Šta je novo?

Igranke sa Logitech servisom

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sto ban?
Sta sam ja sad lose uradio?
AAAAAAAAAAAAAAAA,ako sam kriv na onu dasku gusarsku pa medj ajkule.....ako treba...

nikakav problem
 
Poslednja izmena:
lnicks & oogabooga :trust:
To jedan te isti član sa dva nick-a??
Možda zbog ovog popiješ ban!? :d

Ti si prvo trebao da sačekaš tih famoznih 45 dana, da vidiš da li će se garancija ili servis realizovati u tvoju korist, ili ne... Ukoliko bi spomenuti servis produžio sa servisiranjem/testiranjem uređaja i nakon 45. dana, da okreneš tržišnu inspekciju i prijaviš dotičnu firmu.
I tek onda, ukoliko ti ne vrate ispravnog miša, da kreneš da tražiš savet ili podršku ljudi sa foruma. Tako nekako... :D

Ovako, popljuvao si firmu... neću da ulazim u to da li je opravdano ili ne... nisi izložio da li si ti preduzeo neke korake kako bi u potpunosti otklonio sumnju da li je problem možda do tvog sistema, i još na kraju kažeš
lnicks je napisao(la):
Postoji mogucnost da ga je neko od clanova familije patosirao,sto se ne vidi niti iko priznaje,a bogami bilo je ispitivanja ali to za sada ostaje u domenu predpostavke
:wall:
 
ne , ja sam Boris, i isprobao sam doticnog misha kod mene na dva kompa, i isto se ponasa na oba....... znaci, jedino ako podignem levu stranu za 1cm, onda radi.....
 
pa ne znam sad vise sta da mislim, znaci, kod mene se identicno ponasa kao i kod lnicksa, a u servisu radi....
 
Covek je bez ikakvog osnova objavio mailove koje nije smeo, sto je u njima naglaseno.
Gospodin je pre zavrsetka testa na licnu odgovornost trazio misa nazad.(A upozoren je)
Gospodin je posle poceo da preti i potpuno neopravdano napadao firmu i vredjao servis.
Gospodin je izneo neistine o boravku misa na servisu(Sto isto moze da se dokaze Postovim listom kad je stigao).
Gospodin ocigledno ima problema vezana za njegov racunar kao i druge racunare na kojima je probao, a mozda i jednostavno nije umeo da podesi SetPoint.


Ovo postaje jako ruzno te se vise necu javljati na ovu temu(Sem za snimak), a pre prozivanja uvoznika smognite strpljenja pa sacekajte taj 45 dan, a ja vam garantujem da bi ste tada dobili novi komplet, ne samo misa.Ovako prvi put na servisu 3 nedelje, od danas opet..........pa vi vidite.

Borise,

Da li si savetovan od strane servisa da mis nije gotov da se jos testira te da servis ne preuzima odgovornost ako tog trenutka posalje nazad?I naravno koji je to dan od slanja misa na servis?

Da li je lnicks tada bio u radnji i rekao "Salji ga"
 
Nadam se da je posle ovog posta jasnije zasto bi neko mogao da zaradi ban?!
 
Evo sada sam procitao ceo odgovor na moj mail,i stvarno ima sitnim slovima(a kako bi drugacije)o zqabrani postovanja mail-a,moja greska,priznajem.\
Nego kako je meni davno vec dosta ove price,znam da u ovoj zemlji nazalost,nema(ili ih je jako malo) onih koji isteraju nesto u svoju korist u odnosu na mega-giga uvoznike itd....
Sta je sa mojim pravima da nisam zadovoljan robom,koju sam kupio i da zelim da je vratim..
Nesto sam poceo guglati ali brate,sta sam dobio linkovaaaaa.....
Moze li neko da mi pomogne iz svog iskustva ili da lepo pisi propalo...
Ne vredi ovo mojih zivaca.

tnx
 
Poslednja izmena:
Evo sada sam procitao ceo odgovor na moj mail,i stvarno ima sitnim slovima(a kako bi drugacije)o zqabrani postovanja mail-a,moja greska,priznajem.\
Nego kako je meni davno vec dosta ove price,znam da u ovoj zemlji nazalost,nema(ili ih je jako malo) onih koji isteraju nesto u svoju korist u odnosu na mega-giga uvoznike itd....
Sta je sa mojim pravima da nisam zadovoljan robom,koju sam kupio i da zelim da je vratim..
Nesto sam poceo guglati ali brate,sta sam dobio linkovaaaaa.....
Moze li neko da mi pomogne iz svog iskustva ili da lepo pisi propalo...
Ne vredi ovo mojih zivaca.

tnx


Kod nas mozes da vratis robu tamo gde si je kupio u roku od 7 dana po kupovini.Takav je nas zakon.Znaci prosto i bez ikakvog opravdanja udjes u radnju i vratis ceo komplet nazad i prodavac je duzan da ti vrati novac, a on bi kasnije dobio finansisko razresenje od uvoznika.......simple as that.

Medjutim kasnije ne.Kasnije potpada pod juristikciju servisa i onda se opet sve resava propisano garantnim uslovima koji ste dobili sa uredjajem.
Znaci >>>>servis>>>>>test>>>>>>zakljucak>>>>>>>>nacin razresenja.

To je to.
 
kad ce video?
 
Meni je ovde najzanimljivije sto se mis, navodno, testira dve nedelje, i buduci da nije istestiran svih dve nedelje nastao je problem...
To jedino neko ko nema ni elementarnu predstavu o nacinu funkcionisanja nasih prodavnica/uvoznika i servisera moze da proguta.
Da problem ne moze da se resi ekspresno, to razumem, uglavnom se za to nema ni vremena, ali ovo je vec prica za malu decu. Pogotovo sto se radi o tako trivijalnom uredjaju kao sto je mis gde se citavo testiranje svodi na ukljucivanje kabla u racunar i pokretanje windowsa.
 
Poslednja izmena:
a,ne,ovde se radi o space shutlle bezicnom laserskom bluetooth misu,sve samo ne simple.

P.S.
Izvinite,ovo je bilo jace od mene.....


poz.
 
Nabavi neki obican mis i tast, koristi ih dok je ovo na reklamaciji, neka uvoznik odradi svoje, strpljenja covece..
Sigurno ces dobiti misa koji radi ili u kranjem slucaju zamenu/povracaj sredstava.
***a nisi imao srece pri kupovini, desava se..
Sto se tice inspekcije, samo bi navukao bedu lokalnom dileru.. nemoj to.. nije on covek kriv :D

Nego sta kaze google po pitanju tvog problema, jesi li probao da sam nadjes resenje?

edit, heh procitao sam samo prvu stranu xD :d
 
Poslednja izmena:
Naravno da imam uvek i backup varijantu,boli kolicina kesa koji sam iskezio,a dobio...mesec dana rada i ovo....

digao sam ruke od svega,nek bude sta bude da mi Boris nije drugar ne bi se razmisljao ni minut a sad,nek ide sve u honduras...
hvala na savetima i sugestijama.


poz.
 
@945: Ti verovatno nisi teglio APC 1500VA ups 3 puta na drugi sprat i dole jer "ne radi" kod kupca, dok stara verzija istog upsa radi,... da bi se ispostavilo da nove verzije NECE da rade sa naponom manjim od 200V a kod korisnika je bio od 195 do 197, i poneki pik na 205...

Ako ljudi kazu da testiranje treba da traje 2 nedelje, verovatno postoje razlozi za to.
 
Poslednja izmena:
Naravno da imam uvek i backup varijantu,boli kolicina kesa koji sam iskezio,a dobio...mesec dana rada i ovo....

digao sam ruke od svega,nek bude sta bude da mi Boris nije drugar ne bi se razmisljao ni minut a sad,nek ide sve u honduras...
hvala na savetima i sugestijama.


poz.

Ne ja te molim da se ovo ne zavrsava na ovaj nacin kakvi oprosti i slicno.

Kad vec postoji ovaj thread mene izuzetno zanima ko je ovde krivac ti ili Comp.land.

Nije posteno ka ostalim clanovima da ti sada odustajes, reklamacija mora da se zavrsi na normalan nacin i ti moras biti zadovoljan i proizvodom i reklamacionim postupkom.

Ako ti nisi znao nesto da instaliras ti ces se ovde izviniti, ali ako je suprotno Computer Land je duzan da te obesteti, jer izvinjenje sa njihove strane nije dovoljno.

Zato nema potrebe da iko ikoga vredja u ovom threadu vise kad se sve rasvclani onda ima vremena za vredjanje.

Ako je prizvod neispravan i ako CompLand nece da ga zameni onda pali na sva zvona, ako je suprotno ti se jednostavno ovde javno izvini da si pogresio.


Kupac po zakonu moze biti Lud i Neupucen ali prodavac ili garantijer niti moze biti Lud niti Neobavesten.


Pozdrav
 
Vrlo interesantna tema... I mene licno bas zanima epilog ove cele price, pogotovo sto najverovatnije bas taj komplet koji je lnicks pazario planira da uzme i moj kum u neko skorije vreme (i to u Pyramid-u :D) pa da ne bude posle drz-ne-daj :D A moram da priznam da i meni ovaj deo za testiranje misa od 2 nedelje :zgran: zvuci u najmanju ruku...cudno. Zar je zaista za testiranje misa potrebno 2 nedelje :trust: Da li to propisuje Logitech za svoje proizvode koji su na reklamaciji ili?

No, interesuje me jos jedna stvar koju je ovde izneo Herros, a vezano je za deo o tome da lnicks ne sme da objavljuje sadrzaj maila tj njihove komunikacije. Po kom to osnovu? Da li je to kod nas regulisano specificno nekim zakonom ili?

Kako god bilo da bilo, zaista me interesuje epilog. Mada mislim da bi se lnicksu vise isplatilo da je dosao jedan dan do BG-a do servisa da mu na licu mesta pokazu kako taj njegov mis zaista radi i da ga eventualno posavetuju sta treba da uradi da bi i kod njega proradio kako treba :) Em bi ustedeo zivce, em bi resio problem (ili zamena ili savet kako resiti problem) i to (siguran sam :) ) na obostrano zadovoljstvo.
 
@VUK
Sacekacu,sta mi drugo preostaje....
Epilog cu okaciti sa Borisom together,znaci tamo negde za moj rodjendan 06.02.

@GSM
kada sam vec objavio ono sto nisam smeo,tj.nisam procitao eve i ostatak:
Odricanje od odgovornosti:
Ovaj dokument namenjen je samo licima kojima je upućen i za pozivanje na isti od strane bilo kog lica, neophodna je naknadna pismena potvrda njegovog sadržaja. Shodno tome, Computerland D.O.O odriče svaku odgovornost i ne prihvata bilo kakvu obavezu (uključujući slučaj nepažnje) za posledice koje može pretrpeti bilo koje lice zbog činjenja ili nečinjenja na bazi takve informacije pre nego što takva lica prime dodatnu pismenu potvrdu. Ukoliko ste greškom primili ovu elektronsku poruku, uništite i izbrišite istu sa vašeg računara. Svako umnožavanje, širenje, kopiranje, obelodanjivanje, izmena, distribucija i/ili objavljivanje ove elektronske poruke je strogo zabranjeno.Sadržaj ove elektronske poruke ne predstavlja nužno stavove Computerland D.O.O Beograd.


nikakvi zakon se ne spominje

poz.
 
Poslednja izmena:
Preterujesh care ali bash ono hard core. Ja sam imao igranku sa mx 518 upravo na relaciji Gigatron - CompLand gde se nije moglo ustanoviti chija je garancija. Srecjom ja sam taj stari mish ipak zamenio za batman ediciju tj "novi mx518" i def. skapirao da ja od logija od sada ili laser ili nishta.

Ali da si loshe postupio, jesi. Jednostavno to se tako ne radi. Mene i kada su lerali za datume i ostalo ja sam ipak sachekao skoro mesec dana pa ushao u raspravu sa nick-ovima iz dotichnih firmi, ti si se u startu ukopao.
 
To jedino neko ko nema ni elementarnu predstavu o nacinu funkcionisanja nasih prodavnica/uvoznika i servisera moze da proguta.

Elem.....ti si upucen?Ok, kad tako kazes.......

A moram da priznam da i meni ovaj deo za testiranje misa od 2 nedelje




Prekinut je na 2 1/2 nedelje .

Servisiranje gotovih racunara je jednostavno, to se nauci za mesec ,dva ,tri......ne popravlja se nista vec menja, ovde je druga stvar.Samo otvoriti precizno misa bez ogrebotine je praksa koja se uci mesecima , za dalje da ne pricam.

Edit:
Mislim da se sad vidi slika
 
Poslednja izmena:


ali vidi se

nego jeli se moze negde skinuti taj software za test :)
 


ali vidi se

nego jeli se moze negde skinuti taj software za test :)

Na zalost ne.Toliko je vezan, da u slucaju promene HDD-a moras da obavestis autora kako bi ga registrovao.

Mada probaj Torrent ako ima.......ja sam trazio ali uzalud.
 
Poslednja izmena:
da tesko onda... a to je jedan za sve modele ili svaki model ima svoj test software?
ima li neki text tipa sta se testira, koje procedure?
 
da tesko onda... a to je jedan za sve modele ili svaki model ima svoj test software?
ima li neki text tipa sta se testira, koje procedure?

Ne klasican program sa Internet azuriranjem kad izadje novi model.Inace postoje 4 programa u razlicitim kategorijama.

Tastature / misevi (Logitech/Saitech)
Web Kamere/Zvucnici (Logitech)
Gaming(G3,G5,G7,G9,G11,G15) tu su testovi 2h maksimum
OS testing(On je kompletan za sve uredjaje sem OEM klase)

Odlican alat za pravi test.Toliko je detaljan da dlaku vidi ako ne sme da bude tu.

Dobija se full report na kraju(Slicno onom u Everestu ili Sandri).
 
Poslednja izmena od urednika:
Aw ala ti je mutan snimak ;(... ali deluje da radi ?
 
Snimak je ocajan toliko je mutan da je mucno gledati ga.

Prvo trebao si jasno snimiti ostro serijski broj na misu i na odasiljacu, to je prvo i obavezno, bez toga sve pada u vodu.

Drugo imitiraj realne uslove odasiljac stavi na usb produzni pa ispod stola.

Najmanje 2M od misa. Trece stavi obicnu podlogu od tekstila.

Nadam se da ces snimak okaciti do ponedeljka.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno