Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ja happy sto imam jos koju radnju u ns sa normalnijim radnim vremenom |))

prodavce samo ne treba nista pitati |)) kad se ponude da pomognu, ljubazno im zahvaliti i zamoliti da se sklone da ne smetaju |)))
kupiti ono sto ima u radnji (a ima puno stvari) i ne pitati dal/kad ce biti nesto sto nema na licu mesta i svi srecni...
e sad za reklamacije.. jeb.. bice valjda bolje, srecom jos nisam morao da probam...
 
@Mykel
Posao marketing sluzba WinWin-a jel? :D
Cak i da postoji bela lista prodavnica u nju sigurno ne zasluzuje da udje WinWin. Najneorganizovaniji radnici od svih prodavnica gde sam kupovao.


Daj boze da budem jedan od njih, to znachi manje cene komponenti i dobra plata, nadam se. Ali za sad ne, nisam jedan od njih, ali hvala na lepim zeljama. Iskreno pratim forum duze vreme, svako malo kad mi nesto zatreba, ali me je onaj post sa pljuvanjem winwina iznervirao jer znam kako sam prosao u istoj prodavnici.
 
Prodavce samo ne treba nista pitati |)) kad se ponude da pomognu, ljubazno im zahvaliti i zamoliti da se sklone da ne smetaju |)))

Ovde se apsolutno slazem sa tobom, jer kad neko od njih krene da me prati po citavoj radnji, usput me non-stop zapitkujuci, i predlazuci nesto sasvim levo, to me prosto dovodi do ludila. Kad se isti ti pritom ne razumeju u proizvode koje treba da prodaju, to me jos vise razbesni.:mad:
U pocetku sam se trudio da to iskuliram, a sada se samo okrenem, kazem "Do vidjenja i prijatno" i izadjem iz radnje.

Mislim, ako me interesuje neka informacija ili mi treba bilo kakva pomoc pitacu, u suprotnom pusti me da sam pogledam i odaberem to sto mi treba, jer sigurno ima razloga zasto radim bas tako.

EDIT: Kako je moguce da neko ima nula postova, a aktivno ucestvuje na forumu?
 
Poslednja izmena:
ali me je onaj post sa pljuvanjem winwina iznervirao jer znam kako sam prosao u istoj prodavnici.

Mnogo se ti nesto nerviras za nekoga ko nema veze sa njima (winwin-om) ;)

Inace nema nikakvog razloga za to, iskustva nam se razlikuju, svako je naveo svoje i NHF. Iako je moje prvo iskustvo lose, ne znaci da ubuduce necu uzimati winwin kao (krajnju) opciju za kupovinu. Jedino sto cu se pridrzavati danijelovog recepta, bez bilo kakvih porudzbina i diskusije/rasprave sa prodavcem. Ako ima-ima, ako nema-dovidjenja prijatno. A oko ostvarivanja garancije se uopste ne plasim, posto sticajem (nesrecnih) okolnosti imam dosta iskustva oko takvih stvari, vrlo dobro poznajem svoja prava kao potrosaca i uopste se ne libim da zovem inspekciju ukoliko smatram da je to potrebno...
 
A oko ostvarivanja garancije se uopste ne plasim, posto sticajem (nesrecnih) okolnosti imam dosta iskustva oko takvih stvari, vrlo dobro poznajem svoja prava kao potrosaca i uopste se ne libim da zovem inspekciju ukoliko smatram da je to potrebno...
Garantni rok je 45 dana.
 
Moj savet svima je da kupuju u WinWin-u.
:vomit:


P.S. Cisto da se razumemo, nemam lose misljenje o WinWin-u (kao ni neko posebno dobro), OK firma, imaju neke egzoticnije stvarcice, sto mi se svidja, prodavci malo neuki, ali Boze moj... sve u svemu, sasvim zadovoljavajuce.
Ali ova citirana izjava...
 
Ma nema čovek ništa sa WinWin-om, majke mi Jevrosime.. :d
 
Poslednja izmena:
Malo pohvale za WinWin.Porucio sam nedavno kuciste kod njih Cosmos S 1100 i sve je bilo korektno.Stiglo je odmah drugi dan,posle narucivanja.Cena je ok.Stose tice kucista jeftini su cak 4000din od Desk_a.
 
Moram da te pitam - i sta je tu za pohvalu?
Porucio si, platio si, oni ti poslali, kuciste stiglo. Sta je tu za pohvalu?

To sto su jeftiniji od Desk-a? OK, to je lepo, ali si mozda (najverovatnije) mogao da nadjes jeftinije i na nekom drugom mestu.
 
Cena je ok.Stose tice kucista jeftini su cak 4000din od Desk_a.

