Vlada>>>
Slavan
- Učlanjen(a)
- 29.06.2007
- Poruke
- 2,440
- Poena
- 425
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD RYZEN™ 9 7900
- Matična ploča
- ASUS TUF GAMING B850-PLUS WIFI
- RAM
- 64GB KINGSTON FURY BEAST DDR5 5600 MHZ
- GPU
- AMD RADEON RX 7700 XT SAPPHIRE PULSE
- Kućište
- FRACTAL DESIGN DEFINE R5
- Monitor
- LG 27GN850-B ULTRAGEAR™ QHD NANO IPS
- Pristup internetu
- Optički internet
Moras da smanjis kvalitet tekstura na medium. 512MB nije dovoljno da se sve baferuje, pa ti on the fly ucitava teksture i normalno kasni. Ako hoces da sve radi kako treba obrati paznju na video mem stavku na dnu strane na kojoj se podesava grafika. Kvalitet tekstura i view distance uticu na zauzece video memorije. Za 512 treba da budu medium i ispod 35%
Moje misljenje je da je razlika izmedju grafickih opcija na apsolutnom minimumu i na apsolutnom maximumu skoro neprimetna. Jedino je gustina saobracaja na 100 merak.
To sa teksturama je, ja barem licno verujem samo lose odradjena optimizacija. Meni se desava redovno da na odredjenim mestima uopste ne ucita teksture, vec uporno drzi i prikazuje one u najnizoj rezoluciji koje endzin koristi za krpljenje jako udaljenih 3D objekata. Ovo se desava kad stojim na jednom te istom mestu neko duze vreme i to bez obzira dal sam teksture podesio na medium ili high. Cak se redovno desava da mi na pojedinim mestima blinkaju teksture. Verujem da se to moze itekako jos doterati, ali za to cemo morati da sacekamo nazalost neki valjan patch. Primera radi, secam se da je i Quake Wars ET bolovao od istih simptoma u prvoj verziji, ali su to kasnije popravili zakrpama...