Šta je novo?

Da li vazi garancija kad se sprzi OC-ovan procesor?

Bice polako dok sve podesim najkasnije sutra.
 
A sto ne uvedete posebnu sluzbu za ispitivanje musterija?
Neki Gvantanamo recimo? Pa dok lepo ne prizna nema kuci da ide, to bi bilo najlepse. :)

Ne hvala. Mi se bavimo racunarima i trudimo se da musterije budu zadovoljne. Samo sam pokusao da objasnim da je VAZNA i saradnje musterije. Kao sto sam i napisao svakave musterije dolaze, pa i takvi sa slicnim komentarima kao tvoj a na kraju se ispostavi da je kod musterija sa bas takvim nastupom upravo problem u nepravilnom koriscenju. Ali i to resimo na zadovoljstvo musterije.

A negativan stav.... Sta da radim. Mi ipak nismo obrazvna ustanova, a kucno vaspitanje se tesko nadoknadjuje...
 
ja sam imao najbolji slucaj :D naime imao sam vodeno hladjenje... i dodjem lepo ja sa posla upalim komp nema slike... hmmmm pogledam u kuciste voda siklja na sve strane... brzo pocupam graficku (voda je iz bloka curila na nju) osusim je fenom,izvadim maticnu posto je voda usla u pcie slot osusim sve lepo vratim na mesto opet nema slike... karticu u servis,pitaju me sta se desilo,rekoh odkud znam,dosao kuci i komp ne radi :d i zamene mi ljudi 3870 za 3870 toxic...
 
Korisnik nije duzhan da se pravda. Prosto mogu da dodjem i da kazhem da je dotichno parche tehnike od moje sestre i da jednostavno ne znam nishta sem da - ne radi. Pa ti dokazhi da se nije postupalo po propisima.

Ima vas sjajnih momaka i zaista sam upoznao barem 5 ljudi iz totalno razlichitih firmi ali jednog cara ne mogu da zaboravim i nachin na koji je predamnom testirao komponentu gde je urlao haus i gde se pushilo sve u 16...ne postoji standard po kojem se komponente testiraju u takvim uslovima. Btw radio sam u shtampariji pa znam da je to upravo ta situacija gde se i cirka i pushi i sve je "lako cjemo" ... u pitanju je zaista renomirana firma koju upravo bije glas da bez 45 dana ne vracja komponente sa servisa.

:wave:
 
Korisnik nije duzhan da se pravda. Prosto mogu da dodjem i da kazhem da je dotichno parche tehnike od moje sestre i da jednostavno ne znam nishta sem da - ne radi. Pa ti dokazhi da se nije postupalo po propisima.

Ma naravno. To sam i ja pokusavo da kazem. Nikako ne treba bilo ko da se pravda.

Samo kazem da je mnogo lakse reci sta je prethodilo kvaru, ako je moguce. To ce UBRZATI, veruj mi, resenje problema. I to ide u korist svima.

Musterija, sto se mene tice kao servisera, moze da uradi bas kao sto kazes. Ali vreme koje mi u tom slucaju treba da ustanovim zasto i kako ne radi je mnoooogo duze. Shavti da niko od nas ne poseduje magicne sposobnosti ni carobni stapic.
Musterija moze i ima to pravo ali nije obaveza. Isto kao sto i serviser ima pravo da drzi i servisira robu 45 dana ali ni to nije obaveza. Ako pocne takvo preganjanje NIKOME ne donosi nista dobro.
 
Ne nego cu da odem u servis i kazem: "Dobar dan. Meni se u garanciji pokvario procesor, ja sam ga malo Overclockovao i pokvario se" A oni ce reci:"Nema frke popravicemo ti dodji u sredu"?
Meni su u jednom servisu rekli da mi je crkla graficka, napajanje pred kraj i rami i namestili mi graficku, a i shatro su mi zamenili rame i napajanje, i kad mi je istekla garancija ja otvorim i ono nista od zamene (sem graficke) i sve je vrlo brzo crklo. Ili jos bolje OC-ovo sam mog Athlona 3000+ sa 1.8 na 2.2 i drzao ga jedno mesec i reko necu da maltretiram da ne crkne (i vratio ga na default) i na kraju posle nekoliko meseci ga ubila struja -_-
 
Ne nego cu da odem u servis i kazem: "Dobar dan. Meni se u garanciji pokvario procesor, ja sam ga malo Overclockovao i pokvario se" A oni ce reci:"Nema frke popravicemo ti dodji u sredu"?

Ne, ne moraš da spominješ overclock. U principu je procesor jednostavniji za dijagnozu kvara.

Inače, svuda po garancijama i garantnim uslovima se navodi da garancija ne važi na fizička oštećenja.
Ukoliko procesor ima fizička oštećenja nebitno je to što nije bio overclockovan. Ukoliko nema nebitno je iako je bio overclock....
 
znachi ako izogri neki dio na komponenti (bez obzira koja je)
to spada pod fizicka ostecenja i nema garancije? :D
 
znachi ako izogri neki dio na komponenti (bez obzira koja je)
to spada pod fizicka ostecenja i nema garancije? :D

Da.
Retke su ali stvarno jaaaaako retke situacije da elektronska kompnenta (bilo koja) izgori "sama od sebe".

Najčešći, ali ne i jedini, razlog tako nečemu je problem napona, što je prouzrokovano neispravnim napajanjem ili visokonaponskim udarom na neku od periferija. Garancije ne pokrivaju takva oštećenja. Time se bave osiguravajuća društva.
 
Ma naravno. To sam i ja pokusavo da kazem. Nikako ne treba bilo ko da se pravda.

Samo kazem da je mnogo lakse reci sta je prethodilo kvaru, ako je moguce. To ce UBRZATI, veruj mi, resenje problema. I to ide u korist svima.

Musterija, sto se mene tice kao servisera, moze da uradi bas kao sto kazes. Ali vreme koje mi u tom slucaju treba da ustanovim zasto i kako ne radi je mnoooogo duze. Shavti da niko od nas ne poseduje magicne sposobnosti ni carobni stapic.
Musterija moze i ima to pravo ali nije obaveza. Isto kao sto i serviser ima pravo da drzi i servisira robu 45 dana ali ni to nije obaveza. Ako pocne takvo preganjanje NIKOME ne donosi nista dobro.

Ja sam se preganjao sa likom i posle 10 minuta preganjanja sam prosto rekao daj mi to ovamo i idem kucji. Naravno da meni nije dobro donelo nishta osim shto i dalje problem koji imam postoji, dok se on josh "naljutio" shto nije mogao da mi pomogne.

Samo bih voleo da znam da li cje docji dan kada cje tih famoznih 45 dana spasti na 7 koliko i jeste zakonski rok ako ti se roba ne dopadne da mozhesh automatski da je vratish. Bash se svaka i svachija [ nebitno da li je moja, njegova ili njena] komponenta testira 45 dana. Kako da ne... Znachi koristish pravo zadrzhavanja makar je ne pipnuo mesec dana od tih 45 a kada kupac insistira na njegovom pravu zakonom odredjenim onda nastaje "preganjanje" ...

Svaka chast pojedincima koji se bave servisiranjem komponenti :wave:
 
Ovde ispade citava svadja dali je ovako kako mi mislimo kakva treba biti garancija.

E sad vidite ovo mom drugu izgorelo napajanje od 150e i pritom @sjebalo sve zivo plocu memoriju grafiku on lepo odnese kod likova gde je kupio kad oni nece da priznaju garanciju za plocu memoriju i grafiku nego samo za napajanje a ocigledno neispravno napajanje prouzrocilo stetu.
 
Ja sam se preganjao sa likom i posle 10 minuta preganjanja sam prosto rekao daj mi to ovamo i idem kucji. Naravno da meni nije dobro donelo nishta osim shto i dalje problem koji imam postoji, dok se on josh "naljutio" shto nije mogao da mi pomogne.

Samo bih voleo da znam da li cje docji dan kada cje tih famoznih 45 dana spasti na 7 koliko i jeste zakonski rok ako ti se roba ne dopadne da mozhesh automatski da je vratish. Bash se svaka i svachija [ nebitno da li je moja, njegova ili njena] komponenta testira 45 dana. Kako da ne... Znachi koristish pravo zadrzhavanja makar je ne pipnuo mesec dana od tih 45 a kada kupac insistira na njegovom pravu zakonom odredjenim onda nastaje "preganjanje" ...

Svaka chast pojedincima koji se bave servisiranjem komponenti :wave:

?????

Ahaaaa.. Eto nahvatao si me. Mi serviser nemamo pravo i sramota sto trazimo svoje pravo. Stidim se. Neko "insistira" na svom pravu a drugi to ne sme.... E frustracije iz detinjstva su cudo....

Ja pokusavam da kazem da stvar kada dodje na popravku treba da se popravi za 45 dana. Ne testira se 45 dana. Ima i testiranje, i trazenje problema, i nabavka dela ako nema na lageru, pa ponovno testiranje popravke, pa..... I nije to jedina stvar na servisu. I NIJE uvek 45 dana. I kupca ja ne teram da kupi kod mene u firmi.
Bez ikakvog preterivanja, NIKADA nisam imao problem sa musterijom. Cak i kada su dolazili ljudi, kome su neki slicni "strucnjaci" objasnjavali kako da se ponasa u servisu, sa sve galamom i bukom resavao sam sve na opste zadovoljstvo. Iz jedne sam firme i otisao jer su "gazdini" zahtevi bili suludi.

Ja kada sam kupovao tehnicke stvari, pa cak i auto, raspitiviao sam se, izmedju ostalog, i kakav je kvalitet servisa za robu koju kupujem.

Svaka medalja ima dve strane i gledati sve jednostrano je.... ma ne znam sta da kazem. Niti su sve serviseri najgori niti najbolji, niti su sve musterije olicenje kuklture a ni su ni svi nevaspitani. Svuda ima i jednih i drugih.
Generalizacija na osnovu jedne ili par poseta servisu nije dobra.
 
Ovde ispade citava svadja dali je ovako kako mi mislimo kakva treba biti garancija.

E sad vidite ovo mom drugu izgorelo napajanje od 150e i pritom @sjebalo sve zivo plocu memoriju grafiku on lepo odnese kod likova gde je kupio kad oni nece da priznaju garanciju za plocu memoriju i grafiku nego samo za napajanje a ocigledno neispravno napajanje prouzrocilo stetu.

Zato i postoji inspekcija da resi takav spor. Drugar ti je sigurno ostecen i treba da se zali.
 
Sorry za off :

Nije mesto ni vreme gde cjesh se podsecjati svojih frustracija iz detinjstva jer razumem te, svi ih imamo.

Puno srecje u daljem radu ti zheilm i uspeha sa shto manje nerviranja i ako se ikada sretnemo da popijemo neshto iza kutija jer svakome se desi da ima losh dan, ne prespavanu nocj ili nazhalost rep iz "detinjstva" kako kazhesh.

Ps: sve bi vise imalo smisla da si serviser sa kojim sam imao blizak susret nedavno ali duboko verujem da nisi taj chovek jer on nije imao ni toliko razumevanja koliko ti sada pokazujesh makar preko tastature.

:wave:

On topic - Sprzhiti 45nm procesor na ozbiljnijem kuleru je mogu slobodno recji - umetnost. Ako se to ipak radi i na stock-u, shanse postoje ali taj vecj svesno ide u unishtenje.
 
Zato i postoji inspekcija da resi takav spor. Drugar ti je sigurno ostecen i treba da se zali.

Ostalo je da se vidi on im je reklamiro imaju 45 dana valjda ce zameniti ako nezamene i ja sam mu reko da zove inspekciju.
 
Sorry za off :

Nije mesto ni vreme gde cjesh se podsecjati svojih frustracija iz detinjstva jer razumem te, svi ih imamo.

Puno srecje u daljem radu ti zheilm i uspeha sa shto manje nerviranja i ako se ikada sretnemo da popijemo neshto iza kutija jer svakome se desi da ima losh dan, ne prespavanu nocj ili nazhalost rep iz "detinjstva" kako kazhesh.

He he he....
Slažem se :wave:
 
Kako covek da se ne nervira kad mu je otislo pola kompa ma izgleda da ce mu zameniti. Zadnja informacija je da ocekuje zamenu za nekih 10-tak dana sto je ok.
 
Da.
Retke su ali stvarno jaaaaako retke situacije da elektronska kompnenta (bilo koja) izgori "sama od sebe".

Najčešći, ali ne i jedini, razlog tako nečemu je problem napona, što je prouzrokovano neispravnim napajanjem ili visokonaponskim udarom na neku od periferija. Garancije ne pokrivaju takva oštećenja. Time se bave osiguravajuća društva.

evo ti moj primer uzeo novu konfiguraciju
i jedan dan monitor jednostavno ne reaguje nista samo nece da se upali (tj da sliku na ekran)
fino spakujem i fedeksom posaljem u radnju u kojoj sam kupio da bi saznao da je izgorio neki ***** i da se to retko desava. Znaci oni su trebali da mi vrate monitor i kazu ne spada pod garanciju jer je izgorio dio na komponenti, a monitor nije malo placen.
Isto kad proizvodjac auta ugradi vazdusne jastuke i garantuje da rade a oni se prilikom sudara ne otvore, moja krivica sto se nisu otvorili?
Nema mi logike.
 
ukoliko nema fizickog ostecenja procesor ce proci RMA.
kod slomljenih pinova sanse su male da ce ga zameniti :)

Isto vazi i za Intelove ploce ukoliko ima iskrivljenih kontakata u socketu ploce nece proci RMA jer je ocigledno
nestrucna instalacija procesora i sila u pitanju.

Inache nikad ne kontaktiram dilera gde sam robu kupio u slucaju RMA nego uvek direktno proizvodjaca.
Kad se ovde u svabiji kontaktira diler samo se gubi na vremenu dok njemu stigne postom hardware pa ga on dalje salje proizvodjacu.
 
Poslednja izmena:
Monteboy,lepo je to zaista uredjeno tamo u Nemackoj.Ali zamisli da iz Srbije kontaktiras direktno proizvodjaca?:)Na sta bi to licilo?:)
 
Pa dobro, kontaktiras uvoznika konkretno te komponente
 
Pa i to moze tesko da ide,s obzirom da vecina maloprodaja ne daje uvek garanciju uvoznika.Svaka cast onima koji daju;)
 
Poslednja izmena:
Ne znam, uvoznici koje sam ja kontaktirao nikad nisu pravili problem. Unesu serijski u racunar i izadje im da li su oni uvezli ili nisu. Ako jesu, stvar je jasna. Ako nisu, opet je stvar jasna.;)
Jedino mi CT nije hteo uvaziti garanciju, tj.morao sam maloprodaju da cimam. Kao, taj program im je doradjivan, menjana im je baza a doticni hard je uvezen 2006.god. To je bilo 2008. Naravno, kontaktirao sam prodavnicu gde je kupljen, pa sam im slao, pa su mi vratili kao ispravan. Posto je radnja bila daleko (kao sto je u ovom slucaju Eurolink zatvoren - dodje mu isto), otpala mi garancija i hard disk.
Kao moralnu satisfakciju sam dozvolio sebi da upisem zalbu kod Seagate-a zalbu na CT i doticnu maloprodaju. :mad:
 
Nazad
Vrh Dno