Od Deska nije tesko biti jeftiniji kad su jedna od najskupljih maloprodaja u gradu. :smoke:

Izgleda se marketing team WinWin-a angazovao opasno da se izreklamira ovde na forumu. How nice of them... ,)
 
Moram da te pitam - i sta je tu za pohvalu?
Porucio si, platio si, oni ti poslali, kuciste stiglo. Sta je tu za pohvalu?

To sto su jeftiniji od Desk-a? OK, to je lepo, ali si mozda (najverovatnije) mogao da nadjes jeftinije i na nekom drugom mestu.

Bas pitas gluposti, pa za pohvalu je sto je stiglo ono sto je covek porucio :d
 
Moram da te pitam - i sta je tu za pohvalu?
Porucio si, platio si, oni ti poslali, kuciste stiglo. Sta je tu za pohvalu?

To sto su jeftiniji od Desk-a? OK, to je lepo, ali si mozda (najverovatnije) mogao da nadjes jeftinije i na nekom drugom mestu.

Zvao sam ja naravno mnoge firme povodom kucista ali u tom momentu oni sumi dali najbolju ponudu.Mozda je bilo i povoljnijih ponuda od njih.
 
Evo da vam kazem moja iskustva sa Gigatronom. Naplatili mi 650 din usb 2 gb koji je bio "poklon" uz laptop od 74800 din, naplacuju 1000 din ciscenje laptopa pod garancijom. I sutra nosim u servis da vidimo koliko ce dugo nedelja zamenjivati pastu na grafickoj.
Da, i 101 din kurs evra koji je 94 din bio pre 2 meseca kad sam kupio hard kod njih.
 
Poslednja izmena:
imam i ja jedno iskustvo ali sa multicomom u Zemunu u Bezanijskoj ulici
pre 2 meseca sam trazio kuler 12ticu za dodatno hladjenje grafe i jedna vrlo lepa devojka mi je dala sledeci odgovor
Gospodine to je sezonska roba koju uglavnom dobijamo na leto zato je trenutno i nemamo na raspolaganju
ja sam se zahvalio i izasao iz radnje
 
Pa ok, sezonska roba... jagode, tresnje, lubenice, klime, kuleri... :d
 
pre 2 meseca sam trazio kuler 12ticu za dodatno hladjenje grafe i jedna vrlo lepa devojka mi je dala sledeci odgovor
Gospodine to je sezonska roba koju uglavnom dobijamo na leto zato je trenutno i nemamo na raspolaganju

Jos jedan dokaz da danas svako, ali bas svako moze da radi kao prodavac u radnji koja se bavi prodajom racunara.
Ne bi me uopste cudilo da pre ovog posla nije radila kao prodavacica u nekom minimarketu, pa joj samo ostale navike i fraze koje je koristila u istom.
 
poenta je da 95% firmi gleda da uvali proizvod i da proda ono sa lagera tako da mu strucnjak za uvaljivanje treba a ne poznavaoc hardware-a
sto je najgore zadnjih godina situacija se pogrosava jer promet pada a vlasnizi zeljni kesa rade sve da do njega dodju....
jako su retki izuzeci... i sve ce redji biti :(
 
pravac do te radnje... ako je veoma lepa ima da kupim i lubenicu ako treba :d
 
^ zaista je žalosno i bedno i jadno , šta budale iz kojekakvih kompjuterskih prodavnica mogu da ti urade.......dotičnu firmu treba maksimalno izbegavati, inače nisi ni morao da ideš kod kimetca za garanciju, mnogo su pametni ti iz oryx computersa - ''mi vama prodamo proizvod, uzmemo vam pare a za garanciju nas zabole, za nju nek odgovara uvoznik'' (da, to će moći tako u limburgu mesecu kad se majmuni šišaju) - ta goveda izgleda da ne shvataju svoj posao ozbiljno......trebao si da im inspekciju natovariš na vrat čim su ti to rekli......tebe su oni obmanuli i uvalili ti proizvod za koji je navodno neko drugi odgovoran...prodavac ti je direktno doveo u zabludu u vezi sa garancijom....na toj istoj garanciji stoji i pečat i potpis prodavca, sada već šugavog oryx-a......mislim stvarno sam ostao bez teksta dokle dostiže neprofesionalnost dotične firme (a i drugih sličnih prevaranata)....još možeš da ih tužiš za naknadu štete koja je nastala usled potpuno neracionalnog i nerazumnog roka rešavanja problema proizvoda........
 
Poslednja izmena:
a sta reci kad dobar deo tih malih sugavih firmi pogotovo u NS smanjuju garanciju sa 2-3 godine na 6 ili 12 meseci.....
 
to je isto tako neprofesionalno, takve firme jednostavno treba zaobilaziti, i treba traziti male ozbiljne firme, kojih inače ima više ali ovi neozbiljni kvare svima prosek i sliku o firmama :)
 
Ma dobro, nek je smanje i sa 36 na 12 meseci ali da znaš (kad plaćaš) da imaš sigurnu garanciju.
A ne ovako.
Nego, N_i_k_o_l_a, ti ne živiš u Srbiji?
 
Moje iskustvo sa Asbisom i SZTKR Sinfonija

Prosle nedelje, tačnije u četvrtak 30 aprila kupio sam u Sinfoniji ploču Intel DQ45EK.

Kada sam preuzimao plocu onako više u šali pitao sam prodavačicu gde je ona lepa plavo-bela kutija, pošto ploču dobijam u kesi, našta mi je ona odgovorila da je tako stiglo!!

Kako se radi o parčetu hardvera koje se teško nalazi u prodaji jer se radi o specifičnoj miniITX ploči, a kako i većina ostalog hardvera dolazi u kesicama, nisam bio mnogo probirljiv, a sem toga dobio sam uredno popunjen(?) gararntni list, na kome se nalazio Azbis pečat, popunjen deo garancije koji popunjava prodavac takodje sa pečatom SZTKR Sinfonija i naravno fiskalni račun.

Sve je bilo naizgled u redu dok danas, zbog problema sa pločom, iz ovog posta, nisam otišao do Asbisa da reklamiram ispravnost ploče.

I ako ploča potpada pod tzv. DOA garanciju jer je reklamiram u roku od 7dana od dana kupovine garanciju isam uspeo da ostvarim odmah.

Posle rasprave sa serviserom, otišao sam do direktora prodaje koji je takodje pokušavao da me ubedi na razne načine da nemam pravo na zamenu odmah već da moram da čekam da oni ploču testiraju (što bi poznajući ažurnost Asbis servisa mogla da potraje danima). Pristao sam da ploču ostavim tek kada je gospodin CSD (Country Sales Director) rekao da će mi ploču na kućnu adresu doneti lično on ili će nekoga poslati da to uradi u toku sutrašnjeg dana.

E, sad... pošto je jedan od argumenata koji CSD Asbisa naveo da ta ploča nije mogla da bude prodata meni kao krajnjem kupcu, već isključivo firmi za ugrdnju u računar, i da ja nisam dovoljno stručan da tu ploču sam ugradim, mislim da se ova priča neće završiti na ovome, da će posla posle svega imati tržišna inspekcija.

U svakom slučaju, oštećen sam ja kao kupac jer sam kao kupac platio punu cenu Retail proizvoda, a dobio OEM proizvod, i na kraju nisam uspeo da ostvarim svoje zakonsko pravo da za reklamirani DOA proizvod dobijem zamenu odmah
 
Poslednja izmena:
Pa ako si bio nezadovoljan sa plocom, trebao si u maloprodaji da je vratis i zahtevas drugu ako nije proslo vise od 7 dana a naravno da i u slucaju reklamacije da je maloprodaja trebala da se cima sa uvoznikom a ne ti, mada mi jedno nije jasno, spominjes DAO a ja iz tvog posta nevidim da je neispravna vec samo da nisi zadovoljan zagrevanjem ICH-a (za sta krivi intel-a i tvoj izbor) i to sto memorija ne radi na 800.. (nisi obrazlozio dal je PC nestabilan kad forsiras na 800 ili nemas opcije u biosu odgovarajuce) sto opet moze biti zbog neslaganja memorije i ploce....
 
Pa ako si bio nezadovoljan sa plocom, trebao si u maloprodaji da je vratis i zahtevas drugu ako nije proslo vise od 7 dana a naravno da i u slucaju reklamacije da je maloprodaja trebala da se cima sa uvoznikom a ne ti, mada mi jedno nije jasno, spominjes DAO a ja iz tvog posta nevidim da je neispravna vec samo da nisi zadovoljan zagrevanjem ICH-a (za sta krivi intel-a i tvoj izbor) i to sto memorija ne radi na 800.. (nisi obrazlozio dal je PC nestabilan kad forsiras na 800 ili nemas opcije u biosu odgovarajuce) sto opet moze biti zbog neslaganja memorije i ploce....

U maloprodaji sam bio dan ranije i posto oni drugu takvu plocu nemaju (a ni bilo kakvu drugu), a ja novac nisam hteo, vec samo i iskljucivo zamenu, dogovorili smo se da ja odem u ASBIS i da plocu zamenim.

Kako mislis nisam zadovoljan zagrevanjem ICH-a? Mislislis li da je temperatura od ~75 stepeni OK? Bilo da je temperatura stvarna ili senzor "laze", ploca je u oba slucaja neispravna.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno