- Učlanjen(a)
- 18.07.2001
- Poruke
- 18,077
- Poena
- 1,365
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel® Core™ i5-9500F, NZXT Kraken Z63
- GPU
- Asus GTX 2070 Super
- Storage
- Samsung 980 Pro NVMe 1 TB
- Kućište
- NZXT H210i
- Monitor
- LG C2 42"
- Miš & tastatura
- Logitech G502, Keychron K8, Nuphy Air75, Ducky TKL One 2
- Ostale periferije
- Glupi HP štampač
- Laptop
- Apple Macbook Pro 14" M1
- Tablet
- Apple iPad Pro 11"
- Mobilni telefon
- Apple iPhone 13 Pro Max
- Pametni uređaji
- Apple Watch Ultra
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Evo ja moram da se pozalim na Telekom, njihovu inertnost, totalnu neprofesionalnost, sporost i neodgovornost.
Mojoj devojci koja zivi na Bezanijskoj kosi je 5. aprila naprasno prestao da radi ADSL (Telekom ADSL, 1 mbps). Speedtouch ruter prikazuje da nema signala. Kvar prijavimo narednog dana, 6. aprila, i nakon gomile *****skih pitanja rekoshe da ce poslati hitan zahtev za intervenciju i da ce nas neko zvati u naredna 24h. Naravno, niko zivi nije zvao pa smo opet mroali da ih zovemo a onda jeu sledila gomila nebuloza medju kojima je bila i "pa kupite par metara kabla da vidite da nije u njemu" i "skocite do nekoga ko ima Telekom ADSL pa probajte ruter da vidite da li radi". Ne bilo nam tesko, skocimo i naravno sve funka ko zmaj.
Posle treceg poziva obecaju nam da ce uskoro doci neko ko ce da "namesti" internet da radi. Nakon par sati zaista i jeste, jedna osoba je dosla i proverila opremu i instalacije i zakljucila da "ne postoji ADSL signal u uticnici" i da su najverovatnije parice u prekidu
sto, u principu, nema veze sa zivotom jer telefon na tom broju radi najnormalnije (a sigurno ne bi radio da su parice u prekidu).
Danas je deveti dan kako net ne radi a preko je potreban. Na svaki poziv call centru (po jedan dnevno) dobijemo isti genericki odgovor - mi ne znamo sta se desava na terenu (pa ko treba da zna) i ne znamo kad ce to biti uradjeno (mozda bih ja to trebao da znam) ali sigurno hoce biti (mozda za 5 godina) i oni su sigurno poslali hitno-bitni-urgentni zahtev da se to sredi (kad na vrbi zasvrbi).
Meni se nekako cini da je dosao majstor, marnuo port zbog nekoga drugoga a liniju moje devojke ostavio bez istog cim oni nisu u stanju to da srede u roku od par dana.
Pitanje je - sta ciniti?
Mojoj devojci koja zivi na Bezanijskoj kosi je 5. aprila naprasno prestao da radi ADSL (Telekom ADSL, 1 mbps). Speedtouch ruter prikazuje da nema signala. Kvar prijavimo narednog dana, 6. aprila, i nakon gomile *****skih pitanja rekoshe da ce poslati hitan zahtev za intervenciju i da ce nas neko zvati u naredna 24h. Naravno, niko zivi nije zvao pa smo opet mroali da ih zovemo a onda jeu sledila gomila nebuloza medju kojima je bila i "pa kupite par metara kabla da vidite da nije u njemu" i "skocite do nekoga ko ima Telekom ADSL pa probajte ruter da vidite da li radi". Ne bilo nam tesko, skocimo i naravno sve funka ko zmaj.
Posle treceg poziva obecaju nam da ce uskoro doci neko ko ce da "namesti" internet da radi. Nakon par sati zaista i jeste, jedna osoba je dosla i proverila opremu i instalacije i zakljucila da "ne postoji ADSL signal u uticnici" i da su najverovatnije parice u prekidu
Danas je deveti dan kako net ne radi a preko je potreban. Na svaki poziv call centru (po jedan dnevno) dobijemo isti genericki odgovor - mi ne znamo sta se desava na terenu (pa ko treba da zna) i ne znamo kad ce to biti uradjeno (mozda bih ja to trebao da znam) ali sigurno hoce biti (mozda za 5 godina) i oni su sigurno poslali hitno-bitni-urgentni zahtev da se to sredi (kad na vrbi zasvrbi).
Meni se nekako cini da je dosao majstor, marnuo port zbog nekoga drugoga a liniju moje devojke ostavio bez istog cim oni nisu u stanju to da srede u roku od par dana.
Pitanje je - sta ciniti?