Šta je novo?

Risen

ma prave se da nije, ali ja mislim da je to posledica uticaja konzola posto se igra razvija i za Xbox 360, jeste da PB razvija za PC i da drugi tim koje je DeepSilver unajmio da portuju na konzolu.Ali ipak su konzole ogranicene i verujem da moraju voditi racuna.Da priznam mene su malo razocarali, ocekivao sam vise a ustvari ostali su na nivou G3 ako ne i slabije.Ako vec nisu znali sta ce trebali su uraditi i sa endzinom koji je koriscen za G2 ja bi bio zadovoljan.

i da nasao sam link za skidanje GameStara ima 54MB:
http://rs257.rapidshare.com/files/193384433/GS032009nem.rar
 
Grafika je ocaj...
 
kako god samo da pricha bude dobra i da gameplay bude ispeglan (hehehe kakvi snovi)
 
Da, vazi. Kao sto je i Gothic 3 ispolirana igra sa dobrim gp ali posle 10 pecheva... :)
 
ma ni patch-evi nisu pomogli nishta ... boze ne znam da li me je neka igra vishe iznervirala ... proshao sam celu myrtan-u i varant i krenuo u nordmar i kad sam video da cu 1543i put da radim isti kvest za istog NPCa pod drugim imenom batalio sam ... krenuo sam da je odigram makar da vidim nastavak priche ako nishta drugo ... ali me je chak i ta zelja proshla ... strahota .. :D
 
Poslednja izmena:
Grafika je totalno nebitna stavka. Sami su rekli da su nauchili na greskama iz G3, i da ce svet biti mnogo manji (kao u G2) ali detaljno dizajniran. To je najbitnija stvar u celoj prichi. Manji svet znachi vise paznje detaljima, bolji AI, bolji osecaj pripadnosti..i tako dalje. Zaista sumnjam da tim koji je napravio G1 i G2 moze dva puta da zabrlja na isti nachin, pogotovo ako im prochitate intervjue iz kojih se jasno vidi da tacno znaju gde su zabrljali, te da se vracaju korenima (G1 stilu).
Sto reche Kapetan Dzo, a sto sam cesto govorio pre izlaska G3: ja bih najvise voleo da se oni nikad nisu ni odrekli G2 endzina, jer koliko god on graficki matoro danas izgledao, uz odredjena poboljsanja to bi moglo sasvim lepo da izgleda (jer u pitanju je rpg, i tu je najnovija fensi grafika najmanje bitna za kvalitet igre). Meni je G2 endzin neprevazidjen i dan danas kada su u pitanju open world rpg igre iz treceg lica. Koliko samo ljudi i dan danas igra G1 i G2, pa im ne smeta sto je grafika zastarela :)

p.s. U Risenu ce ponovo vratiti ono "planinarenje" :banana:
Meni je to bio bas extra trip kod istrazivanja sveta, ili kad tako nadjes neku skrivenu pecinu i slicno :)
 
Džo da kojim slučajem ti možda ne radiš u Deep Silver-u, ili si samo fan Gothic serijala? :)
 
Poslednja izmena:
veliki fan Gothica i PB:smoke:

Inace jedna od zelja mi je da nabavim maice i diskove sa nihovog sajta(prodavnice) pa ako neko moze da mi pomogne nek se slobodno javi:d

Jedino me je razocaralo to sto ce Risen biti i na Xbox360, plasim se da ce morati napraviti neke ustupke zbog harvera, jer ipak odlika PB igara je da imaju oduzimajuci dah kad se pogleda okolina.
 
veliki fan Gothica i PB:smoke:

Inace jedna od zelja mi je da nabavim maice i diskove sa nihovog sajta(prodavnice) pa ako neko moze da mi pomogne nek se slobodno javi:d

Jedino me je razocaralo to sto ce Risen biti i na Xbox360, plasim se da ce morati napraviti neke ustupke zbog harvera, jer ipak odlika PB igara je da imaju oduzimajuci dah kad se pogleda okolina.

mislim da je ipak glavna odlika PB igara uzasna neoptimizovanst/bagovitost ;)
 
mislim da je ipak glavna odlika PB igara uzasna neoptimizovanst/bagovitost ;)

Pa bez toga nije PB.Mora se posedovati i odredjena doza mazohizma kad na dobroj komfi koja moze poterati 99% igara u fulu ona pocne seckati, zato se saceka godina ili dve da se nabavi mocan hardver i udri ispocetka:-devil-:
 
PB je na svom sajtu stavio ove screenshots za PC verziju medju kojima se nalaze jos neki koje nije objavio Gamestar
 

Prilozi

  • d4865830838421d3a58b9760337b03f1.jpg
    d4865830838421d3a58b9760337b03f1.jpg
    494.1 KB · Pregleda: 88
  • 921af0b76682b813f3541d615d8e5e02.jpg
    921af0b76682b813f3541d615d8e5e02.jpg
    254.2 KB · Pregleda: 63
  • 3b6bccf3dc11b5dd4d867cdc877231fc.jpg
    3b6bccf3dc11b5dd4d867cdc877231fc.jpg
    231.9 KB · Pregleda: 110
  • 6779fd7ceff01618eb4f2cc06ee962f8.jpg
    6779fd7ceff01618eb4f2cc06ee962f8.jpg
    362.5 KB · Pregleda: 81
  • 42721317cbc1f598191538ec19fe93eb.jpg
    42721317cbc1f598191538ec19fe93eb.jpg
    272.4 KB · Pregleda: 83
i da postavim jos dve dodatne iz Gamestara
 

Prilozi

  • Risen_20090312_28.jpg
    Risen_20090312_28.jpg
    267 KB · Pregleda: 79
  • Risen_20090312_29.jpg
    Risen_20090312_29.jpg
    314.6 KB · Pregleda: 97
za datum se jos ne zna igra se polira i doradjuje.

e sad mozete pogledati prvi video koji je u okviru reportaze nekih poljaka:

http://www.gry-online.pl/S014.asp?ID=351

i da dodam mislim da je to neka probna verzija koliko sam ja razumeo(Alfa ili nesto slicno) sad da cujem komentare
 
Poslednja izmena:
e da taj sam trazio ali ga nisam mogao naci to je sa DVD iz casopisa PC games

i da dodam da za prvi video treba podesiti nekako odnos da bude 4:3 jer sve izgleda razvuceno
 
Poslednja izmena:
Tenks..Hmm, za sada me fight bas nesto i ne odusevljava :S
 
A na osnovu cega?
Ne znam koje si ti to onda igrice igrao sa ovakvim gameplay-em u 90-im...

Na osnovu cinjenice da se sama mehanika igranja nije mnogo promenila od prvog Gothica, koji je izasao 2001, a koji je i sam bio kopija gameplay-a ranih TES igara. Bethesda je makar ponesto promenila u samom pristupu igranju sa uvodjenjem Havoc-a na Oblivionu, a Gothic serijal, cini se, nije mnogo odmakao od Arene i Dagerfall-a, koji su, BTW, izasli 1994. i 1996. :)
 
Poslednja izmena:
Na osnovu cinjenice da se sama mehanika igranja nije mnogo promenila od prvog Gothica, koji je izasao 2001, a koji je i sam bio kopija gameplay-a ranih TES igara. Bethesda je makar ponesto promenila u samom pristupu igranju sa uvodjenjem Havoc-a na Oblivionu, a Gothic serijal, cini se, nije mnogo odmakao od Arene i Dagerfall-a, koji su, BTW, izasli 1994. i 1996. :)

Daj boze da bude borba kao G1. Sta da radim kad obozavam G1 i G2 u svakom aspektu :d
A porediti Gothic i TES nema nikakvog smisla...potpuno druga filozofija u izradi tih igara.

edit: na stranu to sa izgledom oklopa i macheva...imam osecaj da ce hard core fanovi G1 i G2 konacno doci na svoje :) Nekako sto vise vidim da se ljudi bune za combat sistem, gameplay i slicno, sve sam vishe ubedjen da ce ova igra pruziti ono sto cekam od izlaska NOTR.
 
Poslednja izmena:
Hm nadam se da je onaj video prikazivao neku ranu alpha verziju :D
Animacija tokom borbe je ocajna, svi nesto mlate u prazno nema nikakvog osecaja da se nesto udara :(
 
A porediti Gothic i TES nema nikakvog smisla...potpuno druga filozofija u izradi tih igara.

Pa TES serijal je medju prvima (ako ne i prvi) popularizovao masivni open world RPG sa pogledom iz prvog, iliti treceg lica. Svi kasniji uplivi u ovaj pod zanr, medju kojima je i Gothic serijal, hteli ne hteli, moraju da se porede sa TES-om. ;)
 
Razlika je u tome "masivni". Gothic je totalno druga filozofija od TES. Gothic svet (u prve dve igre) nije veliki, ali je veoma pazljivo dizajniran. Sve je radjeno ruchno, i to je ono sto ga chini toliko razlichitim. Chim su u G3 hteli da naprave ogroman svet odma je doshlo do pada kvaliteta, do manje detalja i slicno.
Glavna karakteristika G1 i G2 su relativno mali (u odnosu na npr. TES) ali kvalitetan svet. TES ima skroz drugu filozofiju sa ogromnim generickim svetom, gde je mnogo manje paznje posveceno samim detaljima koji taj svet chine "zivim".
Zato mislim da se ne mogu porediti Gothic i TES, jer je ideja koju su developeri hteli da realizuju potpuno drugachija. Gothic se moze porediti sa Arx Fatalisom, koji je takodje pravi dijamant sto se tiche detaljno dizajniranog sveta.
 
Razlika je u tome "masivni". Gothic je totalno druga filozofija od TES. Gothic svet (u prve dve igre) nije veliki, ali je veoma pazljivo dizajniran. Sve je radjeno ruchno, i to je ono sto ga chini toliko razlichitim. Chim su u G3 hteli da naprave ogroman svet odma je doshlo do pada kvaliteta, do manje detalja i slicno.
Glavna karakteristika G1 i G2 su relativno mali (u odnosu na npr. TES) ali kvalitetan svet. TES ima skroz drugu filozofiju sa ogromnim generickim svetom, gde je mnogo manje paznje posveceno samim detaljima koji taj svet chine "zivim".
Zato mislim da se ne mogu porediti Gothic i TES, jer je ideja koju su developeri hteli da realizuju potpuno drugachija. Gothic se moze porediti sa Arx Fatalisom, koji je takodje pravi dijamant sto se tiche detaljno dizajniranog sveta.

To sto si napisao vazi za Arenu i Daggerfall (prve TES-ove) koji su izasli sredinom 90-tih i imali genericko mapiranje terena. However, vec sa Morowindom, Bethesda je u startu modelirala sve terene, objekte, gradove, NPC-jeve, tako da tu nema govora o generickom mapiranju. Oblivion, bar sto se tice detaljnosti i zanimljivosti terena; po meni je neprikosnoven na tom polju... :)

U sustini, izmedju TES-a i Gothica postoje razlike u pristupu samoj igri, ali zanrovska osnova im je slicna, i to se ne da osporiti. Baldur's gate i Planescape Torment su u sustini dve potpuno razlicite igre, medjutim, sama osnova koja se svodi na 2D izometrijski RPG, sa zajednickim engine-om, ih na neki nacin cini slicnim. Sa druge starne, uporediti Planescape Torment sa Gothicom nema apsolutno niakakvog smisla, jel se te igre razlikuje ne samo u prici, atmosferi i gameplay-u, vec i u okosnici same igre (enginu i dizajnu), koji se u potpunosti razlikuju u ova dva naslova...

Sto se tice samog Gothic-a, on je bio izvanredan dok nije izasla 3-jka, od koje smo svi ocekivali vise. Stari delovi su imali specificnu atmosferu i pristup igranju, koji je prosto uvlacio igraca u svoj svet. Trojka je razbila originalni smek serijala, a s obzirom da je sa vec vremesnim enginom i gomilom bug-ova izasla iste godine kad i Oblivion, nije imala mnogo sanse... ;)
 
Ja koliko se secam, pored Dagerfall-a koji je bio 100% genericki, i Morowind je imao genericke dungeone, sav loot je bio genericki i slicno. Za outdoor teren se vise ne secam da li je i tu bilo nekog generisanja, mada ne verujem.
Ali otisli smo u offtopic, ubice nas kapetan dzo :d
 
Nazad
Vrh Dno