Šta je novo?

Telekom - tuga i katastrofa...

kUdtiHaEX

Super ridža
Administrator
Učlanjen(a)
18.07.2001
Poruke
18,077
Poena
1,365
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel® Core™ i5-9500F, NZXT Kraken Z63
GPU
Asus GTX 2070 Super
Storage
Samsung 980 Pro NVMe 1 TB
Kućište
NZXT H210i
Monitor
LG C2 42"
Miš & tastatura
Logitech G502, Keychron K8, Nuphy Air75, Ducky TKL One 2
Ostale periferije
Glupi HP štampač
Laptop
Apple Macbook Pro 14" M1
Tablet
Apple iPad Pro 11"
Mobilni telefon
Apple iPhone 13 Pro Max
Pametni uređaji
Apple Watch Ultra
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Evo ja moram da se pozalim na Telekom, njihovu inertnost, totalnu neprofesionalnost, sporost i neodgovornost.

Mojoj devojci koja zivi na Bezanijskoj kosi je 5. aprila naprasno prestao da radi ADSL (Telekom ADSL, 1 mbps). Speedtouch ruter prikazuje da nema signala. Kvar prijavimo narednog dana, 6. aprila, i nakon gomile *****skih pitanja rekoshe da ce poslati hitan zahtev za intervenciju i da ce nas neko zvati u naredna 24h. Naravno, niko zivi nije zvao pa smo opet mroali da ih zovemo a onda jeu sledila gomila nebuloza medju kojima je bila i "pa kupite par metara kabla da vidite da nije u njemu" i "skocite do nekoga ko ima Telekom ADSL pa probajte ruter da vidite da li radi". Ne bilo nam tesko, skocimo i naravno sve funka ko zmaj.
Posle treceg poziva obecaju nam da ce uskoro doci neko ko ce da "namesti" internet da radi. Nakon par sati zaista i jeste, jedna osoba je dosla i proverila opremu i instalacije i zakljucila da "ne postoji ADSL signal u uticnici" i da su najverovatnije parice u prekidu :) sto, u principu, nema veze sa zivotom jer telefon na tom broju radi najnormalnije (a sigurno ne bi radio da su parice u prekidu).

Danas je deveti dan kako net ne radi a preko je potreban. Na svaki poziv call centru (po jedan dnevno) dobijemo isti genericki odgovor - mi ne znamo sta se desava na terenu (pa ko treba da zna) i ne znamo kad ce to biti uradjeno (mozda bih ja to trebao da znam) ali sigurno hoce biti (mozda za 5 godina) i oni su sigurno poslali hitno-bitni-urgentni zahtev da se to sredi (kad na vrbi zasvrbi).

Meni se nekako cini da je dosao majstor, marnuo port zbog nekoga drugoga a liniju moje devojke ostavio bez istog cim oni nisu u stanju to da srede u roku od par dana.


Pitanje je - sta ciniti?
 
Pa... ti si visok, visoku motiku u sake... i znas sta dalje ;) Ili uzivajte tih par dana :D
U tim situacijama ja odem negde drugde..
 
Pitanje je - sta ciniti?

Podneste preko nekog drugog provajdera zahtev za adsl, cisto da vidite da li su joj marnuli port. Ako je port i dalje njen, provajder ce vas obavestiti da na tom broju vec postoji adsl.
 
E, al´ fascinira me njihova tehnička podrška - ja jednom zvao :

- Ne radi mi ADSL - kod mene je sve u redu mreža, kabl ... kod Vas je neki problem
- Čekajte malo ... - recite mi da li vidite modem ?
- Da vidim
- E, pa imate 3 lampice jedna signalizira mrežu, druga ....
- Da znam šta rade lampice :mad: šta sad ?
- Pa jel´svetle sve tri ?
- Naravno da svetle - zato sam i rekao u prvoj rečenici da je do vas problem :mad:
- Hajde sada probajte da nađete jedan prekidač sa zadnje strane ...
- Da :mad:znam gde je prekidač !
- Da probamo da ga isključimo, pa uključimo !
- :mad::mad::mad: Pa naravno da sam probao da resetujem modem :mad::mad::mad:
- Možda niste dovoljno čekali :D

I tako dalje ... isključi, čekaj 2 minuta, 1, 2 3 lampica ... da probamo još jednom ... ja već lud vadim sekiru da ubijam kad zaključak:

Izgleda da je do nas, ali pošto je petak 17h ja sada ne mogu da pošaljem servisere jer je vikend !!!!

Ja već čupam grudi vadim nitroglicerin ali ništa - gospoda serviseri na terenu ne rade vikendom.

I tako ...
 
Kakv provajder, takva i podrska.
Znaci u startu idu logikom da je korsnik glupa ovca, koja nema pojma cemu sluze lampice, prekidac, kablovi.
Strasno.
Neljubaznost i neprofesionalnost najvise ubija.
 
Evo ja moram da se pozalim na Telekom, njihovu inertnost, totalnu neprofesionalnost, sporost i neodgovornost.

Mojoj devojci koja zivi na Bezanijskoj kosi je 5. aprila naprasno prestao da radi ADSL (Telekom ADSL, 1 mbps). Speedtouch ruter prikazuje da nema signala. Kvar prijavimo narednog dana, 6. aprila, i nakon gomile *****skih pitanja rekoshe da ce poslati hitan zahtev za intervenciju i da ce nas neko zvati u naredna 24h. Naravno, niko zivi nije zvao pa smo opet mroali da ih zovemo a onda jeu sledila gomila nebuloza medju kojima je bila i "pa kupite par metara kabla da vidite da nije u njemu" i "skocite do nekoga ko ima Telekom ADSL pa probajte ruter da vidite da li radi". Ne bilo nam tesko, skocimo i naravno sve funka ko zmaj.
Posle treceg poziva obecaju nam da ce uskoro doci neko ko ce da "namesti" internet da radi. Nakon par sati zaista i jeste, jedna osoba je dosla i proverila opremu i instalacije i zakljucila da "ne postoji ADSL signal u uticnici" i da su najverovatnije parice u prekidu :) sto, u principu, nema veze sa zivotom jer telefon na tom broju radi najnormalnije (a sigurno ne bi radio da su parice u prekidu).

Danas je deveti dan kako net ne radi a preko je potreban. Na svaki poziv call centru (po jedan dnevno) dobijemo isti genericki odgovor - mi ne znamo sta se desava na terenu (pa ko treba da zna) i ne znamo kad ce to biti uradjeno (mozda bih ja to trebao da znam) ali sigurno hoce biti (mozda za 5 godina) i oni su sigurno poslali hitno-bitni-urgentni zahtev da se to sredi (kad na vrbi zasvrbi).

Meni se nekako cini da je dosao majstor, marnuo port zbog nekoga drugoga a liniju moje devojke ostavio bez istog cim oni nisu u stanju to da srede u roku od par dana.


Pitanje je - sta ciniti?

Po mom misljenju, tvoja devojka je na isturenom stepenu, tj. na nekoj vrsti mini centrale u kojoj nema ljudi svakodnevno. Tehnicari iz telekoma obicno cekaju da im se nakupi posla na tim centralama pa onda idu da zavrse posao.
 
Jeste, to je to. Moj broj je isto tako na isturenom stepenu negde u Zvezdarskoj shumi, i nedaj boze da je neka mecava i da mi ne radi ADSL, chekao bi ga do prvog sunchanog dana :)
 
Evo ja moram da se pozalim na Telekom, njihovu inertnost, totalnu neprofesionalnost, sporost i neodgovornost.

Mojoj devojci koja zivi na Bezanijskoj kosi je 5. aprila naprasno prestao da radi ADSL (Telekom ADSL, 1 mbps). Speedtouch ruter prikazuje da nema signala. Kvar prijavimo narednog dana, 6. aprila, i nakon gomile *****skih pitanja rekoshe da ce poslati hitan zahtev za intervenciju i da ce nas neko zvati u naredna 24h. Naravno, niko zivi nije zvao pa smo opet mroali da ih zovemo a onda jeu sledila gomila nebuloza medju kojima je bila i "pa kupite par metara kabla da vidite da nije u njemu" i "skocite do nekoga ko ima Telekom ADSL pa probajte ruter da vidite da li radi". Ne bilo nam tesko, skocimo i naravno sve funka ko zmaj.
Posle treceg poziva obecaju nam da ce uskoro doci neko ko ce da "namesti" internet da radi. Nakon par sati zaista i jeste, jedna osoba je dosla i proverila opremu i instalacije i zakljucila da "ne postoji ADSL signal u uticnici" i da su najverovatnije parice u prekidu :) sto, u principu, nema veze sa zivotom jer telefon na tom broju radi najnormalnije (a sigurno ne bi radio da su parice u prekidu).

Danas je deveti dan kako net ne radi a preko je potreban. Na svaki poziv call centru (po jedan dnevno) dobijemo isti genericki odgovor - mi ne znamo sta se desava na terenu (pa ko treba da zna) i ne znamo kad ce to biti uradjeno (mozda bih ja to trebao da znam) ali sigurno hoce biti (mozda za 5 godina) i oni su sigurno poslali hitno-bitni-urgentni zahtev da se to sredi (kad na vrbi zasvrbi).

Meni se nekako cini da je dosao majstor, marnuo port zbog nekoga drugoga a liniju moje devojke ostavio bez istog cim oni nisu u stanju to da srede u roku od par dana.


Pitanje je - sta ciniti?

Nista me ne cudi. Kada sam bezao sa Beotela na Telekom, pocetkom februara, a imao sam MIK, moj port je misteriozno nestao preko vikenda. :wall: U cetvrtak sam dobio MIK od Beotela a u petak sam se prijavio u Telekom. U trenutku prijave port je postojao a u ponedeljak ga nije bilo. :wall:

Prvo sam pomislio da je Beotel nalozio demontazu porta pa sam ih zvao. Oni su mi rekli da to nisu ucinili. Odmah mi je bilo jasno gde je krivac. :wall:

Cak 9 dana sam bio bez neta a za svo to vreme sam svakog dana isao licno u ispostavu Telekoma u mom gradu (Zajecar) da ih davim dok mi ne vrate port. :-devil-: Na kraju sam pobedio, dobio port nazad, potpisao ugovor, uzeo ruter i vozi Misko. :smoke: :banana:

Posle sam pratio situaciju sa portovima u centrali preko koje sam i mogu reci da portova jos uvek nema. Da nisam bio davitelj nista ne bih postigao. :-devil-:

Moj ti je predlog da odes licno i da ih tako davis. Ako treba upadni kod sefa ispostave u tvom gradu. Ako to ne urodi plodom ostaje ti samo da se obratis RATEL-u.
 
Poslednja izmena:
Umrezite ADSL

Ima li neko uopste informaciju zasto Telekom ne daje portove za
ostale nove korisnike koji cekaju nekoliko meseci da im plati ADSL.

Imam ideju za one korisnike koji vec imaju Telekom ADSL !
Po zgradama, kucama lokalima...
Umrezite se slobodno, komsija sa komsijom, stan sa drugim stanovima,
Lokal sa stanom, kucom...
Podelite troskove ADSL-a sami sebi napravite korisno ako vec Telekom ne moze.
Primer uz minimalno ulaganja u UTP kabal i jedan switch uredjaj,
umrezite protok od 2MB koji kosta 2100din.
Pustite kabal iz jednog ADSL rutera ili swicha na jos 2 korisnika i imacete 2MB protok za svega 700din ako podelite troskove na 3 dela.

Lepo i korisno zar ne ?
Sve se to moze na lak nacin dok telekom ne podeli portove svima.
 
I jedan stavi film da se skida sa interneta i svima ostalima zaguši protok te neće moći da se igraju preko neta jer je ping skočio. Nije baš to najsrećnije rešenje, a da ne govorimo o poteškoćama oko podele računa.
 
Ja pricam samo o predlogu za nesto dobro i kvalitetno.
Makar i takav protok kada jedan zagusi sa downloadom ostale
vredi i bolji je od bilo kog Wirelessa za te pare. A da ne pricam o DIAL-upu.
I sta da kaze onaj koji nema nista od Interneta a ceka od telekoma ADSL ili
bilo koji drugi provajder koji isto ceka milost od Telekoma za slobodne portove.

Ako jedan ili oba skidaju , treci nece imati problema da koristi upload i
da prica na Skype ili Voip programima.

Nadam se da ima normalnih ljudi koji
bi ovako nesto podelili u mesecnom trosku.
 
Poslednja izmena:
Svako bi hteo bombu da ima baci pod prozor

Ali varijanta umrerzavanja ADSL-a cini mi se bi ih naterala da
nesto rade kako valja da bi svi zajedno bili zadovoljni sa
brzim internetom a ne da cekamo na ucene...

Svi zaposleni u korisnickim centrima i telekom monteri onda
radnici na centralama su pokvarenjaci i lopovi i
zasluzeno ih treba kazniti po dzepu i takodje motkom.
 
Opet se vuce kao prebijen, ako nece da dizu brzine ili da smanjuju cene, neka ga bar usteluju da radi kako i dolikuje. :S:
 
Na "zapadu" ništa novo :)
 
Poslednja izmena:
Meni je isto tako pre jedno pola godine adsl prestao da radi i nije radio nedelju dana. Zvao sam ih svaki dan, slusao ista *****ska pitanja o lampicama dok mi nije preselo. Onda sam otisao kod njih da se tamo zalim i tamo mi kazu prijavili ste kvar tog i tog pa je popravljeno pa ste ponovo prijavili tog i tog pa je ponovo popravljeno, pa opet kvar. Izgleda da oni napisu (ili su bar tada) da je sve sredjeno svaki put kad zavrsis razgovor s njima. Na kraju mi je net proradio posle nedelju dana natezanja.
 
A ja bih najradije uzeo bombu i bacio im :mad:
Ja sam do sep 2004. (kad sam se preselio u BGD trajno) ziveo u malom naslju Nisha - i koristio analogni modem.
Shvatio sam da od kukanja nema pomoci, pa ako neki dan ne radi ja odem kod devojke/roditelja/drugova etc.
Ako duze ne radi, ja cu lepo popizditi i otici u JK na trajno...
 
Poslednja izmena:
Imao sam isti problem kao i kutija i resili su ga za manje od 24h.
Kada sam pozvao tehnicku podrsku morao sam da isproveravame gomilu stvari iako sam znao da je poblem do njih.
 
kUdtiHaEX ta budala što je proveravala signal se nije lepo izrazila, ali u centrali za svakog korisnika koji ima ADSL, 2 žice su za POTS (telefon), a 2 za ADSL tako da je moguće da prve dve i dalje najnormalnije funkcionišu dok je na druge dve recimo spoj (or whatever). Ako su već utvrdili da do nje ne dolazi signal to u svakom razgovoru i potenciraj, jer to znači da je problem svakako do Telekoma. Nemam pojma kako se zove odeljenje koje radi smetnje ADSLova (većinom isti ljudi uvode i IPTV), ali znam da i oni imaju šefa :p. Rešiće ti problem i ako nađeš šefa odeljenja za EOPM (Eksploatacija i održavanje pristupne mreže) koji je nadređeni svima njima, ako im on naredi da poprave biće i poravljeno.
U telefonskoj službi rade nestručni ljudi koji kada neko zove prate uputstva sa pitanjima i odgovorima, tako da glupi zahtevi sa gledanjem u lampice i resetovanjem nemoj da te čudi.
markus-TT Telekom nema neograničena finansijska sredstva za ulaganje, jer da ih ima odavno ne bi postojali dvojnici i svi bi imali mogućnost za IPTV. DSLAM ploča koja se ugrađuje u centralu kako bi se povećao kapacitet ADSL portova zahteva finansijska sredstva koja neko mora da odobri.
 
Telekom je već više godina naša najprofitnija firma. U mom mestu (800 m od mene) je nova digitalna centrala, potpuno opremljena za ADSL. Do centrale ide optika. Mesna zajednica je imala ugovor da ćemo dobiti zemni gas, novu telefonsku centralu, svaka kuća telefon, ADSL i kablovsku TV. Posle dosta odlaganja (oko 2 godine) položene cevi za gas i kablovi za telefon. Postavljena nova centrala, prebačen mi je broj na novu centralu i otada ništa. Na svako pitanje - odgovor: "za tri do četri meseca", i tako skoro dve godine.
ps. od gasa ni pomena
 
Najprofitnija firma pa šta? Misliš da su Telekom Srpske i licenca za mobilnu telefoniju u Crnoj Gori dobijeni za džabe? I šta misliš ko je najveći sponzor svim živim mogućim događanjima bitnim za državu, Telekom naravno. I misliš da je uvođenje interneta za džabe u sve škole u Srbiji prošlo bez troškova Telekoma? Budimo realni, država muze Telekom gde stigne i naravno da nema novca za neograničena ulaganja u opremu i razvoj mreže.
A to što nemate ADSL još uvek je zato što vam je mesna zajednica truba. :)
 
A sta Ja da kazem!??? Radio sam preseljenje ADSL prikljucka s jednog telefonskog broja na drugi i navodno to bi bila samo normalna procedura koja bi trajala dan-dva! Preseljenje sam radio 17.09.2008 i do dan danas NISAM dobio ADSL!!? Ne mogu ni da Vam kazem koliko sam puta bio u njihovoj direkciji, ljubazan i fin, gde nisu mogli da mi kazu zasto jos nisam dobio internet. Cak su mi kasnije rekli da vise i nema potrebe da dolazim jer nema svrhe i da je taj prikljucak verovatno neko drugi dobio!!! I sad kad pisem ovo sluzim se od prijatelja ili sa posla s netom. Nemam reci ali briga njih oni su monoploisti....
 
A ja bih najradije uzeo bombu i bacio im :mad:

Prijatelju propagiras nasilje! Sada kazni sebe opomenom ako si savesni moderator!
Mene si kaznio opomenom za daleko manji prekrsaj to jest banalni post koji nije ni mikro nalik ovom tvom.(Od tada si zasluzeno moj favorite moderator)

Sto se tice Telekoma ovo je iz iskustva: Zovi korisnicki i posto je registrovan problem sa ADSL-om trazi da ti opciguju racun jer toliko i tolko dana nije radio.Veruj meni su smanjili racun jer sam jedno pet dana bio bez neta.(jesenas) Probaj nista neces izgubiti jos ces se iznenaditi kao i ja.
 
Poslednja izmena:
Meni ADSL ne radi već 10 dana! Počelo je u subotu 11.4. Radi komunikacija računar/modem (preko LAN-a), ali na dalje ništa - ne svetli LINK lampica na modemu, a kada se zakačim na admin panel modema vidim da stoji u Startup/Handshake. Probao sam i bez ADSL filtera, nije bilo nikakve razlike. Ok, nešto je crklo, ili kod njih u centrali ili kod mene u modemu. Support će to da reši.

Za početak support ne radi subotom uveče i nedeljom! Nema veze, sačekam nekako ponedeljak. Zovem sa posle - ne može ništa da se uradi tako, moram da budem pored modema. Konačno po podne zovem support od kuće, provede me riba kroz par konfiguracija i pingova, i naravno ne otkrije se ništa što nisam mogao i sam da im kažem ujutro. Nema veze, biće sređeno u roku od 24 časa, najkasnije 48. Od tada je prošlo više od nedelju dana, skoro svaki dan ih zovem, danas sam i mail napisao, i još niko ništa nije preduzeo. U međuvremenu je bilo i "ako hoćete da se žalite dođite lično u korisnički servis" i zalupljavanje slušalice od strane support zaposlenog?!

I još sam uzeo ADSL kod Telekoma baš zato što sam hteo da izbegnem posrednika. Možda je to bila greška? Možda neki drugi provajder zna ljude na višem položaju pa može efikasnije da ih pritisne nego što ja mogu.
 
cemu to

markus-TT
Svi zaposleni u korisnickim centrima i telekom monteri onda
radnici na centralama su pokvarenjaci i lopovi i
zasluzeno ih treba kazniti po dzepu i takodje motkom.[/QUOTE]

Druze moj, jel ovo genericki napisano negde od ranije ili stvarno tako mislis?Ja sam monter i pomogao sam svakome do sada ko mi se obratio od prijatelja i drugova.Imam dvoje dece,zenu,kredite kao i vecina ljudi u zemlji Srbiji.Da sam lopov ne bih uzimao sve na kredit i da ne mogu ni sam da se cupam posle.Sta te tera da mislis da smo svi u telekomu lopovi i sl.?Zar nije tako i u celoj drzavi? Nasao sam se prozvan i nije u redu da se tako izrazavas.Za sebe i svoje bliznje kolege znam da nismo takvi i da posao koji dobijemo stigne ujutro pre izlaska na teren, odradimo isti dan, a ti ako zivis u takvom okruzenju gde su ti svi oko tebe lopovi onda ***. sta reci nego da mi je zao. Ima i medju nama postenih ljudi a sto se tice telekoma,kada ste kivni na njega,kivni ste i na drzavu Srbiju jer mu je ona vlasnik.
 
Poslednja izmena:
Najprofitnija firma pa šta? Misliš da su Telekom Srpske i licenca za mobilnu telefoniju u Crnoj Gori dobijeni za džabe? I šta misliš ko je najveći sponzor svim živim mogućim događanjima bitnim za državu, Telekom naravno. I misliš da je uvođenje interneta za džabe u sve škole u Srbiji prošlo bez troškova Telekoma? Budimo realni, država muze Telekom gde stigne i naravno da nema novca za neograničena ulaganja u opremu i razvoj mreže.
A to što nemate ADSL još uvek je zato što vam je mesna zajednica truba. :)

Izvini ali ovo se nije dogodilo. Moze biti da su sve shkole koje su i inache imale tehnichke mogutjnosti dobile (skoro pa) dzabe adsl ili su jednostavno odvuchene od drugih provajdera ovom "ponudom koja se ne moze odbiti" (jer je stigao nalog iz Ministarstva prosvete za to), ali shkole van gradova nisu dobile tu injekciju moderne tehnologije zvanu adsl. I da se razumemo, ne pricham o nekoj planinskoj shkoli iz jugoistochne Srbije u kojoj ima 3 djaka, nego o shkolama u "malo" vetjim naseljima koje ipak broje bar po par stotina uchenika i koje su prikljuchene na digitalne centrale na kojima eto samo treba napraviti troshak nabavke i montiranja dslam-a. Samo izgleda da je bitnije da se isplate nagrade "zasluznim" radnicima nego ulagati u razvoj. :mad:
 
Najprofitnija firma pa šta? Misliš da su Telekom Srpske i licenca za mobilnu telefoniju u Crnoj Gori dobijeni za džabe? I šta misliš ko je najveći sponzor svim živim mogućim događanjima bitnim za državu, Telekom naravno. I misliš da je uvođenje interneta za džabe u sve škole u Srbiji prošlo bez troškova Telekoma? Budimo realni, država muze Telekom gde stigne i naravno da nema novca za neograničena ulaganja u opremu i razvoj mreže.
A to što nemate ADSL još uvek je zato što vam je mesna zajednica truba. :)

Daleko su oni od profitabilne firme. Pogotovo mobilna telefonija.

@kUdtiHaEX: i, kako se ovo završilo?

Zvali smo ih jos x puta x dana a onda nam je pukao film i zalili smo se u jednoj "filijali". Nakon toga su nas brzo pozvali i rekli da je problem do parica (o boze) i da ce to resiti do petka (dakle prekosutra).

Zivi bili pa videli.

Prijatelju propagiras nasilje! Sada kazni sebe opomenom ako si savesni moderator!
Mene si kaznio opomenom za daleko manji prekrsaj to jest banalni post koji nije ni mikro nalik ovom tvom.(Od tada si zasluzeno moj favorite moderator)

Sto se tice Telekoma ovo je iz iskustva: Zovi korisnicki i posto je registrovan problem sa ADSL-om trazi da ti opciguju racun jer toliko i tolko dana nije radio.Veruj meni su smanjili racun jer sam jedno pet dana bio bez neta.(jesenas) Probaj nista neces izgubiti jos ces se iznenaditi kao i ja.

Racun ne nameravamo da platimo. Za sta, za 16 dana standby-a? Nema teorije.
Sto se nasilja tice - zao mi je ali takvo ponasanje je neprihvatljivo! Ako im se uredno placa onda su duzni da na vreme resavaju takve slucajeve. Mene iskreno ne zanima preterano da li oni imaju 1 ili 101 centralu i da li imaju manjak ili visak para/ljudstva. Ja placam koliko se trazi i od njih ocekujem da budu azurni. Ako nisu u stanju da sve postignu, sto je logicno imajuci u vidu da opsluzuju najvecu mrezu u Srbiji, onda bar nek nauce svoj korisnicki servis da bude uljudniji i predusretljiviji a ne da bacakaju svoje korisnike kao krompire.
 
izvinjenje

markus-TT
Svi zaposleni u korisnickim centrima i telekom monteri onda
radnici na centralama su pokvarenjaci i lopovi i
zasluzeno ih treba kazniti po dzepu i takodje motkom.

Izvinjavam se evo postenim monterima ili bolje receno cast izuzecima.

Kako objasniti pojavu u mojoj sredini kada su ovde vecina produzena
ruka monopolisticke politike Telekoma i koriste polozaj na kojem mogu
sakom i kapom da drpaju po narodu.

Primer glavni monter je bio suvlasnik Wireless mreze koja je bila
montirana na uzoj teritoriji Opstine.
Medjutim dolaskom bolje i kvalitetnije konkurencije cela mreza je
i dalje padala na kvalitetu umesto da se poboljsava.( problemi )
Najavom dolaska ADSL-a u ovaj grad 2 Wireless provajdera pocinju
da gube smisao za daljim poslom jer ne mogu u gradu da zadrze korisnike.
Svrha cele ove price je odugovlacenje min. 6 meseci pustanja u rad ADSL-a
dok je na vreme pomenuti sef montera prodao celu Wireless infrastrukturu
trecoj firmi za finu svotu novca.
Zbog tog istog montera moj grad nema Korisnicki Telekom centar bas povodom raznih malverzacija ili mozda nestrucnosti osoblja da se bori sa buducim problemima
korisnika. Da ne pricam dalje o malverzacijama sa dvojnicima, licnoj prodaji telefonskih brojeva, divljim prikljucivanjima i drugih kriminalnih radnji.

Sada u ovom gradu nema i dalje slobodnih portova za nove korisnike
kojih ima sigurno jako mnogo a isti monter je odgovoran na dodeljivanju
ADSL prikljucka za korisnike koji polako gube strpljenje jer niko
ne objavljuje kada ce biti osposobljene centrale za nove korisnike.
 
Poslednja izmena:
Mojoj devojci koja zivi na Bezanijskoj kosi je 5. aprila naprasno prestao da radi ADSL (Telekom ADSL, 1 mbps). Speedtouch ruter prikazuje da nema signala. Kvar prijavimo narednog dana, 6. aprila, i nakon gomile *****skih pitanja rekoshe da ce poslati hitan zahtev za intervenciju i da ce nas neko zvati u naredna 24h. Naravno, niko zivi nije zvao pa smo opet mroali da ih zovemo a onda jeu sledila gomila nebuloza medju kojima je bila i "pa kupite par metara kabla da vidite da nije u njemu" i "skocite do nekoga ko ima Telekom ADSL pa probajte ruter da vidite da li radi". Ne bilo nam tesko, skocimo i naravno sve funka ko zmaj.
Posle treceg poziva obecaju nam da ce uskoro doci neko ko ce da "namesti" internet da radi. Nakon par sati zaista i jeste, jedna osoba je dosla i proverila opremu i instalacije i zakljucila da "ne postoji ADSL signal u uticnici" i da su najverovatnije parice u prekidu :) sto, u principu, nema veze sa zivotom jer telefon na tom broju radi najnormalnije (a sigurno ne bi radio da su parice u prekidu).

Danas je deveti dan kako net ne radi a preko je potreban. Na svaki poziv call centru (po jedan dnevno) dobijemo isti genericki odgovor - mi ne znamo sta se desava na terenu (pa ko treba da zna) i ne znamo kad ce to biti uradjeno (mozda bih ja to trebao da znam) ali sigurno hoce biti (mozda za 5 godina) i oni su sigurno poslali hitno-bitni-urgentni zahtev da se to sredi (kad na vrbi zasvrbi).

Meni se nekako cini da je dosao majstor, marnuo port zbog nekoga drugoga a liniju moje devojke ostavio bez istog cim oni nisu u stanju to da srede u roku od par dana.

Pitanje je - sta ciniti?


Ja sam u jan/feb bio sveukupno oko 20+ dana bez neta.

Pozivi call centru / tehničkoj podršci (ima ona 2 broja, ne znam koji zoveš) su ti uglavnom uzaludni. Neće ti niko reći u čemu je problem, niti kada će biti rešen. Ako im tražiš nešto specifično, ni to nećeš dobiti - onda ti sledi generički odgovor "mi to ne možemo". Inače, jedan lik iz tehničke podrške mi je bukvalno rekao da tu rade svakakve budale koje nemaju pojma šta rade, i kad god ne umeju nešto, daju ti taj generički odgovor. Bez zezanja.

Ono što želiš je da nađeš telefon likova koji rade te popravke na vezama. Da, postoji i to, ali to uglavnom ne daju običnim korisnicima, već samo ako se neko ispali pa ti kaže. Meni je rešavanje problema sa adsl-om, krenulo tek kada sam dobio te likove, nekih 10-15 dana pošto sam prvi put prijavio problem telekomu. Do tada, niko nije ni pogledao šta je problem kod mene. Likovi rekoše da su takvi zastoji jer su zatrpani poslom, kako ne možeš da zamisliš. Takođe, možeš i da probaš da pošalješ telekomu email (ima negde adresa na njihovom sajtu), i sa time sam imao bolje rezultate nego sa zvanjem tehničke podrške.

Kad poprave sve to, prijavi call centru koliko dana net nije radio, smanjiće ti račun.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno