod njih, uzimao sam kredit kod njih i prezadovoljan sam, nema redova između redova i nekih klauzula ako... .
 
Ja sam im samo jednom banuo u radnju u 8 uveče na osnovu informacija sa web stranice i bez provere telefonom i - nema. Ljudi pogledali sajt, videli da stvarno piše da ima, izvinili se i to je to. Ne znam šta bih mogao drugo da očekujem. Inače sam sigurno još 15-20 puta tako išao na slepo kod njih po nešto i uvek je bilo kao što piše na sajtu (ima/nema, cena) pa smatram da imaju lufta za grešku. Što se ljubaznosti tiče, takođe nisam stekao utisak da su hladni, pre bih rekao ozbiljni. Reklamacije se poštuju, cene prihvatljive (ne i najniže), lager tačan i relativno korektan (ok, nema u poslednje vreme toliko izbora kao ranije, ali šta da se radi).

Po meni sasvim dovoljno za jednu ozbiljnu prodavnicu hardvera.

Kroz ovu temu sam primetio da cesto opravdavas politku prodavnica kao i ponasanje trgovaca.Sticem utisak da je to pre kolegijalnost nego objektivnost. Ne postoji covek koji generalno nema problema pri kupovini u bilo kom segmentu prodaje od prehrambenih pa do ovih nasih comp shopova. Vidim da su kritike zasnovane na sopstvenim iskustvima u kupovini, argumentovani.Tvoje "odbrane" se zasnivaju na pretpostavkama. Da li je to bio Igor vlasnik radnje,da li je kraj radnog vremena ili bilo sta drugo nije uopste bitno.Tj. jos je gore jer ne znam nikoga ko se bavi nekim poslom ko nece u svakom momentu pa makar bila i nedelja otvoriti vrata kupcu jer od toga zivi. Osim ako mu to nije sporedna delatnost zbog poreske :)))):eyebrows:
 
To sa Igorom je više bilo u šali, a i dosta davno pa ne mogu sad da idem unazad da gledam o čemu se tačno radilo. Ljudi iz branše znaju kakav je Igor lik pa se više na to odnosilo.

Što se tiče saradnje, sa nekima jesam sarađivao, sa nekima nisam - Gigatron, npr. nisam, ali šta sad ja treba da napišem na sve one priče o njihovom sajtu kad sam jedinu stvar (Gigabyte 965 DS4 ploča) kupio kad je bila frka da se nađe u gradu, video na sajtu, pozvao telefonom, potvrdili mi cenu, ja rezervisao poslednji primerak, seo u trolu, stigao posle 45 min u radnju na krstu i uzeo ploču. I šta sad? Jel treba da se složim kad se kritikuje taj Gigatron kako ništa ne valja tamo, ma kakvi, kako neko uopšte pomišlja da uđe kod njih? Ili mogu da napišem ono što sam ja iskusio? Ne znam na šta drugo da se pozovem ili je bolje da ne kažem ništa uopšte pošto nemam čime da popljujem? :trust: Ali eto - nemam jer retko kad ulazim u akrobacije da kupujem ovu vrstu robe na neproverenom mestu zbog 200 din niže cene.

Priča o Imtelu na koju si se osvrnuo - čovek je napisao kako su prodavci hladni sa čime se ne slažem. Napisao sam svoje iskustvo sa Imtelom zasnovano na brojnim kupovinama, jel' to problem? Trebalo je da pišem o recimo... Comtrejdu u kome jedva da sam išta kupio? A tamo su inače baš druželjubivi... :-devil-:
 
ovako ja bi malo u biznis dakle otvorio bi internet caffe igraonicu od 12 racunara, i zanima ma gde je najbolje otici po opremu najbolje cene sve placam u kesu tako da me zanima ko ima najboolje cene za kes, dalje me zanima kako funkcionise windows koji ima multi licencu dakle za vise racunara od jednom i koja je cena istog, I takodje me zanima koje bi igrice preporucili da stavim na racunre. Hvala u napre i ako imate jos neke savete slobodno stavite u odgovor. POzzzzzzzzzzzz
 
U kom mestu planiras da otvaras igraonicu?

Kakva je konkurencija?

Kako mislis "otici po opremu", planiras sam da umrezis racunare ili trazis nekoga ko moze da ti ponudi kompletno resenje? Kako planiras da radis odrzavanje opreme?

Zasto placas kesom, zar nemas neku firmu (internet caffe igraonica)? Ili pod kesom podrazumevas da ces virmanski platiti odjednom? Sta ti je primarno: caffe, internet ili igraonica? Koliko si spreman da investiras?

Imam jos pitanja ali mislim da je ovo dosta za pocetak.
 
Poslednja izmena:
ovako ja bi malo u biznis dakle otvorio bi internet caffe igraonicu od 12 racunara, i zanima ma gde je najbolje otici po opremu najbolje cene sve placam u kesu tako da me zanima ko ima najboolje cene za kes, dalje me zanima kako funkcionise windows koji ima multi licencu dakle za vise racunara od jednom i koja je cena istog, I takodje me zanima koje bi igrice preporucili da stavim na racunre. Hvala u napre i ako imate jos neke savete slobodno stavite u odgovor. POzzzzzzzzzzzz

vraticju se na post od gore:)
Nikako ne gledaj cene nego garanciju...tebi svaki dan koji neki komp ne radi je chisto gubljenje para i tih par % shto si ushtedeo u startu bi brzo se otopilo kroz recimo pakom i alti garanciju....$%#$@^%$

offtopic: digni broj rachunara na makar 20..svejedno placjash prostor, radnika, internet.....ne rastu ti troshkovi proporcionalno sa porastom broja mashina ;)
 
Poslednja izmena:
u Mladenovcu otvaram, i imam ljude za odrzavanje i za povezivanje svega... a placam kesom u smislu da ne uzimam nista na rate vec sa racuna na racun ili za kes naravno opravdano preko toga... pa u svakom slucaju usredsredjen sam i na kaffe, i na internet, i na igraonicu imam odlican lokal za sve to i nalazi se na 50 metara od osnovne i 100 od gimnazije.... iskreno kinta nije toliko bitna koliko mi je bitno da najdem pouzdane racunare.
 
Poslednja izmena od urednika:
Shto blizhe sebi...gde god da si shto blizhe....
 
Evo i ja da napisem par novih iskustva sa vele/maloprodajama.

Pozitivna iskustva:

Atom- Sta god je trebalo, sve je se zavrsilo kako treba. Uzimao sam dosta komponenti i decku(coveku) nije tesko da ti ucini uslugu kad trazis npr. neku posebnu reviziju procesora. Ljubazni, fleksibilni, nizi sa cenama.

Direct link- Nisam nista uzimao preko njih, ali sam reklamirao memoriju kupljenu kod bivseg Eurolinka i reklamacija mi je zavrsena u rekordnom roku. Za cirka 2 dana sam dobio novu memoriju. Devojka(Sneza) koja mi se javila je i vise nego ljubazna. Zna i da nasmeje. U trenutku kad smo pricali je stucala, i bilo mi je jako smesno! :D

Gigatron- Isto nije los, mada je malo osoblje drugacije nego u pomenute dve maloprodaje. U svakom slucaju ide moja preporuka.

Negativna iskustva:

Control Point- Smanjene garancije, dugo se ceka reklamacija, ne znanje prodavaca u Va(Trazio pastu za cpu, i lik ladno mislio da trazim pastu za zube,zatim za intel e5200 je mislio da je Amd itd.). Za druge maloprodaje CP-a ne znam. Raspad sistema.

I ima jos par malopradaja u va, koje su sklj.
 
Poslednja izmena:
Sto se mog iskustva tice, lepo iskustvo imam sa radnjom Nova computers, sve sto ima na sajtu ima i u radnji, sto je meni mozda i najbitnije, naravno pored cene i u navedenoj radnji kupujem vec vise godina..... Slicna prica je i sa Desk-om, mada su malo skuplji ..... Osoblje u radnjama koje sam spomenuo je dobro, ljudi su upuceni u "materiju" Pohvale i za Vip house i winwin .....
Malo losije iskustvo imam sa gigatronom, nekoliko puta se desavalo da hocu nesto da kupim, na sajtu ima sve, kad dodjem u radnju, kazu mi, tipa: dodji prekosutra, bice.Dodjem ja, oni ponovo: dodji sledece nedelj ...... i tako ja izgubim volju za kupovinom.
 
Baš korektan servis

Izvinjavam se ako je tema na pogrešnom mestu. Htela sam da pohvalim rad servisa, ne znam da li smem da pomenem ime, administrator će ionako to obristi. Imala sam problem sa Quart monitorom, nije imao sliku, usred posla, u ponedeljak idem u štampu, totalna frka. Prvo sam mislila da nemam garanciju, kad ono imam još pola godine. Prvo sam pozvala uvoznika AMC - postoji, gde sam objasnila žurbu i gde sam dobila brojeve ovlašćenog ETC servisa. Odnesem monitor, objasnim koliko mi je hitno i na moje potpuno iznenađenje za dva dana javiše mi da je popravljen (otišao je naponski deo). S obzirom da sa garancijama znate kako stoje stvari, onih 30 dana do kada moraju da poprave stvar, a tamo je prilična gužva, ovi momci su me stvarno oduševili i dali neku nadu da se ipak stvari pomeraju. Stvarno krajnje lepo i korektno!
 
Poslednja izmena:
Da počnem sa ovim... "Ja sam budala ! " ...Danas sam greškom, u Tehnomarketu u Šapcu, ne gledajući kupio Bluetooth umesto USB Wireless adaptera... (Privuklo me Belkin krupnim slovima i nisam ni gledao)
Posle 2min sam se vratio u prodavnicu i šefica mi je bukvalno rekla "kako im je stigao mail da im je zabranjeno da vraćaju novac za bilo koji proizvod koji nije pokvaren..." Čak su odbili i moju ponudu da doplatim za nešto skuplje...

Sad...u pitanju je 1300din...nije smak sveta... ali opet... Jel imate ideju kome da se žalim i kako ? :(
 
Da počnem sa ovim... "Ja sam budala ! " ...Danas sam greškom, u Tehnomarketu u Šapcu, ne gledajući kupio Bluetooth umesto USB Wireless adaptera... (Privuklo me Belkin krupnim slovima i nisam ni gledao)
Posle 2min sam se vratio u prodavnicu i šefica mi je bukvalno rekla "kako im je stigao mail da im je zabranjeno da vraćaju novac za bilo koji proizvod koji nije pokvaren..." Čak su odbili i moju ponudu da doplatim za nešto skuplje...

Sad...u pitanju je 1300din...nije smak sveta... ali opet... Jel imate ideju kome da se žalim i kako ? :(

naravno da imas, zovi inspekciju kazi da nisi zadovoljan funkcijom proizvoda i mora kes da ti vrate ako je roba kupljena ne starija od 7 dana.... to je zakon koji stiti potrosaca i njihov ***** dopis nemoze da utice na njega...
 
Nisi zadovoljan funkcijom??
Ako sve radi kako ''treba'' tj. kako garantuje proizvodjac tvoja je greska sto nisi obratio paznju da proizvod ne zadovoljava tvoje kriterijume.
 
Nisi zadovoljan funkcijom??
Ako sve radi kako ''treba'' tj. kako garantuje proizvodjac tvoja je greska sto nisi obratio paznju da proizvod ne zadovoljava tvoje kriterijume.

a jesi li ti svetan da postoji zakon u celom svetu koji stiti potrosaca i dozvoljava zamenu proizvoda ili vracanje para u prvih 7 dana od kupovine?
sta ti tu nije jasno??
pa na zapadu neki to zestoko koriste/iskoriscavaju.....

zasto i mi u Srbiji ne bi mogli isto ako imamo isti zakon, sta su oni bolji od nas?
 
Vratili su pare, čim sam pripretio tržišnom ;) Radnici iz šabačkog tehnomarketa, su poslali mail sa opisom celog mog slučaja ovima u centrali u BGu (istim onima koju su ima poslali dopis, video sam ga sopstvenim očima, ovi moji likovi nisu lagali da dopis postoji).
Iz centrale su posle 2min samo kratko odgovorili "Vratite mu pare." Ništa više nisu napisali...

Zemlja Srbija...zemlja obećana ! :D
 
Znam za Zakon o zastoti potrosaca, nego....
Ako je uredja ispravan i ''performanse'' su onakve kakve je proizvodjac naveo, po kom osnovu ti mozes da vratis uredjaj? Ne svidja ti se?!

Na koju se sve robu ovo odnosi?
 
Znam za Zakon o zastoti potrosaca, nego....
Ako je uredja ispravan i ''performanse'' su onakve kakve je proizvodjac naveo, po kom osnovu ti mozes da vratis uredjaj? Ne svidja ti se?!

Na koju se sve robu ovo odnosi?

normalno, nisi zadovoljan karakteristikama uredjaja, mislim da se odnosi na tehnicku robu samo...
 
Odnosi se na sve...ortak vratio patike u Nike na Terazijama...2 dana ih nosio...žuljale ga.... (iako su njegov broj) i vratili mu pare bez problema ;)
 
Izvinjavam se ako je tema na pogrešnom mestu. Htela sam da pohvalim rad servisa, ne znam da li smem da pomenem ime, administrator će ionako to obristi. Imala sam problem sa Quart monitorom, nije imao sliku, usred posla, u ponedeljak idem u štampu, totalna frka. Prvo sam mislila da nemam garanciju, kad ono imam još pola godine. Prvo sam pozvala uvoznika AMC - postoji, gde sam objasnila žurbu i gde sam dobila brojeve ovlašćenog ETC servisa. Odnesem monitor, objasnim koliko mi je hitno i na moje potpuno iznenađenje za dva dana javiše mi da je popravljen (otišao je naponski deo). S obzirom da sa garancijama znate kako stoje stvari, onih 30 dana do kada moraju da poprave stvar, a tamo je prilična gužva, ovi momci su me stvarno oduševili i dali neku nadu da se ipak stvari pomeraju. Stvarno krajnje lepo i korektno!

Ovako nešto me baš čudi u wonderlandu zvanom Srbija....
 
Poslednja izmena od urednika:
Izvinjavam se ako je tema na pogrešnom mestu. Htela sam da pohvalim rad servisa, ne znam da li smem da pomenem ime, administrator će ionako to obristi. Imala sam problem sa Quart monitorom, nije imao sliku, usred posla, u ponedeljak idem u štampu, totalna frka. Prvo sam mislila da nemam garanciju, kad ono imam još pola godine. Prvo sam pozvala uvoznika AMC - postoji, gde sam objasnila žurbu i gde sam dobila brojeve ovlašćenog ETC servisa. Odnesem monitor, objasnim koliko mi je hitno i na moje potpuno iznenađenje za dva dana javiše mi da je popravljen (otišao je naponski deo). S obzirom da sa garancijama znate kako stoje stvari, onih 30 dana do kada moraju da poprave stvar, a tamo je prilična gužva, ovi momci su me stvarno oduševili i dali neku nadu da se ipak stvari pomeraju. Stvarno krajnje lepo i korektno!

Ovo je tema za Domaće tržište

Kad je vec rec o monitorima,par mojih poznanika ima prilicno dobra iskustva sa ERC Commerce - Samsung servisom ( opravke su bile gotove za 3-10 dana )
 
Poslednja izmena od urednika:
Sto se mog iskustva tice, lepo iskustvo imam sa radnjom Nova computers, sve sto ima na sajtu ima i u radnji, sto je meni mozda i najbitnije, naravno pored cene i u navedenoj radnji kupujem vec vise godina..... Slicna prica je i sa Desk-om, mada su malo skuplji ..... Osoblje u radnjama koje sam spomenuo je dobro, ljudi su upuceni u "materiju" Pohvale i za Vip house i winwin .....
Malo losije iskustvo imam sa gigatronom, nekoliko puta se desavalo da hocu nesto da kupim, na sajtu ima sve, kad dodjem u radnju, kazu mi, tipa: dodji prekosutra, bice.Dodjem ja, oni ponovo: dodji sledece nedelj ...... i tako ja izgubim volju za kupovinom.

Ona devojka iz Nove upucena u materiju? :O
 
Iskustva - kako kome zapadne :d

Desk - ortak - dok nije zapretio inspekcijom, nisu hteli da mu poprave plocu. Na kraju zamenjena.
ERC Commerce - ja - ortak iz srednje skole - dok nismo zapretili nista od toga.
Ortaku nisu hteli da poprave monitor koji je na sred srede pravio belicasti diamond pattern, zapretio samsungom i inspekcijom i dobio nov panel.
Ja suprotno - x pattern. A onda visednevna ubedzivanja preko mail-a sve sa slikama, malo samsung korea mailovanje, da bi na kraju kada sam imao slobodan dan, odneo u servis, na sta bi mi serviser odgovorio da je to normalno. Pa onda da ne vidi, pa onda da se bavi fotografijom (spomenuo da radim u Fotonshopu), i da sam trebao da kupim monitor predvidjen za to (a cemu sluze kodovi za boje/nijanse, za lose monitore i pare koje mi rastu na drvecu u dvoristu???), da bi na kraju dosao gazda i video da ima probijanje. Na kraju je doneo nov monitor, uporedio, i za nov je rekao da ima tamniju sliku. I na kraju dobih sa S panelom umesto sa A kojeg sam imao.
 
aj da ne otvaram novi topic,kakva iskustva imate za Gigatronom?posto sam nosio napajanje CM600W na servis,izdali su mi revers za podizanje sa servisa,ali mi je ker pojeo doticni listic :) interesuje me da li je moguce da uzmem sad napajanje sa servisa ili ne?imam garantni list i fiskalni :p
 
Ne bi trebalo da imas problema, nemoj ni spominjati revers osim ako oni ne spomenu :)
 
Ako traze revers, daj im kera :) Ili im nacrtaj pauka :p

Sad bez zezancije, pravno mogu da ti ne vrate napajanje, al` ako barem znash broj pod kojim je zaveden "predmet", nece biti frke :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno