Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa FF u igrama koje nisu na Playstation platformi :)

Ovako ide lista:

1. GT5p
2. GT4
....
120. rFactor :d
 
Da ne pričamo što je na PS sve pljug en plej... dok na PC moraš da ostaviš određeni % života iza sebe podešavajući ff, prvo u drajverima, pa onda u igri :p
 
Opravih pedale pa sam danas jos malo vozio... Ono prvobitno odusevljenje FF-om je sad pokvareno sa jos uvek "zamaskiranom" fizikom.. Znaci onaj NSX ne moze da se kontrira, kontre nema, nemam predstavu sta se desava sa automobilom. Odradio sam nekih niskih 1:16 na onom Eigeru, ali svo vreme nemam predstavu gde mogu bolje i gde sam dobio par sekundi.. Auto ne zna da li hoce da understeeruje/oversteeruje, da li mu lezi blip pri downshiftu ili ne, znaci totalno "nasumicna" voznja.. I to je onaj stari problem koji mi ponovo smeta i ovde. Fizika je ok, ali ne toliko detaljna, kao da sa zimskim rukavicama kucas tekst na tastaturi... :) eto malo slikovito, tako se oseca. Bolje nego GT4, ali jos uvek nije to to...
Dakle ne pricam o tome da li su uboli specifikacije automobila ili nisu, pricam kako se oseca pod rukama. Znaci ulazim u onu desnu krivinu pre onog tunela, dajem gas pri izlazu sa spremnom kontrom, ali auto odlucuje da nista ne pomaze i odlazi u nepovratni spin.
Znam da ce se javiti lokalni trkachi kojima je bilo dosta zivota na visokoj nozi i paparaca, pa se denuli na bench, ali sta da radim... takav je moj utisak za sad.
Btw, kako da skinem nechiji lap, recimo od onog sto je prvi na stazi?
 
Znaci onaj NSX ne moze da se kontrira, kontre nema, nemam predstavu sta se desava sa automobilom.
Kako ne može? U odnosu na F430, koji su slični po osobinama, je keva.

Odradio sam nekih niskih 1:16 na onom Eigeru, ali svo vreme nemam predstavu gde mogu bolje i gde sam dobio par sekundi..
Mnogo je to slabo vreme za nekog ko smatra da voli da vozi simulacije i da se razume u automobile.

Auto ne zna da li hoce da understeeruje/oversteeruje, da li mu lezi blip pri downshiftu ili ne, znaci totalno "nasumicna" voznja..
Nije li to normalno u vožnji? under i oversteer zavise od krivine, ne od automobila... Naravnom, pričam za automobile kvalitetno napravljene. Automobili koji uvek rade jedno ili drugo ne smatram za automobile.

I to je onaj stari problem koji mi ponovo smeta i ovde. Fizika je ok, ali ne toliko detaljna, kao da sa zimskim rukavicama kucas tekst na tastaturi... :) eto malo slikovito, tako se oseca. Bolje nego GT4, ali jos uvek nije to to...
Tvoj argument za to je :)?

Znaci ulazim u onu desnu krivinu pre onog tunela, dajem gas pri izlazu sa spremnom kontrom, ali auto odlucuje da nista ne pomaze i odlazi u nepovratni spin.
Kakva crna kontra na toj krivini? Kako ti voziš ta kola uopšte?, nije ni čudo što ne možeš ispod 1.16.

Btw, kako da skinem nechiji lap, recimo od onog sto je prvi na stazi?
Uđi da hotlapuješ, pa tamo u meniju gde imaš da snimiš i gledaš replay, odeš skroz desno pa imaš listu najboljih vremena, uđi na neko vreme i tu imaš da skineš duha... Posle tamo imaš opciju sa zelenom strelicom "iscepanom" i tu učitaš njegov duh. Ako hoćeš da odgledaš tu vožnju, izađeš iz vožnje i usnovnom meniju igre imaš opciju za gledanje replaya...
 
Poslednja izmena:
Uglavnom, gledaj da tokom vožnje nemaš ni jednu kontru i što manje škrišanja guma i imaćeš dobro vreme... ovo nema veze sa GT, nego sa vožnjom generalno :).
 
Mnogo je to slabo vreme za nekog ko smatra da voli da vozi simulacije i da se razume u automobile.

Posle ukupno pola sata sa igrom? ;)

Naravno da ne vozim drift kroz krivinu, vec se to desavalo dok sam provaljivao fiziku i automobil, znaci na neke totalno nelogicne nacine mi pobegne auto... Jel vozite prvom kroz one prespore krivine, hoce da umre u drugoj...

Uglavnom, gledaj da tokom vožnje nemaš ni jednu kontru i što manje škrišanja guma i imaćeš dobro vreme... ovo nema veze sa GT, nego sa vožnjom generalno :).

U ne rise ***.. :D ;)
 
Poslednja izmena:
Nigde prvom :)... Mada sam vozio NSX i prvom... Gledaj što manje da menjaš brzine i ne vozi krivine na visokim obrtajima (niža brzina), jer se seti da voziš sa običnim gumama, lako klizaju.
 
Poslednja izmena:
Znam da nema damage-a, ali reko da pitam, jel ebem motor ako ne pustam gas pri promeni navise slucajno? Gume se ne trose? dakle isti mi je auto i u prvom i 20-om krugu u time trial-u?
 
Pa ako ga ne `prevrnes` ... :D
 
Rado, ali Kazunori ne radi samo prevrtanje, on kad bude odlucio da bude prevrtanja bice to najbolje prevrtanje ikad, ne radi on to cisto eto da ima.. :D
 
Opravih pedale pa sam danas jos malo vozio... Ono prvobitno odusevljenje FF-om je sad pokvareno sa jos uvek "zamaskiranom" fizikom.. Znaci onaj NSX ne moze da se kontrira, kontre nema, nemam predstavu sta se desava sa automobilom. Odradio sam nekih niskih 1:16 na onom Eigeru, ali svo vreme nemam predstavu gde mogu bolje i gde sam dobio par sekundi.. Auto ne zna da li hoce da understeeruje/oversteeruje, da li mu lezi blip pri downshiftu ili ne, znaci totalno "nasumicna" voznja.. I to je onaj stari problem koji mi ponovo smeta i ovde. Fizika je ok, ali ne toliko detaljna, kao da sa zimskim rukavicama kucas tekst na tastaturi... :) eto malo slikovito, tako se oseca. Bolje nego GT4, ali jos uvek nije to to...
Dakle ne pricam o tome da li su uboli specifikacije automobila ili nisu, pricam kako se oseca pod rukama. Znaci ulazim u onu desnu krivinu pre onog tunela, dajem gas pri izlazu sa spremnom kontrom, ali auto odlucuje da nista ne pomaze i odlazi u nepovratni spin.
Znam da ce se javiti lokalni trkachi kojima je bilo dosta zivota na visokoj nozi i paparaca, pa se denuli na bench, ali sta da radim... takav je moj utisak za sad.
Btw, kako da skinem nechiji lap, recimo od onog sto je prvi na stazi?

Hmm, s' vremena na vreme procitam postove i zacudi me koliko ima profi vozaca ovde na forumu, pa mi smo jedna vozacka velesila! Ljudi, o cemu vi pricate, sedis na trosedu, dvosedu, fotelji, pijes koka-kolu, grickas pomfrit i pricas o fizici i ponasanju automobila....mislim, i to sa takvim strucnim komentarima, covek da pomisli da si sada dosao sa nekog GT sampionata ili reli ili sta ti ja znam....ovo je najobicnija igra za konzolu, ista kao i svaka druga za pc ili neku drugu konzolu, i uvek ce biti samo igra. Kada sednes u pravi auto, pa uradis to isto sto radis sa navedenim automobilima, udjes u krivinu sa 300 uz osmeh na licu, onda stvarno mozes da pricas o fizici i ostalim stvarima.....Mislim, nemoj da se ljutis zbog mog komentara, ali mislim da preterujes....navodis LFS, pa i to je najobicnija igra...koja fizika, kada sedis nepomicno u fotelji, adrenalin skoci eventualno ako ti je kafa provrila na sporetu dok si se ti igrao ;)
 
Poslednja izmena:
Evo ja sam vozio S2000 identično kao što sam ga vozio u GT4. Driftovao sam autom i jurio kroz krivine koji sam prvi put u životu uživo video&vozio i koji nije bio moj. Je l se to važi :)?

Dva problema (doduše nepremostiva) su što se tiče virtuelne vožnje. Prvi je odsustvo straha od izletanja, sudaranja, pogibije, skupe materijalne štete i drugi je "feedback" automobila, odnosno nemanje povratne informacije koje ti auto daje dok voziš, a koje ti pomažu u procenjivanju situacije i tome šta ćeš sledeće da uradiš. Zvuk, FF volan i pomeranje kamere iz kokpit pogleda jesu značajno dostignuće, ali ima tu još puno stvari koje ne mogu da se osete na video igri.

Nije problem napraviti 100% realnu situaciju na video igri, ali zbog dve gore pomenute stvari, simulacija u video igri nikada neće biti prava stvar :).
 
Poslednja izmena:
Dva problema (doduše nepremostiva) su što se tiče virtuelne vožnje. Prvi je odsustvo straha od izletanja, sudaranja, pogibije, skupe materijalne štete i drugi je "feedback" automobila, odnosno nemanje povratne informacije koje ti auto daje dok voziš, a koje ti pomažu u procenjivanju situacije i tome šta ćeš sledeće da uradiš. Zvuk, FF volan i pomeranje kamere iz kokpit pogleda jesu značajno dostignuće, ali ima tu još puno stvari koje ne mogu da se osete na video igri.
Upravo to sto si naveo, i onda sva prica pada u vodu o fizici i ostalim cudima, i sve se svodi na zabavu i igranje.
 
i učenje! :) mnogo o vožnji može da se nauči iz današnjih ozbiljnih simulacija vožnji... mnogo više nego u auto školi...
 
Poslednja izmena:
da, i ucenje, ali sve je lako kada nema tog straha.....a kada ti u stvarnoj voznji auto pocne da izlece iz krivine, sila te vuce a ti panicno pokusavas da ostanes na putu, lice dobije izraz 3 sekunde pred proliv, e onda je to mnooogo daleko od simulacije i iganja, zar ne?
 
Jeste, ali vožnja civilnih automobila na civilnim putevima sa civilnim gumam nije to. Dok ti trkačko okruženje, sa pre svega totalno drugačijim gumama, a potom i ostalim stvarima, dozvoljava da voziš na limitu, pa ako nešto krene, onda yebiga, u civilnom okruženju je drugačije. Na običnim gumama i na običnom putu, ti si kao vozač si ihahaj na vreme obavešten da se krećeš ka granici i samo budala usled nekih svojih poriva pravi kardinalne greške. Lično imam dva solidno brza automobila za ulice i civilne potrebe i često ih "stisnem", ali, fala bogu, nikad mi se ništa strašno nije desilo. Jednostavno, moraš da budeš ili ****** ili dekoncentisan/pijan/neispavan ili da nemaš sreće (ulje na putu, mehanički kvar u trenutku) da bi ti se nešto loše desilo. Ako ispuniš uslove, možeš žustrije da voziš pravi auto u stvarnosi sa određenom dozom adrenalina onako kako si u video igri naučio i da ti bude zanimljivo, bez ikakvog straha... Kako je kad se uključi strah, ne znam, nisam probao :p
 
Poslednja izmena:
***, jel to Ložač vozi GT5p kao neki reli što bi se vozio na makadamu? :d
 
Hmm, s' vremena na vreme procitam postove i zacudi me koliko ima profi vozaca ovde na forumu, pa mi smo jedna vozacka velesila! Ljudi, o cemu vi pricate, sedis na trosedu, dvosedu, fotelji, pijes koka-kolu, grickas pomfrit i pricas o fizici i ponasanju automobila....mislim, i to sa takvim strucnim komentarima, covek da pomisli da si sada dosao sa nekog GT sampionata ili reli ili sta ti ja znam....ovo je najobicnija igra za konzolu, ista kao i svaka druga za pc ili neku drugu konzolu, i uvek ce biti samo igra. Kada sednes u pravi auto, pa uradis to isto sto radis sa navedenim automobilima, udjes u krivinu sa 300 uz osmeh na licu, onda stvarno mozes da pricas o fizici i ostalim stvarima.....Mislim, nemoj da se ljutis zbog mog komentara, ali mislim da preterujes....navodis LFS, pa i to je najobicnija igra...koja fizika, kada sedis nepomicno u fotelji, adrenalin skoci eventualno ako ti je kafa provrila na sporetu dok si se ti igrao ;)

Naravno da se ne ljutim, ali ako nisi upucen u materiju sto onda pricas bezveze :) Milijardu puta sam rekao da voznje automobila mogu dosta realno da ti prenesu osecaj trkanja, "samo" fale G-sile i onaj osecaj u dupetu :) Sve ostalo radis kao i u stvarnosti.. i zbog toga trazim sto bolji osecaj u voznji i fizicki engine..
Ako nisi osetio adrenalin u online trci sa odlicnom fizikom, gde ides 200, levo i desno od tebe automobili, jedan ispred par santima, a iza tebe jedan pokusava da ugrabi cist vazduh koji ti probijas i da te prestigne, hoces da prestignes ovog ispred i pokusavas da kasno kocis u sledecoj krivini, pritom rizikujuci da s*ebes gume ako previse naglo zakocis, ili da losom procenom izbacis i sebe i njega iz trke.... ako ne volite to, ili jednostavno niste nikad to iskusili i ne znate o cemu pricam onda ne pricajte gluposti.. Sve to pada u vodu ako je fizika losa i ne znas sta ti automobil radi i zasto radi to sto radi... takav za sada imam osecaj sa GT5p, ok kao zablokira kad naglo zakocis pa zanese, ako naglo udjes u krivinu understeer-ovace, ali nekako nemam taj detaljni i brutalni osecaj kontrole automobila... Jos kad zakacim bilo sta van staze i uvek dobijem onaj isti zvuk kao da sam razbio flashu od brod.:S: najezim se.. :)
I da, zvuk generalno sakuje, barem NSX i F430 koje sam vozio do sad..
 
ali nekako nemam taj detaljni i brutalni osecaj kontrole automobila... Jos kad zakacim bilo sta van staze i uvek dobijem onaj isti zvuk kao da sam razbio flashu od brod.:S: najezim se.. :)
Slozio bih se sa ovim...
 
Mnogi to pomisle. Pa završe kod svetog Petra. :S: A što je najgore, uglavnom nekog povedu sa sobom.
Pa recimo da postoji bar jedna stvar, ustvari kombinacija stvari koju sam naucio i uspesno preneo u svakodnevnu voznju. Postupno naravno. A to je kocenje levom nogom, promena brzina navise i nanize bez kvacila i kontrola transfera mase gasom.

Inace, slazem se da zbog nemogucnosti simulacije G sile koja deluje na svaku celiju, na zeludac, misic i mozak, simulacije voznje nikad (zasad??) nisu prava stvar. Ali to ne znaci da treba da kazu "ok, ovo se samo igra, to je to" i da ne unapredjuju ono sto mogu da simuliraju. I napredak na tom polju je vrlo primetan. Jos se secam odusevljenja od pre par godina kada je izasao prvi GTR mod za F1 2002 ili kada je izasao GT2 za PSX. Danas, kad to pustim vidim gomilu gresaka i nelogicnosti, na stranu kvalitet tekstura, senki i grafike.
Sto se tice brige o svom zdravlju i zdravlju automobila, tacno je da ne postoji na onaj nacin kao u RL ali ako imate samo jednu priliku da napravite rezultat koji je bitan za neku ligu, kup ili bilo kakvu vrstu organizovanog takmicenja, onda ipak postoji odredjena doza opreza. Kada je u pitanju "rekreativno" trkanje, tzv, "one night fun" tu definitivno ne postoji bilo kakva svest ili briga o sebi a ni o drugima. Uvek je tu "disconnect" i "join" dugme.
Jedna simulacija je otisla jos dalje i uvela "licence" na bazi broja incidenata koje napravite a bez kojih ne mozete voziti odredjena auta ni u ligi ni rekreativno. Rezultat toga su izuzetno ciste i fer trke gde je potrebno balanisrati izmedju svoje zelje za boljim rezultatom i rizika od incidenta nezavisno dali trka donosi neke bodove ili ne.
Dakle, postoji napredak i na tu stranu. Dali je dovoljan? Nije. Dali je pravilan? Videcemo, zasad su rezultati a i feedback pozitivni. Ostaju jos G sile, gde se takodje nesto desava sa ovim motion sedistima, platformama.... Zasad je skupo i nedovoljno ali se ipak razvija.
 
Lozachu, ti toliko ne znash u automobilima da je to gnusno :d

Problem ti je neki oversteer NSXa, a nije ti problem to sa onim noname RWD turbo automobilom iz LFSa, gde automobil deluje kao da je od kartona i nemash nikakav osecaj kako ce i gde da ide, a ako dupe krene, ode sve u djavola :) NSX je automobil sa najsavrshenijim balansom, najupravljiviji i najzabavniji automobil za voznju u igri, isto kao shto je i u realnom svetu, to nije Golf GTI ako si mislio :d
 
Problem ti je neki oversteer NSXa

Ne, nije to problem, vec razlog zbog kog uopste ode u oversteer, i jednom kad krene da bezi bukvalno nema spasa, osim ako ne ides 20 na sat pa ce pustanje gasa i kontra spasti stvar.
Opet pricas o specifikacijama kola i koliko ih poznajes, mogli su oni 2 godine da rade svaki automobil ponaosob, fizika ne ispraca to.
 
Ja nemam apsolutno nikakvih problema sa tim, vozim ga kao shto bih ga i uzivo vozio, uzivam u klizanju i kontri sa NSXom, upravo zato i ne pravim vrhunska vremena, ali me i ne interesuje da budem robot, vec da uzivam u voznji. Upravo je onaj RWD turbo takav automobil, ne mozesh mu nishta kad dupe ode, ali poshto ne znamo koji je to auto, da li je porsche ili neki ferrari, ne mozemo ni da znamo da li je realno, jer sa ta dva drugachije ponashaju.

Tvoj problem je u tome shto si fiziku sportskog automobila nauchio u LFSu, i sad kad neshto nije tako, nije dobro :d

BTW, sad mi pade na pamet, pa ti imash samo 240 stepeni :d Ne moze se sa tim voziti nishta osim F1, mislim da smo o tome puno prichali, sad ko je ukapirao, ukapirao :)
 
Poslednja izmena:
O boze.. :) kako god..
 
Samo mi nije jasno što voziš sa automaCkim menjačem :)?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno